STP Timișoara Forum: Tramvaie noi - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (42 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Tramvaie noi Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#101 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 ianuarie 2009 - 00:09

George, e vorba de tramvaie noi nu de SH-uri aduse de afara. Daca au putut oradenii sa cumpere, probabil ca vom putea si noi, daca se vrea acest lucru si daca orasul (primaria) are bani.
0

#102 Useril este offline   caius 

  • Membru senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 825
  • Inregistrat: 23 mai 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 03 ianuarie 2009 - 21:02

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 3 Jan 2009, 01:09, a spus:

George, e vorba de tramvaie noi nu de SH-uri aduse de afara. Daca au putut oradenii sa cumpere, probabil ca vom putea si noi, daca se vrea acest lucru si daca orasul (primaria) are bani.

Pai cred ca oricine si-ar dori sa circule cu un tramvai modern si comfortabil! :)

Aceasta postare a fost editata de caius: 03 ianuarie 2009 - 21:02

0

#103 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 ianuarie 2009 - 21:08

Poate cineva vrea totusi sa faca altceva cu banii... (oricum cei care decid ce si cum, nu umbla cu tramvaiul :) )
0

#104 Useril este offline   caius 

  • Membru senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 825
  • Inregistrat: 23 mai 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 03 ianuarie 2009 - 22:22

Arata super fain!!! :) Si sunt foarte lungi! ^_^
0

#105 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 03 ianuarie 2009 - 23:42

Pentru un tramvai care arata a 40 de ani eu zic cai practic nou si modern :)
0

#106 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 04 ianuarie 2009 - 01:35

Nu are 40 de ani , chagall spunea ca poate le putem lua peste 40 de ani :)
0

#107 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 04 ianuarie 2009 - 09:53

Si oricum, chiar daca am astepta vreo 40 de ani dupa ele, garniturile Siemens din Budapesta sunt prea lungi pentru infrastructura noastra, (cele mai lungi din Europa). :)

Aceasta postare a fost editata de Chagall: 04 ianuarie 2009 - 09:54

0

#108 Useril este offline   Malaxa 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 92
  • Inregistrat: 24 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti

Postat 09 ianuarie 2009 - 23:47

Vezi postareamile, la 25 Nov 2008, 10:28, a spus:

...cred ca unul din avantajele tramvaielor cu usi pe ambele parti este ca poti construi peroanele pe ce parte iti cere situatia din teren... [...]
...riscul de accidentari scade la peroanele centrale [...]
...mai ganditi-va...si puneti-va imaginatia la munca...

Ca ai o afinitate pt. asa ceva e una, practicalitatea e alta. Tramvaiele ar fi mai grele asa si, cum sa mai spus deja, ar creste costurile si timpul necesare intretinerii, peroane si linii ar trebui refacute...

Preferati un tramvai cu podea: joasa (19/31 voturi)
Imi explica si mie cineva care e avatantajul unui "lowrider" care oricum are trepte peste boghiu?

Considerati justificata achizitionarea de tramvaie noi: DA (26/31 voturi)
Justificata de ce? Un tramvai de acu 5-10 ani nu e bun? Pot fi puse pe strazi in <1 an (corect?!). Si eu vreau tramvaie civilizate pentru un oras civilizat, dar inca nu suntem acolo! Uitati-va si voi cate topice cu plangeri sunt, vandalizari, vatmani stresati, trafic. O sa fim lafel ca Gigi in Maybach.

Propunere noua:
- Tramvaie mici. de ordinul a 20-30 de locuri, care circula dupa ora 20:00 (Parry People Movers sunt preferatele mele la acest capitol).
- Tramvaie mari, de 300+ care circula numai intre 6:00-8:00 si 16:00-18:00 (adica ore de varf. neica Florin, care-s orele in care tramvaiele sunt suprasolicitate?).

Ce parere aveti despre inchirieri? e.g. Pana ajung achizitiile noi, sa se inchirieze tramvaie semi-noi de la alte orase ale UE.
0

#109 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 ianuarie 2009 - 00:01

Vezi postareaMalaxa, la 9 Jan 2009, 23:47, a spus:

care-s orele in care tramvaiele sunt suprasolicitate?).


6:00 - 8:00 si 13:30 - 16:30 (atunci sunt si intervalele de asteptare cele mai scurte)

Tramvaie nu cred ca inchiriaza nimeni (si daca ar face-o ar fi la un pret.....)

"Parry People Movers Ltd (PPML) supplies lightweight tramway systems for smaller towns, and lightweight rail vehicles for use on regional railways."

E oare cazul Timisorii?
0

#110 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 10 ianuarie 2009 - 00:07

Vezi postareaMalaxa, la 9 Jan 2009, 23:47, a spus:

Ca ai o afinitate pt. asa ceva e una, practicalitatea e alta. Tramvaiele ar fi mai grele asa si, cum sa mai spus deja, ar creste costurile si timpul necesare intretinerii, peroane si linii ar trebui refacute...


Tramvaiele ar fi mai grele asa Adica din cauza usilor duble ar fi mai grele ? pai cu cat ? Ii admir pe unguri pentru ca au fost ingeniosi in acest domeniu si au rezolvat o gramada de probleme legate de trafic urban aglomerat avand tramvaie cu usi pe ambele parti si folosindu-le dupa nevoile din traseu....in Timisoara este oarecum tarziu pentru introducerea acestor tramvaie cu usi pe ambele parti... la Arad sunt multe tramvaie second hand cu usi pe ambele parti dar n-am vazut nici o statie pana acum in care sa profite de acest aspect...
probabil nu si-au dat seama de avantajele oferite... mai ales la Gara din Arad unde pot construi un peron suficient de mare pe mijloc intre linii...
0

#111 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 10 ianuarie 2009 - 00:32

Mie mi-ar place sa fie ca cele galbene din Budapesta, cu vreo 5 articulatii, si sa aibe podeaua joasa. Imi amintesc cand eram mic si am fost in B si m-am plimbat cu metroul, podeaua era la nivelul peronului. Asa ca as sugera macar ca "micile peroane" pentru tramvai sa fie la nivelul podelei tramvaielor daca metrou nu o sa vedem in TM in viitorul apropiat.
Oricum eu dau idei cu toate ca stiu ca RATT si Primaria Timisoarei nu vor face in vitorul apropiat. Vreau doar sa aflu parerea userilor despre ideile mele.
0

#112 Useril este offline   Malaxa 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 92
  • Inregistrat: 24 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti

Postat 10 ianuarie 2009 - 03:59

"[...] metroul, podeaua era la nivelul peronului"
N-am fost destul de clar, imi cer scuze.
Lafel cum si la trenuri, peronul din gari este ridicat, pentru a usura accesul (sau macar asa ar trebui sa fie), lafel ar trebui sa fie si la tramvaie, dintr-un simplu motiv:
O platforma dedicata pentru mijloacele de transport are efecte multiple, pe langa cel practic. Oamenii stiu, ca aici se urca, tramvaiul nu trebuie sa depaseasca aceasta zona, cei care blocheaza aceasta zona sunt "rai" SI daca stau aici, tramvaiul/autobuzul/troleibuzul vine la mine (i.e. nu stau pe trotoar, stau dupa 11-le)!

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 10 Jan 2009, 00:01, a spus:

"Parry People Movers Ltd (PPML) supplies lightweight tramway systems for smaller towns, and lightweight rail vehicles for use on regional railways."

E oare cazul Timisorii?

Cum spuneam, am eu o afinitate pentru ei. Este o solutie simpla pentru o problema mare. Nu spun ca este solutia ideala (sau macar potrivita pentru TM), dar este un punct de vedere diferit si interesant. Eu mai mult din greseala am dat de ei si la atatea Siemens si Bombardier care se fluiera prin forum, am zis ca un PPM nu strica :( .
0

#113 Useril este offline   AMD 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 303
  • Inregistrat: 14 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:TM
  • Interese:fan AMD,PC-uri, masini...

Postat 10 ianuarie 2009 - 11:42

Vezi postareaGeorge1000, la 10 Jan 2009, 00:32, a spus:

Asa ca as sugera macar ca "micile peroane" pentru tramvai sa fie la nivelul podelei tramvaielor daca metrou nu o sa vedem in TM in viitorul apropiat.
Oricum eu dau idei cu toate ca stiu ca RATT si Primaria Timisoarei nu vor face in vitorul apropiat. Vreau doar sa aflu parerea userilor despre ideile mele.


si de ce crezi ca se vrea podea joasa? tocmai pentru a se alinia cu peronul statiilor
topicul nu e facut aiurea, chiar se doreste achizitionarea de tramvaie noi (intentia primariei)

Aceasta postare a fost editata de AMD: 10 ianuarie 2009 - 11:43

0

#114 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 ianuarie 2009 - 01:33

La cum e tronsonul dintre fabrica de bere si cearda un tramvai nou ar fi mai mult avion la ce trapidatii sunt, dar revenind la discutii serioase zic ca citadis ar fi perfect. Are un design frumos si se potriveste. Mie numi place ce au in Oradea, chestia aia e o jucarie de plastic. Da dece avem nevoie de tramvaie noi astea nus bune daca le mai modernizam unpic ar arata excelent, hai ca gt6 si gt8 are toata lumea da hansa rathgeber si wegman nare nimeni, defapt e un rathgeber e in Bucuresti nu stiu cum s-a ratacit ala acolo.
0

#115 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 11 ianuarie 2009 - 01:42

Asta mam intrebat si eu cum de Bucurestiul are 1 Rathgeber model gras cum avem noi si nau mai multe?

Am stat de vorba cu multi vatmani in legatura despre ce parere ar avea de acizitia de tramvaie noi si toti acelasi raspuns pentru moment cele care le avem sunt foarte bune! :lol: numa sa fie intretinute, da mno in ziua de azi co golani care is pe strada (rockeri ca astia fac mai mult ravagi) orice tramvai care iasa de la reparati nu dureaza mult panai lovit, spart geamuri sau crapat, zgaraiat pe lateral etc.
0

#116 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 ianuarie 2009 - 07:25

Vezi postareaVali, la 11 Jan 2009, 01:42, a spus:

rockeri ca astia fac mai mult ravagi

:lol:

La Oradea se plangeau ca au fost bagate tramvaie pe linii cu valuri, si la care nu se lucrase deloc. Pai si in Timisoara, pe linia 3 nu poti din cauza tronsonului Dambovita-F-ca de Zahar, pe 7 nu din cauza liniei Drubeta-Fratelia, pe 4,8 nu din cauza liniei Banatul-AEM, pe 5 din cauza liniei de la capatul spre Ronat, pe 1,2 ai porniunea dintre Gara Est si AEM, ramanand doar cu tramvaiul 6 care are linia cale complet reabilitata. Asta daca ar fi sa fim carcotasi.
0

#117 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 11 ianuarie 2009 - 13:46

Vezi postareaGygyman6, la 11 Jan 2009, 01:33, a spus:

Da dece avem nevoie de tramvaie noi astea nus bune daca le mai modernizam unpic ar arata excelent,[...]


Sunt batrane toate iar pentru ele nu se mai fabrica piese de schimb, iar ca alte travaie sa functioneze inca, se caseaza altele (chiar si functionale).
0

#118 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 ianuarie 2009 - 14:08

Pai ce opreste regia sa deschida un atelier sa faca matrite dupa pesele de care au nevoie si sa le fabrice?
0

#119 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 11 ianuarie 2009 - 14:26

Pai in primul rand pentru acest lucru trebuie bani. In al doilea rand majoritatea piesele nu se pot matrita, iar in acesta lipsa nu se poate face alceva de cat sa fie casate unele ca sa existe piese pentru celelate(cand se caseaza un tramvai pana si cel mai neinsemnatat lucru se ia de pe el).
0

#120 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 ianuarie 2009 - 17:56

Atelierele care le avem se cam desfinteaza (exemplu: turnatoria), deci nici vorba de infiintarea unor ateliere noi. :lol:
0

Arata acest topic


  • (42 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi