STP Timișoara Forum: Despre troleibuze in general - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (55 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • Ultima »

Despre troleibuze in general Evaluare topic: ****- 8 Voturi

#521 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 14 februarie 2012 - 11:43

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 14 februarie 2012 - 11:22, a spus:

P.S. Nu ma refer la tine aici, Vali. Stiu ca si tu ai auzit de la cineva acest lucru[/i])


Tocmai asta e problema... Eu m-as uita si de la cine primesc o informatie. Asta a fost la fel ca si cea cu consumul de la G-uri, in care a prostit lumea necunoscatoare aiurea...
0

#522 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30183
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 februarie 2012 - 13:35

Bun, daca o auzi de la soferii de troleibuz, tinzi sa crezi ca stiu ce vorbesc si se pricep ei...
Normal ca poti sa spui ca "acum frana nu mai prinde cum prindea inainte", dar sa spui ca asa face regia economie de curent, e chiar necunoastere a modului de functionare a vehiculului.
0

#523 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 mai 2012 - 18:07

Am si eu o intrebare (capcana), cand si de ce s-a desfiintat linia 12 :(, ce circula in locul ei ? Si daca e in vedere reluarea traseului pe viitor?
0

#524 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30183
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 mai 2012 - 18:23

Nu cred ca actualul numar de troleibuze ar permite reactivarea liniei 12 (mai ales ca e si proiectul cu linia la Dumbravita)
0

#525 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 mai 2012 - 23:46

Vezi postareaGygyman6, la 07 mai 2012 - 18:07, a spus:

Am si eu o intrebare (capcana), cand si de ce s-a desfiintat linia 12 :(, ce circula in locul ei ? Si daca e in vedere reluarea traseului pe viitor?

Segmente din linia 12 sunt acoperite de alte MTCuri, si daca e sa fim complet sinceri - mai mereu circula troleibuzul gol. Nu cred ca intentioneaza cineva s-o readuca.
0

#526 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 08 mai 2012 - 00:00

Pai linia 12 a ramas si ca autobuz dor din motiv istoric(primaria nu a dat acceptul RATT-ului sa o scoata),dar totusi cand s-au efectual lucrari in zona RATT a profitat de acesta ocazie si a eliminat-o. Intr-o oarecare masura pe ruta fostului troleibuz 12 circula E8.
0

#527 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 mai 2012 - 19:12

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 07 mai 2012 - 18:23, a spus:

Nu cred ca actualul numar de troleibuze ar permite reactivarea liniei 12 (mai ales ca e si proiectul cu linia la Dumbravita)


Bun aici e un mic mister atunci, cum ne dam seama ca parcul este 100% nou atunci, sau macar 100% intregit? pai cand s-au luat troleibuzele astea nu s-au luat in calcul toate liniile 9 la numar?

Vezi postareadAImon, la 07 mai 2012 - 23:46, a spus:

Segmente din linia 12 sunt acoperite de alte MTCuri, si daca e sa fim complet sinceri - mai mereu circula troleibuzul gol. Nu cred ca intentioneaza cineva s-o readuca.


Pai se putea tine pe motiv de linie istorica sau turistica sau chiar modifica traseul, asa cum zicea Viktor ca s-ar fi tinut linia pana la exculdere.
Care era traseul vechi totusi? stiu doar ca trecea prin fata la Capitol si prin Balcescu.

Eu va multumesc pentru raspunsuri, nici nu observam ca exista acest gol, daca nu ma uitam acum 2 zile pe harta si vedeam ca in oras exista "2 retele separate" de troleibuz.
0

#528 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30183
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 mai 2012 - 20:20

Cred ca atunci cand s-au luat Skodele, linia 12 nu mai exista (nu sunt sigur, dar asa cred)
0

#529 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 08 mai 2012 - 20:21

@Domnul Florin
Da corect. Cand au fost cumparate Skodele linia 12 nu mai exista.
Cred ca traseul a fost: Centru-Gara-Iuliu Maniu-Kaufland-Brancoveanu-Balcescu-Politehnica-Centru.
0

#530 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 08 mai 2012 - 20:35

Exact. Si tocmai avea un rol moral de a lega cele 2 "parti" ale retelei.

Daca tot depanam amintiri. Mai tineti minte cand 11-le parca sau 18-le numai tin minte intorceau undeva unde era pe vremuri piata de caini :naughty1: (Pe Resitei)
0

#531 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 mai 2012 - 18:53

La caderea tensiuni din linia de contact soferul este obligat sa lase captatori jos sau poate circula cu ei pe sarme folosind generatorul ?
Astazi inainte de Mall eu eram in 18 iar in spate era si un 14, pica tensiunea, 14-le lasa captatori jos si pleaca folosind generatorul, iar 18-le pleaca fara sa-i lase jos. Inainte de statia Remus Radulet revine tensiunea din mers soferul opreste grupul electrogen si isi continua drumul folosind tensiunea din linia de contact.
Din ce am observat uni soferi ii coboara alti nu...

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 30 mai 2012 - 18:57

0

#532 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30183
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 mai 2012 - 21:23

Nu cred sa existe o regula, dar tehnic nu e nicio problema (poate doar uzura inutila a captatorilor troleelor)
0

#533 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 31 mai 2012 - 16:34

Majoritatea şoferilor preferă să coboare troleele, având astfel o mai mare marjă de manevră, plus că scapă de grija macazelor, încrucişărilor şi a săniilor de comandă. Probabil, respectivul este mai comod din fire, şi nu a vrut să coboare din troleibuz pt a repune troleele pe reţeaua de contact atunci când ar fi revenit tensiunea.
0

#534 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 31 mai 2012 - 18:50

Daca distanta e mica pana la separator atunci se poate merge cu troleele pe firele de contact, dar folosind doar treapta 1 Diesel ("APU"). Daca distanta e mare (daca troleibuzul trebuie sa mearga mai mult de ~1 min) trebuie lasate coarnele jos si, obligat, trebuie sa folosesti treapta 2.

Ca o faza ce am vazut acum nu demult, un idiot care nu-i mai pasa de viata lui, se tinea pe role de troleibuz, in spate, si pe o artera, stim cat de circulata este, portiunea Mall - P-ta Marasti.
0

#535 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 31 mai 2012 - 20:35

Azi dimineață la ora 11, urc la gară în #3039(linia 11), la stația JIUL doamna șoferiță ne dă jos pe motiv că se retrage. Urcăm în alt troleibuz care aștepta în stație, doamna face schimb de mașină cu cel din stație și ne continuăm drumul neștind dacă se retrage și acesta sau nu (avea pe afișaje "SE RETRAGE îN GARAJ"); până a setat corect traseul am trecut și de stația REGINA MARIA. Este normal acest lucru-schimbul de mașină pe traseu?
0

#536 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 01 iunie 2012 - 17:20

DA! Troleibuziştii nefiind gestionari (precum autobuziştii), pot lucra cu oricare dintre maşini. Din păcate. Unii se străduiesc să le menţină într-o cât mai bună stare de funcţionare, în timp ce alţii îşi bat joc de ele. Prevăd, ca din acest motiv troleibuzele să colapseze mai curând decât autobuzele "C" care sunt cu câţiva ani mai bătrâne.
Pe de altă parte, colegii se ajută între ei. Îşi lucrează unul altuia, în baza reciprocităţii serviciului.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 01 iunie 2012 - 17:21

0

#537 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 01 iunie 2012 - 19:02

Si in cazul defectiunilor troleibuzelor in traseu, cei care sunt rezerva le aduc alt troleibuz la capat, preluand troleibuzul defect, astfel ca soferul care lucra pe traseu nu mai trebuie sa se duca pana in depou dupa alta masina. Asta e si un beneficiu pentru calatori, pentru a nu fi "gaura" in traseu.
0

#538 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 iunie 2012 - 23:01

Vreau sa stiu si eu care e problema la troleibuze cu AC-ul. Deci fratiilor, suntem trecuti de jumatatea lunii Iunie afara sunt temepraturi de peste 35 de grade. In ultima saptamana am frecventat troleul foarte des in general liniile 15, 19 si TOTUSI nu exista clima. Din 2 troleibuze la 1 nu functioneaza AC-ul, vine fain frumos cu toate geamurile deschise, se face curent si cam atat. E o mare tampenie deja m-am saturat eu ( spre noroc-ul meu sunt inca elev, si nu platesc abonament) si am inceput sa ii inteleg pe blatistii, de ce sa dau 80 - 100 de lei lunar si sa calatoresc in mizerie si fara nici o conditie. Suntem in Timisoara anului 2012, avem troleibuze noi (vorba vine) si totusi... Am inteles ca pe C-uri exista unele probleme si asa dar la troleibuze...
0

#539 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 21 iunie 2012 - 23:06

La fel vorba lu Raoul calatoresc destul de des cu troleibuzu si clima nada.... chiar si seara e cald in ele si tot fara clima ieri seara 3014 clima 0... soferu cu geamu deschis si la noi in spate la fel geamuri deschise...

Aceasta postare a fost editata de Vali: 21 iunie 2012 - 23:17

0

#540 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30183
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 iunie 2012 - 23:20

Din cate stiu, baietii de la troleibuze se ocupa de revizia lor, dar au inceput sa apara si probleme tehnice mai dificil de rezolvat... ca doar s-a terminat garantia. :)
0

Arata acest topic


  • (55 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi