Wegmann, la 02 iunie 2012 - 20:14, a spus:
Practic e mai degraba o formalitate, cel putin asa am vazut eu in Cehia. Poate in Romania se procedeaza altfel, nu stiu.
Depinde de la caz la caz. De fapt se cere efectuarea agrementarii, sau prezentarea agrementului.
Explicit la Oradea: Siemens cu siguranta a facut agrementarea pentru tramvai (Ulf), dar pentru toata Romania.
Daca mai reuseste sa vanda intr-un alt oras din tara acelasi tip de tramvai, va fi obligat doar sa prezinte agrementul deja obtinut.
In al doilea rand compania de transport din Oradea a trebuit sa faca agrementarea pentru intretinerea tramvaiului respectiv.
Peste asta cu siguranta s-au parcurs ceva kilometrii cu ocazia instruirii vatmanilor ...
Daca ne gandim putin, 10.000 de km nici nu sunt multi. Un tramvai parcurge anual cel putin 50.000 km ...
Important: nu se face agrementare doar pentru tramvaie noi. RATT de exemplu este agrementat pentru intretinerea si reparatia liniilor cale si contact, respectiv prin sectia de reparatii pentru reparatia boghiurilor de tramvai. Din cauza legislatiei inca necomplete la noi (cum am mai mentionat) restul interventilor la tramvai se considera estetizari.