STP Timișoara Forum: Stiri despre transportul in comun din Timisoara - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (142 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • Ultima »

Stiri despre transportul in comun din Timisoara

#1081 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 23 februarie 2012 - 11:07

Ce-mi place... :rad_masa:
De vreo 5 postari precizam ca 16 e troleu, si ca presa derileaza, iar tu intrebi daca e C sau G..
0

#1082 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 februarie 2012 - 15:57

Două doamne din Moșnița Nouă încearcă să schimbe macazul primului tramvai sătesc

Citeaza

Linia spre la Moşniţa Nouă, în cadrul proiectului Transportul Metropolitan, este prima care va lega Timişoara de o comună limitrofă prin tramvaie. Deocamdată se așteaptă avizul celor de la Direcția de Mediu, care au de analizat câteva plângeri ale sătenilor.


Suntem cei mai beton , distrugem liniile din oras dar construim o linie nerentabila Timisoara - Mosnita , singurul aspect care imi place din toata chestia este ca au in vedere construirea unui nou depou in Mosnita ...
0

#1083 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 februarie 2012 - 18:46

Oricum, asta e bun ca bancul zilei:

Citeaza

acidul din baterii o să polueze localitatea
:rad_masa:
0

#1084 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 23 februarie 2012 - 20:42

Poate au auzit că va trece prin fața casei lor și nu au găsit altceva, dacă:

Citeaza

[...]Din cele 92 de plângeri pe care le-am primit, 85 sunt de la ele.[...]

0

#1085 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 februarie 2012 - 22:10

Sunt doua ... fiinte aparent umane care interactioneaza cu conceptul de "tramvai" din capul lor, nu cu realitatea. Institutiile statului trebuie sa le bage-n seama, da' presa nu. Per total e non-stire.
0

#1086 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 24 februarie 2012 - 10:20

Ce minte in gusta pot avea taranii. Sa le intrebe domnul Primar cate clase au. Daca nu au cele 10 clase obligstorii ceea ce sunt SIGUR ca NU AU, sa nu le bage in seama!
0

#1087 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 24 februarie 2012 - 11:12

Ia uitati de unde e luata poza de la articol
http://www.adevarul...._420558057.html

Eu crezuzem ca macar avuse bunu simt sa faca poza la un tramvai, dar NU! Ei au pus o poza mai vveche facuta in AUTOBUZ! Si nici macar nu cred ca poza e facuta de vre-un ziarist ci "luata de pe net" Rusine ADEVARUL!
0

#1088 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 februarie 2012 - 11:38

Nu George, poza e din tramvai. Autobuzele noastre nu arata asa in interior. Poza e insa destul de veche, probabil din 2009. Mai se foloseau inca validatoare vechi pentru bilete, in paralel cu cele noi. Poza e facuta in remorca.

In articolul mai vechi la care faci tu referire e gresit folosita poza, deoarece era vorba de un barbat mort in autobuz.
0

#1089 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 24 februarie 2012 - 12:31

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 23 februarie 2012 - 18:46, a spus:

Oricum, asta e bun ca bancul zilei: :rolleyes:

Bine că nu au spus: - Poluţioneze localitatea. S-au mai văzut cazuri. :beer2:
0

#1090 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 februarie 2012 - 18:11

Vezi postareaGygyman6, la 22 februarie 2012 - 13:43, a spus:


Hmm iata cum cred eu ca va intoarce 7 la Balcescu, de pe Doja intra pe Independentei, pana dupa macaz, pe urma da cu spatele pe 1 Decembrie pana dupa macaz si pe urma merge spre Dambovita pe traseul de intoarcere.


Am vazut ca aceasta metoda e imposibila din cauza ca nu mai merge postul de manevrare din spatele vagonului, DAR, daca facem o suveica?! eh :rolleyes: ?! Nici nu trebe sa punem 2 vatmani, punem 1 si cateva tablite cu un orar fix la Dambovita, Iosefin, Maria si Balcescu.

Eu azi am observat ca circula 4 vagoane pe7 nu 2 cum credeam, deci numai bine cele 2 economisite vin pe 6 care se reface ca linie circulara, iar 5 merge pe Torontal-700-Maria-Balcescu-Banatu'-Traian-Gara de est.
0

#1091 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 februarie 2012 - 19:19

Vezi postareaGygyman6, la 24 februarie 2012 - 18:11, a spus:

DAR, daca facem o suveica?! eh :rolleyes: ?!

Te referi la cuplarea a doua vagoane motoare?. Nu e posibil, usile nu ar fi pe aceasi parte cu peronul in cazul unuia dintre vagoane, deci calatorii ar putea urca doar intr-unul din ele.
0

#1092 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 februarie 2012 - 20:30

Da dar din Dambovita pana in Balcescu nu e mult, daca mai punem si tablele cu orar de care am pomenit eu zic ca nu va fi prea aglomerat.

Pai pe 4 cand era suveica era prapad, in 2001 parca? era si traseul mai mare si chiar daca erau vreo 3-4 trenuri tot rau era, mai ales ca era aglomerat de la un capat la altul, fara distante intre statii in care te puteai intinde umpic.
0

#1093 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 februarie 2012 - 21:39

Bun, atunci era alta situatia. Acum numarul de vagoane motor e critic si nu se rezolva nimic cupland doua.
0

#1094 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 24 februarie 2012 - 21:45

Eu am pierdut firul de muuult.
Pana la urma este o decizie pentru a castiga vagoane, este o decizie cauzata de reparatii si venita la tanc, este o decizie deoarece si RATT modernizeaza calea, sau doar suntem mintit si dusi cu zaharelul frumos...?

Cine pricepe macar un bob, sa ma lamureasca si pe mine...
0

#1095 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 februarie 2012 - 22:14

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 24 februarie 2012 - 21:39, a spus:

Bun, atunci era alta situatia. Acum numarul de vagoane motor e critic si nu se rezolva nimic cupland doua.



Prin varianta mea s-ar economisii un vagon. Doar pe 7 punem un singur tren suveica (2 vagoane), pe 6 ,daca se reface circular, vor fi 4 trenuri (deci ramane unul de pe 7 in plus pentru piese), iar pe 5 daca e sa fie cum am zis raman 3.
Daca se vrea si mai stransa cureaua, 6 ramane circular pe un singur sens, iar pe celalalt vine 5, asa mai raman 2 trenuri plus cel de pe 7 deci 4 vagoane economisite. (se pare ca saptamanile pierdute in cities in motion dau roade la matematica :04: )

Eu zic ca alea ajung acuma pana vin tramvaiele noi, daca nu se mai taie si din alta parte pentru reparatii (si nu ma refer la carpeli si nici la scoaterea de alte vagoane din circulatie) atunci o sa fie si mai mare haosul ,cu jumatati de linii care se termina unde nu vrei si cu transbordari nesincronizate. Macar dupa varianta mea zic eu mai "pieptanam" umpic din situatie, ce rost are sa mearga 3 linii cu traseu aproape tot comun in Torontal?! Ajunge 4 pe moment,pe langa asta se mai aerisesc 1 si 2, ca sunt pline ochi cand vin de la catedrala pana la traian.

Eu sunt intelegator cu situatia, inteleg ca nu este de unde, poate prea intelegator (altii deja nu mai cumpara nici bilet) avand in vedere ca nu e rau acum pentru ca asa a vrut economia, e rau din alte motive (stim noi care), dar macar sa se faca cu cap reducerile ,pentru ca situatia e cu "backfire" daca faci schimbari fara acoperire.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 24 februarie 2012 - 22:18

0

#1096 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 25 februarie 2012 - 09:50

Cred ca acum ai pus defapt punctul pe i, si anume cu 3 tramvaie in Torontalului. Putin zis nu are sens, atat tmp cat restul orasului este varza. 6 circular cu 4 tramvaie este cel mai corect, si un 7 care sa circula pe un singur fir(macazul nu permite 2) Dambovita -Drubeta-Balcescu-Maria- Dambovita, un singur tramvai.
0

#1097 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 14 martie 2012 - 13:33

Si iara si iara...

Inca 25 de angajati ai RATT vor ramane fara locuri de munca incepand cu luna aprilie

TIMISOARA. Un numar de 25 angajati ai Regiei Autonome de Transport in Comun din Timisoara vor fi concediati incepand cu luna viitoare, a decis conducerea RATT, care in luna aprilie a anului trecut a mai dat afara alti 203 angajati. Propunerea consiliului de administratie al RATT trebuie sa fie aprobata mai intai de consilierii locali, care vor vota un proiect la sfarsitul lunii martie.

Isi vor pierde locurile de munca angajati din cadrul personalului TESA, dar si altii de la alte structuri. “Pot fi concediati oameni care fac parte din cadrul personalului TESA sau cei angajati la alte structuri, dar in niciun caz din personalul de bord: vatmani si soferi. Din aprilie vor avea loc concedierile”, ne-a declarat Cosmin Bradu, purtator de cuvant al RATT.

Fiecare angajat care va fi concediat va primi salarii compensatorii conform contractului colectiv de munca, in functie de vechimea pe care o are acumulata: de la 2 pana la 12 salarii brute.

Potrivit unei anexe care insoteste proiectul de hotarare, vor fi desfiintate urmatoarele posturi: director adjunct, un inginer de la cabinetul de director, un post de psiholog de la Resurse umane, un economist de la Serviciul control intern, 2 muncitori de la Serviciul Monitorizarea energiei, 4 ingineri de la Serviciul tehnic, 6 angajati de la Sectia reparatii, un economist de la Biroul Achizitii publice si aprovizionare, 2 maistri de la Atelier tramvaie, precum si postul sef de sectie si cel de contabil sef de sectie de la Sectia LCCS. Acestora li se adauga si postul de inginer Serviciul Tehnologia Informatie, de Referent comunicare de la Cabinetul directorului, de inginer la formatia substatii, dar si postul de electrician substatii.

Directorul adjunct al regiei si-a dat demisia anul trecut, dupa ce a acuzat management defectuos la RATT. Potrivit informatiilor de pe site-ul regiei insa, postul de director adjunct este ocupat de inginerul Marcel Nicola. Cu toate astea, liberalii din Consiliul Local au anuntat insa ca l-ar vrea inapoi pe Ionut Nasleu in consiliul de administratie.

In urma restructurarilor, RATT ramane cu 908 angajati. Programul de concedieri face parte din planul de restructurare al regiei demarat in urma cu aproximativ 4 ani.

Potrivit proiectului care va ajunge pe mesele consilierilor la finele lunii, programul de reorganizare si restructurare a fost gandit pentru evitarea falimentului. Semnatarii referatului care insoteste proiectul de hotarare, viceprimarul Sorin Grindeanu si seful Directiei Tehnice, Culita Chis, spun ca la nivelul regiei, cheltuielile cu personalul reprezinta aproape 48% din totalul cheltuielilor de exploatare. Odata cu concedierile, RATT vrea sa infiinteze si compartimentul de audit public intern, “ca urmare a recomandarilor dispuse de Camera de Conturi Timis”.

http://www.opiniatim...ilie/13/03/2012

0

#1098 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 martie 2012 - 13:53

Da, ziaristul iarasi a dat-o in bara. O dispozitie e dispozitie (se executa "intocmai si la timp") si o recomandare e o ... recomandare (o pun in aplicare daca vreau). Nu exista "recomandare dispusa".
0

#1099 Useril este offline   aristotelro 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 388
  • Inregistrat: 15 noiembrie 11
  • Sexul:masculin

Postat 18 martie 2012 - 23:27

http://www.adevarul...._665333735.html


Foarte interesante fotografiile.
0

#1100 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 martie 2012 - 23:55

A descoperit si presa pozele lui Hans Oerlemans? Is curios daca au dreptul/acordul de difuzare.
0

Arata acest topic


  • (142 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • Ultima »

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi