Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#541
Postat 15 iunie 2012 - 15:01
- Băbeni - Alunu
- Piteşti - Curtea de Argeş
- (Piteşti-) Goleşti - Câmpulung - Parcul Kreţulescu h.
Pe Alunu şi Curtea de Argeş s-a păstrat mersul CFR (făcut cu posteriorul, 2 perechi pe zi, la ore absolut nepotrivite), pe Câmpulung e mai bine.
Pentru a ajunge automotor la Alunu s-a mai introdus o pereche de trenuri Caracal - Băbeni.
#542
Postat 19 iunie 2012 - 17:08
http://www.railnet.r...&p=23934#p23934
#544
Postat 19 iunie 2012 - 20:13
62-1531 de la GFR s-a răsturnat azi: http://www.brasov.ne...t-in-gara-triaj
Povestea clasică: mecanicul coboară din locomotivă şi nu o asigură... acum câţiva ani a mai fugit un EA de la CFR Călători ( http://www.afer.ro/r...%20ploiesti.pdf ), iar mai demult a scăpat şi LDH-ul de manevră din Odorhei (acolo mecanicul a crezut că o mai prinde... din păcate a picat sub locomotivă).
Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 19 iunie 2012 - 20:13
#545
Postat 20 iunie 2012 - 11:24
Dr2005, la 19 iunie 2012 - 20:13, a spus:
62-1531 de la GFR s-a răsturnat azi: http://www.brasov.ne...t-in-gara-triaj
Povestea clasică: mecanicul coboară din locomotivă şi nu o asigură... acum câţiva ani a mai fugit un EA de la CFR Călători ( http://www.afer.ro/r...%20ploiesti.pdf ), iar mai demult a scăpat şi LDH-ul de manevră din Odorhei (acolo mecanicul a crezut că o mai prinde... din păcate a picat sub locomotivă).
Tie ciuda ca nu teai pozat si tu langa ea, oricum pe noi (railnet.ro) nu ne cenzureaza nimeni .
Dr2005 tineti comentarile genu asta pentru tine si pentru forumurile unde activezi, ca si asa sunt de duzina .
#546
Postat 20 iunie 2012 - 22:12
62-1353-2, la 20 iunie 2012 - 11:24, a spus:
Dr2005 tineti comentarile genu asta pentru tine si pentru forumurile unde activezi, ca si asa sunt de duzina .
Pai Dragos activeaza si acest forum, spre exemplu, si e mai mult decat binevenit s-o faca. Spre deosebire de tine, a contribuit pe mai multe subiecte si teme, de mai mult timp. Daca ai vreo rafuiala pastreaz-o deci pentru tine.
Asta asa, spusa ca simplu privitor ...
#547
Postat 21 iunie 2012 - 14:07
62-1353-2, la 20 iunie 2012 - 11:24, a spus:
Dr2005 tineti comentarile genu asta pentru tine si pentru forumurile unde activezi, ca si asa sunt de duzina .
Ce zici daca dau cu masina peste cainele tau si imi trag poze cu el?
Ti-ar conveni?
#549
Postat 21 iunie 2012 - 18:51

Am inteles contribuie foarte mult, spunand multe tampenii gen serii in loc de clase

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 21 iunie 2012 - 18:54
#550
Postat 21 iunie 2012 - 18:52
Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 21 iunie 2012 - 19:00
#551
Postat 23 iunie 2012 - 23:26
Compania bulgară BDZ a primit primele 12 vagoane de dormit din totalul de 30 comandate de la producătorul turc Tuvasas.
Această achiziţie reprezintă începutul unei reînnoiri treptate în transportul feroviar din Bulgaria, a declarat ministrul Transporturilor, Ivaylo Moskovski.
BDZ a făcut ultima achiziţie de vagoane de dormit noi în 1982, iar de vagoane obişnuite în 1988.
http://www.railnet.r...&p=24075#p24065
#552
Postat 23 iunie 2012 - 23:48
Noutatea absoluta in materie de vagoane restaurant romanesti a anilor 2009-2010 este de departe vagonul tip AED seria 84-90 (WRmee) de la Astra Arad S.A.. Modelul este bazat pe cutia devenita deja standard a celebrelor vagoane AVA 200. In cele ce urmeaza am sa va expun principalele caracteristici tehnice generale ale acestui vagon, furnizate direct de catre producator, precum si o explorare ilustrata a interioarelor sale de exceptie (cred ca cei de la Marriott ar muri de ciuda la vederea lor).

http://www.railnet.r...php?f=19&t=1102
Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 23 iunie 2012 - 23:48
#553
Postat 23 iunie 2012 - 23:53

Pentru astazi va propun un update foto de proportii asupra acestui vagon seria 70-91. Am ales pentru prezentare vagonul cu numarul 009-8 proaspat sosit de la Arad. Din cate am inteles in momentul sosirii acestuia la Zilele Feroviare in data de 05.10.2011, nu trecusera mai mult de 2 saptamani de la fabricarea acestuia, fiind cel de-al noualea din setul comandat de catre CFR Calatori S.A.


http://www.railnet.r...21&t=892#p20284
Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 24 iunie 2012 - 00:01
#554
Postat 23 iunie 2012 - 23:59

Definitie: Vagon de calatori tip salon clasa a II-a , trafic inter-regional.


http://www.railnet.r...php?f=18&t=1915
#555
Postat 24 iunie 2012 - 10:43
#556
Postat 24 iunie 2012 - 12:43
#557
Postat 24 iunie 2012 - 20:34
#559
Postat 25 iunie 2012 - 01:51
La dormitoare... nu ştiu situaţia la 71-31-uri (unele s-ar putea să aibă), 71-70 au, 71-80 nu au.