Despre autobuze in general
#541
Postat 18 aprilie 2012 - 21:07
#542
Postat 18 aprilie 2012 - 21:23
#545
Postat 14 mai 2012 - 21:16
Gygyman6, la 14 mai 2012 - 21:16, a spus:

Kokusai Kogyo Co., a Japanese bus transportation company, announced on September 6, 2010, that it had changed the roof color of its bus fleet from lime green to white and has started introducing new buses with white roofs in fiscal 2010. By reflecting direct sunlight, a white roof can curb temperature rises inside the bus and improve air conditioning efficiency in summer, having the end result of reducing carbon dioxide (CO2) emissions.
In August 2010, a field test was conducted to measure the temperature in both types of buses. In an ambient temperature of 40 degrees Celsius, the temperature in a conventional bus rose to 49 degrees, while the temperature in a white-roof bus rose to only 47, showing a cooling effect of two degrees.
The test also measured the time taken to lower the interior temperature to 35 degrees Celsius (five degrees below the outside temperature) after turning on the air conditioner. It took 30 minutes for a conventional bus to reach this level, while the white roofed bus required only 18 minutes, a 12-minute reduction. This means that the white roofed bus will require less engine idling time to cool interior air before starting service. If this reduction is applied to all of the company’s 895 buses, their CO2 emissions in the three summer months are estimated to drop by about 40 tons.
Kokusai Kogyo plans to increase gradually its number of white roofed buses. The company, which received Green Management Certification as an eco-conscious transport business in 2005, will continue to implement environmental initiatives, including introducing fuel-efficient vehicles and promoting eco-driving techniques.
LE: Autobuzul din imagine imi seamana foarte mult cu un DeSimon.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 14 mai 2012 - 21:19
#546
Postat 17 mai 2012 - 22:39
Astazi dimineata, la cursa de 6:38, pe sensul spre gara, soferul a facut statie la Mangalia si apoi dupa sensul giratoriu a oprit in statia lui 33; ar fi mers mai departe daca nu i-ar fi atras atentia calatorii ca a gresit ruta. In final a intors in dreptul UM.Pompieri si a revenit la ruta normala.
#547
Postat 17 mai 2012 - 22:57
Da, corect. Trebuia sa opreasca in toate statiile.
#548
Postat 18 mai 2012 - 11:23
Florin.B RATT, la 17 mai 2012 - 22:57, a spus:
Da, din păcate.

Din ce motiv nu se poate introduce şi la noi sistemul vestic, cel care prevede obligativitatea călătorilor de a semnala intenţia de a coborî la proxima staţie, fie şi prin simpla ridicare de pe scaun şi postarea propriei persoane în dreptul uşii? Manevre pe care oricum trebuie să le execute, doar dacă nu cumva doreşte să fie coborât automat cu tot cu scaun. Ar fi vorba de o simplă anticipare de 3-5 secunde. Evident, regula nu se poate aplica şi la tramvaie, acestea neavând oglinzi interioare, plus faptul că vatmanul nu poate vedea ce se întâmplă în remorcă. Nici la autobuze (troleibuze) nu se poate aplica atunci când mct-ul este aglomerat. Nici eu nu opresc în staţii atunci când nu se află nimeni în perimetru, iar în autobuz toată lumea stă cuminte pe scaun. Am oroare de lucrurile (acţiunile) inutile. E drept, de multe ori am avut de-a face cu călători care se lipiseră de scaune până ce treceam de staţie. Probabil, aceştia nu au mai repetat experimentul.
#549
Postat 18 mai 2012 - 11:32
emilut, la 18 mai 2012 - 11:23, a spus:
Tin sa te anunt ca mai sunt vagoane care mai au inca oglizile interioare


#550
Postat 18 mai 2012 - 12:35
Aceasta postare a fost editata de emilut: 18 mai 2012 - 12:35
#551
Postat 18 mai 2012 - 14:40
emilut, la 18 mai 2012 - 11:23, a spus:
ai voie sa nu opresti? Mai sunt calatori care se iau cu alte cele si pur si simplu uita ca urmeaza statia lor sau altii care nu stiu exact la ce statie trebe sa coboare se iau dupa repere care apar numai in ultimul moment.
Scuze, dar nu mi se pare normal sa nu opresti daca e statie

emilut, la 18 mai 2012 - 12:35, a spus:
Si daca esti miop - ca mine - si nu vezi ce tramvai se apropie de la distanta? mai ales ca e slab semnalizat numarul lui.
Eu fac parte din majoritate - inca nu m-am prins pt ce sunt butoanele alea rosii din autobuze sau alea din tramvai ce sunt pe barile de sprijin. Sa fie pt ca suntem prosti sau pt ca nu e nicaieri scrisa utilitatea lor? Normal ca tu stii, ca doar lucrezi la ratt, noi poporul asteptam sa fim iluminati

Aceasta postare a fost editata de ligia: 18 mai 2012 - 14:46
#552
Postat 18 mai 2012 - 15:36
Referitor la obligativitatea opririi în staţii: Dvs vă cumpăraţi pantofi, dacă nu aveţi nevoie de ei? Da. Ştiu. Suntem obligaţi să oprim, chiar dacă nu este nevoie. Dar, asta nu mă împiedică să o consider ca fiind o măsură inutilă, arbitrară. Zi de zi implementăm tot felul de cuceriri ale ştiinţei şi tehnologiei de ultimă oră, dar nu putem accepta (ca şi călători) câteva noţiuni elementare privitoare la civilizaţie şi educaţie. Scuzaţi-mă, dar cei care dorm în papuci atunci când folosesc transportul în comun, chiar merită să facă câţiva paşi pe jos. La proxima ocazie, sigur nu se vor repeta. Bănuiesc (,) că dvs nu manifestaţi aceeaşi superficialitate când înotaţi 'pe' ştrand sau când dansaţi 'în' discotecă. Este vorba aici de un "minimum minimorum" de atenţie destinată propriului dvs interes. Dacă nu catadicsiţi să daţi crezare spuselor mele, întrebaţi-i pe cei care au călătorit în alte ţări, despre "perfidele" mele concepţii!
PS. Tramvaiele opresc oricum în staţii!
Aceasta postare a fost editata de emilut: 18 mai 2012 - 15:38
#553
Postat 19 mai 2012 - 10:37
#554
Postat 20 mai 2012 - 00:38
#555
Postat 20 mai 2012 - 00:55
Se numeşte Isuzu Cubic. Însă Google traduce prost din japoneză (pentru că nu identifică corect caracterele, nu mai zic de Yahoo, unde nu acceptă linkul pentru că are caractere japoneze în el): http://ja.wikipedia....%83%83%E3%82%AF Oricum, se scrie ceva acolo despre Renault PR100, dar nu pot traduce ce şi cum.
Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 20 mai 2012 - 00:56
#556
Postat 20 mai 2012 - 05:38
#559
Postat 20 mai 2012 - 13:16
Doua!?

#560
Postat 20 mai 2012 - 15:32
Viktor, la 20 mai 2012 - 13:16, a spus:
Doua!?

Da! Avem o nouă colegă. Nu vă voi divulga numele, pt că nu am acordul ei. Tot ce pot să vă spun, e că este sora unuia dintre şoferi. Şi că, spre deosebire de cealaltă colegă, lucrează pe oricare dintre liniile la care este planificată.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 20 mai 2012 - 15:34