STP Timișoara Forum: Cluj-Napoca - Kolozsvár - Klausenburg - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cluj-Napoca - Kolozsvár - Klausenburg jud. Cluj

#261 Useril este offline   Felix 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 16 februarie 10
  • Sexul:masculin

Postat 08 iunie 2012 - 22:16

Si luna asta mai sosesc la Cluj 2 bucati de Pesa!
0

#262 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 08 iunie 2012 - 22:19

Au capacitate mare de productie Polonezii. :coolspeak:
0

#263 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 08 iunie 2012 - 23:10

Pana la inceputu luni Iulie is asteptate urmatoarele 2 tramvaie.
http://www.citynews....la-cluj-228678/
0

#264 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 13 iunie 2012 - 21:21

Hop si eu (dupa o pauza).
Trebuie sa spun ca sunt "invidios" pe clujeni ca (aproape) si-au insusit schema noastra de culori. N-am inteles de ce au ales violetul (movul). in aceste conditii, sper sa renuntam noi la aceasta culoare, mai ales ca am "renuntat" de curand si la instauratorul ei in Timisoara.
Mi se par mult mai atractive (ca si culoare) cele din Szeged.

Iar in alta ordine de idei, sustin faptul ca mai bine ar fi fost din punct de vedere al economiei nationale sa fie cumparate cele din Arad.


Pe de alta parte, desi in prima faza se parea ca clujenii i-au dat un sut in fund fostului premier, totusi nu s-a intamplat asa, acesta (re)ajungand in pozitia de primar al orasului, pozitie meritata dupa atitudinea pe care a avut-o fata de Cluj din pozitia de prim-ministru. Chiar ca isi poate continua "proiectele initiate" din pozitia de prim-ministru. Pacat ca jumatate dintre clujeni nu-si dau seama de acest lucru...
0

#265 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 13 iunie 2012 - 23:50

Clujeni au dat 1.5 mil euro pe ale lor si au capacitate de 295 in picioare si 41(parca) pe scaune si cand colo cele de la arad parca 296 total si pretu era cu 300 mii euro mai mult.
Si cand cumparam ceva trebuie sa fie de calitate nu? Ca doar stim toti ca cand au incercat sal scoata din fabrica s-a rupt in curba...
0

#266 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 iunie 2012 - 21:25

Daca nu era mai ieftin nu avea cum sa castige licitatia.
0

#267 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 14 iunie 2012 - 22:42

Pai da dar timp de cateva luni domni de la Astra Arad au tot vrut sa fie ei care livreaza clujului...
0

#268 Useril este offline   Felix 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 16 februarie 10
  • Sexul:masculin

Postat 15 iunie 2012 - 22:19

Pai,ei au crezut ca nu o sa vina cu un pret mai mic,ca cel oferit de ei.Din cate stiu ei au venit cu o oferta de 1,7 milioane de euro.Au fost prea increzatori ca vor fi,castigatori!
0

#269 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 15 iunie 2012 - 22:49

Mda increzatori si au contestat licitatia ca al polonezilor are 1 usa in fata inloc de 2....
0

#270 Useril este offline   Felix 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 16 februarie 10
  • Sexul:masculin

Postat 16 iunie 2012 - 20:47

Pai,sper ca ati observat cat de prost sunt pozitionate usile,la imperio...
0

#271 Useril este offline   Felix 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 16 februarie 10
  • Sexul:masculin

Postat 16 iunie 2012 - 22:05

#82:

Fisiere atasate


0

#272 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 16 iunie 2012 - 22:31

Urat ii sta cu nr de imatriculare...
0

#273 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 16 iunie 2012 - 22:57

De parca tramvaiele nostre nu au numar de inmatriculare si le sta la fel de groaznic :lol: .
0

#274 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 16 iunie 2012 - 23:35

Numa la noi in Romania se pun nr de imatriculare dincolo vezi pe tramvaie doar numerele de parc.
0

#275 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 iunie 2012 - 23:47

Uuuu, intradevar jegos... :lol:

-_-
0

#276 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 iunie 2012 - 23:50

Nu e numar de inmatriculare ci de inregistrare (date de primarie), o alta mare tampenie inventata de români.
0

#277 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 04 august 2012 - 20:34

Oook! Sa incepem.

Acum vreo 2 saptamani impreuna cu colegul si prietenul Raoul94 am tras o vizita fulger pana la Cluj Napoca(sau pentru cunoscatori Kolozsvár ), cu ceva treburi. Pana atunci niciunul dintre noi nu mai fusese la Cluj. Eu ma asteptam, dupa cele auzite si citite aici pe forum la ceva superior oarecum Timisorii... Si desigur chiar am crezut ca este posibil asa ceva, deoarece cand cineva iti povesteste ceva iti prezinta doar partile pozitive.

Fiind inceputul am sa imi atasez asteptarile:

- infrastructura pusa la punct calumea
- un centru pus in valoare calumea
- multe cladiri moderne si noi
- multe locui de parcare (daca nu altele macar supra si subterane)
- un corso macar asemanator cu al nostru
- multe cuvinte auzite in maghiara
- si desigur tipe faine

Voi reveni la fiecare punt si multe altele la final...

Asa insa acuma voi trece la partile care ne intereseaza mai mult pe noi. Transportul in comun: si voi incepe chiar cu Swingul: ma rog... ceea ce pare a fi Swing-uri, insa este defapt acelasi tramvai. Nu stiu cate au ajuns la Cluj, insa noi unul singur l-am intalnit. Macar atat :respekt:
Fisier atasat  DSCN5260.JPG (215.5K)
Number of downloads: 43Fisier atasat  DSCN5261.JPG (248.33K)
Number of downloads: 51
Fisier atasat  DSCN5262.JPG (191.57K)
Number of downloads: 48Fisier atasat  DSCN5263.JPG (173.53K)
Number of downloads: 44
Fisier atasat  DSCN5265.JPG (191.08K)
Number of downloads: 44Fisier atasat  DSCN5276.JPG (282.55K)
Number of downloads: 45
Fisier atasat  DSCN5298.JPG (190.52K)
Number of downloads: 47Fisier atasat  DSCN5299.JPG (152.77K)
Number of downloads: 47

Interiorul: placut si comfortabil, de aceeasi parere ca si colegu' muult mai bune decat Simens.
Fisier atasat  DSCN5267.JPG (189.72K)
Number of downloads: 48Fisier atasat  DSCN5266.JPG (191.15K)
Number of downloads: 47
Fisier atasat  DSCN5269.JPG (171.78K)
Number of downloads: 45

Acest compostor de bilete are un rol imens in toata povestea, si asupra caruia voi reveni putin mai tarziu:
Fisier atasat  DSCN5268.JPG (136.9K)
Number of downloads: 49


Tatra... Una singura surprinsa pe ceea ce din nou pare a fi singurul traseu existent momentan in Cluj, celalt fiind in reparatii.
Fisier atasat  DSCN5301.JPG (224.95K)
Number of downloads: 47

Daca nu ma insel in tot orasul am prins pe traseu 3 maxim 4 tramvaie de tot...

Autobuze: Singurul pe care am reusit sa-l pozam, insa sunt destule, Renault Agora(desigur daca tin bine minte si nu ma insel)

Fisier atasat  DSCN5206.JPG (179.35K)
Number of downloads: 39


Si troleibuze: Irisbus, asamblate la Astra Arad. Ceea ce as mentiona este urmatorul fapt. Fie ca este scurt sau lung au aceeasi problema majora. In momentul in care soferul are piciorul pe acceleratie motorul emite un sunet complet enervat, al carui frecventa se apropie foarte insistent catre 18-19kHz. Acelasi sunet se auzea si cand frana mai puternic, adica in momentul in care sistemul baga inapoi energie recuperata. Daca in scurt acest sunet este extrem de enervant oriunde ai sta, in cel lung poti scapa de el staand in fata sau dupa burduf. Apropo de lung, de apreciat minunatul loc de stat din spate unde lipseste ultima usa cum ar veni, fiind dotat cu 3 perechi de usi nu 4, cum avem noi la G-uri. Un semicerc minunat si confortabil.

Fisier atasat  DSCN5208.JPG (194.05K)
Number of downloads: 30Fisier atasat  DSCN5210.JPG (197.17K)
Number of downloads: 20
Fisier atasat  DSCN5213.JPG (210.27K)
Number of downloads: 17Fisier atasat  DSCN5214.JPG (200.64K)
Number of downloads: 18
Fisier atasat  DSCN5274.JPG (225.53K)
Number of downloads: 25

Lungi:

Fisier atasat  DSCN5212.JPG (183.1K)
Number of downloads: 29Fisier atasat  DSCN5270.JPG (227.2K)
Number of downloads: 29
Fisier atasat  DSCN5271.JPG (236.88K)
Number of downloads: 31

In poza asta, chiar daca pare extrem de lung, troleul nu este cine stie ce, insa tin sa cred ca concureaza serios la lungimea G-urilor noastre. Cert este ca sunt spatioase, precum sunt si autobuzele(lor).

Fisier atasat  DSCN5272.JPG (171.5K)
Number of downloads: 33

Si desigur THE ONE, THE ONLY DAC... Toata excursia asta avea in interiorul meu un vis sau o dorinta ascunsa. Sa mai merg odata macar cu un troleu Dac, Rocar, fie ce o fi, dar mai ales sa merg cu unul scurt, model pe care l-am ratat la Constanta acum 2 sau 3 ani, in ultima zi, cand sa urc in el se retragea in depou... Pentru mine a fost ultima retragere al acelui troleu, anul urmator ele fiind deja trase pe dreapta, iar 48-ul fiind deservit de autobuze. Asa ca:

Fisier atasat  DSCN5202.JPG (154.77K)
Number of downloads: 34Fisier atasat  DSCN5207.JPG (189.86K)
Number of downloads: 39
Fisier atasat  DSCN5273.JPG (263.23K)
Number of downloads: 39

Bun. Depoul. Ma rog daca se poate numi asa. Pe mine m-a surprins simplitatea si ciudatenia sa. Adica amplasata la capatul unui cartier, undeva intr-un deal, mi se pare un loc ciudat pentru Swing-uri. Halele lipseau, fiind ceva minuscul folosit pentru reparatii. Daca mai este si un alt depou imi cer scuze, insa daca este singurul... Pentru a tot ce este Sfant! Arad-ul si Oradea au depouri mai mari, si deh unde sunt fata de Cluj...(zic unii :rad_masa: )

Fisier atasat  DSCN5277.JPG (231.17K)
Number of downloads: 33Fisier atasat  DSCN5278.JPG (312.13K)
Number of downloads: 28
Fisier atasat  DSCN5280.JPG (235.26K)
Number of downloads: 26Fisier atasat  DSCN5281.JPG (195.12K)
Number of downloads: 23
Fisier atasat  DSCN5282.JPG (262.51K)
Number of downloads: 18Fisier atasat  DSCN5283.JPG (235.3K)
Number of downloads: 29


Bun si cam asta ar fi de zis... Si cum am promis sa revenim putin asupra compostoarelor. In sec XXI, in anul 2012 in orasul care concureaza cu Timisoara in afara de Swing-uri in toate MTC-urile gasim COMPOSTOARE cu care isi composta si bunicul biletul acum 30-40 de ani! Pentru numele....

Partea amuzanta este ca impreuna cu colegul Raoul i-am dat repede de capat. :rad_masa: Ajunsi acolo dimineata ne-am luat cate un bilet de caciula si dai la plimbare. Urcam in primul troleu caut validatorul, ma rog ceva decent. Imi sare in fata compostorul, dupa 10s de soc, inca 15s de cautare a locasului unde trebe bagat biletul. Dupa ce gasesc si gaura, pun biletul, ii dau drumu, si surpriza acesta cade jos. Crezand ca am gresit eu ceva repet figura aceeasi chestie. Raoul deja pe jos de ras. Deci dragi colegi sa nu va povestesc ca acel builet il poti composta oriunde ai vrea tu. Bun. Acuma gaurile lasate de compostoare. Fara logica... 2 compostoare din acelasi vehicul lasa 2 modele separate de gauri. Unde e logica in asta. Mai tarziu in aceeasi zi, pentru a nu risca nimic propun cumpararea a inca un set de bilete, cinestie ce secret se afla in acele gauri, secret care pentru noi op fi prea complex, insa nenea controloru'stie ce trebe sa vada. Zis si facut, urcam in troleu, si ca sa vezi controlori. Deci oficial imi cer scuze de la domni care lucreaza la RATT ca si controlori... Deci 2 tipi in niste treninguri modelu '90, care seman mai mult a... nu jignesc. Deci in imbulimbaseala creata in loc de biletul nou cumparat si compostat, i-am aratat tipului biletul de dimineata de pe o alta linie... Si sa vezi surpriza... nu si-a dat seama. Deeeeci.... trageti voi concluziile.

Fisier atasat  DSCN5205.JPG (113.37K)
Number of downloads: 40

Statii:

Doar in centru gasim astfel de panouri. Sincer imi palc mai mult decat ale naostre, dat fiind faptul ca acestea sunt defapt un panou pe care scrii ce vrei, ne fiind limitat la x LED-uri pe Y randuri.
Fisier atasat  DSCN5209.JPG (185.08K)
Number of downloads: 45

Ceea ce m-a mai surprins au fost tot statiile din centru, dar nu numai, unde la inceputul si capatul statiei se gaseste cate un stalp. Pana aici nimic special, insa ce gasim intre ele mi se pare o idee interesanta. Pe o sarma (cei drept nu o solutie prea Catolica) sunt atarnate niste difuzoare din care se aude un post de radio local... :)

Iar pentru final de poze un bonus. Nou si vechi la acelasi capat: :respekt:

Fisier atasat  DSCN5275.JPG (257.82K)
Number of downloads: 32


Si acum dupa cum am promis sa reluam punctele:


- infrastructura pusa la punct calumea - o prostie. Inafara de centru chair zero. Au sensuri giratorii fara sens. Largi ca naiba, unde nici macar troleu nu este obligat sa-l respecte. Catenara taie sensul cu toata frumusetea, si la fel face si troleul... Cum? Toate intrarile inafara de cele pe care circula troleul au cedeaza trecerea, iar troleul drum cu prioritate.
- un centru pus in valoare calumea - da... centru se paote numi zona dintre P-ta Unirii, si P-ta Avram Iancu. Intr-un capat ungurii, in celalt romanii :whistle: :pace: Amenajata discret, insa unde nu ai nici macar pic de loc decent unde sa mananci. Inafara de niste araboi cu shawarma la un pret exagerat chiar si pentru plin centru nimic... Un
- multe cladiri moderne si noi baruri si atat. De ce nu duc nici ei lipsa sunt bancile, si bisericile... Atatea biserici in viata mea nu am vazut intr-o singura zi

- multe locui de parcare (daca nu altele macar supra si subterane) - Da... o singura cladire supraterana vazuta, in zona centrala, insa nimeni desigur nu a mentionat celalate zone... Cartierele dispun de mici locuri de parcare pe care la poti inchiria. Pana aici nici o problema, insa dat fiind faptul ca le poti inchiria numai pentru perioade lungi, in plina amiaza 80% din locuri stau goale pana altii care nu isi permit, sau nu au mai prins locrui de inchiriat, isi lasa masinile de izbeliste pe ditamai bulevardele. Ingenios!
- un corso macar asemanator cu al nostru - dupa cum spuneam si mai sus, nici pedeparte. Au acel loc de plimbare, insa circulatia masinilor nu este oprita, nici macar restrictionata. Deci daca iesi cu un copil mic, nu ii poti da drumul doar asa sa alerge dupa porumbei spre exemplu, deoarece intr-un moment de neatentie, e in drum... Si asta deoarece locul este prea ingust...
- multe cuvinte auzite in maghiara - dea... cum sa nu. Atat cu Cluj in sus si in jos, ca probleme intre maghiari si romani, facultati si restul si restul... Taote firmele si institutiile maghiare mari au sediul la Cluj... O porcarie. Mai multe cuvinte in maghiara am auzit in TIMISOARA intr-un banal tramvai 2, decat intr-o zi la Cluj... Ce naiba!?
- si desigur tipe faine - la acest capitol nici nu merita sa comentez. Si am sa va dau un exmeplu amuzant zic eu. Dat fiind faptul ca chair in aceea perioada se faceau inscrierile la facultati, sincer ma asteptam sa vedem cate ceva... Pauza insa. In tren spre casa, 2 tipi din Intorsatura Buzaului, care si-au vazut de inscrieri la facultate la Cluj, si care se intreptau catre TM cu acelasi scop. Din vorba in vorba, dupa mai multi km pe tren, ajungem si la acest capitol, unde baietii ajung sa ne contrazica, prin faptul ca ei au vazut cate ceva pe la facultati si ca wow in sus si in jos. Noi doar ne radeam in palma si le zicem sa astepta pana in Timisoara in centru intr-o seara placuta... In aceeasi seara abia i-am putut scoate din centru

- Alte lucruri care nu mi-am placut. Cladiri moderne... Inafara de Cluj Arena si de icna vreo 2-3 cladiri mai noi, nimic... 3 blocuri am vazut renovate termic, si nu mint, 3 bucati. O singura buda publica nu am gasit, la noi de bine de rau mai ai un Toi-toi, usurarile fiind nevoiti sa le rezolvam intr-un loc in care se pare ca nu doar noi il foloseam.... :slap: :baby: Shopping, Iulius Mall. Mall-ul acela este amplasat complet aiurea, la doar 350m de capatul orasului... Cum, naiba sa pui un ditamai mall-ul acolo... Ceea ce este socant zic eu, este faptul ca au creat ceva mult prea elegand si luxos pentru o putere de cumparare vizibil cu ochii mai mica decat cea din TM.

Pe final in 2 cuvinte. Clujul mi s-a parut un oras care candva s-a dorit sa se asemene cu Bucurestiul, insa un lucru neterminat. Are o parte complet comunista, cu ditamai bulevardele inchise de blocuri mari si gri comunsite, si o parte istorica tixita de biserici. Multe vechi, insa o gramada in constructie, sau termiante recet si vorbim de biserici care apartin unor religii de care eu sincer nici nu am auzit pana acum (dar paote cultura mea generala lasa de dorit), cine stie... In unele zone nu prea centrale gasim reclame maari si luminoase pe varful cladirilor, lucru care clar imita Bucurestiul, insa lucru care cred ca la TM s-ar potrivi mai bine. Si inca o chestie enervanta, fiind un oras cu o intindere mai mult longitudinala decat circulara, 80% dintre liniile de MTC se axeaza pe relatie V-E. Deci daca din N vreau sa ajung in S am doar vreo 2 linii, si alea din centru, sau schimb vreo 3-4 altele. Ceea ce mai este ciudat, este faptul ca multe linii de autobuz leaga V-V, E-E, sau N-N S-S, nicidecum intre ele... Dar toate astea fiind spuse, poate am eu idei ciudate in cap, poate nu sunt deschis la diferit, sau poate pur-si-simplu ne-am ales o zi proasta pentru a vizita Clujul... Respect si sper ca nu am plictisit pe nimeni! :respekt:
0

#278 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 august 2012 - 21:02

Cam aceasi impresie am avut-o si eu. Mi-a placut insa, aeroportul.
0

#279 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 04 august 2012 - 22:37

Mall-urile, de regulă, se amplasează lângă oraşe sau la margine. Că în majoritatea oraşelor s-au pus în centru (şi au violat complet traficul) e altă mâncare de peşte.
Străzile largi m-au enervat şi pe mine... nu ştiu ce planuri au avut comuniştii, dar clar vroiau să concureze cu Bucureştiul. Poate chiar să-l depăşească... există multe blocuri unicat, faţă de Bucureşti unde în fiecare cartier sunt 3 - 4 feluri de blocuri care se repetă de 10 - 20 de ori. Giratoriile au apărut de curând, deşi şi primarul anterior era tot PDL-ist ca şi Scripcaru. Desigur, el a ajuns la pârnaie, că a investit în transport electric, nu în giratorii, borduri, re-re-re-asfaltări şi autobuze turceşti care stau la gard, ba chiar a şi lăsat trasee de transport utile, nu ca la Braşov.
Pentru fete frumoase recomand Oradea :rad_masa:

---
În Bucium e doar o remiză, depoul e pe Bd. Muncii, dar e inaccesibil tramvaielor, pentru că se lucrează la linie. De fapt, în diverse puncte ale oraşului sunt tot felul de parcări mai mici sau mai mari pentru autobuze şi troleibuze, pentru o mai bună deservire.
0

#280 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 04 august 2012 - 22:41

Vezi postareaDr2005, la 04 august 2012 - 22:37, a spus:


Pentru fete frumoase recomand Oradea :respekt:


Sunt de pe acele meleaguri! Stiu despre ce vorbesti :rad_masa: :) Dar nici TM nu e de lasat deoparte! :rad_masa:
---
În Bucium e doar o remiză, depoul e pe Bd. Muncii, dar e inaccesibil tramvaielor, pentru că se lucrează la linie. De fapt, în diverse puncte ale oraşului sunt tot felul de parcări mai mici sau mai mari pentru autobuze şi troleibuze, pentru o mai bună deservire.



Asa mai vin deacasa... Ma miram eu totusi... O poza daca ai cumva sa imi fac o idee despre ce vorbim.
0

Arata acest topic


  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi