A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km
#1442
Postat 13 martie 2012 - 19:15
13 Martie 2012
Pe al doilea tronson – Remetea-Belinţ – nu se lucrează, se aşteaptă soluţionarea contestaţiei la licitaţie...
Autostrăzile din Vestul ţării sunt în lucru. Pe câteva sectoare se lcurează de zor, dar parcă cel mai intens pe primul tronson al autostrăzii Timişoara-Lugoj – by-pass Timişoara. Autostrada Timişoara-Arad este deja dată în circulaţie, urmând ca, la mijlocul acestui an, să fie finalizată. „Zilele trecute, am parcurs secţiunile de autostradă din Vestul ţării, în curs de execuţie. Dacă luăm proverbul cu paharul jumătate plin sau gol, putem spune că vestea bună este că se lucrează pe mai multe secţiuni ale autostrăzii A1: Nădlac-Sibiu şi anume: două secţiuni Nădlac – Arad, circa 40 de kilometri, by-pass Timişoara, de la Giarmata la Remetea, circa 10 kilometri, secţiunea Babşa-Belinţ-Dumbrava – circa 30 de kilometri şi Deva-Orăştie – 32 de kilometri. Activitatea cea mai intensă se regăseşte pe by-pass Timişoara, unde podurile şi supratraversările sunt în fază de finalizare, iar caseta autostrăzii se pregăteşte pentru fundaţia aferentă. Termenul previzionat pentru darea în funcţiune e vara acestui an, la by-pass Timişoara, cu rezerva că până zilele trecute iarna nu a permis efectuarea lucrărilor”, spune Marius Popovici, vicepreşedinte PNŢCD.
Pe tronsonul Belinţ-Dumbrava se lucrează la decopertare, pregătire casetă autostradă şi primele fundaţii la lucrările de artă
Pe secţiunea Deva-Orăştie, activitatea este, de asemenea, intensă, caseta autostrăzii este la circa 60-70 de procente din final, fiind în acţiune multe autocamioane şi utilaje grele de construcţii. Podul principal peste Mureş – 720 de metri lungime – este în fază de finalizare pile, culei, montare grinzi longitudinale şi pregătirea montării antretoazelor – grinzi transversale. Termenul de finalizare a podului este vara acestui an, iar a întregului tronson Deva-Orăştie este finalul acestui an. Pe secţiunile Nădlac-Arad şi Belinţ-Dumbrava se lucrează la decopertare, pregătire casetă autostradă şi primele fundaţii la lucrările de artă – poduri şi subtraversări. Autostrada Timişoara-Lugoj are o lungime de peste 32 de kilometri şi cuprinde două loturi – varianta ocolitoare Timişoara – 9,5 kilometri şi Timişoara-Lugoj – 25,6 kilometri. Lotul I începe de la nord de localitatea Giarmata, la circa 1 kilometru de aceasta şi se orientează către sud-est, ocolind localitatea Giarmata, prin estul acesteia, după care traseul se îndreaptă spre est, mergând pe la nord de Drumul Naţional 6 şi se termină la nord de kilometrul 54+000, unde se asigură schimbul de trafic cu DN6. Sunt patru poduri, 6 pasaje pentru autostradă şi 11 podeţe. Valoarea lotului I este de peste 210 milioane de lei – fără TVA – iar contribuţia Uniunii Europene este de peste 178 de milioane de lei, în timp de Guvernul României pune peste 31 de milioane de lei. Sunt 110 kilometri de autostradă în lucru, în prezent. Celălalt tronson al autostrăzii Timişoara-Lugoj, este vorba de Remetea - Belinţ, nu este în lucru şi, prin urmare, nu este adjudecat nici unui constructor. O societate a făcut contestaţie la licitaţie şi trebuie să se ajungă la o concluzie în acest caz...
Sursa: Ziua de Vest
#1443
Postat 15 martie 2012 - 14:31
Citeaza
Testul a scos la iveala si faptul ca amplasarea autostrazii la 15 km de Timisoara este inoportuna, atata vreme cat accesul pe aceasta autostrada se face pe un drum foarte aglomerat si cu doar o singura banda pe sens, drum care trece prin doua localitati, Dumbravita si Giarmata. Mai mult, aceasta situatie pare sa fie destul de bine cunoscuta de autoritati, din moment ce oficialii consiliului judetean au anuntat ca vor sa largeasca drumul de acces pe autostrada la patru benzi.
...
Totodata, trebuie spus ca pe autostrada nu am respectat limita de viteza (pana la terminarea completa a lucrarilor, limita fiind de 100 de km/h) si am mers cu viteza normala de autostrada de 130 de km/h, iar pe drumul national am mers cu maxim 110 km/h, iar in localitati am mers legal, sau, ma rog, aproape legal, cu 60 de km/h. E drept, rezultatul experimentului nostru a fost favorizat si de faptul ca pe DN tirurile aproape au disparut (am intalnit doar doua, dupa cum se poate observa pe film), traficul fiind mult mai fluid in aceste conditii.
...
opinia timisoarei
#1446
Postat 15 martie 2012 - 17:28
#1447
Postat 15 martie 2012 - 23:03
#1448
Postat 15 martie 2012 - 23:50
#1449
Postat 16 martie 2012 - 10:45

3ma - forum SSC
#1450
Postat 16 martie 2012 - 10:46





3ma - forum SSC
#1455
Postat 16 martie 2012 - 12:32
Spre exemplificare 2 poze, cum a fost facuta de aparat si cu modificarea levels (cu gimp, program gratuit):
P.S. M5 linga Szeged in iulie 2004
Aceasta postare a fost editata de Doppler: 16 martie 2012 - 12:34
#1456
Postat 16 martie 2012 - 12:40
#1457
Postat 16 martie 2012 - 12:43
#1459
Postat 16 martie 2012 - 17:17
Citeaza
515T/13.02.2012, în contradictoriu cu Compania Naţională de
Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România SA
Solutionarea contestatiei Timisoara - Lugoj lot 2

Ajutor






























