Linia Expres 1
#221
Postat 22 decembrie 2011 - 11:06
#222
Postat 22 decembrie 2011 - 20:01
#223
Postat 23 decembrie 2011 - 21:45
Azi, pe la ora 14, distanţa de la Poşta Mare până la Punctele Cardinale, a fost parcursă în 14 minute. Tot e de bine. Pe vremea când nu existau semafoarele, am făcut-o în 21 de minute. Ca reper, autobuzul trebuia să ajungă la Stuparilor în 16 minute.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 23 decembrie 2011 - 21:46
#224
Postat 24 decembrie 2011 - 19:27

#225
Postat 24 decembrie 2011 - 22:20
În zilele lucrătoare nu există o plecare de la AEM la ora 13. În cele nelucrătoare, da.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 24 decembrie 2011 - 22:21
#227
Postat 04 ianuarie 2012 - 23:47
Nu se poate face cumva, la orele pranzului, sa fie macar alternativ cate un C si apoi un G? Am vazut mai multe cazuri in care erau la pranz C-uri extra-pline unul dupa altul si seara doar G-uri goale.
#228
Postat 04 ianuarie 2012 - 23:59
#229
Postat 17 martie 2012 - 20:21
Am prins odata un e1 spre real la care scria pe ecran sa se retrage in depou, ma gandeam ca cine stie pe unde ajung ca nici nu prea eram oameni - dar am ajuns bine

ps: apropo, la autobuze nu se coboara prin fata, la nicicare, oficial? Am vazut intr-un e1 anunt ca la usa din fata nu se coboara si cineva dadea sa iasa pe acolo ca nu vazuse si soferul nu l-a lasat si saracul o merg inca o statie - de la billa la gara, distanta uriasa.
Aceasta postare a fost editata de ligia: 17 martie 2012 - 20:30
#230
Postat 17 martie 2012 - 21:10
Oficial NU, dar... unii șoferi mai lasă dacă e aglomerat. Urcarea se face pe prima ușă și se coboară pe ușile 2 și 3 (și 4).
#231
Postat 18 martie 2012 - 11:22
ligia, la 17 martie 2012 - 20:21, a spus:
Am prins odata un e1 spre real la care scria pe ecran sa se retrage in depou, ma gandeam ca cine stie pe unde ajung ca nici nu prea eram oameni - dar am ajuns bine

ps: apropo, la autobuze nu se coboara prin fata, la nicicare, oficial? Am vazut intr-un e1 anunt ca la usa din fata nu se coboara si cineva dadea sa iasa pe acolo ca nu vazuse si soferul nu l-a lasat si saracul o merg inca o statie - de la billa la gara, distanta uriasa.
Dacă vei avea curiozitatea să priveşti mai atent(ă), şi pe exterior este scris (din fabrică) alături de fiecare uşă, destinaţia acesteia.
Autobuzele nu se retrag în depou, ci în garaj.
#232
Postat 01 iunie 2012 - 18:15
Aşadar! Ieri dimineaţă lucram pe linia E1. Trenul 1. La înapoierea din prima tură, trebuia să-mi intre în faţă vârful 5, la ora 6:38. Cum nu mi-am făcut griji că acesta nu ar fi intrat în traseu, nu am urmărit să mă conving de acest fapt. Ajuns la pod C. Şagului, am mai stat încă 3 minute până cînd trebuia să plec. Nici călătorii prezenţi acolo nu mi-au reproşat că autobuzul de "şi 38" nu apăruse. Ajuns la staţia "Veteranilor", am rămas blocat văzând câtă lume doreşte să urce în autobuz. (Mai lucrasem pe trenul 1, şi ştiam că la acea oră nu prea sunt călători). Evident, câţiva au rămas pe jos. La "Rebreanu", nici gând să mai urce cineva, din motiv de lipsă spaţiu. Deja începusem să-mi fac probleme. Ceva nu era în regulă. Tâgâdâm-tâgâdâm, cu autobuzul mai mult pe burtă decât pe roţi, am ajuns oarecum la "Selgros" cu o întârziere substanţială cauzată de timpii enormi pe care trebuia să-i petrec în staţii. Ei bine, în timp ce plecam de la Selgros, în staţie intra autobuzul AFH, un articulat gol goluţ. Mi-a trecut prin minte că AFH-ul ar fi trebuit să evolueze înaintea mea cu vreo 16 minute, şi credeam că mă va depăşi pe traseu pt a intra la locul lui. Nici vorbă! Deja la Piaţa Verde n-am mai putut să închid uşile. Priveam în oglindă, sperând că îl voi vedea pe AFH trecând înainte şi ajutându-mă. Era OK şi dacă mergea gol până la pod C. Şagului, intrând astfel în graficul lui. Pauză! Deşi am mers mai mult la pas, el tot nu a apărut. Am sunat garajul, mi-am sunat colegii de pe traseu, şi m-am convins. AFH trebuia să circule la 16 minute în faţa mea. Nu vă spun câte mi-am auzit de la călători. Ba că am stat la capăt de linie, ba că mi-am băut cafeaua (aici nu pot să-i contrazic, dar am băut-o în timpul mersului), ba că îmi bat joc de oameni, ba că să mă ia dracu' sau să mă mânce canceru', mă rog, tot tacâmul. Am ajuns la podul din C. Şagului, şi am plecat urgent. La nici un minut după mine, venea domnul "coleg" cu AFH. Cum nici nu ştiu cum se numeşte, darămite numărul său de telefon, l-am sunat pe cel care venea după el rugându-l să-i spună să intre cumva la locul lui, depăşindu-mă. Ce să vezi? AFH parcase sub pod, lăsându-se depăşit şi de colegul pe care-l sunasem. Nervos nevoie mare, l-am sunat pe dispecerul din garaj rugându-l să întreprindă ceva. Ba chiar, am urlat la el, cu nervii la pământ fiind. Eu aveam o distanţă (în timp) de 45 de minute faţă de cel care circula înaintea mea, iar domnul cu articulatul mă urma cu autobuzul plin cu aer şi cu proprii-i gărgăuni, la oră de vârf. Pe drum înspre Selgros, mi-am luat din nou porţia de gingăşii pe care o aveam rezervată. Başca, întârzierea aferentă.
Nu ştiu ce-o fi tratat dispecerul cu AFH-ul, dar la întoarcerea spre Calea Şagului nu am mai avut chiar atât de mulţi călători. Probabil, AFH mersese fără călători (aşa cum se obişnuise) şi intrase în faţa mea de la Mall. Una peste alta, când am ajuns la pod pauza de masă mi se cam terminase, aşa că am continuat serviciul cu burta goală, însă cu capul plin.
Abia aştept să aflu numele "colegului" care mi-a făcut bucuria. O să-i fac şi eu una pe măsură.
PS. Asta, şi ca să nu mai fiu acuzat că-mi acopăr "colegii". Cum o fi angajat RATT nişte analfabeţi? Cum se poate încredinţa un autobuz valorând sute de mii de euro, unuia care nu ştie să citească un grafic?
Cum de nimeni din echipa de monitorizare nu a sesizat de anomalia din traseu? La ce am mai dat atâta amar de bani pe un sistem inutil? Oricum, la linia E1 graficul e conceput exclusiv pt articulate. Şi în condiţii normale, călătorii sunt profund nemulţumiţi de prestaţia "C"-urilor. Darămite cu un gol de 45 de minute la o oră de vârf.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 01 iunie 2012 - 18:34
#233
Postat 01 iunie 2012 - 18:29

La 6:38 mergea linistit spre REAL de unde a plecat la 6:57. Ce cauta pe acolo nu stiu. Poate a alimentat la Lukoil.

#234
Postat 01 iunie 2012 - 18:43
Aceasta postare a fost editata de emilut: 01 iunie 2012 - 20:26
#235
Postat 02 iunie 2012 - 18:33
#236
Postat 02 iunie 2012 - 23:10
#237
Postat 03 iunie 2012 - 17:06
#238
Postat 03 iunie 2012 - 21:41
În schimb, voi avea grijă să-l apostrofez de faţă cu cât mai mulţi colegi. Breasla asta a noastră e foarte sensibilă la un asemenea gen de "comportament". Cei care nu respectă codul etico-profesional, sunt ostracizaţi şi exilaţi la marginea colectivităţii.
Pe vremuri, când nu posedam încă telefoanele mobile, ne înţelegeam din priviri. Sau interpretam situaţiile aparte ivite în traseu în aşa fel încât le rezolvam fără să fie nevoie de intervenţia dispecerilor. Atunci când, dintr-un motiv oarecare ne adunam două, trei autobuze la un loc (ambuteiaje, accidente, diverse manifestaţii, înmormântări ţigăneşti, etc), primul intra în staţia de la capăt de linie (suprapopulată) iar următorii îl depăşeau luând restul călătorilor de pe traseu, uşurându-i astfel munca. Niciodată nu am avut reclamaţii din partea conducerii pt că am fi dat peste cap graficul sau poziţionarea maşinilor în grila de traseu. Dacă se întâmpla să-l ajung din urmă pe cel din faţa mea (el fiind foarte aglomerat din varii motive), îl depăşeam înainte de a intra în staţia de la capătul de linie şi-i luam toţi călătorii aflaţi acolo. În acest timp, el pleca gol (pardon, îmbrăcat, dar cu autobuzul gol) până la a 3-a, a 4-a staţie, scoţându-şi astfel din distanţă.
Dar pt asta, se cere o oarecare experienţă (nimeni nu s-a născut gata învăţat) şi un dram de gândire logică.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 03 iunie 2012 - 21:54
#240
Postat 06 iunie 2012 - 15:49
Aceasta postare a fost editata de emilut: 06 iunie 2012 - 15:57