STP Timișoara Forum: Despre troleibuze in general - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (55 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • Ultima »

Despre troleibuze in general Evaluare topic: ****- 8 Voturi

#501 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 decembrie 2011 - 13:42

Vezi postareamarione, la 02 decembrie 2011 - 11:30, a spus:

Daca anuntul era miercuri dimineata si tot dimineata a fost intrerupta circulatia cu ocazia rpetitilor5 tot degeabamacar cu 3 zile trebuia adica din 27 pentru 30 si 28 pentru 1 dec.Asa zic eu ca era mai normal,zic

Tu crezi ca noi am primit instiintarea cu trei zile inainte...? :04:
....plus ca eu zic ca organizatorii acestei parade trebuiau sa anunte lumea ca doar nu RATT-ul a organizat parada. Noi doar am retransmis ce ne-au comunicat ei si am stabilit un traseu alternativ. Initial am fost anuntati ca se opreste circulatia intre ora 9-10 dar pe la ora 10 (in timp ce circuculatia era deja oprita) am fost anuntati din nou ca se prelungesc pregatirile pana la ora 12...12:30 -_-

Vezi postareamarione, la 02 decembrie 2011 - 13:18, a spus:

Cati cetateni din tm au auzit de forum ratt


Anuntul de pe forum era pentru membri si pentru cei care citesc pe aici. Pe pagina web era pentru toti cei care doresc sa fie informati.
0

#502 Useril este offline   marione 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 176
  • Inregistrat: 12 octombrie 11

Postat 02 decembrie 2011 - 15:03

Atunci e bine asa
0

#503 Useril este offline   coracao 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 25 octombrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 decembrie 2011 - 18:01

Sau poate noi nu suntem asa de importanti sa apara astfel de stiri pe programe nationale...
0

#504 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 decembrie 2011 - 18:25

Toata atentia era concentrata catre Alba Iulia si Bucuresti. Cine sa ne mai bage si pe noi in seama? :04:
0

#505 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 februarie 2012 - 19:37

Astazi datorita evenimentului de la intersectia dintre Sever Bocu si Calea Aradului am mers cu troleibuzul 3 stati acesta mergand pe generator. Am ramas placut surprins acesta fiind destul agil in ciuda faptului ca generatorul poate furniza doar 100kw din care o parte mergeau si la alte servicii (mergea caldura desi ma asteptam sa nu mai mearga) nu doar tractiune.
Pe distante mai mari e safe ? Adica ar putea circula toata ziua doar pe generator ? Din exterior la plecarea de pe loc motorul diesel se tureaza destul de mult.

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 08 februarie 2012 - 19:38

0

#506 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 08 februarie 2012 - 21:01

Teoretic da. Prin 2007-2008 cand pe Calea Martirilor se efectuau lucrari, 15 si 19 circulau deviat pe Liviu Rebreanu - Cluj si so on. Fiind si iarna, nu odata am prins soferi care "uitau" sa puna coarnele si mergeau asa 2 - 3 ture, fara problema. Daca mergea acele 3-4 ore, nu vad de ce nu ar merge o zi intreaga...
0

#507 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 februarie 2012 - 21:40

Da, totul functioneaza in continuare si pe generator: clima, incalzire, etc.
0

#508 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 09 februarie 2012 - 00:38

Vezi postareacseh_17, la 08 februarie 2012 - 21:01, a spus:

Teoretic da. Prin 2007-2008 cand pe Calea Martirilor se efectuau lucrari, 15 si 19 circulau deviat pe Liviu Rebreanu - Cluj si so on. Fiind si iarna, nu odata am prins soferi care "uitau" sa puna coarnele si mergeau asa 2 - 3 ture, fara problema. Daca mergea acele 3-4 ore, nu vad de ce nu ar merge o zi intreaga...


Si motorina cineo platea daca mergea o zi intreaga sau alea 3-4 ore? scoteai tu bani din buzunar? Lunar se alimenteaza de o anumita cantitate(acuma am inteles ca se face plinu) si daca consumi mai mult platesti...
0

#509 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 februarie 2012 - 01:41

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 08 februarie 2012 - 21:40, a spus:

Da, totul functioneaza in continuare si pe generator: clima, incalzire, etc.


Sigur are 100Kw sau are mai mult ? :(

Stiu ca motorul electric care pune in miscare troleibuzul are peste 200kw iar incalzirea 10kw tot are... si totul e pus in miscare cu brio de 100kw... e destul ciudat...
0

#510 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 09 februarie 2012 - 03:04

Are 100 Kw sigur!!
Agregat auxiliar
Diesel –generator KIRSCH
Putere 100 kW EURO IV
Rezervor 240 l
0

#511 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 februarie 2012 - 12:32

Exista un topic cu toate specificatiile Skoda: link
0

#512 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 09 februarie 2012 - 14:27

Vezi postareaVali, la 09 februarie 2012 - 00:38, a spus:

Si motorina cineo platea daca mergea o zi intreaga sau alea 3-4 ore? scoteai tu bani din buzunar? Lunar se alimenteaza de o anumita cantitate(acuma am inteles ca se face plinu) si daca consumi mai mult platesti...


Tu sau esti turc, sau nu stiu...

Atunci era o situatie speciala! Se alimenta zilnic pentru a fi rezervorul full. Plecam dimineata cu troleul, si seara cand ma introceam cu el era pe galben. A II-a zi era din nou pe plin...
0

#513 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 09 februarie 2012 - 18:33

Atunci poate da, dar acuma nu mai e asa... dute si intreaba in depou pe sefi de garaj si o sa vezi cati zice la fel...
Sau poate dl. Florin sa mearga si sa intrebe.

Aceasta postare a fost editata de Vali: 09 februarie 2012 - 18:34

0

#514 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 februarie 2012 - 22:23

In zile aceastea de iarna troleibuzele au circulat cam anapoda. Nu vorbesc numai de ziua de azi cand la ora 9 fara ceva in statia Torontalului colt cu str. Liege vin 2 troleibuze 18 deodata... Banuiesc ca cine le-a pierdut sta mult si bine dupa urmatoarul.
In piata 700 saptamana trecuta in timp ce asteptam dupa 18 au trecut 2 troleibuze pe linia 14 dinspre Gara spre Marasti intr-un interval de aprox 5 min... iar dupa astea 2 urmatorul venea la peste 30 min daca e sa ma iau dupa afisajul din statie...
Tot saptamana trecuta am stat vreo 40 min dimineata dupa un 18 in Torontal iar la servici un coleg ce vine din zona Gari de Nord imi spune ca la capatul de acolo erau 2 masini pe linia 14, 2 pe linia 18 si una pe linia 11...

Deci nocomment...
0

#515 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 13 februarie 2012 - 22:36

Pai motivul is conditile de pe carosabil dar mai e si un factor e ca multi merg foarte incept pentru ca nu mai au frana electrica si asta ajuta foarte mult la franare, dar akuma doar pe aer mai are mno multi nu se risca.
0

#516 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 februarie 2012 - 23:12

Nu am nicio confirmare a faptului ca frana electrica nu functioneaza (nici nu inteleg cum s-ar putea realiza asta, dar sa zicem ca nu e domeniul meu si gata), dar chiar daca ar fi asa, ABS-ul functioneaza, deci nu vad ce probleme ar fi in cazul franarii. :intrebare: Bine, normal ca se merge mai prudent si cu viteze mai mici decat pe carosabil neacoperit de zapada.
0

#517 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 14 februarie 2012 - 00:15

Frana electrico au scoso la toate trolebuzele. Pentru a face cica economie ca am mai discutat pe tema asta... Conecteaza laptopul si din el o dezactiveaza. Ca pana la 15 km/h franai cu electrica si dupaia sub 15 franai pe aer, dar acuma... trebuie sapesi aproape pana la podea ca sa te opresti detot .
0

#518 Useril este offline   nad 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 05 martie 08

Postat 14 februarie 2012 - 07:54

Nu mai vorbiti prosti despre frana electrica.Scoaterea din functie e o mare prostie care se poate face!Nu se realizeaza nicio economie daca se scoate din functie frana electrica.
0

#519 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 14 februarie 2012 - 08:25

Vezi postareaVali, la 14 februarie 2012 - 00:15, a spus:

Frana electrico au scoso la toate trolebuzele. Pentru a face cica economie ca am mai discutat pe tema asta... Conecteaza laptopul si din el o dezactiveaza. Ca pana la 15 km/h franai cu electrica si dupaia sub 15 franai pe aer, dar acuma... trebuie sapesi aproape pana la podea ca sa te opresti detot .



Tin sa cred ca ai auzit o tampenie de la cineva, ai luat-o in brate, si acuma o tii... pana la infinit :intrebare:
0

#520 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 februarie 2012 - 11:22

Ca sa lamurim odata pentru totdeauna care e treaba cu frana electrica, m-am interesat la troleibuze si iata ce am aflat:

1 - frana electrica era setata la niste parametri prea ridicati (era prea puternica) si din aceasta cauza provoca un stres mecanic inutil, stres care duce in final la deteriorarea prematura a componentelor mecanice.

2 - s-a redus aceasta forta, dar cu un coeficient mic, care nu afecteaza mult franarea, dar reduce uzura. Frana electrica nu este eliminata/anulata.

3 - prin aceasta setare nu se economiseste nimic, din contra energia recuperata este mai putina, deci consumul creste putin. (cine spune ca stfel se reduce consumul, habar n-are cum functioneaza recuperarea de energie, facilitate cu care sunt prevazute aceste vehicule :intrebare: P.S. Nu ma refer la tine aici, Vali. Stiu ca si tu ai auzit de la cineva acest lucru)

4 - ABS-ul functioneaza atat in cazul franei electrice cat si in cazul celei pneumatice, fara a fi afectat in vre-un fel de aceste reglaje.

Sper ca am lamurit lucrurile si am eliminat aceasta "teorie a conspiratiei". :coolspeak:
0

Arata acest topic


  • (55 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi