STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#481 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 13 aprilie 2012 - 15:40

Am inceput in urma cu aproape un an de zile, o incursiune nocturna prin cele aproximativ 25 din actualele si fostele garil ale Bucurestiului. Proiectul inceput cu Trifu si Daniel, incepe sa se materializeze.

Imagine atasata: Cladirea fostei gari Bucuresti Filaret.jpgImagine atasata: Partea dinspre linii a cladirii, cu anexele sale in laterale si Hala Centrala metalica a peroanelor.jpg

Am decis sa incepem cu o parte din fostele gari ale orasului. Acesta este un material de prezentare a imaginilor de noapte cu zapada, ale acestor cladiri, fara prea multe detalii, ce vor face obiectul altor subiecte.

Nu intimplator, am inceput cu cele de pe fostul racord Gara de Nord - Gara Filaret, deoarece aceasta a fost cea mai veche linie interioara a Bucurestiului. Si nu intimplator, am pornit de la fosta Gara Filaret, cea mai veche din Bucuresti si una din cele mai vechi ale Romaniei, respectiv prima din vechiul Regat...

Garile inghetate ale Bucurestiului...
0

#482 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 13 aprilie 2012 - 15:51

Ca sa va faceti o idee cum a fost iarna care tocmai pe la CNADR/CFR, necenzurat cum se intampla pe alte forumuri cu bune si rele .

Imagine atasata: Masina 60-1115-9 cu trenul Regio 8081 inzapezit la 1km de Gara Catelu.jpg



Imagine atasata: IMG_1136.JPG



Imagine atasata: DSC04841.JPG

Iarna la CFR/CNADR - cod portocaliu de ninsori!

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 13 aprilie 2012 - 15:51

0

#483 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 aprilie 2012 - 16:19

Vezi postarea62-1353-2, la 13 aprilie 2012 - 15:31, a spus:



Stii cumva cum se numeste rama asta electrica? eu unul nu am vazut-o niciodata, decat intr-un simulator, care e povestea ei?
0

#484 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 aprilie 2012 - 16:23

Pai, nu e electrica. Scrie pe timbru (colita) ca e diesel-electrica. Nici in desen nu se vede vre-un pantograf, chiar daca linia de contact e desenata.
0

#485 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 aprilie 2012 - 16:27

Cred ca despre asta e vorba (e singura de asa o putere produsa in RO, se potrivesc si anii, iar restul e imaginatia desenatorului, banuiesc):

Imagine atasata: cfr70-25.jpg Informatii si foto: train-sim.ro

Date istorice:
-Echipată cu un motor V16 ALCO de 4000 C.P., această clasă a fost cea mai puternică
locomotivă diesel-electrică produsă în România.
-45 locomotive au fost produse de către Electroputere Craiova între 1976 şi 1981.
-32 locomotive (22 pentru clasa 70-marfă şi 10 pentru clasa 71-călători) au fost livrate CFR.
-10 locomotive au fost livrate către OSE în Grecia, numerotate OSE clasa A-551.

Date tehnice:
-Putere: 4000 CP
-Lungime: 20,5 m
-Greutate: 120 t
-Tracţiune: 345 kN
Clasa 70:
-Viteză: 115km/h
Clasa 71:
-Viteză: 140km/h

Mai departe las expertii sa-si dea cu parerea... :)
0

#486 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 aprilie 2012 - 17:49

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 13 aprilie 2012 - 16:23, a spus:

Pai, nu e electrica. Scrie pe timbru (colita) ca e diesel-electrica. Nici in desen nu se vede vre-un pantograf, chiar daca linia de contact e desenata.


Cum sa nu fie electrica rama aceea, mergeti pe latura de sus pana la vagonul 2 si o sa vedeti pantograful.
Locomotiva pe care a-ti prezentato nu seamana deloc cu rama, stiu locomotiva, "am facut" si pentru export din modelul asta, dar din pacate pe ale noastre le-am casat de mult. La chinezi mi se pare ca inca mai merg, dar poate ma insel.

E o greseala pe timbru, dar imaginea e o rama electrica :) .
0

#487 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 aprilie 2012 - 19:28

Eu zic ca ce ai vazut tu e un stalp de sustinere a retelei, stalp aflat pe partea opusa. Nu cred sa fi facut ei o greseala asa grosolana.
0

#488 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 13 aprilie 2012 - 19:35

Vezi postareaGygyman6, la 13 aprilie 2012 - 17:49, a spus:

Cum sa nu fie electrica rama aceea, mergeti pe latura de sus pana la vagonul 2 si o sa vedeti pantograful.
Locomotiva pe care a-ti prezentato nu seamana deloc cu rama, stiu locomotiva, "am facut" si pentru export din modelul asta, dar din pacate pe ale noastre le-am casat de mult. La chinezi mi se pare ca inca mai merg, dar poate ma insel.

E o greseala pe timbru, dar imaginea e o rama electrica :) .


Ai dreptate este una dintre cele doua tipuri de rame electrice construite de Electroputere Craiova, mai pe scurt li se zicea RES .
Uitati linkuri despre ramele electrice facute la Electroputere Craiova.

Info "55-56"

Info "55-56-57"
0

#489 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 aprilie 2012 - 19:38

Eu nu stiu unde va-ti uitat dar nu are cum sa fie stalp de sustinere si pe partea cealalta deoarece e o ilustratie, la ilustratiile de genul asta nu se fac prea multe detalii si se incearca stilizarea obiectelor nu ar fi fost productiv si nici nu se vedea un stalp daca era pus pe partea celalta.

Am facut eu semn unde este, si ala e pantograf toata ziua.
Imagine atasata: Tren cu pantograf.jpg

LE: vad ca pana la urma s-a lamurit problema, multumesc :) :) .

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 13 aprilie 2012 - 19:40

0

#490 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 aprilie 2012 - 20:59

Ok. Atunci, cam tot ce scrie pe timbru este gresit:

-nu este diesel-electrica
-nu are nici pe departe 4000 CP ci doar 2500 CP (1870 kW) prima varianta, sau 3600 (2720 kW) cea din al doilea link.
-aspectul locomotivei din desen difera destul de mult de original. :)

Imagine atasata: res.jpg

P.S. Tatal meu spunea ca are colita respectiva in colectie. :)
0

#491 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 aprilie 2012 - 22:12

Ba seamana cea din timbru, dar comparatia pe care a-ti facuto e cu modelul din 94, nu cu cel din 74,
http://www.railnet.r...3948c901b127e4c
dar dupa cum am spus, e stilizat totul, ganditiva ca timbrul e vechi, iar la acea vreme nu erau tehnici ca azi pentru a se putea face ceva 100% identic dar la dimensiuni mici, cel putin la noi nu era tehnica atat de avansata.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 13 aprilie 2012 - 22:13

0

#492 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 aprilie 2012 - 23:00

De unde totusi greseala grosolana cu diesel-ul si cu cei 4000 CP, cand de fapt avea doar 2500 CP (modelul vechi)? Sincer, priveam la vremea respectiva aceste timbre ca pe o sursa de informare (nu aveam internetul si nici Google) si aveam cu sutele, cu masini, trenuri, pasari , insecte, animale, etc. Daca toate, sau o parte din ele contineau asemenea inadvertente... :)
0

#493 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 aprilie 2012 - 23:43

Nu avem de unde sa stim (sau poate avem, sper sa ma contrazica cineva) din ce lot face parte acest timbru, poate ca cineva a vazut greseala pe urma, dar a decis sa taca si sa nu se corecteze. Poate au fost mai multe loturi de timbre si unele erau corecte. Oricum omul de rand nu cred ca avea ceva de castigat daca vedea pe timbru o informatie exacta, mai ales despre un model de tren, oricum se putea afla de la cei din gara, sau chiar de pe granitura propriuzisa doar toate au placute cu gabaritul, viteza maxima, ce model este etc etc.
De ce imi pare mie mai rau este ca nu am prins o astfel de garnitura, ar fi fost excelente pe personale, si chiar se imbina la perfectie in piesaj cu materialul rulant romanesc, nu ca si gunoaiele aduse din Franta. Si sa nu mai spun ca cu 224 de tone, nu erau in pericol sa zboare de pe linie la un acrosaj cu o masina asa cum se intampla cu "alte trenuri".

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 13 aprilie 2012 - 23:44

0

#494 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 aprilie 2012 - 00:03

Vezi postareaGygyman6, la 13 aprilie 2012 - 23:43, a spus:

Oricum omul de rand nu cred ca avea ceva de castigat daca vedea pe timbru o informatie exacta...

Aaa... cum sa nu!? Nu sti ce pasiune aveau oamenii pentru timbre. Se faceau abonamente de sute de lei pe luna pentru a adauga colectiei tot ce aparea nou. Pasionatii le manevrau (ca si acum) cu grija, cu penseta si le priveau cu lupe puternice pentru a observa toate detaliile. :) In fiecare an aveau loc expozitii in salile muzeului Banatului. (chiar am ajutat la organizarea lor de cateva ori). Colitele aveau o valoare speciala fiind, bineinteles, mai scumpe decat un timbru normal. Nu sunt sigur, dar o asemenea greseala ar putea chiar creste valoarea colitei respective.
0

#495 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 aprilie 2012 - 00:20

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 14 aprilie 2012 - 00:03, a spus:

Aaa... cum sa nu!? Nu sti ce pasiune aveau oamenii pentru timbre.


Da, intradevar valoarea sentimentala nu se discuta, am mai vazut la tv colectionari si stiu ce inseamna sa colectionezi ceva sau sa tii la un obiect rar :).
Si eu tin minte ca am avut (cred ca mai am si acum), niste timbre cu prima locomotiva din romania, nu aveam lupa, dar ma chioram asa cu ochiul liber sa vad toate detaliile, prin 99 sau 2000 stiu ca le-am primit, si parca aveam si dubluri.
0

#496 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 aprilie 2012 - 10:10

Dublurile se schimbau intre colectionari. :)
0

#497 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 19 aprilie 2012 - 14:54

IR 1595 Bucuresti Nord - Craiova via Videle cu Transmonta la tractiune salutand, 11.03.2012



IR 1595 Bucuresti Nord - Craiova via Videle cu un Siemens original, 26.02.2012



Complexu Feroviar Bucuresti, 23.03.2012


0

#498 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 19 aprilie 2012 - 21:12

Unde-i Simens-ul in clipul 2? :rad_masa:
0

#499 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 aprilie 2012 - 21:26

Chiar ma gandeam daca sa intreb eu asta s-au sa astept pe altcineva sa o faca in locul meu :rad_masa: .
Eu cred ca este vorba despre locomotiva, sau despre ultimul vagon.
0

#500 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 20 aprilie 2012 - 09:46

Daca locomotiva aia e un Simens... E Electroputere... (cred)
0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi