Stiri despre transportul in comun din Timisoara
#1021
Postat 10 februarie 2012 - 15:18
#1022
Postat 10 februarie 2012 - 15:27
#1023
Postat 10 februarie 2012 - 18:00
#1024
Postat 10 februarie 2012 - 18:48
http://www.tion.ro/s...oarelor/1055046
#1025
Postat 10 februarie 2012 - 19:36
#1026
Postat 10 februarie 2012 - 19:52
George1000, la 10 februarie 2012 - 15:18, a spus:
Fabrica de la Arad nu e de tramvaie, e Astra Vagoane Arad daca imi aduc bine aminte, ei fac material rulant pentru calea ferata (sunt responsabili si pentru ramale de metrou din Bucuresti), ce au acum e doar inca o sectie de productie, care se va ocupa de tramvaie. Fabrica din Timisoara in schimb era una exclusiv pentru tramvaie.
#1027
Postat 11 februarie 2012 - 09:18
Aceasta postare a fost editata de George1000: 11 februarie 2012 - 09:19
#1028
Postat 11 februarie 2012 - 17:53
La Timişoara iau foc tramvaiele în mers… Două autospeciale de pompieri au intervenit, sâmbătă după-amiaza, pentru a stinge un incendiu izbucnit la un vagon de pe linia 8 în zona AEM.
Vatmanul a povestit că mergea şi a văzut că iasă puţin fum din spate, şi-a anunţat colegii, mai ales că erau călători în tramvai, şi, după ce i-a lăsat să coboare pe oameni într-o staţie, s-a retras pentru a putea fi stins incendiul pe o linie din intersecţia de la AEM. Nimeni nu a fost rănit. Pompierii au intervenit cu două maşini pentru a stinge incendiul. „Din primele date, se pare că a fost un scurtcircuit la niște cabluri. 20 de minute a fost afectată circulația pentru că am fost debranșați pentru a putea interveni pompierii. Circulaţia tramvaielor a fost reluată ulterior”, ne-a declarat purtătorul de cuvânt al Regiei Autonome de Transport Timişoara, Cosmin Bradu.
Reprezentanţii Inspectorului pentru Situaţii de Urgenţă Banat şi specialiştii RATT urmează să stabilească exact din ce cauză a izbucnit incendiul.
http://www.tion.ro/u...misoara/1055446
#1029
Postat 11 februarie 2012 - 21:28
Vali, la 11 februarie 2012 - 17:53, a spus:
La Timişoara iau foc tramvaiele în mers… Două autospeciale de pompieri au intervenit, sâmbătă după-amiaza, pentru a stinge un incendiu izbucnit la un vagon de pe linia 8 în zona AEM.
Vatmanul a povestit că mergea şi a văzut că iasă puţin fum din spate, şi-a anunţat colegii, mai ales că erau călători în tramvai, şi, după ce i-a lăsat să coboare pe oameni într-o staţie, s-a retras pentru a putea fi stins incendiul pe o linie din intersecţia de la AEM. Nimeni nu a fost rănit. Pompierii au intervenit cu două maşini pentru a stinge incendiul. „Din primele date, se pare că a fost un scurtcircuit la niște cabluri. 20 de minute a fost afectată circulația pentru că am fost debranșați pentru a putea interveni pompierii. Circulaţia tramvaielor a fost reluată ulterior”, ne-a declarat purtătorul de cuvânt al Regiei Autonome de Transport Timişoara, Cosmin Bradu.
Reprezentanţii Inspectorului pentru Situaţii de Urgenţă Banat şi specialiştii RATT urmează să stabilească exact din ce cauză a izbucnit incendiul.
http://www.tion.ro/u...misoara/1055446
Si 2502 a avut un "foc de tabara" la boghiul 2 la o izolatie de impamantare, ca sa-l citez pe vatman, joi, nu mai zic ca inauntru era "ceata" si tramvaiul a venit in libertatii cu o dara de fum dupa el. La Conti vatmanul a stins focul cu zapada si a plecat mai departe, eu unul nu m-am riscat si am asteptat un 4.
George1000, la 11 februarie 2012 - 09:18, a spus:
Da am uitat sa mai spun ca acolo se mai asambleaza cand e nevoie si troleibuze, acolo s-au asamblat si firobuzele de la Cluj daca nu ma insel. Dupa parerea mea sanse ar fi sa avem tramvaie produse acolo in alte orase, partea proasta e ca au mai fost parteneriate de astea si "upgradeuri" de produse romanesti la standarde dar fara mare succes (vezi autobuzl facut de Roman Brasov, ultimele tractoare de la UTB inainte sa se apuce de imobiliare si sa inchida fabrica), un alt impediment este si pretul dar si costurile de intertinere care ar urma, cam piperate avand in vedere ca in Romania nici un oras nu are o politica pro transport public si nici nu are interes sa aduca vreo regie catre profit si sa scape de subventionare asa cum e in Japonia, din moment ce vad in ziare online si la stiri articole idioate cum ca "regia x are pierderi" pai cum naiba sa nu aiba daca functioneaza pe subventii si isi asigura numai 50% din costuri.
Parerea mea e ca se cam incearca o tehnologizare brusca, de la tramvaie din 60-70 sa treci direct la tramvaie de secol 21, la noi nu exista acea trecere de la tramvaie din generatia 60-70 spre cea din 90 apoi 2000, singurul oras din tara care sa zicem ca are asa ceva este Bucuresti ,dar ei dupa parerea mea sunt cam prin 90 cu "noul Bucur" care seamana al naibii de bine cu NGTW6 din Leipzig (ma intreb care e povestea lui, cel care l-a proiectat nu a spus mare lucru despre aspectul caroseriei

Oricum nu suntem singurii care aplicam chestia cu electoralul, nu stiu cati stiti ca monorailul din Sidney e defapt rezultatul unor decizi politice luate pentru a impiedica extinderea retelei de tramvai (1 linie), la fel e si in Canada la Toronto, vechiul primar aprobase un amplu proiect de modernizare a retelei si extindere, pe langa asta se aplica acel "right of way" pentru tramvaie... asta a fost inainte de alegeri evident ca primarul s-a schimbat si proiectul aduna praful acuma pe el as putea continua cu exemplele dar ma opresc aici cu offtopicul, las un link aici in schimb pentru cei interesati sa citeasca si despre ce s-a intamplat si in UK My link si SUA My link 2
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 12 februarie 2012 - 00:55
#1030
Postat 11 februarie 2012 - 22:51
#1031
Postat 12 februarie 2012 - 01:43
Florin.B RATT, la 11 februarie 2012 - 22:51, a spus:
Pai da dar cum am primit noi tramvaiele de la ei si cum arata azi, acum depinde si ce vrei sa faci dintr-o retea de tramvai. La noi e evident ca se va apela mereu la achizitii si schimbari dinacestea care au ca scop schimbarea unei imagini peste noapte. Da unele orase din germania nu au mai cumparat tramvaie prin 90, DAR le-au ingrijit si modernizat pe cele pe care le aveau prin 90 asa ca e cam tot una pentru mine. Pe cand noi in 90 ce faceam?! treceam inapoi in 60-70 si ne inchideam fabricile si sectiile care se ochupau de material rulant usor. Nu trebuie sa cumepri cel mai scump tramvai, dar azi se practica standardizarea si asta inseamna, ca daca vrei ceva mai special la tine in oras dai bani la reproiectare, oricum si daca iei ceva ieftin ajungi la inca un impediment pe care l-am mai spus, costurile de intretinere care vor creste subit, pai daca ai 30 de vechituri si le inlocuiesti cu 30 de tramvaie noi automat ai nevoie de facilitati mai speciale, iar piesele vor fi pe piata atata timp cat compania producatoare exista pe urma se duce stocul, si ajungem sa schimbam din nou tramvaiele, mult prea des pentru un buget limitat. In Japonia unde companiile de cale ferata sunt pe profit, exista un acord intre utilizatori si producatori, dupa cum urmeaza: compania de cale ferata cumpara o rama, producatorul o proiecteaza si produce si ii da un termen de folosinta de 5 ani, dupa 5 ani rama e ori modernizata ori inlocuita de una noua tot cu termen de 5 ani, de aceea acolo vedem o gramda de tipuri si modele de trenulete/trenuri pentru ca odata la 5 ani iesie ceva nou si aceasta ramura a industrieie e in continua dezvoltare si productie si poate tine pasul cu industria constructoare de maisini care scoate ceva nou pe saptamana. Eu zic ca la o tara ca a noastra nu ne-ar strica o astfel de industrie, care ar oferii locuri de munca si tramvaie ieftine si la standarde optime pentru tarile in est,oricum tramvaiele care se produc azi au termen de utilizare scurt dar asta avantajeaza producatorul nu utilizatorul, si de aceea cred ca multe chestii care tin de bunastarea oamneilor dintr-o urbe ar trebuii genstionate de oras si detinute de acesta.
Hai sa fim seriosi nemtii sa cumepere SH-uri

#1032
Postat 12 februarie 2012 - 07:50
#1033
Postat 12 februarie 2012 - 10:48
Gygyman6, la 12 februarie 2012 - 01:43, a spus:
Stai linistit ca asa se spunea si despre Logan la inceput, ca nu o sa vezi unul care sa mai mearga dupa 5 ani si in zece vor fi mancate complect de rugina. Totusi primele fabricate au deja 8 ani si asta cu costuri minime de intretinere si fara a cadea tabla de pe ele din cauza ruginei. Ca sa continui comparatia: prefer un Logan nou in locul unui VW din '70-80.
#1034
Postat 12 februarie 2012 - 10:54
emilut, la 12 februarie 2012 - 07:50, a spus:
Poate ca nu moare de foame dar im mod sigur devine o martoaga...un timp...
Ca si tramvaiele noastre...din frumusete de tramvaie la sosire au ajuns in scurt timp intr-o stare jalnica, incepand cu schimbarea schemei de culori si terminand cu mazgalelilor "artistice" de pe ele, asta numai la exterior, la ceea ce se vede la prima vedere...
#1035
Postat 12 februarie 2012 - 11:27
Astra Vagoane Călători S.A. Arad produce doar vagoane de călători şi, mai nou, tramvaie.
Astra Trinitiy producea vagoane de marfă (dar mi se pare că s-a închis).
Astra Bus Arad, până prin 1997, făcea parte (parcă) tot din Astra Trinity, după aia a ajuns firmă separată şi s-a mutat şi în altă locaţie, deci nu are nicio legătură cu celelalte 2. Ăsta e rezultatul privatizării, fiecare patron a cumpărat câte o bucăţică din fosta Întreprindere de Vagoane Arad, iar altă bucată a fost demolată.
#1036
Postat 12 februarie 2012 - 11:35
Să mai amintesc de mult lăudatele macazuri digitale? Am ajuns de râsul Europei. Totuşi, cine va plăti pt investiţiile aruncate cu nonşalanţă pe apa Begăi?
Aceasta postare a fost editata de emilut: 12 februarie 2012 - 11:36
#1037
Postat 12 februarie 2012 - 13:00
Florin.B RATT, la 12 februarie 2012 - 10:48, a spus:
Loganul e masina personala cu pret rezonabil. Partea proasta e ca azi nu am vazut nicaieri "tramvaie noi la pret rezonabil" tot ce e acum depaseste milionul de euro lucru care descurajeaza pe multi sa mai cumpere, dupa o investitie colosala in infrastructura. Orasele din vest e normal sa isi permita cate tramvaie vor, acolo sunt inconjurate de fabrici si uzine, lumea nu a trecut de la un sistem la altul in 89, asa ca are o oarecare educatie in ceea ce priveste masina personala si cand sa o foloseasca. Romania se situeaza undeva prin anii 70 acuma, a trecut boomul de masini si a venit recesiunea, iar cu lipsa unui transport public adecvat nu stie ca sa faca.
LE: cateodata ma amuza sa vad de unde pleaca o discutie si unde ajunge, parca vorbeam de automate de bilete

#1038
Postat 12 februarie 2012 - 17:35
#1039
Postat 21 februarie 2012 - 14:07
Citeaza
Incepe Distractia !
Langa 3 punem un 7 si facem un 10

#1040
Postat 21 februarie 2012 - 14:13
RATT vrea sa puna autobuze in loc de tramvaiele 5 si 7. Vezi cum se vor schimba traseele acestora din primavara!
Citeaza
Totul din luna Martie . Inca odata tin sa precizez ca nu ar mai trebui sa citesc stiri de pe TiOn niciodata , sunt din ce in ce mai ... varza .