STP Timișoara Forum: Cluj-Napoca - Kolozsvár - Klausenburg - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cluj-Napoca - Kolozsvár - Klausenburg jud. Cluj

#221 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 31 mai 2012 - 21:40

Nu este singurul monitor mai is cateva amplasate :up:
Fisier atasat  dscf1017_121.jpg (75.08K)
Number of downloads: 32
SI ma indoiesc ca va intrat dupa scurt timp cu calatori ca find primu model PESA Swing din Romania trebuie sa treaca prin omologare ca sa calatoreasca primadata cu calatori, ca la fel so facut si la unguri
0

#222 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 31 mai 2012 - 22:52

Pai, daca e omologat in EU nu vad de ce sa-l mai omologheze si romanii inca o data.
0

#223 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 31 mai 2012 - 22:59

Si atunci la unguri cum explici? Pesaul lor a facut 10.000 km fara sa transporte calatori.
0

#224 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 31 mai 2012 - 23:17

Nu stiu care e treaba pe la ei, dar nu cred ca oradenii au circulat 10.000km cu tramvaiele goale. (nici ULF-uri nu am mai avut in RO). Nici Conecto G nu cred ca mai aveam in Romania si nu le-a omologat nimeni.
0

#225 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 01 iunie 2012 - 00:15

Eu vorbeam de Pesa Swingu de la szeged. Cand au fost aduse au circulat fara calatori pentru omologare!
Din cate am citit primul tramvai PESA SWING (nr100) din Szeged, Ungaria a parcurs 10.000 de km, iar al doilea 1000 de km pana au intrat in serviciul pentru transport calatori.
0

#226 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 iunie 2012 - 07:56

Pai si despre Oradea ce sti? Au circulat ULF-urile fara calatori sau nu?
0

#227 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 01 iunie 2012 - 08:52

Vezi postareaAndy, la 31 mai 2012 - 20:13, a spus:

Pentru ce este pus monitorul acela în spate?(În penultima poză)


E pentru cei care stau in picioare cand tramvaiul e plin.
0

#228 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 iunie 2012 - 09:17

Cei care stau in picioare se pot intoarce spre fata, dar cei care stau pe acele cateva scaune amplasate invers, nu. :)
0

#229 Useril este offline   Illes Mihai 

  • Moderator: Restaurare Tramvaie
  • PipPipPip
  • Grup: RATT Staff
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 08 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:R.A.T.T. - Serviciul Tehnic

Postat 01 iunie 2012 - 10:10

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 31 mai 2012 - 22:52, a spus:

Pai, daca e omologat in EU nu vad de ce sa-l mai omologheze si romanii inca o data.


Nu este vorba de re-omologare. Se AGREMENTEAZA !
Omologarea unui produs se face o singura data, apoi se agrementaeaza in fiecare tara in care este vandut.
La automobile se procedeaza la fel, de exemplu ...
0

#230 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 iunie 2012 - 12:30

Am inteles. (asa gandeam si eu despre omologare) Nu stiti cum au procedat oradenii cu Siemens-urile lor? Care e procedura de agrementare?
0

#231 Useril este offline   Illes Mihai 

  • Moderator: Restaurare Tramvaie
  • PipPipPip
  • Grup: RATT Staff
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 08 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:R.A.T.T. - Serviciul Tehnic

Postat 02 iunie 2012 - 19:28

Este o procedura stufoasa, reglementat prin legi si controlat prin AFER (Autoritatea Feroviara Romana) - in cazul tramvaielor.
Mai au multe acte legislative de pus la punct in ceea ce priveste transportul urban, pana atunci se aplica normele elaborate pentru transportul feroviar si metrou: http://www.afer.ro/r...290_Anexa5_Art7
0

#232 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 02 iunie 2012 - 19:54

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 01 iunie 2012 - 09:17, a spus:

Cei care stau in picioare se pot intoarce spre fata, dar cei care stau pe acele cateva scaune amplasate invers, nu. :)


Eu am experienta din Nürnberg. De ex. cand joaca 1.FCN sau Ice Tigers acasa in fata mai vezi doar steaguri, halbe si alte minuni. Deci e util panoul ala amplasat "invers".
0

#233 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 iunie 2012 - 19:56

@Illes Mihai
Da. Am inteles. Daca e sa ne luam dupa ce scrie acolo, nu trebuie neaparat sa circule mii de kilometri in probe, fara calatori, asa cum spunea Vali.

Citeaza

fac dovada rezultatelor obtinute in utilizarea produselor si/sau serviciilor feroviare critice identice sau similare pentru care au solicitat agrementul tehnic, in cazul in care acestea au fost utilizate in tara de origine si/sau in alte tari;

0

#234 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 02 iunie 2012 - 20:14

Practic e mai degraba o formalitate, cel putin asa am vazut eu in Cehia. Poate in Romania se procedeaza altfel, nu stiu.
0

#235 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 iunie 2012 - 20:41

Pai, procedura e in link-ul pus de dl. Illes.
0

#236 Useril este offline   Illes Mihai 

  • Moderator: Restaurare Tramvaie
  • PipPipPip
  • Grup: RATT Staff
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 08 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:R.A.T.T. - Serviciul Tehnic

Postat 02 iunie 2012 - 21:13

Vezi postareaWegmann, la 02 iunie 2012 - 20:14, a spus:

Practic e mai degraba o formalitate, cel putin asa am vazut eu in Cehia. Poate in Romania se procedeaza altfel, nu stiu.


Depinde de la caz la caz. De fapt se cere efectuarea agrementarii, sau prezentarea agrementului.
Explicit la Oradea: Siemens cu siguranta a facut agrementarea pentru tramvai (Ulf), dar pentru toata Romania.
Daca mai reuseste sa vanda intr-un alt oras din tara acelasi tip de tramvai, va fi obligat doar sa prezinte agrementul deja obtinut.
In al doilea rand compania de transport din Oradea a trebuit sa faca agrementarea pentru intretinerea tramvaiului respectiv.
Peste asta cu siguranta s-au parcurs ceva kilometrii cu ocazia instruirii vatmanilor ...
Daca ne gandim putin, 10.000 de km nici nu sunt multi. Un tramvai parcurge anual cel putin 50.000 km ...
Important: nu se face agrementare doar pentru tramvaie noi. RATT de exemplu este agrementat pentru intretinerea si reparatia liniilor cale si contact, respectiv prin sectia de reparatii pentru reparatia boghiurilor de tramvai. Din cauza legislatiei inca necomplete la noi (cum am mai mentionat) restul interventilor la tramvai se considera estetizari.
0

#237 Useril este offline   Felix 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 16 februarie 10
  • Sexul:masculin

Postat 06 iunie 2012 - 20:20

Pesa Swing #81 si tramvaiele "vechi":

Fisiere atasate


0

#238 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 iunie 2012 - 20:41

Stiu ca e cam prematur sa intreb asta, dar dupa ce vor intra in circulatie tramvaiele astea noi, o sa se reduca numarul de trenuri de pe traseu?
0

#239 Useril este offline   Felix 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 16 februarie 10
  • Sexul:masculin

Postat 06 iunie 2012 - 20:46

Nu stiu ce sa zic,teoretic nu cu practica e mai greu!
Si o alta informatie al doilea Pesa ajunge maine sau poimaine la Cluj!
0

#240 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 iunie 2012 - 21:07

:plang: Ma bucur pentru voi si sper sa fac si eu poze cu tramvaie noi in Timisoara ... pana nu ies in pensie. :)
0

Arata acest topic


  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi