București
#961
Postat 20 mai 2012 - 15:13
#962
Postat 20 mai 2012 - 19:47
--
Toate liniile cu 4xx sunt linii preorăşeneşti, făcute prin protocol între CGMB şi CL-urile din localităţile respective (deşi la ultimele 3 văd că s-a băgat direct RATB-ul în ecuaţie, nu Consiliul General). RATB pune preţul prestaţiei, localitatea deservită acoperă diferenţa dintre încasări şi costurile prestaţiei. Sunt curios ce se întâmplă dacă se iese pe profit, oare acesta merge la RATB sau la localitatea prin care merge autobuzul? Cel puţin pe linia 422 (spre Chitila) merg maşinile pline tot timpul, de au trebuit dubarii să reducă preţul de la 2,5 la 2 RON (la RATB e 1,5 RON).
Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 20 mai 2012 - 19:51
#963
Postat 01 iunie 2012 - 14:54

836-421-2012-06-01-003 by transport-in-comun.ro, on Flickr

836-421-2012-06-01-002 by transport-in-comun.ro, on Flickr

836-421-2012-06-01-001 by transport-in-comun.ro, on Flickr

836-421-2012-06-01-004 by transport-in-comun.ro, on Flickr
#964
Postat 01 iunie 2012 - 19:35

#965
Postat 02 iunie 2012 - 07:35
Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 02 iunie 2012 - 07:35
#966
Postat 03 iunie 2012 - 01:13
Dr2005, la 02 iunie 2012 - 07:35, a spus:
Pai si care ar fi motivu pentru care nu ai putut poza CB ?
#967
Postat 03 iunie 2012 - 18:20
Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 03 iunie 2012 - 21:28
Motiv editare: Nuuu, NOT AGAIN!
#968
Postat 07 iunie 2012 - 21:57
Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 07 iunie 2012 - 23:20
Motiv editare: Sa incercam sa ne oprim din acuzatiile aduse celuilalt!
#969
Postat 10 iunie 2012 - 21:38
- linia 112 circulă pe un traseu prelungit de la Mezeş-Chitila prin Şos. Chitilei până la Complex Colosseum;
- linia 312 circulă pe traseul actual între Piaţa Unirii şi intersecţia Str. Emil Racoviţă cu Str. Turnu Măgurele, apoi prin Str. Turnu Măgurele, Şos. Berceni, Bd. Metalurgiei până la Piaţa de Gros
- s-a înfiinţat linia 409 între Institutul Oncologic şi Com. Afumaţi (fără opriri în Voluntari (sau cu puţine opriri?), ăia au autobuzele lor)
Evident, site-ul RATB doarme.
La fel de evident, aştept ca acest mesaj să fie luat cu copy-paste şi postat pe alte forumuri, eventual însuşit de altcineva, cum s-a întâmplat cu pozele cu Daf-ul.
#970
Postat 18 iunie 2012 - 13:20
Dr2005, la 10 iunie 2012 - 21:38, a spus:
- linia 112 circulă pe un traseu prelungit de la Mezeş-Chitila prin Şos. Chitilei până la Complex Colosseum;
- linia 312 circulă pe traseul actual între Piaţa Unirii şi intersecţia Str. Emil Racoviţă cu Str. Turnu Măgurele, apoi prin Str. Turnu Măgurele, Şos. Berceni, Bd. Metalurgiei până la Piaţa de Gros
- s-a înfiinţat linia 409 între Institutul Oncologic şi Com. Afumaţi (fără opriri în Voluntari (sau cu puţine opriri?), ăia au autobuzele lor)
Evident, site-ul RATB doarme.
La fel de evident, aştept ca acest mesaj să fie luat cu copy-paste şi postat pe alte forumuri, eventual însuşit de altcineva, cum s-a întâmplat cu pozele cu Daf-ul.
Stiu ce vrei sa insuezi "maestre" , asta e viata nu intotdeuna ai de castigat

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 18 iunie 2012 - 13:21
#971
Postat 18 iunie 2012 - 19:51
Vineri noapte, cu ocazia OST Fest, a trebuit să folosesc maşina de noapte de la 0:10 (ultima practic... că până la 3:15 nu mai sunt legături cu restul oraşului!!!). A trebuit să o folosesc pentru că ultimul 41 nu mai e la 23:30, ci la 23:00, deci dă-i şi aşteaptă 40 de minute N-ul. Înaintea lui a venit un 783... credeţi că a oprit? Nu, şoferul, probabil angajat pe ochi frumoşi pe vremea tovarăşului, a trecut în viteză, razant, pe lângă cei aproape 100 de călători, în buna tradiţie ITB-istă în care şoferul când vedea aglomeraţie în staţie nu oprea.
La 0:15 apare N113... şi dă-i şi bagă, cu greu intră toţi călătorii în el. La Muzeul Satului aşteptau vreo 30 de persoane... au urcat 2, restul au rămas. La Arcul de Triumf alte 30 de persoane... nu a urcat nimeni. La Charles de Gaulle erau 3 persoane în staţie, acolo au rămas, la fel la Dorobanţi. În următoarele staţii au mai coborât câte 2 - 3 persoane. La Romană iar bătaie, vreo 30 de persoane... care au rămas acolo, că N119-le din spate ne-a depăşit pe noi şi s-a dus. La Universitate au mai coborât vreo 15 persoane, iar restul s-au risipit pe la Unirii.
Ziua următoare, după Manowar, deja erau mai mulţi clienţi. Ca de obicei, la 0:10 vine 783-ul, #4645. Tâmpitul deschide doar uşa 1, iar după ce urcă 3 călători închide uşa şi pleacă, deşi cel puţin 30 vroiau să urce. Prin urmare când apare N113, iar bătaie, îmbulzeală, scandal, vorbe de bine la adresa RATB-ului... se umple maşina până la refuz, vreo 50 de oameni rămân în staţie. De la Piaţa Presei la Dorobanţi mergem fără oprire, nu mai era loc, iar şoferul nu se risca să ia în geam sticlele celor rămaşi la Muzeu Satului şi Arcul de Triumf. După aia mai oprim la ASE, Romană şi Universitate, unde mai coboară câţiva.
Duminică noapte, s-au terminat concertele la 22:30, suficient timp să se poată prinde ultimele 2-3 41-uri. Organizare frumoasă RATB, adică interval de 10 minute când ai 6000 de oameni de la OstFest şi vreo 2000 de la finala de rugby... evident, în vagonul #164 - cu care am mers - după Presei nu a mai urcat nimeni până la Crângaşi... prin toate staţiile (până în Virtuţii) au rămas câte 30 - 40 de călători (cu excepţia celei de la stadionul de rugby, unde erau cam 100).
Nici liniile de noapte de la Unirii nu sunt prea ,,de încredere", N122-ul vineri spre sâmbătă a plecat la 0:47, iar noaptea următoare la 0:48, deşi avea plecare la 0:50.
Bătaia de joc a fost totală, RATB nu a pus niciun autobuz în plus, transportul de zi, mai nou, dispare între 22:30 - 23, iar cel de noapte de la 0:10 la 3 e inexistent (mai sunt plecări din cartiere la 0:50, dar alea nu au legătură de la Unirii). Probabil veţi spune că cine îşi permite să dea 80 - 200 RON pentru 3 zile de rock îşi poate permite un taxi... ei, nu-i chiar aşa, vineri noapte a fost control ARR şi nu era roată de taxi în oraş. Sâmbătă am văzut ceva taxiuri, dar la cum se uitau oamenii la ele, mă îndoiesc că puneau aparatul.
#972
Postat 21 iunie 2012 - 19:05
Recent URAC a facut publice catre pasionatii de tramvaie, schite ale prototipului tramvaiului Bucur LF2 pe care cei de la URAC doresc sa-l construiasca pentru RATB.

Number of downloads: 21
http://www.railnet.r...hp?f=105&t=2353
#973
Postat 21 iunie 2012 - 19:15

#974
Postat 21 iunie 2012 - 19:58
#977
Postat 22 iunie 2012 - 07:52
http://www.forum.met...le.php?id=70076 (sper să meargă linkul).
În niciun caz nu e proprietatea (fizică, intelectuală sau de altă natură) a vreunui forum, ci e un document oficial publicat în SEAP (căutaţi pe www.e-licitatie.ro după anunţul de participare (utilităţi) numărul 135945/26.05.2012). De aia e şi făcut public, nu stă URAC-ul să arunce documente tehnice spre pasionaţii de tramvaie (şi chiar dacă ar face-o, nu ar face-o prin intermediul unor forumuri, indiferent care sunt acestea).
Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 22 iunie 2012 - 07:53
#978
Postat 22 iunie 2012 - 16:18
Dr2005, la 22 iunie 2012 - 07:52, a spus:
http://www.forum.met...le.php?id=70076 (sper să meargă linkul).
În niciun caz nu e proprietatea (fizică, intelectuală sau de altă natură) a vreunui forum, ci e un document oficial publicat în SEAP (căutaţi pe www.e-licitatie.ro după anunţul de participare (utilităţi) numărul 135945/26.05.2012). De aia e şi făcut public, nu stă URAC-ul să arunce documente tehnice spre pasionaţii de tramvaie (şi chiar dacă ar face-o, nu ar face-o prin intermediul unor forumuri, indiferent care sunt acestea).



Asa te vreau dr2005, destept ca de obicei .
Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 22 iunie 2012 - 16:20
#979
Postat 23 iunie 2012 - 05:37
La Mulţi Ani, poate îţi vine mintea la cap!
#980
Postat 23 iunie 2012 - 23:16

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 23 iunie 2012 - 23:17