STP Timișoara Forum: Stiri despre transportul in comun din Timisoara - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (142 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • Ultima »

Stiri despre transportul in comun din Timisoara

#1101 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 23 martie 2012 - 20:57

Citeaza

RATT vrea sa ia credit sa-si plateasca datoriile catre stat. Primaria garanteaza cu 75 de milioane de lei!

TIMISOARA. Datoriile Regiei Autonome de Transport in Comun din Timisoara trebuie stinse intr-o perioada de 5 ani. Seful regiei, Ioan Goia, vrea sa ia credit pentru a-si putea achita darile catre ANAF, in valoare de aproximativ 63 de milioane de lei. Consiliul Local trebuie sa garanteze insa faptul ca RATT va plati aceste datorii.

Proiectul privind aprobarea unei scrisori de garantie in valoare de 75 de milioane de lei se va afla pe mesele alesilor locali saptamana viitoare. Odata ce va fi aprobat, daca RATT nu-si achita in 5 ani datoriile, Primaria va plati catre ANAF aceste dari, din veniturile viitoare pe care municipalitatea le aloca regiei de transport in comun.

“Noi vrem sa obtinem o scrisoare de garantie. Daca se poate sa luam credit, luam credit, ca sa ne acoperim aceste datorii. Garantia pe care ne-ar da-o Primaria asigura la ANAF plata datoriilor pe 5 ani. Avem datorii cam la 44 de milioane de lei, cumulate in 3-4 ani si putin peste 15 milioane de lei adunati din dobanzi si penalitati”, ne-a declarat Ioan Goia, seful RATT.

Consiliul local garanteaza cu 75 de milioane de lei printr-o hotarare, care va ajunge mai apoi la banca, spune Goia.

“Banca ne face dosarul pentru scrisorile de garantie pentru imprumut, sa vedem cum negociem mai bine. Daca dobanzile sunt mai mici pentru scrisoare, mergem pe scrisoare, daca sunt mai mici pe credit, mergem pe credit. Daca am lua creditul, am plati la ANAF tot si as ramane cu credit pe banca. E mai rentabil uneori sa platim la banca decat la ANAF. Sincer, eu as vrea sa luam credit, sa platim la zi tot”, ne-a mai spus directorul regiei.

Potrivit referatului care insoteste proiectul de hotarare, Consiliul Local Timisoara voteaza asigurarea garantiilor necesare pentru stingerea obligatiilor fiscale ale RATT in suma totala de 62.476.126 lei. Valoarea garantiilor va fi stabilita in 2 cazuri.

In prima varianta, pentru esalonarea la plata a datoriilor pe o perioada de 5 ani prin contractarea unei scrisori de garantie bancara, pentru garantarea acestor plati, avand ca si garant Primaria Timisoarei. Scrisoarea ar urma sa fie valabila 63 de luni, iar valoarea ei ar avea 73.827.100 de lei.

In cea de-a doua varianta, in cazul in care RATT ia credit pentru achitarea datoriilor, avand ca si garant Primaria Timisoarei, valoarea garantiei ar acoperi valoarea creditului in suma de 62.476.126 de lei, plus o garantie suplimentara de 10% pentru dobanzi si comisioane. In cazul creditului, un procent de pana la 80% este garantat de stat, prin banca, urmand ca municipalitatea sa dea asigurari doar pentru diferenta.

0

#1102 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 23 martie 2012 - 22:41

Citeaza

RATT vrea sa ia credit sa-si plateasca datoriile

Pare a fi un banc.
E ca si cum m-as duce la camatari ca sa scap de creditul bancar. :rad_masa:
0

#1103 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 24 martie 2012 - 05:28

E vorba de o practică uzuală. Dacă ai de stins o datorie la un termen dat, te împrumuţi la bănci, cu speranţa că vei putea achita din profit ratele şi dobânda aferentă. Bineînţeles, o condiţie obligatorie este aceea de a convinge banca de faptul că ai posibilitatea de a face profit. Altfel spus, că ai bonitate. Multă lume apelează la acest sistem. Atunci când lucrezi cu aceeaşi banca la care eşti dator, se numeşte refinanţare.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 24 martie 2012 - 05:31

0

#1104 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 martie 2012 - 12:16

Vine 33-ul pana la Sag? Vezi ce planuri are primaria comunei!

Citeaza

„Eu sunt in principiu de acord sa vina orice firma care creeaza facilitati calatorilor, mai ales elevilor, navetistilor si abonatilor. Dar trebuie explicat ce inseamna acest lucru si daca sta in picioare din punct de vedere economic”, a explicat primarul.


Articol complet : OpiniaTM

Mie mi se pare un bullshit sa prelungeasca 33 pana la sag . Eventual sa se faca un 33 barat sau ceva care sa mearga pe relatia C. Sagului ( Turist ) > Sag ( cu toate ca nu ii dau seama unde ar putea intoarce ), dar sa foloseasca 33 pana in comuna , cea mai mare prostie .
Oricum este doar o speculatie .

Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 24 martie 2012 - 12:16

0

#1105 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 25 martie 2012 - 11:30

E clar ca n-or sa mearga in Sag toate autobuzele de pe traseu, la fel cu L14 > Dumbravita si L11 > Ghiroda.
0

#1106 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 25 martie 2012 - 13:11

Eu sincer, as infiinta o noua liniep e relatia Marasti - Dumbravita.
0

#1107 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 25 martie 2012 - 21:49

Vezi postareadAImon, la 18 martie 2012 - 23:55, a spus:

A descoperit si presa pozele lui Hans Oerlemans? Is curios daca au dreptul/acordul de difuzare.


Sigur NU AU ACORDUL!
0

#1108 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 martie 2012 - 21:21

RATT ar putea cumpara din aprilie automate de bilete! Vezi pe ce linii vor fi montate primele aparate!

Citeaza

Vrem sa facem un program pilot, vom reanaliza toate ofertele primite in Consiliul de administratie. Sunt destul de scumpe, niciunul n-am gasit sub 2.500 de euro bucata. Cum noi avem aproape 300 de mijloace de transport, este destul de mare investitia. Nu avem atatia bani si nici gestiunea la soferi nu suntem pregatiti sa o dam
- The Priest :oops:

Link Complet: OpiniaTM
0

#1109 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 aprilie 2012 - 16:30

RATT ia credit sa-si plateasca datoriile, Primaria Timisoara garanteaza! Vezi cu cat!

Citeaza

TIMISOARA. RATT a reusit sa acumuleze datorii de aproximativ 63 de milioane de lei la ANAF, pe care conducerea regiei vrea sa le achite cu un credit din banca. Consilierii locali au acceptat ca Primaria Timisoara sa garanteze pentru acest credit cu o scrisoare de garantie de 73 de milioane de lei. In cazul in care RATT nu il achita in termen de 5 ani, il va plati municipalitatea.

0

#1110 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 aprilie 2012 - 17:15

Si cum va "reusii" o regie non profit sa achite aceste datorii?
0

#1111 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 12 aprilie 2012 - 17:21

:) Vesti bune de Paste:

Citeaza

Referitor la: viitoarea achiziţie de tramvaie pentru opreratorul de transport R.A.T.Timişoara aprobată prin două hotărâri ale Consiliul Local al Municipiului Timişoara 253/13.05.2008 şi 428/20.11.2011.

Având în vedere:
situaţia transportului electric cu tramvaiul detaliată mai jos:
- soluţiile constructive ale infrastructurii reţelei de tramvai existentă în prezent în Municipiul Timişoara (linie-cale, linie-contact, aparate speciale din linia-cale etc.);
- traficul general şi trama stradală pe care este amplasată infrastructura de tramvai (prospectul străzilor din pieţele istorice privind înscrierea în curbe a tramvaielor, lungimile diferite ale refugiilor pentru călători etc.);
- parcul de tramvaie cuprinde unităţi cu durata serviciului împlinită, fiind produse în Europa între anii 1960 şi 1970 şi achiziţionate din oraşele înfrăţite cu Municipiul Timişoara;
- imposibilitatea procurării pieselor de schimb şi a principalelor subansambluri pentru întreţinerea şi reparaţia tramvaielor, având în vedere vechimea acestora;
- neasigurarea numărului de tramvaie necesar de a fi scos zilnic în circulaţie (fapt ce a condus la desfiinţarea liniilor de tramvai 3, 6, 10, 11 şi înlocuirea acestora cu autobuze);
- reducerea continuă a numărului de tramvaie care îndeplinesc condiţiile de siguranţa circulaţiei în exploatare din parcul existent
şi
ţinând cont de faptul că finanţarea achiziţiei de tramvaie (şi modernizarea depoului de tramvaie) este în curs de finalizare, aşteptând doar avizul Comisiei de Autorizare al Împrumuturilor Locale

Regia Autonomă de Transport Timişoara invită furnizorii de tramvaie să-şi prezinte un modelul de tramvai care să respecte cerinţele minime din normele şi standardele europene.

Începând cu data de 20 aprilie 2012 doritorii pot să transmită scrisorile de intenţie către operatorul de transport din Timişoara. Scrisorile vor cuprinde obligatoriu următoarele angajamente:
- perioada pentru care intenţionează să prezinte modelul de tramvai la RATT
- să asigure operaţiunile de transport, încărcare şi descărcare a modelului de tramvai pe cheltuială proprie
- să şcolarizeze pe cheltuială proprie personalul de bord care va conduce modelul de tramvai, în cazul în care nu dispune de vatman propriu
- să asigure chetuielile de punere şi menţinere în circulaţie a modelului de tramvai (reparaţii periodice şi curente din incidentele de circulaţie).

RATT se obligă să asigure paza modelelor în baza unui contract de custodie.
Scrisoarea de intenţie se va expedia la sediul RATT pe adresa Bulevardul TAKE IONESCU, nr. 56, Timişoara, Timiş, România, 300074.
Pentru orice alte informaţii suplimentare vă rugăm să ne scrieţi pe relatii.publice@ratt.ro.



0

#1112 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 13 aprilie 2012 - 08:18

Doamne ajuta sa fie o veste buna!

Dar mi-a sarit in ochi urmatoarea propozitie:

Citeaza

RATT se obligă să asigure paza modelelor în baza unui contract de custodie.



Pai este in stare RATT-ul sa asigure paza tramvaielor?... Pana acum de ce nu s-a facut acest lucru?...Nu prea pot sa cred ca vor scapa nemazgalite, pentru ca a devenit un obicei inradacinat in Timisoara de a mazgali tramvaiele...de niste idioti....
0

#1113 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 aprilie 2012 - 08:29

Pai, idiotii spuneau ca mazgalesc doar "vechiturile". Teoretic (si practic) nu cred ca vor fi probleme.
0

#1114 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 aprilie 2012 - 11:14

Si ne luam dupa ce spun ei? s-a vazut clar ca ei nu respecta aceasta "regula" dovada fiind faptul ca si troleibuzele au fost mazgalite cu markerul pe dinafara. Doar asa a inceput si la tramvaie, o mazgaleala cu markerul aici, una acolo si pe urma au trecut la spray.

Ce nu imi comvine mie este ca o sa ajungem cam dependenti de furnizor, odata si odata vom avea tot parcul inlocuit cu tramvaie noi, si atunci "ai nostrii" ce vor mai lucra :) .
0

#1115 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 aprilie 2012 - 12:05

Sunt sigur ca daca vor fi aduse modele vor fi pazite.
Daca te referi la mecanicii din depou, probabil se vor specializa pe noile tramvaie, la fel ca mecanicii din garaj sau cei de la troleibuze.
0

#1116 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 24 aprilie 2012 - 12:39

Ştiri proaspete despre automatele de bilete:

http://www.opiniatim...buze/23/04/2012
0

#1117 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 aprilie 2012 - 15:36

Ca veni vorba de stiri, ieri parca s-au inmatriculat autobuzele. Cu ocazia asta s-a mentionat din nou despre tramvaie si starea jalnica in care sunt si despre achizitia de unele noi (cele 15 de care se tot vorbeste). Pana aici nimic ciudat, dar spre finalul reportajului se mentiona faptul ca spre finele anului se vor casa 50 dintre tramvaiele vechi.
E adevarata chestia asta s-au din nou presa spune prostii?
0

#1118 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 24 aprilie 2012 - 20:19

Daca se tine cont si de acel fisier atasat de mine mai de mult, unde se mentionau si tramvaie SH, si se vor achizitiona minim 25 si din acelea, pe langa cele 15 noi, da se poate...
0

#1119 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 aprilie 2012 - 22:06

Sa zicem ca ajung pana prin 2016, cand se termina toate lucrarile de reabilitare la linii, dar dupa? Despre ce va fi dupa nu am auzit nimic, iar eu nu ma bazez ca va exista si un proiect in timpul reabilitarii care sa intregeasca numarul de tramvaie la cat este nevoie.
0

#1120 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 25 aprilie 2012 - 09:58

Vezi postareaGygyman6, la 24 aprilie 2012 - 22:06, a spus:

Sa zicem ca ajung pana prin 2016, cand se termina toate lucrarile de reabilitare la linii, dar dupa? Despre ce va fi dupa nu am auzit nimic, iar eu nu ma bazez ca va exista si un proiect in timpul reabilitarii care sa intregeasca numarul de tramvaie la cat este nevoie.



Ce glume-s astea?...Care reabilitari de linii?...De 3 ani si ceva nu se mai reabiliteaza nimic!...Ce te face sa speri ca in urmatorii 4 ani se vor termina toate lucrarile de reabilitare de linii?...Vise, vise ...

Aceasta postare a fost editata de mile: 26 aprilie 2012 - 07:03

0

Arata acest topic


  • (142 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • Ultima »

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi