De vreo 5 postari precizam ca 16 e troleu, si ca presa derileaza, iar tu intrebi daca e C sau G..
Stiri despre transportul in comun din Timisoara
#1081
Postat 23 februarie 2012 - 11:07
De vreo 5 postari precizam ca 16 e troleu, si ca presa derileaza, iar tu intrebi daca e C sau G..
#1082
Postat 23 februarie 2012 - 15:57
Citeaza
Suntem cei mai beton , distrugem liniile din oras dar construim o linie nerentabila Timisoara - Mosnita , singurul aspect care imi place din toata chestia este ca au in vedere construirea unui nou depou in Mosnita ...
#1083
Postat 23 februarie 2012 - 18:46
Citeaza
#1084
Postat 23 februarie 2012 - 20:42
Citeaza
#1085
Postat 23 februarie 2012 - 22:10
#1086
Postat 24 februarie 2012 - 10:20
#1087
Postat 24 februarie 2012 - 11:12
http://www.adevarul...._420558057.html
Eu crezuzem ca macar avuse bunu simt sa faca poza la un tramvai, dar NU! Ei au pus o poza mai vveche facuta in AUTOBUZ! Si nici macar nu cred ca poza e facuta de vre-un ziarist ci "luata de pe net" Rusine ADEVARUL!
#1088
Postat 24 februarie 2012 - 11:38
In articolul mai vechi la care faci tu referire e gresit folosita poza, deoarece era vorba de un barbat mort in autobuz.
#1089
Postat 24 februarie 2012 - 12:31
#1090
Postat 24 februarie 2012 - 18:11
Gygyman6, la 22 februarie 2012 - 13:43, a spus:
Hmm iata cum cred eu ca va intoarce 7 la Balcescu, de pe Doja intra pe Independentei, pana dupa macaz, pe urma da cu spatele pe 1 Decembrie pana dupa macaz si pe urma merge spre Dambovita pe traseul de intoarcere.
Am vazut ca aceasta metoda e imposibila din cauza ca nu mai merge postul de manevrare din spatele vagonului, DAR, daca facem o suveica?! eh
Eu azi am observat ca circula 4 vagoane pe7 nu 2 cum credeam, deci numai bine cele 2 economisite vin pe 6 care se reface ca linie circulara, iar 5 merge pe Torontal-700-Maria-Balcescu-Banatu'-Traian-Gara de est.
#1091
Postat 24 februarie 2012 - 19:19
#1092
Postat 24 februarie 2012 - 20:30
Pai pe 4 cand era suveica era prapad, in 2001 parca? era si traseul mai mare si chiar daca erau vreo 3-4 trenuri tot rau era, mai ales ca era aglomerat de la un capat la altul, fara distante intre statii in care te puteai intinde umpic.
#1093
Postat 24 februarie 2012 - 21:39
#1094
Postat 24 februarie 2012 - 21:45
Pana la urma este o decizie pentru a castiga vagoane, este o decizie cauzata de reparatii si venita la tanc, este o decizie deoarece si RATT modernizeaza calea, sau doar suntem mintit si dusi cu zaharelul frumos...?
Cine pricepe macar un bob, sa ma lamureasca si pe mine...
#1095
Postat 24 februarie 2012 - 22:14
Florin.B RATT, la 24 februarie 2012 - 21:39, a spus:
Prin varianta mea s-ar economisii un vagon. Doar pe 7 punem un singur tren suveica (2 vagoane), pe 6 ,daca se reface circular, vor fi 4 trenuri (deci ramane unul de pe 7 in plus pentru piese), iar pe 5 daca e sa fie cum am zis raman 3.
Daca se vrea si mai stransa cureaua, 6 ramane circular pe un singur sens, iar pe celalalt vine 5, asa mai raman 2 trenuri plus cel de pe 7 deci 4 vagoane economisite. (se pare ca saptamanile pierdute in cities in motion dau roade la matematica
Eu zic ca alea ajung acuma pana vin tramvaiele noi, daca nu se mai taie si din alta parte pentru reparatii (si nu ma refer la carpeli si nici la scoaterea de alte vagoane din circulatie) atunci o sa fie si mai mare haosul ,cu jumatati de linii care se termina unde nu vrei si cu transbordari nesincronizate. Macar dupa varianta mea zic eu mai "pieptanam" umpic din situatie, ce rost are sa mearga 3 linii cu traseu aproape tot comun in Torontal?! Ajunge 4 pe moment,pe langa asta se mai aerisesc 1 si 2, ca sunt pline ochi cand vin de la catedrala pana la traian.
Eu sunt intelegator cu situatia, inteleg ca nu este de unde, poate prea intelegator (altii deja nu mai cumpara nici bilet) avand in vedere ca nu e rau acum pentru ca asa a vrut economia, e rau din alte motive (stim noi care), dar macar sa se faca cu cap reducerile ,pentru ca situatia e cu "backfire" daca faci schimbari fara acoperire.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 24 februarie 2012 - 22:18
#1096
Postat 25 februarie 2012 - 09:50
#1097
Postat 14 martie 2012 - 13:33
Inca 25 de angajati ai RATT vor ramane fara locuri de munca incepand cu luna aprilie
TIMISOARA. Un numar de 25 angajati ai Regiei Autonome de Transport in Comun din Timisoara vor fi concediati incepand cu luna viitoare, a decis conducerea RATT, care in luna aprilie a anului trecut a mai dat afara alti 203 angajati. Propunerea consiliului de administratie al RATT trebuie sa fie aprobata mai intai de consilierii locali, care vor vota un proiect la sfarsitul lunii martie.
Isi vor pierde locurile de munca angajati din cadrul personalului TESA, dar si altii de la alte structuri. “Pot fi concediati oameni care fac parte din cadrul personalului TESA sau cei angajati la alte structuri, dar in niciun caz din personalul de bord: vatmani si soferi. Din aprilie vor avea loc concedierile”, ne-a declarat Cosmin Bradu, purtator de cuvant al RATT.
Fiecare angajat care va fi concediat va primi salarii compensatorii conform contractului colectiv de munca, in functie de vechimea pe care o are acumulata: de la 2 pana la 12 salarii brute.
Potrivit unei anexe care insoteste proiectul de hotarare, vor fi desfiintate urmatoarele posturi: director adjunct, un inginer de la cabinetul de director, un post de psiholog de la Resurse umane, un economist de la Serviciul control intern, 2 muncitori de la Serviciul Monitorizarea energiei, 4 ingineri de la Serviciul tehnic, 6 angajati de la Sectia reparatii, un economist de la Biroul Achizitii publice si aprovizionare, 2 maistri de la Atelier tramvaie, precum si postul sef de sectie si cel de contabil sef de sectie de la Sectia LCCS. Acestora li se adauga si postul de inginer Serviciul Tehnologia Informatie, de Referent comunicare de la Cabinetul directorului, de inginer la formatia substatii, dar si postul de electrician substatii.
Directorul adjunct al regiei si-a dat demisia anul trecut, dupa ce a acuzat management defectuos la RATT. Potrivit informatiilor de pe site-ul regiei insa, postul de director adjunct este ocupat de inginerul Marcel Nicola. Cu toate astea, liberalii din Consiliul Local au anuntat insa ca l-ar vrea inapoi pe Ionut Nasleu in consiliul de administratie.
In urma restructurarilor, RATT ramane cu 908 angajati. Programul de concedieri face parte din planul de restructurare al regiei demarat in urma cu aproximativ 4 ani.
Potrivit proiectului care va ajunge pe mesele consilierilor la finele lunii, programul de reorganizare si restructurare a fost gandit pentru evitarea falimentului. Semnatarii referatului care insoteste proiectul de hotarare, viceprimarul Sorin Grindeanu si seful Directiei Tehnice, Culita Chis, spun ca la nivelul regiei, cheltuielile cu personalul reprezinta aproape 48% din totalul cheltuielilor de exploatare. Odata cu concedierile, RATT vrea sa infiinteze si compartimentul de audit public intern, “ca urmare a recomandarilor dispuse de Camera de Conturi Timis”.
http://www.opiniatim...ilie/13/03/2012
#1098
Postat 14 martie 2012 - 13:53
#1099
Postat 18 martie 2012 - 23:27
#1100
Postat 18 martie 2012 - 23:55

Ajutor

Raspuns nou
Citare Multipla











