STP Timișoara Forum: Deszăpezirea și combaterea poleiului - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (22 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Deszăpezirea și combaterea poleiului

Poll: Dezapezire sezonul 2020 - 2021

Sunteti multumiti de interventile din perioada 17-18.ian?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#61 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 februarie 2012 - 22:41

Vezi postareaChagall, la 08 februarie 2012 - 22:21, a spus:

Bravo RATT, pentru initiativa si implicare, chiar daca pentru asta in mod normal sunt platiti altii.

Exact de asta nu am inteles de ce ne batea obrazul marione :(
0

#62 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 09 februarie 2012 - 13:41

99% dintre soferi uita "detalii" din regulamentul rutier dupa ce trec examenul. Unul dintre aceste "detalii" este viteza permisa pe zapada:


Citeaza

Art. 123

Conducatorul de vehicul este obligat sa circule cu o viteza care sa nu depaseasca 30 km/h, in localitati, sau 50 km/h in afara localitatilor, in urmatoarele situatii:
a) la trecerea prin intersectiile cu circulatie nedirijata;
...
f) cand partea carosabila este acoperita cu polei, gheata, zapada batatorita, mazga sau piatra cubica umeda;
...
k) cand vizibilitatea este sub 100 de m in conditii de ceata, ploi torentiale, ninsori abundente.

Regulament pentru aplicarea OUG 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice


Motiv pt care radarele amplasate in aceste zile surprind multi soferi care cred ca merg legal cu 50km/h.

Aceasta postare a fost editata de Doppler: 09 februarie 2012 - 13:41

0

#63 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 februarie 2012 - 19:29

Bun, deja strazile principale sunt "la negru" (cum spunea fostul ministru al transporturilor) iar pe strazile laterale unde e zapada ca in codru, oricum nu poti merge nici cu 30 km/h.
0

#64 Useril este offline   marione 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 176
  • Inregistrat: 12 octombrie 11

Postat 09 februarie 2012 - 20:31

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 08 februarie 2012 - 22:41, a spus:

Exact de asta nu am inteles de ce ne batea obrazul marione :rad_masa:

Domnul Florin.nu ti am batut OBRAZUL,ci am sesizat faptul ca pe traseele ratt nu a facut nimic pmt si nici ratt,cum de altfel niste oamenii binevoitori au facut la capat tramvai 2.Imi pare rau ca te ai atacat dar nu vad supararea atata timp cat e clara situatia.
0

#65 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 09 februarie 2012 - 20:43

In cele din urma s-a intervenit dupa 2 zile si la intersectia semnalata de mine. :rad_masa:

07 februarie 2012

Imagine postata

08 februarie 2012

Imagine postata

(azi) 09.02.2012

Imagine postata
0

#66 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 09 februarie 2012 - 20:55

Cam asa aratau turturii pe caminele studentesti, azi. Unele erau mai lungi de 1 metru!

Imagine postata

Imagine postata
0

#67 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 10 februarie 2012 - 01:31

La mine printre blocuri nici 20 nu poti merge :rad_masa: in unele locuri zapada de pe astfalt nu mai e, dar in mijlco strazi zapada e inghetata si mare si multi ai probleme cu atingerea funudului masini de gheata.
De iesire din spatele blocului de la garaj ce sa mai zic intri si de iesit foarte greu mai iesi...
0

#68 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 10 februarie 2012 - 09:14

Vezi postareaVali, la 10 februarie 2012 - 01:31, a spus:

La mine printre blocuri nici 20 nu poti merge :rad_masa: [...]

Cine merge cu 60km/h pe zapada in trafic, poate sa "bage" macar 40km/h pe drum liber printre blocuri...
0

#69 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6120
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 10 februarie 2012 - 17:05

Imi cer scuze pentru intarziere. Din motive obiective, reiau abia acum:
Sinteza din sedinta Comandamentului Municipiului Timisoara pentru Situatii de Urgenta - situatia actiunilor de deszapezire - 6 Feb 2012

Citeaza

Data: Luni - 6 Februarie 2012, Ora 22:00
Durata: aprox 1.5 h
Participanti (aprox 20-30 de persoane):
- Primarul G. Ciuhandu (conducatorul discutiilor)
- Viceprimarul A. Orza (poate si S. Grindeanu insa nu mi-am dat seama)
- responsabili ai directiilor si comisiilor tehnice din primarie
- prestatorii de servicii de deszapezire
- subcontractantii acestora
- altii (care nu se incadreaza in niciuna din categoriile de mai sus)

Desfasurare:
Incep cu o explicatie primita personal de la d-l primar la finalul discutiilor (in urma intrebarilor din timpul sedintei).
Deci, am aflat ca exista 3 etape mari in cadrul actiunii de deszapezire:
- Etapa I, care vizeaza deszapezirea si curatirea bulevardelor de penetrare, a intersectiilor importante si a cailor de acces principale din institutiile publice, in special cele de prim ajutor
- Etapa a II-a, ce vizeaza deblocarea celorlalte bulevarde si strazilor secundare importante
- Etapa a III-a, celelalte strazi secundare + strazile din cartiere
Conform planului, luni seara (cand a avut loc aceasta sedinta), ne aflam la inceputul etapei a II-a.

Revenind la sedinta propriu-zisa, a avut loc o trecere in revista a actiunilor tuturor prestatorilor, fiecare director de societate (dintre cele contractate de primarie pentru deszapezire) raportand ce anume a realizat in ziua curenta si ce planuri are pentru noaptea si ziua ce urmeaza.

Apoi, s-a discutat concret despre anumite segmente importante de drumuri pe care inca sunt probleme cu deszapezirea, pe baza informatiilor constatate de chiar de catre primar, viceprimar dar si de catre alti resposabili din primarie (dupa cum am vazut), prestatorii direct implicati fiind nevoiti sa estimeze cand vor fi curatate respectivele portiuni.

Mi-a atras atentia mustrarea adusa de primar unui prestator (nu am retinut denumirea) ce nu a reusit eliberarea de zapada a parcarilor din anumite zone ale orasului, in special de pe b-dul C. Brancoveanu: primarul constatand personal ca respectivul prestator nu a putut face fata, ii cerea acestuia gasirea de solutii concrete pentru rezolvarea situatiei.

Spre final, viceprimarul A. Orza a tinut neaparat sa fie realizat un rezumat al tuturor actiunilor care vor avea loc in oras pe timpul noptii. Astfel, fiecare prestator a luat din nou cuvantul si a enumerat pe scurt numarul de efective, de utilaje si zonele in care urmau sa actioneze acestea.

In final, am cerut cuvantul si am pus cateva intrebari catre primar, la care prestatorii au raspuns vadit incomodati:
1. Cat timp vor actiona utilajele (in special lamele) in timpul nopti de luni?
Raspuns: in continuu, pana dimineata
2. Cand se vor curata de zapada strazile importante pe care inca mai este multa zapada?
Raspuns: de exemplu?
Eu: de exemplu Aries, Cluj, Calea Girocului si Calea Aradului?
Rapuns: marti si zilele ce urmeaza
3. De ce nu se poate lasa lama mai jos la utilaje?
Raspuns: lama este lasata la minim posibil, adica la 3-4 cm de asfalt
Eu: nu este la minim
Raspuns: ba da
...Ping-pong.
4. De ce pe anumite strazi sunt prezente valuri/sleauri?
Foarte evidente inca erau luni pe str Aries, pe banda dinspre spitalul Judetean spre centru, mijloacele de transport Ratt fiind nevoite sa "danseze".
Raspuns: pentru ca acolo s-a intervenit pana la acea ora doar pe cele trei benzi pe sensul dinspre centru spre spitalul Judetean.

Precizari:
i. Aceste intrebari au fost adresate primarului iar raspunsurile au venit de la prestatori.
ii. Nu am intrebat nimic despre penalizari si nu am discutat despre intervalele de temperatura la care actioneaza sarea. Explicatii in "plusuri si minusuri".


Dupa terminarea sedintei, am avut doua discutii fata in fata:
A. Cu primarul, care
- mi-a multumit pentru participare, pentru implicare, pentru interes si m-a invitat (pe mine si pe toti forumistii interesati) sa realizam o sinteza cu probleme si propuneri pe care sa le prezentam dansului sau reprezentantilor primariei.
- m-a invitat (daca am timp si dispozitie) sa ma deplasez cu responsabilii primariei pe traseu in respectiva seara (sau oricare alta) pentru a vedea la fata locului cum se actioneaza pentru deszapezire
- a tinut sa multumeasca tuturor timisorenilor pentru mobilizarea constatata, nivelul de curatire al trotoarelor din fata proprietatilor din Timisoara fiind net superior fata de alte orase din tara.
B. Cu vicele A. Orza (caruia inca o data ii multumesc pentru invitatie) si cu alti responsabili din primarie,
- caruia i-am inmanat o scurta sinteza a unor prevederi din documentul “Normativ privind prevenirea şi combaterea înzăpezirii drumurilor publice”, Indicativ AND 525-2011, vizibil pe site-ul mt.ro, care dupa parerea mea, ar trebui sa stea la baza contractului de prestari servicii pentru deszapezire
- care mi-a multumit pentru participare si mi-a explicat modul in care se ocupa de supervizarea actiunilor
- care m-a mai tinut in frig, in curtea primariei, inca 10 minute sa-mi explice detalii si sa ma intrebe daca doresc sa merg pe traseu.

Plusuri si minusuri:
...


:up_arow:
Continuare:

Citeaza

Aspecte ... din cadrul sedintei respective

POZITIVE:
P1. transparenta confirmata de catre comunicatele de presa, de catre discutiile desfasurate prin intermediul diferitelor canale (inclusiv si mai ales pe forum), de catre invitatia lansata de d-l viceprimar Orza (la care, din pacate, a raspuns un singur forumist)
P2. gradul de implicare a reprezentantilor primariei in discutiile din timpul sedintei, mai ales determinarea primarului de a gasi rapid o solutie amiabila (impreuna cu prestatorul) pentru deszapezirea anumitor locuri de parcare, fapt consemnat in sinteza de mai sus
P3. amabilitatea si deschiderea la dialog a tuturor functionarilor din primarie prezenti in sedinta (primar, d-l viceprimar Orza, alti responsabili si echipele lor)
P4. bunavointa de a-mi asculta intrebarile pana la capat (deoarece ma aflam intr-o pozitie inedita, vorbeam incet si neclar) si de a le directiona catre prestatori pentru a primi raspuns
P5. disponibilitatea, as spune chiar insistenta primarului si a d-lui viceprimar Orza, de a ma trimite (pe mine si/sau pe alti "curiosi" interesati) in teritoriu pentru a verifica personal calitatea lucrarilor prestatorilor
P6. acceptarea de idei si propuneri venite din partea noastra (a forumistilor sau a oricarui cetatean) pentru imbunatatirea actiunilor de deszapezire
P7. felicitarile adresate timisorenilor pentru implicarea in actiunile de deszapezire din preajma proprietatilor individuale sau comune
P8. din descrierea actiunilor, dupa modul de organizare si din comunicatele emise, am perceput ca impresia generala a reprezentantilor primariei este ca s-a intervenit mai eficient decat in anii precedenti

NEGATIVE:
N1. lipsa unor mijloace moderne de comunicare vizuala, prezentare si apreciere a calitatii lucrarilor, avand in vedere faptul ca ne aflam in anul de gratie 2012 (referindu-ma strict la: calculator/laptop, prezentari Powerpoint, materiale foto/video sau de orice fel, proiectoare, flipchart-uri, etc.), sedinta desfasurandu-se intr-un mod oarecum banal, avand la baza "citate, descrieri si exemplificari din memoria" tuturor participantilor
Se va argumenta ca participantii la discutii:
1. oricum cunosc pe de rost dispunerea geografica a cailor de acces si se pot referi la acestea intr-un mod liber, fara sa aiba nevoie de vreun suport vizual, desi parerea mea este ca toate discutiile s-ar fi desfasurat mai eficient pe baza acestui suport vizual, iar prin intermediul unor materiale foto/video proiectate pe un ecran/display ar fi putut fi apreciata in mod corect calitatea actiunilor prestatorilor, pentru a se elimina discutiile contradictorii (nu din sedinta, ci din presa, de pe forum, etc)
2. nu au mai avut timp pentru tehnoredactarea frazelor si/sau "pictarea" statusului strazilor in diferite formate/harti in Powerpoint sau in alte aplicatii, desi societatile prestatoare, cu zeci sau chiar sute de angajati, in mod cert dispun de secretare, angajati si consilieri capabili sa realizeze astfel de sarcini

NOTA: realizarea de materiale foto/video ar fi o metoda obiectiva de apreciere a calitatii serviciilor, insa daca primaria nu este capabila sau nu detine resurse in acest sens, poate si trebuie sa le impuna aceasta sarcina prestatorilor prin clauze contractuale (dupa parerea mea).
Dar avand in vedere punctul P8 de mai sus, aceasta metoda de apreciere (zic eu ca) nu a mai fost necesara sau poate chiar a fost evitata
.

N2. lipsa analizei situatiei pe sectoare cu conexiuni directe la eventuala harta a municipiului (despre lipsa careia spuneam mai sus), evident adaptata la situatia reala din teren, in conformitate cu actiunile corespunzatoare etapei de deszapezire in care s-a declarat ca ne aflam in acel moment
Reamintesc: in luna ianuarie 2011, orasul a fost impartit in 6 sectoare pentru acest tip de activitate, impresia mea, pe baza constatarilor proprii de pe traseu, fiind ca in zona de sud si centrala actiunile au fost mai eficiente decat in zona de nord si ca, in general, "s-a pierdut un tempo" in ziua de vineri, cand a nins cel mai mult.

N3. o oarecare lipsa de fermitate si de pozitie in fata calitatii indoielnice a unora dintre actiunile prestatorilor, calitate constatata si semnalata pe diferite canale de catre destui cetateni, forumisti, etc.
De exemplu:
- prezenta pe multe cai de acces a unui strat consistent de zapada macinata
- stratul mare de zapada ramas in urma trecerii lamelor si a plugurilor
- valurile/sleaurile prezente pe foarte multe dintre drumuri

N4. cu referire la aspectul pozitiv P2, totusi ma simt nevoit sa cataloghez aceasta luare de pozitie ca fiind o reactie intarziata, deoarece ziua de luni a fost cea de-a IV-a (patra) zi in care respectivele locuri de parcare nu putea fi utilizate

N5. desi, in luna noiembrie 2011, primaria emitea acest comunicat, in urma caruia deducem ca prestatorii au rezervat/pregatit zeci de utilaje, personal, am constatat ca la noi in oras, cel mai eficient si principalul instrument de interventie, in anul 2012, inca a ramas lopata !!! Fara alte comentarii!


Concluzii generale:

C1. Desi, personal nu am fost satisfacut de rezultatul actiunilor de deszapezire constatat nici in cea de-a IV-a (patra) zi de interventii, din ceea ce am dedus pana acum, pentru a elimina alte posibile discutii pe acest subiect, din start exclud vreun aranjament cu prestatorii, in care sa fie implicat primarul si viceprimarul Orza. Pentru alte structuri inferioare din primarie, care pot influenta deciziile, nu ma pot pronunta.
C2. Contractul de prestari servicii de deszapezire, ar trebui sa fie redactat pe baza documentului “Normativ privind prevenirea şi combaterea înzăpezirii drumurilor publice”, Indicativ AND 525-2011, vizibil pe site-ul mt.ro, cu adaptarea timpilor de interventie
C3. Introducerea in contractul de prestari servicii a unor clauze si metode de apreciere si masurare a calitatii serviciilor (in special, materiale foto/video) si de penalizare in cazul constatarii de deficiente.
C4. Avand in vedere ca se anunta ninsori pe durata intregii saptamani 13-19 Februarie, sunt curios ce se va intampla.

0

#70 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 11 februarie 2012 - 09:59

Pacat ca n-ai reusit sa afli nimic de penalizari, un punct sensibil atat primariei, cat si prestatorilor.

In rest, sinteza e de nota 10! Prezentare echidistanta cu concluzii pertinente.
0

#71 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6120
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 11 februarie 2012 - 10:13

:up_arow:
Multam pentru aprecieri :)
Sunt sigur ca daca exista, vicele Orza ne va raspunde pe forum dincolo.
Oricum, buna observatia despre penalizari. Am modificat punctul C3.
0

#72 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 11 februarie 2012 - 11:52

Unii sunt pusi pe glumite :up_arow:

Horia Cristian sare în ajutorul primarului: „Îl anunţ de astăzi pe domnul Ciuhandu că de sâmbătă se anunţă ninsori, să nu fie surprins”

Sursa: Ziua de Vest
0

#73 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6120
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 13 februarie 2012 - 10:39

Diferenta clara intre cum s-a intervenit in cazul ninsorii din 3-6 Februarie si cum s-a intervenit dupa acest weekend, probabil in noaptea care tocmai a trecut.
Felicitari celor implicati, mai ales domnului Orza! :)
0

#74 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 februarie 2012 - 12:20

Poate umblu eu prin zone mai izolate, dar nu am observat sa se fi lucrat ceva la deszapezire si nici vreun utilaj nu am vazut pe unde am umblat. Drumurile despre care vorbesc sunt: Calea Buziasului (Stan Vidrighin), Liviu Rebreanu, Dambovita. Pe toate aceste sectoare era la ora 8:30-9 zapada framantata de aproximativ 10 cm.
0

#75 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 13 februarie 2012 - 13:17

Contracte cu cântec la Primăria Timişoara

Oficial în Timişoara există doar două firme care se ocupă de deszăpezirea oraşului. În realitate numărul acestora este mult mai mare. Săptămâna trecută, edilul şef Ciuhandu declara că din cauza ninsorilor abundente municipalitatea timişoreană a fost obligată să semneze noi contracte cu mai multe firme. „Dat fiind faptul de forţă majoră la care am fost expuşi timp de 4 zile, am fost nevoiţi să apelăm la încă 11 firme cu care noi avem diverse contracte” , a spus Ciuhandu

Firme care nu au nici o legătură cu deszăpezirea

Cele 11 firme cu care municipalitatea a încheiat contracte pentru dezăpezirea oraşului au ca obiect de activitate: amenajarea locurilor de joacă şi a spaţiilor verzi. Alte firme au ca obiect de activitate combaterea ţânţarilor şi adunarea câinilor de pe stradă.

„Eu nu mă bag, eu sunt cu câinii”

Unul dintre puţinii oameni care a avut curajul să recunoască că nu deszăpezeşte oraşul, deşi are un contract cu primăria în acest sens, este Florin Puşcaş, directorul adăpostului de câini din Timişoara. „Eu nu mă bag, nu este problema mea, eu sunt cu câinii. Primăria este cea care se ocupă” , a spus Florin Puşcaş. După o asemenea declaraţie noile contracte pe care primăria le-a semnat cu diverse societăţi ar trebui luate la puricat pentru a se vedea cum a fost posibil ca o firmă care adună câinii vagabonzi de pe stradă să aibă un contract de deszăpezire în Timişoara.

Primăria vine cu o nouă variantă

După ce Florin Puşcaş, directorul adăpostului pentru câini vagabonzi, a scos porumbelul pe gură, Primăria Timişoara a oferit explicaţii suplimentare. Flavius Boncea, purtător de cuvânt al instituţiei mai sus amintite, prezintă o variantă oficială care este demontată de directorul pieţelor din Timişoara. „Alte societăţi au contracte cu societăţile care gestionează activitatea de deszăpezire în Timişoara”, a spus Boncea. Purtătorul de cuvânt al Primăriei Timişoara este contrazis de Victor Ştefan, administratorul pieţelor din Timişoara. „Noi am apelat la Retim, care ne-au dat utilaje, am apelat şi la alte firme care ne-au dat rabe pentru a desăpezi pieţele”, a spus Ştefan. În aceste condiţii, timişorenii, din buzunarele cărora se plăteşte deszăpezirea oraşului, au pierdut urma banilor. Pentru că primarul îşi schimbă declaraţiile de la o zi la alta, iar facturile vor fi plătite la final. Către ce firme? Nu mai ştie nici el. Cert este că are două milioane de lei pentru asta, iar la nevoie va mai băga mâna în bugetul local, pentru o suplimentare.

sursa: ziuadevest.ro


Si atunci sa ne mai miram de halul in care arata orasul....bine ca tot se convoaca comandamente peste comandamente de iarna..cu presa cu public...ca doar e an electoral si sa vada tot prostul cat "munceste" pe branci alesul nostru drag...
0

#76 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 februarie 2012 - 14:04

Noi tot punem poze cu vehiculele RATT, mai noi, mai vechi, mai vandalizate, asa cum sunt... N-ar merge niste poze, aranjate frumos intr-o galerie foto, pe pagina primariei, sa vedem si noi ce utilaje au firmele astea?. Pana acum am vazut doar tractoru' cu plugul ala de lemn.
Eu as fi fericit sa vad utilajele macar in poze, asa, aliniate frumos, cu girofarurile pornite, chiar daca nu le voi vedea pe strazi in viata asta scurta. ;) Nici nu trebuie niste poze artistice, pot sa le faca cu aifonu' din dotare. :)
0

#77 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 13 februarie 2012 - 20:02

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 13 februarie 2012 - 12:20, a spus:

Poate umblu eu prin zone mai izolate, dar nu am observat sa se fi lucrat ceva la deszapezire si nici vre-un utilaj nu am vazut pe unde am umblat. Drumurile despre care vorbesc sunt: Calea Buziasului (Stan Vidrighin), Liviu Rebreanu, Dambovita. Pe toate aceste sectoare era la ora 8:30-9 zapada framantata de aproximativ 10 cm.



Rebreanu, Drubeta, Lidia, Regele Carol I, si (continuoarea Brancoveanu catre gara, nu-mi vine numele) erau la fel de nasoale.
0

#78 Useril este offline   nad 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 05 martie 08

Postat 14 februarie 2012 - 08:01

Nu stiu cine ar trebui sa se ocupe de treaba asta dar o semnalez aici! E vorba de peroanele statiilor de tramvai care sunt inguste si zapada ocupa jumatate din ele ingramadita catre acel gard de protectie.Fiind foarte inguste deplasarea calatorilor la coborare si urcare e anevoioasa.
0

#79 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 februarie 2012 - 11:30

Pai, e treaba firmelor care se ocupa de asta. Ar trebui sa vina sa incarce intr-un camion aceasta zapada.
0

#80 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 februarie 2012 - 15:03

Da tin si eu sa confirm , s-a curatat zapada in primele zile de atunci nu mai .

exemplu concret > Statia SP. Judeatean > AEM ( Linia 9 ) jumatate e plina de zapada , iar partea care e " practicabila " practic numai pe o banda . Daca ar veni un tramvai cu remorca nici nu s-ar putea cobori .
0

Arata acest topic


  • (22 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi