Stiu cazuri concrete, confirmate si de vanzatoarele de la chioscuri, de persoane care cumpara zilnic bilete, refuzand categoric varianta pre platita (portofelul electronic), doar in ideea de a nu credita nici macar cu un leu RATT-ul.
Stiri despre transportul in comun din Timisoara
#1141
Postat 17 mai 2012 - 21:26
Stiu cazuri concrete, confirmate si de vanzatoarele de la chioscuri, de persoane care cumpara zilnic bilete, refuzand categoric varianta pre platita (portofelul electronic), doar in ideea de a nu credita nici macar cu un leu RATT-ul.
#1142
Postat 17 mai 2012 - 21:37
Apropo, la Banatu' nu exista scanner pentru abonamente? ultima data cand am dorit sa imi fac abonament acolo, tanti mi-a zis ca nu poate sa imi faca pentru ca numele de pe abonament s-a sters
#1143
Postat 17 mai 2012 - 23:01
Acte necesare pentru studenti (citat de pe pagina web):
Citeaza
BULETINUL DE IDENTITATE (ORIGINAL)
CARNETUL DE STUDENT VIZAT PE ANUL ACESTA UNIVERSITAR
UN CARD DE STUDENT VALABIL DINTRE CELE PATRU MODELE: OMNIPASS, STUDCARD, EURO 26 ŞI PROTIMIŞOARA.
#1144
Postat 19 mai 2012 - 11:03
Asa va arata pe autobuzele articulate:

P.S. Pe autobuze timpul de afisare e mai mare decat in acest gif animat.
#1145
Postat 19 mai 2012 - 18:33
Citeaza
Cred că managementul acestei societăţi nu a fost unul dintre cele mai performante. Există cu siguranţă soluţii mai avantajoase din punct de vedere tehnic şi financiar, decât soluţia propusă de actuala administraţie. Şi aici mă refer la intenţia actualei administraţii de a cumpăra tramvaie noi extrem de scumpe, cum niciun oraş din Europa nu şi-a permis să cumpere până acum. Timişoara are alte priorităţi, nu-şi permite să se îndatoreze cu peste 100 milioane euro într-un joc de interese nelegitime, cum pare a fi acest proiect. Exemplul altor oraşe ne poate servi drept pildă. În orice caz, eu voi organiza o dezbatere publică cu cetăţenii -în fond, e vorba de banii lor!- şi voi alege soluţia împreună cu ei, conştient de importanţa pentru un oraş a unui serviciu performant de transport în comun.
Acest domn a auzit oare de Oradea si tramvaiele de acolo? Dar de Cluj si de licitatia nu de mult castigata de polonezi?
Sau poate Clujul si Oradea nu sunt in Europa...
Cum poti sa faci "transport in comun performant" cu tramvaie vechi de 40 de ani? Trecem la maxi-taxi?
#1146
Postat 19 mai 2012 - 18:55
Bine zis si Florin na auzit de Oradea sau de Cluj? si cum sa zici ca nici un oras nusi permite? Szeged si restu europei care au tramvaie de milioane de euro bucata doamne.... din ce lume o fi venit si asta...
Aceasta postare a fost editata de Vali: 19 mai 2012 - 20:12
#1147
Postat 19 mai 2012 - 18:59
#1148
Postat 19 mai 2012 - 19:43
Şi eu voi merge pe mâna lui Orza. Nu că l-aş admira nespus, dar nu văd alternativa (mai) viabilă.
Am fost acum o vreme, martorul unei discuţii din care a rezultat că (,) consilierii pnl s-au opus în trei şedinţe consecutive, achiziţionării de tramvaie. Motivul? Cineva doreşte privatizarea RATT, iar investiţia în problema tramvaielor ar bloca privatizarea. Din fericire, s-a trecut peste acest hop, consiliul aprobând cumpărarea de tramvaie. Astfel că, deocamdată, cel puţin până la amorsarea cheltuielilor, privatizarea este imposibilă.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 20 mai 2012 - 05:51
#1149
Postat 19 mai 2012 - 23:44
Cea mai mare prostie este ca orice persoana poate sa fie instalata intr-o functie de care depind sute de mii - milioane de oameni fara sa aiba o calificare, e suficient votul electoratului. Adica noi absolvim scoli, trimitem CV-uri, trecem prin interviuri iar ei dau cu papagalul si sint angajati.
#1150
Postat 20 mai 2012 - 00:28
Florin.B RATT, la 19 mai 2012 - 11:03, a spus:
Aș fi pus „toate tipurile de bilete de transport, direct pe card” în loc de „bilete de transport direct pe card”; un avantaj mare e că nu trebuie să ai și bilete de expres, și standard, și metropolitane.
#1151
Postat 20 mai 2012 - 09:57
#1152
Postat 24 mai 2012 - 06:50
#1153
Postat 15 iunie 2012 - 13:44
Citeaza
“Sunt uimit sa vad reclama RATT la mersul cu tramvaiul. Ei au un deficit urias, ei chiar au bani de reclame? Nu imi pot inchipui pentru ce ar trebui sa isi faca reclama vreuna dintre regii. Este foarte putin probabil sa vedeti o astfel de reclama la mersul cu tramvaiul in administratia Robu“, a mai spus noul primar al Timisoarei.
Paragraf extras din acest articol.
#1154
Postat 15 iunie 2012 - 14:02
Eu prefera sa nu faca nimic decat sa faca numai prostii, maine poimaine spune ca nu mai e nevoie nici de tramvai, si ca o echipa de fotbal (cu o istorie mai scurta), caracterizeaza mult mai bine orasul.
#1155
Postat 15 iunie 2012 - 21:53
#1156
Postat 15 iunie 2012 - 22:23
#1157
Postat 15 iunie 2012 - 23:39
#1158
Postat 16 iunie 2012 - 10:27
#1159
Postat 16 iunie 2012 - 11:16
#1160
Postat 16 iunie 2012 - 19:10
Florin.B RATT, la 16 iunie 2012 - 11:16, a spus:
Pai imaginea partidului din care a fost ales omul trebuie periata frumos pana la alegerile parlamentare - valabil in orice comuna, oras, judet. Am ca o presimtire ca vor tot urma declaratii, daca nu si ceva concret facut ..

Ajutor

Raspuns nou
Citare Multipla














