
Infrastructura tramvaielor
#301
Postat 27 ianuarie 2012 - 23:19

#303
Postat 28 ianuarie 2012 - 00:14

Ceva de genul acesta:

Normal ca era si o varianta care se putea monta pe vehicul si rula pe linia cale. Contorul era mecanic nu electronic ca pe ultimele modele.
#304
Postat 22 martie 2012 - 19:32
Practic sunt niste restructii de viteza care ar mai reduce din disconfortul calatoriei peste punctele unde linia face un fel de scara, mai precis acolo unde bucatile de linie se unesc s-au format goluri, acestea au fost reparate cu adaos, dar cum orice lucratura nu tine pe veci, liniile au inceput sa se distanteze din nou si astfel apare efectul de "mers pe scara" unde tramvaiul balanseaza si sare mai brutal.
Cu verde am marcat directia pe care ar fi restrictia si zona, iar cu rosu, aproximativ locatia acelor puncte despre care vorbeam.
Acum, daca acele locuri s-ar repara as fi mai fericit, dar pana atunci cred ca ar fi mai bine ca toti vatmanii sa fie informati despre asta ( nu ca nu ar stii), si sa respecte toti restrictiile pe acele portiuni de linie.


Cu Balta Verde as putea sa ma insel, dar oricum o mica restrictie inainte de statie tot ar trebuii, din cauza ca la viteza mare tramvaiul balanseaza prea tare, acum nu stiu cat de sigur este pentru circulatie, dar pentru calatori sigur nu e confortabil.
#305
Postat 23 martie 2012 - 03:16
Doamne fereşte, joante reparate prin sudură?! Am mai văzut aşa ceva prin Bucureşti... evident, vara, când s-au dilatat şinele s-a rupt toată joanta, deci dă-i şi taie şi sudează iar. Evident, iarna următoare s-a contractat şina şi a crăpat sudura şi iar au mai topit nişte electrozi. Probabil ei nu realizează că exact rolul joantei de dilatare e să nu se şerpuiască şinele vara şi să nu crape iarna. Iar dacă e gol prea mare, vii cu cheia şi mai strângi la ea, nu cu electrodu' de sudură! O joantă bine făcută nu zdruncină vagonul care trece peste ea. Exemple de la Bucureşti:
1. Joantă relativ proastă (n-au fost şinele la acelaş nivel, aşaă că roţile sar de pe o bucată pe alta şi au dus la defromarea şinei):

2. Joantă extrem de proastă, sudată de nişte oameni şi mai ,,deştepţi" ca ea:

3. Joantă extrem de bună (nici nu se simţea trecerea peste ea), făcută de o firmă pricepută (Switelski), care nu a mai pupat nicio lucrare (cum adică termini lucrarea cu câteva luni avans, să nu prindă campania electorală?! Ce tupeu pe firma asta, dom'ne!):

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 23 martie 2012 - 03:18
#306
Postat 23 martie 2012 - 13:45
Eu am spus, ca despre siguranta nu stiu mare lucru, linia poate o fi sigura, dar ramane confortul si asta cred ca conteaza la fel de mult.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 23 martie 2012 - 13:45
#307
Postat 23 martie 2012 - 14:27
Dr2005, la 23 martie 2012 - 03:16, a spus:
Pe când eram eu copil, se inventase procedeul de sudură elastică, conceput chiar în scopul de a permite dilatarea sau contracţia şinelor. Din câte ştiu, CFR s-a folosit de el cu succes.
#308
Postat 23 martie 2012 - 17:55

#309
Postat 23 martie 2012 - 18:06
Florin.B RATT, la 23 martie 2012 - 17:55, a spus:

Aceasta poza ar trebui adaugata in acest topic, iar topicul despre Corneliu Miklosi ar trebui reorganizat.
#310
Postat 30 martie 2012 - 20:15


Foto extrase din raportul anual al RATT pe 1999.
#311
Postat 30 martie 2012 - 20:54

#312
Postat 30 martie 2012 - 22:24
#313
Postat 03 iunie 2012 - 21:55
#314
Postat 03 iunie 2012 - 22:27
Cred că Manu Vatmanu ştie mai multe.
O să sun un prieten, dar nu acum.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 03 iunie 2012 - 22:30
#315
Postat 03 iunie 2012 - 22:30
Iar pana la IOT ce circula, era prelungit linia tramvai 9?
Ma enerveaza ca nu gasesc nimic pe net despre acele schimbari! In schimb de alte linii vechi am gasit.
Linia 42, cea cu traseul pe Lidia, a fost din 2001 pana in 2003, dar apoi imediat a aparut 42 de care stim cu totii: Grozavescu - Liceul Auto.
De aceea nu gasesc incadrarea acelui 42 de care zici.
#316
Postat 03 iunie 2012 - 22:38
De ce nu apelezi la domnul Florin, să-ţi faciliteze accesul la documentele din istoria RATT?
Aceasta postare a fost editata de emilut: 03 iunie 2012 - 22:38
#317
Postat 03 iunie 2012 - 22:41
Visor, la 03 iunie 2012 - 22:30, a spus:
Iar pana la IOT ce circula, era prelungit linia tramvai 9?
Ma enerveaza ca nu gasesc nimic pe net despre acele schimbari! In schimb de alte linii vechi am gasit.
Linia 42, cea cu traseul pe Lidia, a fost din 2001 pana in 2003, dar apoi imediat a aparut 42 de care stim cu totii: Grozavescu - Liceul Auto.
De aceea nu gasesc incadrarea acelui 42 de care zici.
Îţi pot spune sigur 1.000% că autobuzele care suplineau tramvaiele de pe 4 şi 8, circulau pe linia 42. După acel 42 Lidia - B-dul Carol.
#319
Postat 04 iunie 2012 - 21:20
http://de.wikipedia...._Timi%C8%99oara
... mai exact asta:
1995 Strada Ștefan cel Mare zwischen Strada Ștefan Octavian Iosif und Bulevardul Eroilor de la Tisa Linien 4, 4, 5, 6
1996 Piața Traian – Baia Publică Neptun Linien 1, 2, 4, 4, 5, 6
1997 Strada Ștefan cel Mare zwischen Piața Traian und Strada Ștefan Octavian Iosif Linien 4, 4, 5, 6
1998 Bulevardul Regele Carol I – Gară Timișoara Nord Linien 1, 3, 8
1999 Piața Alexandru Mocioni – Bulevardul Regele Carol I Linien 1, 2, 7, 8
1999 Bulevardul Regele Carol I – Bulevardul Dâmbovița Linien 2, 3, 7
2001 Piața Maria – Piața Nicolae Bălcescu – Strada Drubeta – Strada Mureș Linien 6, 7, 8
2002 Piața Alexandru Mocioni – Piața Maria – Podul Traian Linien 1, 2, 6, 7, 8, 11
2003 Piața Nicolae Bălcescu – Banatim Linien 6, 8
ab 08.07.2004 Piața Timișoara 700 – Balta Verde Linien 4, 5, 10
ab 28.11.2004 Piața Traian – Gară Timișoara Est Linien 1, 2, 5
ab 19.01.2005 Piața Timișoara 700 – Podul Traian Linien 1, 2, 6, 11
ab 01.03.2005 Strada Transilvania – Strada Drubeta Linie 9
ab 19.06.2005 Kreuzungsbereich Strada Drubeta Linien 7, 9
2005 Piața Traian – Stația Meteo Linien 1, 2, 5
ab 21.04.2006 Piața Timișoara 700 – Băile Neptun Linien 1, 2, 4, 5, 6, 10
2009 Strada Drubeta – Piața General Gheorghe Domășnean Linie 9
... se precizeaza ca in 1995 si 1997 s-a lucrat pe str. Stefan cel Mare, dar de portiunea Banatim - AEM nu se pomeneste.

#320
Postat 04 iunie 2012 - 22:31