Ungaria - Magyarország - Hungary Budapest - Szeged, Debrecen, Miskolc, Kecskemét, Györ, Pécs
#222
Postat 02 noiembrie 2011 - 08:55

2. Tot fara aparatori la boghiu au ramas (probabil atingeau in peronul statiilor

#223
Postat 02 noiembrie 2011 - 09:06
#224
Postat 02 noiembrie 2011 - 09:34
#225
Postat 20 decembrie 2011 - 12:01
#227
Postat 22 februarie 2012 - 19:04
Am vazut cu ceva timp in urma doua filmulete de pe youtube postate pe forum de Gygyman6 (din nou

Ma refer la faptul ca inca au linii simple acolo unde traficul de calatori este redus si nu este nevoie de o linie dubla si se pare ca nici nu au de gand sa dubleze linia prea curand din moment ce se modernizeaza peroanele statiilor in actualele conditii.
Ma mir ca au renuntat la modelul de tramvaie bidirectionale. Dar cu toate acestea nu au renuntat la a face peroane comune pentru ambele sensuri intre linii, la acele "petreceri".
Si atunci cum au rezolvat problema usilor care la noile tramvaie se gasesc doar pe partea dreapta a tramvaiului?

Number of downloads: 33

Number of downloads: 41
Foarte simplu. De pe linia simpla tramvaiele intra in statie pe "contrasens", pe stanga si nu pe dreapta cum ar fi "normal". Si tot astfel de statii sunt si "punct de intalnire" intre doua tramvaie care vin din sensuri opuse.
In alte locuri, peroanele statiilor de tramvai sunt (aproape) comune cu peroanele statiilor de autobuz...

Number of downloads: 41

Number of downloads: 42

Number of downloads: 43

Number of downloads: 44

Number of downloads: 33
Bravo lor!...

Sunt curios, linia de tramvai spre Mosnita va fi simpla sau dubla, avand in vedere "traficul insemnat de calatori" care se va derula intre Timisoara si Mosnita...
PS Fotografiile sunt de fapt capturi din filmuletele postate de Gygyman6...
Aceasta postare a fost editata de mile: 22 februarie 2012 - 19:07
#228
Postat 07 martie 2012 - 13:25
In filmarea de pe linia 3, o sa observati o metoda de intoarcere a unui tramvai unidirectional, pe o linie simpla fara bucla la capat, enjoy

#229
Postat 07 martie 2012 - 19:29
Imi plac si aceste filmulete. Si aici, in ele, am vazut aplicarea unor solutii simple la niste probleme "complexe"...
In primul filmulet se vede un autobuz care la un moment dat foloseste peroanele statiilor de tramvai,... am vazut linii simple urmate de linii duble, apoi iarasi simple, iarasi duble, dupa nevoi si spatiu,...am vazut din nou peron pe mijloc, ...am vazut stalpi scunzi (ca la Oradea, mai ieftini) pentru linia aeriana,... am vazut linia aeriana prinsa de stalpi de iluminat stradal, fara proiecte si studii de nu stiu care,... peroanele statiilor sunt la fel, fie ca sunt in centru, fie ca sunt la marginea orasului,...tramvaie scurte si iuti (tatre)...etc.,...Oameni normali, nu filfizoni,...
PS La nici un macaz n-am vazut sa coboare vatmanul pentru a muta macazul!!!...
#231
Postat 09 martie 2012 - 20:55

Cred ca se potrivesc (filmuletele) foarte bine aici la ... Szeged ...
#233
Postat 02 aprilie 2012 - 18:36

Number of downloads: 55

Number of downloads: 65

Number of downloads: 68

Number of downloads: 69

Number of downloads: 54
#235
Postat 02 aprilie 2012 - 19:36
#236
Postat 02 aprilie 2012 - 20:59
Nu dau o fuga pana la Szeged YCRE, MOSES & comp sa dea niste autografe?....ca mai mult de atat nu stiu sa faca...Poate ii aresteaza politistii maghiari, ca ai nostri nu-i vad...
#237
Postat 07 aprilie 2012 - 04:24
Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 07 aprilie 2012 - 04:24
#239
Postat 25 aprilie 2012 - 09:49