
Despre tramvaie in general
#1662
Postat 02 mai 2012 - 21:22
#1664
Postat 15 mai 2012 - 17:02
Acum ma intreb si eu, de ce nu fac toata treaba asta la toate Hansele cu probleme ?
#1665
Postat 15 mai 2012 - 17:58
#1666
Postat 17 mai 2012 - 01:02
#1668
Postat 01 iunie 2012 - 10:28
Pe traseul Banatul - AEM s-a introdus un autobuz. Nu ştiu în schimb, ce s-a întâmplat cu călătorii de pe linia 9.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 01 iunie 2012 - 10:41
#1670
Postat 01 iunie 2012 - 14:45
Pe la ora 08:30 - 9:00 a deraiat 3478 + 3627 (nu stiu sigur daca asta e remorca) la fel cum a zis si emilut ceva s-a intamplat cu macazul, 3478 a fost tras in statie la AEM > IOT, iar 3627 a reusit cumva sa deraieze si sa se urce pe dambul dintre linii, remorca nu mai avea contact cu linia deloc. Din cate am vazut a reusit sa rupa si un cablu de ancorare a liniei de contact.
Pe linia 9 a circulat cred ca un sigur G care a facut 2-3 drumuri (AEM - DBV) iar pe linia 4 la fel a circulat un G pe relatia AEM - Banatul si retur.
~ Ora 12:40 (chiar nu mai stiu cat era) eram la Dambovita asteptam 9-le spre AEM, au venit doua tramvaie la interval de 10 minute si ambele s-au retras. Intr-un final dupa aproximativ ~30 de minute a venit si 9-le cu care m-am dus spre AEM, deci circulatia si-a revenit in jurul orei 12:00.
Sunt curios ce s-a intamplat defapt, daca nu ma insel macazul din bucla pentru Linia 4 este un macaz elastic, probabil el a sarit dupa un anumit moment si vagonul a luat-o pe 4 iar remorca pe partea cealalta.
Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 01 iunie 2012 - 14:46
#1671
Postat 01 iunie 2012 - 15:30
Ancora nu a rupt-o nimeni. Eram acolo! Probabil, au demontat-o cei de la 'aeriană' pt a face loc braţului macaralei.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 01 iunie 2012 - 15:33
#1672
Postat 02 iunie 2012 - 13:19

#1673
Postat 07 iunie 2012 - 05:13
http://www.evz.ro/de...a-r-985400.html
#1674
Postat 07 iunie 2012 - 08:49
emilut, la 07 iunie 2012 - 05:13, a spus:
http://www.evz.ro/de...a-r-985400.html
S-a produs a "crima electorala". Din alte surse (http://www.realitate...are_950095.html) reiese care a fost cauza avariei la pantograf. De fapt, pantograful nu s-a defectat ci a fost distrus ...
Colegii de la Cluj - sub presiune politico/electorala - s-au grabit sa puna in functiune tramvaiul fara probele obligatorii in asemenea cazuri.
#1676
Postat 07 iunie 2012 - 09:32
#1677
Postat 07 iunie 2012 - 16:23
#1680
Postat 08 iunie 2012 - 10:35
garcon, la 03 mai 2008 - 23:25, a spus: