STP Timișoara Forum: Soferi autobuz - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (30 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Soferi autobuz Evaluare topic: -----

#221 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 27 august 2011 - 00:13

Vezi postareasorin_vd4ratt, la 26 august 2011 - 23:57, a spus:

Ok... multumesc pt explicatii.
Mai am o singura intrebare... despre ce carduri e vorba aici? (unul la troleibuze, si unul pe sofer la autobuze)

Din câte am auzit (mă repet), toate troleibuzele se alimentează folosindu-se un singur card.
La autobuze, consumul fiind muuuuuuult mai mare (până la 150 de litri la zi/unitate), există pt fiecare, două carduri, câte unul pt fiecare şofer. De ce? Pt că acest card nu poate fi lăsat în autobuz în cazul în care schimbul 1 face un vârf dimineaţa, iar schimbul 2 se prezintă la serviciu la ora 14. Fiecare şofer primeşte cardul în plic sigilat, exact ca şi în cazul celorlalte carduri primite de la bancă, şi răspunde pt el.
Este vorba de carduri "Lukoil", care se încarcă la fiecare întâi ale lunii cu o sumă care corespunde consumului maxim.
0

#222 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 27 august 2011 - 00:20

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 26 august 2011 - 23:47, a spus:

Probabil garantia e pentru cantitatile de carburant consumate suplimentar, cele care depasesc cota alocata, chiar daca nu alimenteaza ei.

Ar fi absurd! Există o evidenţă foarte strictă a perioadelor în care troleibuzele au circulat "pe" diesel. Dacă nu mă-nşel, aceasta apare pe computere. Ba mai mult, şoferii de troleibuze nici măcar nu deţin cheile de la rezervoare.
Nu zic nu, or fi fost la început câţiva curioşi să vadă cum e să conduci troleibuzul fără să bagi de seamă la macaze şi încrucişări, dar probabil s-au lecuit între timp.
0

#223 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 18 aprilie 2012 - 11:46

Al naibii coincidenta. Azi s-a intamplat de 3 ori sa ajung la Grozavescu si sa fiu nevoit sa iau 40. De fiecare data in statie B 27 JGP. Cum soferii de 40 practica fair - play asteptatul troleelor, domul sofer are un stil propriu. Pleaca in momentul in care troleu ia curba. Fie 15 fie 16 jumatate din continut se transbordeaza.
Frumos din partea lui...
0

#224 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 19 aprilie 2012 - 08:46

Ai auzit de chestia aia care se numeşte grafic? De când iau troleibuzele virajul pt intrarea la Poştă, până se face transbordarea în 40, pot trece lejer vreo două minute.
0

#225 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 19 aprilie 2012 - 10:18

Interesant ca majoritatea nu mor. Chiar si tu faceai la fel cand mai frecventai linia 40, si asteptai...
0

#226 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 19 aprilie 2012 - 14:16

La fel de interesant e şi faptul că nici călătorii nu mor dacă aşteaptă 7 minute.
0

#227 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 19 aprilie 2012 - 20:49

Ba eu cred ca da... Cum bine spunea undeva domnul mile, deocamdata din banii nostri sunt platiti soferii... Si nu i-a rugat nimeni sa vina sa-mi spele covorul acasa, ci sa astepte 2 minute pana coboara calatorii si cei care FUG prind 40-le. Si asta doar in cazul in care troleul este deja in curba, nu mai departe...
0

#228 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 20 aprilie 2012 - 06:37

Wrong! Şoferii sunt plătiţi în baza unui contract colectiv de muncă în care nu este prevăzută obligaţia de a-i aştepta pe călătorii întârziaţi. Dimpotrivă chiar, ei riscă sancţiuni dacă nu respectă îndatoririle de serviciu. Printre aceste îndatoriri se numără şi respectarea graficului.
Chiar şi fără elementele din contract, există o logică şi o cutumă universal valabilă care spune că (,) călătorul AŞTEAPTĂ mtc-ul în staţie, şi nu invers. Dacă totuşi se mai întâmplă ca vreun şofer să-i aştepte pe transbordori, acesta este un fapt cu adevărat pozitiv. Însă, în niciun caz, situaţia inversă nu poate constitui un fapt negativ, ci doar starea de normalitate.
M-aş fi aşteptat la mai multă înţelegere din partea ta, ştiind că eşti la curent cu situaţia traficului din oraş. Ştii foarte bine că 2 minute pot cauza alte multe minute de întârziere. De asemenea, în celelalte staţii de pe traseu se află şi alţi călători nevoiţi să-şi prelungească timpul de aşteptare cu cele 2 minute, din cauza ta.
0

#229 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 aprilie 2012 - 18:49

La faza asta ar putea fi intelegatori si dispecerii. Daca sistemul de monitorizare GPS permite sa vada ca intra firobuzul in statie, ar putea la fel de bine sa-l roage pe soferul de pe bus sa astepte. Sau in cazurile de genul asta sa aiba voie soferul sa astepte fara a fi sanctionat.

Pentru ca soferul nu se grabeste niciunde, nu-i moare pisica daca nu pleaca din statie. El face ce-i este trasat prin contract sa faca .. :w00t:
0

#230 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 aprilie 2012 - 20:05

Dispecerii isi impart munca. E posibil ca nu acelasi om sa monitorizeze autobuzele si troleibuzele.
0

#231 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 21 aprilie 2012 - 17:14

Vezi postareadAImon, la 20 aprilie 2012 - 18:49, a spus:

Pentru ca soferul nu se grabeste niciunde, nu-i moare pisica daca nu pleaca din statie. El face ce-i este trasat prin contract sa faca .. :rad_masa:

Observ că se cam abuzează pe aici de morbiditate. Ba că nu mor şoferii, ba că nu mor mâţele. Chiar şi eu am scris că nici călătorii nu mor dacă aşteaptă 6 minute.
Te-aş cam contrazice în ce priveşte graba şoferilor. Chiar tu observai acum o vreme, că în staţia de la Sinaia se adună popor până peste poate, atunci când E7 întârzie. Exact acest lucru nu îl doresc şoferii. Fiecare minut de întârziere se 'soldează' cu 10 - 15 călători în plus. Unii dintre colegi, pleacă chiar în avans de la capătul de linie, taman pt a scăpa de corvoadă. Ei ştiu foarte bine că astfel îi pasează celui care îl urmează un surplus consistent, dar acest lucru nu pare să le strice somnul. Au fost atenţionaţi, şi chiar sancţionaţi, dar degeaba.
0

#232 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 aprilie 2012 - 18:56

La ora pranzului, cand oricum se succeda masinile la 5-10 minute, n-am nimic impotriva sa astept dupa un autobuz ce abia a plecat.

Insa seara, cand distanta intre masini creste spre 15 minute (si calatorii sunt mai putini prin statii), parca ar merita totusi sincronizate liniile putin de catre dispecerat :rad_masa:
0

#233 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 12 iunie 2012 - 18:46

Am prins azi pe 40 (TM 15 GOW) noua soferita de care ne povestea emilut. Conduce fara a lasa loc vre-unui comentariu. Cand trebe sa se bage cu tupeu e un pic cu frica, dar probabil e chestiune de obisnuinta.
0

#234 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 27 decembrie 2012 - 08:54

Care "C" a fost azi pe E3+3 la Gara de nord la ~7:10?
0

#235 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 decembrie 2012 - 12:45

La 7:08 era GOF pe sensul spre abator.
0

#236 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 27 decembrie 2012 - 18:05

Mulţumesc, vreau să îl felicit pentru felul de a conduce: la staţia Cluj mi-a deschis uşa deşi plecase din staţie(aştepta la semafor), pe traseu nu a oprit în staţile, unde nu erau călători care să unce sau coboare.
*a trebuit să fug după el.
0

#237 Useril este offline   Gabi S 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 269
  • Inregistrat: 19 februarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara,Timis
  • Interese:Autobuze,Muzica

Postat 14 mai 2013 - 18:38

Cei mai tari soferi sunt in Timisoara :)Imagine postataImagine postata
0

#238 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 28 ianuarie 2014 - 22:51

Duminica si astazi am avut doua intamplari deadreptul de toata jena. Autobuzul este un Mercedes Conecto C, TM-15-GVL
Duminica, 26.01.2014
Pe la ora 21:30 asteptam impreuna cu un prieten Expresul 7(in statia Regina Maria). Acesta a venit la ora 21:40 si a plecat la ora 21:53. Timp de 13 minute acesta a stat cu usile 2 si 3 deschise(usile de la dansul erau inchise, normal ca doar sa nu cumva sa i se raceasca si ultimul neuron pe care il mai avea), dar totusi cel mai important lucru era ca muzica se auzea fara probleme. Probabil ca trebuia sa ne incalzim dansand pe muzica populara.Chiar ma gandeam....sa deschid... si geamul ca si asa eram in toiul verii.

Astazi, Marti, 28.01.2014

Pe la ora 19:20 asteptam 33-ul barat(in statie la Turist). Acesta a venit la 19:25, am stat vreo jumatate de minut si apoi am plecat. Ne mai circuland de mult pe acesta linie, nu mai stiam exact daca autobuzul mai are statie la Baumax, sensul spre Metro si la Real-Praktiker(sensul invers). Dorind sa imi lamuresc nestiinta, ma duc catre sofer sa il intreb.
Discutia a decurs cam asa:
Eu:"Buna seara, ma scuzati ca va deranjez, as dori daca imi puteti spune pe la ce ora ati ajunge inapoi in statia de la Real-Praktiker?"
Soferul:"Nu stiu sa iti spun" cu toata scarba
Eu:"A, ok, dar ne mai circuland de mult cu 33Barat, nu mai stiu, mai are statie la Baumax si Real-Praktiker?"
Soferul:"Numai la Metro"
Eu:"Dar cele de la Baumax si Real-Praktiker, nu mai exista statie acolo?"
Soferul" Da, statie de telefon"(luandu-ma el la misto)
Eu:"Poftim? Eu vorbesc frumos cu dvs. si dvs. va bateti joc de mine?"
Sofer:"Auzi sti ceva eu..."(comentarii si mistouri) eu intrerupandu-l
Eu:"Nu, nu stiu si nici nu sunt curios"
Soferul:"Il sti pe ala de la gara care da informatii? Pe ala sa mergi sa il intrebi"
Soferul:"Eu nu sunt platit aici sa dau informatii. Daca sti sa citesti... vedeai ca nu ai voie sa discutii cu soferul"
Eu:"Eu nu discut cu dvs. Eu doar v-am adresat o intrebare"
Dupa care m-am luat si am plecat.

Soferul este tot acelasi care a fost duminica pe Expres 7 cu aceiasi masina. Acesti retarzi indoctrinati de comunism si cu un sigur neuron care sta si acela sa se ofileasca, credeam ca au disparut, dar se pare ca m-am inselat si se pare ca acestia mai exista si mai sunt si "SOFERI" ca acesta.

Ca idee generala, el urma sa intre cu autobuzul in sensul de la Real-Praktiker(dinspre Metro) dar nici urma de semnalizare. El ie jmecher.

Pacat ca astfel de specimene fac de ras imaginea RATT-ului(care si asa nu este prea alba) in fata nostra dar si in fata stainilor.
Nu imi trebuia sa ma pupe sau sa faca plecaciuni in fata mea, doar sa mi se raspunda frumos o doua simple intrebari, atat si nimic mai mult.
Ma bucur, ca sunt si soferi, care stiu sa fie oameni si care stiu sa raspunda frumos atat celor de aici cat si strainilor.
Sunt oameni care au intrat aici pe forum, care ne-au explicat si ne-au lamurit in legatura cu problemele care exista la autobuze. TOT RESPECTUL si JOS PALARIA pentru colegi ca Emilut, Rico ori dl Gombos(care nu are cont pe forum)si pentru altii care stiu sa fie oameni :respekt: .
9

#239 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 09 martie 2014 - 11:16

Aş vrea să vă prezint aici o situaţie cel puţin îngrijorătoare, atât pt şoferi, cât şi pt publicul călător.
În ultima vreme s-au îndesit cazurile în care lipsesc unităţi pe trasee. Aproape nu există o zi fără ca acest "fenomen" să se întâmple.
Doresc să vă explic tuturor motivul, pt a înlătura orice confuzie.
Din pricina salariilor extrem de mici, noii angajaţi părăsesc corabia la foarte puţin timp de la încadrare. Mulţi dintre ei sunt atraşi iniţial de perspectiva de a conduce un autobuz performant. Însă, după încasarea primelor două salarii, ei decid să plece spre zări mai luminoase. Personal, îi înţeleg perfect. După ce că sunt încadraţi cu 1.100 de lei (impozabil), li se mai reţine şi aşa numita garanţie pt gestiune. Astfel încât la finalul lunii se trezesc cu cca 800 de lei în mână. Puţini mai suntem cei care beneficiem de sporul de vechime + cel de fidelitate, sporuri care ne ridică leafa cu aproximativ 400-450 de lei. Cu toate acestea, şi rândurile noastre se răresc vizibil, de la o zi la alta. Plus că noi, cei "bătrâni" suntem urmăriţi în permanenţă pt a putea fi sancţionaţi şi mai apoi concediaţi, având (cică) venitul prea mare.
Am ajuns în situaţia în care suntem solicitaţi să lucrăm în zilele noastre libere, dar doar în schimbul altor zile libere, în care vom lucra din nou în schimbul unor prezumtive alte zile libere. Aceste "libere" ni se reportează de la o lună la alta, acumulându-se şi ajungând la cifre substanţiale.
Devine astfel perfect explicabilă reacţia şoferilor, aceea de a refuza serviciul în zilele libere. Astfel, şefii de coloană se văd nevoiţi să raporteze zilnic dispecerului central lipsa unor unităţi din traseu.
În condiţiile în care numărul şoferilor scade vertiginos plin plecarea benevolă, în acest an încă 11 şoferi vor ieşi la pensie. Nori negri se adună deasupra RATT.
Domnul manager principal nici nu vrea să audă de plata orelor suplimentare, nici măcar în limita celor permise de lege, adică 32. Dacă s-ar acorda plata acestor ore, sunt sigur că şoferii ar răspunde pozitiv la solicitarea de a presta suplimentar.
De asemenea, nu există perspectiva unei majorări salariale care să ispitească posibilii noi angajaţi.
Se pare că resursa timişoreană de şoferi de autobuz a cam secat, mulţi dintre ei mergând spre firmele private.
Să nu vă miraţi stimaţi călători, când veţi aştepta degeaba autobuzul de "şi 20".
Precizare. Cu toate noile angajări, numărul nostru scade săptămânal cu 2-3 persoane.
Dacă primăria & conducerea nu vor lua măsuri imediate, starea funcţională a RATT se va degrada abrupt.
PS. Cineva din conducere, a inventat un criteriu absolut fantasmagoric în baza căruia să fim sancţionaţi. Anume, SOSIREA ÎN DEVANS la capetele de linie. Cred că individul nu posedă noţiunea de "trafic". Noi nu circulăm după legi proprii, ci după cum ne duce valul traficului. La ore de trafic minim ne mişcăm mai repede, iar la orele de vârf ajungem cu întârziere. Dar, din birou, e mai greu de vizualizat situaţia din stradă. Mult mai de înţeles ar fi fost sancţionarea PLECĂRII ÎN DEVANS, fapt într-adevăr condamnabil.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 09 martie 2014 - 11:39

9

#240 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 09 martie 2014 - 13:19

Vezi postareaViktor, la 28 ianuarie 2014 - 22:51, a spus:


Acesti retarzi indoctrinati de comunism si cu un sigur neuron care sta si acela sa se ofileasca, credeam ca au disparut, dar se pare ca m-am inselat si se pare ca acestia mai exista si mai sunt si "SOFERI" ca acesta.



Aceste caractere n-au de-a face cu indoctrinarea comunista ci cu educatia primita pana catre majorat de la parinti, daca i-au avut. Comunismul n-a invatat pe nimeni sa se poarte astfel...

Iar ca o dovada in plus iti pot aduce specimene la fel de "retardate" crescute si educate in actualul capitalism, persoane care n-au avut nici o legatura cu indoctrinarea comunista de care pomenesti mai sus...


In rest iti dau dreptate. Si eu am relatat nu de mult intamplari similare. Iar toate astea tin mai mult de educatie decat de salar.

Pentru salariul mic trebuie facute greve si nu razbunari pe calatori. Nu calatorii sunt aceia care pot mari salariile personalului navigant....Insa pana si cei mai "recalcitranti" conducatori de vehicule n-au curajul "sa dea cu pumnul in masa" acolo unde trebuie si nu aiurea. Ce ar avea de pierdut daca ii asteapta firmele private de transport cu bratele deschise si salarii mari....
0

Arata acest topic


  • (30 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi