STP Timișoara Forum: AFI Park Timisoara (ex City Business Centre din 700) - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (34 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

AFI Park Timisoara (ex City Business Centre din 700) (finalizat) - din fonduri UE Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#161 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 02 februarie 2012 - 17:01

:crazy:
Am observat o modificare (cu sa fara vreo legatura cu presupusa tranzactie): a fost schimbata societatea care asigura protectia!
0

#162 Useril este offline   Antal 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Temesvár

Postat 02 februarie 2012 - 20:25

Update: NEPI ar putea plăti până la 90 de milioane de euro pentru birourile lui Ovidiu Şandor din Timişoara. Acţionarii iau 16 mil. euro pentru primele trei clădiri.


Sursa : zf.ro

Aceasta postare a fost editata de Antal: 02 februarie 2012 - 20:30

0

#163 Useril este offline   Antal 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Temesvár

Postat 02 februarie 2012 - 20:51

Zeci de milioane din prima tranzactie imobiliara. Ce face Sandor in continuare?


Sursa : wall-street.ro

Aceasta postare a fost editata de Antal: 02 februarie 2012 - 20:52

0

#164 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 februarie 2012 - 22:02

O poza care imi place in mod deosebit...din materialul de mai sus...


Imagine atasata: cbc 01.jpg
0

#165 Useril este offline   Antal 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Temesvár

Postat 03 februarie 2012 - 10:45

Cum a transformat Ovidiu Şandor în cinci ani o fabrică de textile din Timişoara într-un proiect de birouri vândut cu circa 90 mil. euro. GALERIE FOTO


Sursa : zf.ro
0

#166 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 04 martie 2012 - 16:56

Am ramas in urma cu editatul si postatul pozelor... :(

Poze din perioada 23 ianuarie - 22 februarie:

Imagine atasata: City Business Centre 219 - 23 ianuarie 2012.JPG Imagine atasata: City Business Centre 220 - 23 ianuarie 2012.JPG Imagine atasata: City Business Centre 221 - 23 ianuarie 2012.JPG Imagine atasata: City Business Centre 222 - 23 ianuarie 2012.JPG Imagine atasata: City Business Centre 223 - 23 ianuarie 2012.JPG
Imagine atasata: City Business Centre 224 - 28 ianuarie 2012.JPG Imagine atasata: City Business Centre 225 - 22 februarie 2012.JPG Imagine atasata: City Business Centre 226 - 22 februarie 2012.JPG Imagine atasata: City Business Centre 227 - 22 februarie 2012.JPG Imagine atasata: City Business Centre 228 - 22 februarie 2012.JPG


Poze de azi 4 martie 2012:

Imagine atasata: City Business Centre 229 - 4 martie 2012.JPG Imagine atasata: City Business Centre 230 - 4 martie 2012.JPG Imagine atasata: City Business Centre 231 - 4 martie 2012.JPG
Imagine atasata: City Business Centre 231 - 4 martie 2012.JPG Imagine atasata: City Business Centre 232 - 4 martie 2012.JPG Imagine atasata: City Business Centre 233 - 4 martie 2012.JPG


Daca la distanta de o saptamina nu erau vizibile diferente, acum macar se vede un progres:

Imagine atasata: City Business Centre 234 - 18 ianuarie, 4 martie 2012.JPG Imagine atasata: City Business Centre 235 - 18 ianuarie, 4 martie 2012.JPG Imagine atasata: City Business Centre 236 - 18 ianuarie, 4 martie 2012.JPG Imagine atasata: City Business Centre 237 - 18 ianuarie, 4 martie 2012.JPG
0

#167 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 04 martie 2012 - 17:04

Este de apreciat munca ta insa, sincer iti recomand, sa faci poze la interval de o luna (distanta), cel putin in timpul iernii, pentru a putea fi observate diferentele. De multe ori diferentele sunt (aproape) insesizabile...
0

#168 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 10 martie 2012 - 01:55

Citeaza

Unul dintre motivele pentru care oraşul este ţinta interesului firmelor mari din străinătate este că în Timişoara s-a dezvoltat în timp un adevărat cartier de afaceri, conturat în zona Pieţei 700. Centrul de greutate al acestuia este City Business Centre (CBC), care are deja trei corpuri de clădiri funcţionale, iar altele două urmează să se inaugureze în 2012 şi, respectiv, în 2013.
...
La CBC se adaugă sediile unor companii care au deja tradiţie de afaceri în Timişoara, precum cel al companiei Alcatel Lucent, Eta2U, dar şi noua clădire a Administraţiei Financiare. O veste bună este şi viitoarea parcare subterană care va apărea în zonă, cu 475 de locuri.

Cel mai mare procent de spaţii de clasă A este concentrat în City Business Centre, acesta fiind motivul pentru care firme mari, precum WIPRO, care închiriază aproximativ 4.500 mp în corpul C din City Business Centre, aleg să se instaleze fără teamă într-un oraş ca Timişoara.

Ovidiu Şandor a confirmat că în acest moment există contracte în curs de semnare cu mai multe firme mari pentru cele două clădiri noi din complexul CBC. Omul de afaceri mai spune că nu se gândeşte la Fructus Plaza, un proiect mixt – rezidenţial şi business, care va mai adăuga 8.000 de metri pătraţi de spaţii la zona Pieţei 700, ca la un concurent în adevăratul sens al cuvântului. „Mi-e greu să cred că o firmă mare se va amplasa într-o locaţie cu funcţionalitate mixtă. Cel mai probabil, aici îşi vor găsi locul firme străine, dar mici”, a mai spus Şandor.

Privaţii guvernează dezvoltarea
Şi în Masterplanul dezvoltat de Primăria Timişoara se prevede dezvoltarea facilităţilor pentru eventuale investiţii mari, însă puterea de a atrage mari companii rămâne în continuare în sectorul privat. „Acum vom intra în etapa a treia de reglementare a noului plan urbanistic general, care va dura patru luni. În această perioadă vor avea loc discuţii concrete cu privire la proiect. Printre zonele cu potenţia business am identificat câteva în sudul şi în nordul oraşului”, a spus arhitectul-şef al Timişoarei, Ciprian Cădaru.

adevarul
0

#169 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 10 martie 2012 - 07:45

Am remarcat ca parcarea subterana a cladirii C din cadrul acestui complex este mai joasa decat cea a cladirii B.
Are cineva detalii sau stie cineva daca nu cumva parcarile cladirilor mai noi sunt pe doua niveluri?

* Modificat
0

#170 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 10 martie 2012 - 08:11

Vezi postareaMHN, la 10 martie 2012 - 07:45, a spus:

Am remarcat ca parcarea subterana a cladirii C din cadrul acestui complex este mai joasa decat cea a cladirii C.
Are cineva detalii sau stie cineva daca nu cumva parcarile cladirilor mai noi sunt pe doua niveluri?

???
0

#171 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 15 martie 2012 - 04:34

Vezi postareaMHN, la 10 martie 2012 - 07:45, a spus:

Am remarcat ca parcarea subterana a cladirii C din cadrul acestui complex este mai joasa decat cea a cladirii B.
Are cineva detalii sau stie cineva daca nu cumva parcarile cladirilor mai noi sunt pe doua niveluri?

Aparent, se pare ca parcarea cladirii C este mai inalta decat cea a cladirii B, poate tocmai pentru a se potrivi mai bine acele macarale individuale folosite pentru multi-etajare.
0

#172 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 15 martie 2012 - 10:01

Vezi postareaMHN, la 15 martie 2012 - 04:34, a spus:

Aparent, se pare ca parcarea cladirii C este mai inalta decat cea a cladirii B, poate tocmai pentru a se potrivi mai bine acele macarale individuale folosite pentru multi-etajare.


Fi putin mai explicit...eu ma gandesc la ceva dar nu sunt sigur ca la asta te referi si tu...
0

#173 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 15 martie 2012 - 17:14

:rolleyes:
Pai in parcarea cladirii B (poate si in cea corespunzatoare cladirii A, dar acolo nu am vazut) au fost instalate macarale/cricuri individuale (adica pentru fiecare loc de parcare in parte), care in loc de o masina pe un loc, permit parcarea a doua masini pe acelasi loc.
Iar acesta ma gandeam ca ar putea fi motivul pentru care la parcarea de sub cladirea C, cota inferioara a fost coborata juma de metru, pana la un metru.
0

#174 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 16 martie 2012 - 01:31

:rolleyes: Ceva de genul?

Imagine atasata: Lift Parcare WOHR 1.JPG Imagine atasata: Lift Parcare WOHR 2.JPG Imagine atasata: Lift Parcare WOHR 3.JPG Imagine atasata: Lift Parcare WOHR 4.JPG Imagine atasata: Lift Parcare WOHR 5.JPG

(parcare a unui bloc din Germania)

Aceasta postare a fost editata de Doppler: 16 martie 2012 - 01:32

0

#175 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 16 martie 2012 - 07:16

Da, ceva de acest gen, insa echipamentele de la CBC sunt dintr-o generatie mai noua :rolleyes:

PS: banuiesc ca ai lasat intentionat vizibil judetul din numarul Clio-ului, in blocul din Germania :D
0

#176 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 16 martie 2012 - 10:12

Vezi postareaMHN, la 16 martie 2012 - 07:16, a spus:

Da, ceva de acest gen, insa echipamentele de la CBC sunt dintr-o generatie mai noua :rolleyes:

PS: banuiesc ca ai lasat intentionat vizibil judetul din numarul Clio-ului, in blocul din Germania :D


Da. Dar acum ma gindesc ca trebuia sa las vizibil si la masinile nemtesti orasul (sau regiunea, cum sa ii spun).

Singurul dezavantaj al acestui sistem de parcare ar fi timpul de asteptare pina cind liftul ridica/coboara platforma alocata tie la nivelul drumului.
0

#177 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 16 martie 2012 - 10:29

Vezi postareaMHN, la 15 martie 2012 - 17:14, a spus:

:rolleyes:
Pai in parcarea cladirii B (poate si in cea corespunzatoare cladirii A, dar acolo nu am vazut) au fost instalate macarale/cricuri individuale (adica pentru fiecare loc de parcare in parte), care in loc de o masina pe un loc, permit parcarea a doua masini pe acelasi loc.
Iar acesta ma gandeam ca ar putea fi motivul pentru care la parcarea de sub cladirea C, cota inferioara a fost coborata juma de metru, pana la un metru.



Da, la asa ceva ma gandeam si eu. Dar banuiesc ca "procedura" e destul de greoaie....
Deci in cladirea B sunt instalate asemenea echipamente?...
De ce parcarea cladirii C ar fi coborata mai jos daca incapeau asemenea echipamente si fara sa fie coborata? ... sau se face pe doua nivele din start?...intreb doar ca sa ma lamuresc pe deplin...
Si mai intreb (inca o data) daca exista legaturi intre parcarile subterane dintre cladirile CBC....desi am primit o data raspuns afirmativ la aceasta intrebare...
0

#178 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 16 martie 2012 - 10:53

Vezi postareaDoppler, la 16 martie 2012 - 10:12, a spus:

Da. Dar acum ma gindesc ca trebuia sa las vizibil si la masinile nemtesti orasul (sau regiunea, cum sa ii spun).

Singurul dezavantaj al acestui sistem de parcare ar fi timpul de asteptare pina cind liftul ridica/coboara platforma alocata tie la nivelul drumului.

In cazul in care masina respectiva este chiar a ta, deci in acea parcare chiar tu ai utilizat echipamentul respectiv, nu cumva se poate apasa pe buton iar liftul/cricul sa se poata opri singur cand ajunge la o inaltime predefinita?


Vezi postareamile, la 16 martie 2012 - 10:29, a spus:

Da, la asa ceva ma gandeam si eu. Dar banuiesc ca "procedura" e destul de greoaie....
Deci in cladirea B sunt instalate asemenea echipamente?...

Da.

Vezi postareamile, la 16 martie 2012 - 10:29, a spus:

De ce parcarea cladirii C ar fi coborata mai jos daca incapeau asemenea echipamente si fara sa fie coborata? ... sau se face pe doua nivele din start?...intreb doar ca sa ma lamuresc pe deplin...

Tocmai de la aceasta intrebare a pornit discutia!

Vezi postareamile, la 16 martie 2012 - 10:29, a spus:

Si mai intreb (inca o data) daca exista legaturi intre parcarile subterane dintre cladirile CBC....desi am primit o data raspuns afirmativ la aceasta intrebare...

Intre B si C am vazut ca exista. Intre A si B, A si D sau C si D inca nu am vazut.
De fapt, in parcarea cladirii C se ajunge prin parcarea cladirii B.
0

#179 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 16 martie 2012 - 12:51

Vezi postareaMHN, la 16 martie 2012 - 10:53, a spus:

In cazul in care masina respectiva este chiar a ta, deci in acea parcare chiar tu ai utilizat echipamentul respectiv, nu cumva se poate apasa pe buton iar liftul/cricul sa se poata opri singur cand ajunge la o inaltime predefinita?
...


Da, masina era a mea. Din motive de securitate liftul se opera tinind cheia rotita pe pozitia urcare sau coborire. In plus avea si un buton de oprire de urgenta. Oricum liftul avea senzori pt capat de cursa, nu puteai sa fortezi urcarea sau coborirea.

Imagine atasata: Lift Parcare WOHR 7.JPG


Cautind un video cu sistemul acesta de parcare am gasit alt sistem de parcare care este adecvat unei parcari publice. Este mult mai sigur si exploateaza mai bine spatiul:


Aceasta postare a fost editata de Doppler: 16 martie 2012 - 12:52

0

#180 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 16 martie 2012 - 13:35

Sa-i vad pe ai nostri cu asa ceva in piata Victoriei, intre Opera si Catedrala si atunci ii voi aprecia....
Oricum "realizarea" de mai sus pare sa fie facuta la vecinii nostri unguri, deci nu departe (fizic) de noi...
0

Arata acest topic


  • (34 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi