Am observat o modificare (cu sa fara vreo legatura cu presupusa tranzactie): a fost schimbata societatea care asigura protectia!
AFI Park Timisoara (ex City Business Centre din 700) (finalizat) - din fonduri UE
#161
Postat 02 februarie 2012 - 17:01
Am observat o modificare (cu sa fara vreo legatura cu presupusa tranzactie): a fost schimbata societatea care asigura protectia!
#163
Postat 02 februarie 2012 - 20:51
Sursa : wall-street.ro
Aceasta postare a fost editata de Antal: 02 februarie 2012 - 20:52
#167
Postat 04 martie 2012 - 17:04
#168
Postat 10 martie 2012 - 01:55
Citeaza
...
La CBC se adaugă sediile unor companii care au deja tradiţie de afaceri în Timişoara, precum cel al companiei Alcatel Lucent, Eta2U, dar şi noua clădire a Administraţiei Financiare. O veste bună este şi viitoarea parcare subterană care va apărea în zonă, cu 475 de locuri.
Cel mai mare procent de spaţii de clasă A este concentrat în City Business Centre, acesta fiind motivul pentru care firme mari, precum WIPRO, care închiriază aproximativ 4.500 mp în corpul C din City Business Centre, aleg să se instaleze fără teamă într-un oraş ca Timişoara.
Ovidiu Şandor a confirmat că în acest moment există contracte în curs de semnare cu mai multe firme mari pentru cele două clădiri noi din complexul CBC. Omul de afaceri mai spune că nu se gândeşte la Fructus Plaza, un proiect mixt – rezidenţial şi business, care va mai adăuga 8.000 de metri pătraţi de spaţii la zona Pieţei 700, ca la un concurent în adevăratul sens al cuvântului. „Mi-e greu să cred că o firmă mare se va amplasa într-o locaţie cu funcţionalitate mixtă. Cel mai probabil, aici îşi vor găsi locul firme străine, dar mici”, a mai spus Şandor.
Privaţii guvernează dezvoltarea
Şi în Masterplanul dezvoltat de Primăria Timişoara se prevede dezvoltarea facilităţilor pentru eventuale investiţii mari, însă puterea de a atrage mari companii rămâne în continuare în sectorul privat. „Acum vom intra în etapa a treia de reglementare a noului plan urbanistic general, care va dura patru luni. În această perioadă vor avea loc discuţii concrete cu privire la proiect. Printre zonele cu potenţia business am identificat câteva în sudul şi în nordul oraşului”, a spus arhitectul-şef al Timişoarei, Ciprian Cădaru.
adevarul
#169
Postat 10 martie 2012 - 07:45
Are cineva detalii sau stie cineva daca nu cumva parcarile cladirilor mai noi sunt pe doua niveluri?
* Modificat
#171
Postat 15 martie 2012 - 04:34
MHN, la 10 martie 2012 - 07:45, a spus:
Are cineva detalii sau stie cineva daca nu cumva parcarile cladirilor mai noi sunt pe doua niveluri?
Aparent, se pare ca parcarea cladirii C este mai inalta decat cea a cladirii B, poate tocmai pentru a se potrivi mai bine acele macarale individuale folosite pentru multi-etajare.
#172
Postat 15 martie 2012 - 10:01
MHN, la 15 martie 2012 - 04:34, a spus:
Fi putin mai explicit...eu ma gandesc la ceva dar nu sunt sigur ca la asta te referi si tu...
#173
Postat 15 martie 2012 - 17:14
Pai in parcarea cladirii B (poate si in cea corespunzatoare cladirii A, dar acolo nu am vazut) au fost instalate macarale/cricuri individuale (adica pentru fiecare loc de parcare in parte), care in loc de o masina pe un loc, permit parcarea a doua masini pe acelasi loc.
Iar acesta ma gandeam ca ar putea fi motivul pentru care la parcarea de sub cladirea C, cota inferioara a fost coborata juma de metru, pana la un metru.
#175
Postat 16 martie 2012 - 07:16
PS: banuiesc ca ai lasat intentionat vizibil judetul din numarul Clio-ului, in blocul din Germania
#176
Postat 16 martie 2012 - 10:12
MHN, la 16 martie 2012 - 07:16, a spus:
PS: banuiesc ca ai lasat intentionat vizibil judetul din numarul Clio-ului, in blocul din Germania
Da. Dar acum ma gindesc ca trebuia sa las vizibil si la masinile nemtesti orasul (sau regiunea, cum sa ii spun).
Singurul dezavantaj al acestui sistem de parcare ar fi timpul de asteptare pina cind liftul ridica/coboara platforma alocata tie la nivelul drumului.
#177
Postat 16 martie 2012 - 10:29
MHN, la 15 martie 2012 - 17:14, a spus:
Pai in parcarea cladirii B (poate si in cea corespunzatoare cladirii A, dar acolo nu am vazut) au fost instalate macarale/cricuri individuale (adica pentru fiecare loc de parcare in parte), care in loc de o masina pe un loc, permit parcarea a doua masini pe acelasi loc.
Iar acesta ma gandeam ca ar putea fi motivul pentru care la parcarea de sub cladirea C, cota inferioara a fost coborata juma de metru, pana la un metru.
Da, la asa ceva ma gandeam si eu. Dar banuiesc ca "procedura" e destul de greoaie....
Deci in cladirea B sunt instalate asemenea echipamente?...
De ce parcarea cladirii C ar fi coborata mai jos daca incapeau asemenea echipamente si fara sa fie coborata? ... sau se face pe doua nivele din start?...intreb doar ca sa ma lamuresc pe deplin...
Si mai intreb (inca o data) daca exista legaturi intre parcarile subterane dintre cladirile CBC....desi am primit o data raspuns afirmativ la aceasta intrebare...
#178
Postat 16 martie 2012 - 10:53
Doppler, la 16 martie 2012 - 10:12, a spus:
Singurul dezavantaj al acestui sistem de parcare ar fi timpul de asteptare pina cind liftul ridica/coboara platforma alocata tie la nivelul drumului.
In cazul in care masina respectiva este chiar a ta, deci in acea parcare chiar tu ai utilizat echipamentul respectiv, nu cumva se poate apasa pe buton iar liftul/cricul sa se poata opri singur cand ajunge la o inaltime predefinita?
mile, la 16 martie 2012 - 10:29, a spus:
Deci in cladirea B sunt instalate asemenea echipamente?...
Da.
mile, la 16 martie 2012 - 10:29, a spus:
Tocmai de la aceasta intrebare a pornit discutia!
mile, la 16 martie 2012 - 10:29, a spus:
Intre B si C am vazut ca exista. Intre A si B, A si D sau C si D inca nu am vazut.
De fapt, in parcarea cladirii C se ajunge prin parcarea cladirii B.
#179
Postat 16 martie 2012 - 12:51
MHN, la 16 martie 2012 - 10:53, a spus:
...
Da, masina era a mea. Din motive de securitate liftul se opera tinind cheia rotita pe pozitia urcare sau coborire. In plus avea si un buton de oprire de urgenta. Oricum liftul avea senzori pt capat de cursa, nu puteai sa fortezi urcarea sau coborirea.
Cautind un video cu sistemul acesta de parcare am gasit alt sistem de parcare care este adecvat unei parcari publice. Este mult mai sigur si exploateaza mai bine spatiul:
Aceasta postare a fost editata de Doppler: 16 martie 2012 - 12:52
#180
Postat 16 martie 2012 - 13:35
Oricum "realizarea" de mai sus pare sa fie facuta la vecinii nostri unguri, deci nu departe (fizic) de noi...

Ajutor











