STP Timișoara Forum: Stiri despre transportul in comun din Timisoara - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (142 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • Ultima »

Stiri despre transportul in comun din Timisoara

#981 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 03 februarie 2012 - 09:44

Fiind chioscuri particulare, pot sa isi schimbe programul de lucru dupa bunul plac.
0

#982 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 februarie 2012 - 12:01

Ia permite-mi sa-ti enumar doar cateva chioscuri NON-STOP care vand bilete:

P-ta Marasti direct in statie *ai aproape unirii, MALL.
Gara de Nord, pe peroane sunt chiar 2
Str. Cluj, recent deschis. Studentii sunt chiar aproape.

Si lispta continua... Pe scurt romanului ii place sa aibe chioscul sub cur in fata blocului...

Iar cei care zic ca vin din eu stiu ce colt al tarii cu trenul si nu gasesc bilet, MINT cu nesimtire!
0

#983 Useril este offline   dante 

  • Membru Senior ***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 626
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:nespecificat
  • Locatia:Timișoara

Postat 03 februarie 2012 - 12:25

Se tot repetă pe forum că în gară se pot lua oricând bilete RATT de la chioșcurile de pe peroane. Nu e adevărat. De mai multe ori am trecut (cam între orele 21 și 23) și chioșcul de pe peronul 1 era închis. Parcă mai e unul între liniile 2 și 3, dar nu l-am văzut vreodată deschis. Chioșcurile din afara gării cred că închid înainte de ora 20. La peroanele Reșița n-am ajuns, dar nu cred că-s chiar non-stop chioșcurile de acolo.

Aceasta postare a fost editata de dante: 03 februarie 2012 - 12:27

0

#984 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 februarie 2012 - 12:59

UN ARTICOL CARE MERITA CITIT !

Mofturile electorale ale administratiei Ciuhandu au pus pe butuci RATT. Gratuitatile acordate pot falimenta serviciul de transport in comun !

Autori: Gheorghe Ilas, Roxana Deaconescu

Cineva care priveste si partea ... sumbra .
0

#985 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 februarie 2012 - 13:05

Vezi postareadante, la 03 februarie 2012 - 12:25, a spus:

Se tot repetă pe forum că în gară se pot lua oricând bilete RATT de la chioșcurile de pe peroane. Nu e adevărat.

Daca in lista de pe pagina web nu apare chiosc in gara, inseamna ca nu este nici unul care sa aiba conventie cu RATT.
0

#986 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 03 februarie 2012 - 21:09

Vezi postareaRaoul94, la 03 februarie 2012 - 12:59, a spus:

UN ARTICOL CARE MERITA CITIT !

Mofturile electorale ale administratiei Ciuhandu au pus pe butuci RATT. Gratuitatile acordate pot falimenta serviciul de transport in comun !

Autori: Gheorghe Ilas, Roxana Deaconescu

Cineva care priveste si partea ... sumbra .



Observ ca aceste discutii despre gratuitati au luat o oarecare amploare (usoara, e adevarat) si in presa locala, respectiv in OT, poate si in alte ziare, nu stiu. Am citit si comentariile la acest articol. Ca de obicei, pareri pro, pareri contra.
Eu mi-am (mai) exprimat parerea chiar pe forum. Sunt contra gratuitatilor.
Si asta doar pentru a respecta un principiu, sa fim toti egali si asta nu in spiritul comunist ci cel capitalist, sa platim toti acelasi pret pentru un serviciu oferit si nu unii sa plateasca pentru ceilalti, adica sa plateasca dublu acelasi serviciu, o data in mod direct si a doua oara prin taxe si impozite platite la bugetul local din care se dau acele subventii.
Aceeasi pensionari sarmani (cum le zice Ciuhandu) au celulare la care nu au nici o scutire la plata pentru ca ar fi pensionari. Aceeasi pensionari consuma energie electrica, gaz, apa, etc., servicii oferite fara nici un fel de subventie pentru faptul ca ar fi pensionari, ci le platesc la preturi intregi. Si atunci vin si intreb de ce doar la RATT exista aceste subventii nelimitate pentru aceasta categorie de cetateni. Pur si simplu in scopuri electorale, pomana electorala, daca vreti. Ca aceste subventii (necontrolate) ajuta foarte mult Ratt-ul, este alta poveste, insa astfel nu se aplica acel principiu de egalitate de care pomeneam mai sus. Din acest motiv si apar aceste discutii contradictorii.
In ceea ce priveste cuantumul acestor pensii (mici), va pot spune ca in multe firme mutinationale 1/2 dintre angajatii lor au salarii de 650 - 850 lei net (in mana). E adevarat ca in munci mai putin calificate, dar mutinationalele nici nu au nevoie de prea multi muncitori calificati, pentru ca ti se face repede o scolarizare la fata locului si primesti pentru inceput cei 650 - 700 de lei, indiferent de varsta pe care o ai, indiferent de starea civila sau de numarul de copii. Si atunci cum se pot descurca aceste persoane cu acesti bani, din care trebuie sa-si creasca si copii, sa-si plateasca toate serviciile de care beneficiaza la domiciliu, poate au si o rata la locuinta, sa-si plateasca biletul sau eventual abonamentul daca au nevoie sa calatoreasca cu RATT-ul si sa-si plateasca si impozitele si taxele locale din care Primaria poate (fara nici o opreliste) sa aloce sume considerabile ca subventii pentru o alta categorie de cetateni care au venituri (pensii) ca si angajatii mai sus pomeniti.
Dar cum am scris mai sus, aceasta modalitate de transfer de fonduri de la Primarie la RATT convine ambelor parti. Probabil ca fara acesti bani, Ratt-ul ar fi "murit" de ceva vreme.
Ar fi fost mai bine daca acesti bani s-ar fi dus in investitii (la RATT), astfel avand de "castigat" si pensionarii, si angajatii, cu totii de fapt....
0

#987 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 04 februarie 2012 - 18:06

Ar fi interesant de stabilit un raport între cuantumul subvenţiei (ţinut la mare secret) şi suma pe care ar achita-o 'gratuitiştii' dacă şi-ar plăti călătoriile efectuate, integral. Fără a dispune de date, doar observând starea jalnică a regiei, pot afirma cu mâna pe inimă că este subunitar. Ceva în jurul a 1/4, dacă nu chiar mai mare. OK, sunt dispus să iau în calcul varianta prin care pensionarii nu ar mai circula atît de frecvent dacă ar fi obligaţi la plata biletului (abonamentului), însă acest fapt s-ar resimţi pozitiv în consumul de energie electrică şi carburant, precum şi în creşterea vitezei comerciale.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 04 februarie 2012 - 18:06

0

#988 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 04 februarie 2012 - 22:59

Eu sunt de acord cu subventiile pentru pensionari etc. Dar sa plateasca ceva pentru calatorii. Le-ar trece cheful de plimbari din plictiseala.
0

#989 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 04 februarie 2012 - 23:44

Şi eu aş fi de acord, chiar fără să plătească. Însă, să aibă acces la un număr limitat de călătorii/zi, sau /lună. Altfel, le vom vedea ca şi până acum, aceleaşi persoane, de câte 7 ori pe aceeaşi linie, în decurs de 8 ore.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 04 februarie 2012 - 23:45

0

#990 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 05 februarie 2012 - 00:06

Sa-i limitezi e cam greu tehnic, Insa o suma modica, doar atat sa-i opreasca de a se plimba aiurea din plictiseala ar fi binevenita.
0

#991 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 februarie 2012 - 00:38

Vezi postareaWegmann, la 05 februarie 2012 - 00:06, a spus:

Sa-i limitezi e cam greu tehnic...

Nu e asa greu. S-ar putea aloca un numar limitat de calatorii, din care sa se scada la fiecare validare. (de exemplu: doua calatorii/zi)
0

#992 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 05 februarie 2012 - 01:11

Ar fi o varianta. Eu personal n-am nimic cu pensionarii, insa totusi cred ca o limitare n-ar strica.
0

#993 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 februarie 2012 - 06:44

Poate au nevoie de mai multe calatorii in unele zile si mai putine in altele.
O limitare pe o perioada mai mare sau egala cu o saptamana as fi si eu de acord.

Si cu o plata per calatorie la fel de acord.
0

#994 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 februarie 2012 - 10:42

Vezi postareaweg_mann4ratt, la 05 februarie 2012 - 06:44, a spus:

Poate au nevoie de mai multe calatorii in unele zile si mai putine in altele.

Ghinion. :naughty1: Dar putem atasa oricand un portofel electronic acestui card gratuit. ;)
0

#995 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 05 februarie 2012 - 12:00

Vezi postareaweg_mann4ratt, la 05 februarie 2012 - 06:44, a spus:

Poate au nevoie de mai multe calatorii in unele zile si mai putine in altele.
O limitare pe o perioada mai mare sau egala cu o saptamana as fi si eu de acord.

Si cu o plata per calatorie la fel de acord.

Pai problema se rezolva elementar de simplu. Efectiv se aloca 60 de calatorii valabile 30 de zile. Daca face calatoriile in 4 zile sau in 25..e problema lui. Cand s-au consumat..cardul devine invalid..si trebuie achitata cu portofel electronic calatoria..altfel fiind calator fraudulos. Partea buna este ca pensionarii avand un venit constant, un cnp inregistrat...primaria poate incasa automat amenzile..fara riscurile persoanelor "homeless" carora le poti scrie oricate amenzi ca nu le vor plati in veci.
0

#996 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 05 februarie 2012 - 12:44

Problema e electorala. Un elev (majoritatea) nu are drept de vot. Un student are, insa la aia nu stii ce vor vota. Deci, primaria se bazeaza pe pensionari. Chit ca pt. RATT e o catastrofa.
In fine, alta chestie. Credeti ca e utila introducerea acestor automate (totusi costa 7000 de EUR bucata) in MTC-uri? Eu as fi introdus cateva in statiile mai importante si gata. Oricum nu prea vor fi folosite datorita pretului exagerat al biletului.
0

#997 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 05 februarie 2012 - 16:41

Vezi postareaWegmann, la 05 februarie 2012 - 12:44, a spus:

Problema e electorala. Un elev (majoritatea) nu are drept de vot. Un student are, insa la aia nu stii ce vor vota.

Să nu uităm că elevii au părinţi. Practic, gratuitatea îi bucură pe aceştia, nu pe copiii lor. Cu un singur abonament gratuit, Ciuhandu îşi asigură doi votanţi. E mai eficient decât în cazul pensionarilor.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 06 februarie 2012 - 09:33

0

#998 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 06 februarie 2012 - 08:04

Vezi postareaWegmann, la 05 februarie 2012 - 12:44, a spus:

Un student are, insa la aia nu stii ce vor vota. Deci, primaria se bazeaza pe pensionari. Chit ca pt. RATT e o catastrofa.

Pentru studenţi e lege cu reducerile şi gratuităţile, dar implică un acord între minister şi regie (cred că la Timişoara există). Doar la Constanţa, Mazăre refuză să semneze acordul şi studenţii de acolo iau abonament normal.
Şi pensionarii ăştia... nici lor nu le plăteşte primăria, ci Casa de Pensii, pe baza listelor trimise de regie. CL (nici măcar primăria) doar trebuie să aprobe prin hotărâre de consiliu acordul cu casa de pensii... dar primarul e cel care câştigă votanţi, deşi e doar gura de el (tocmai pentru că nu depinde de el). Mai grav e că poporu' muşcă...
0

#999 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 06 februarie 2012 - 08:50

Bun, in cazul studentilor inteleg mecanismul subventiei. Dar in cazul pensionarilor (cel putin in Timisoara), transportul lor este TOTAL subventionat. Se intampla asta si in alte orase? Sau la noi in Timisoara 50 % ar trebui sa vina din casa de pensii si 50 % au dat consilierii din bugetul local?
0

#1000 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 06 februarie 2012 - 09:36

Vezi postareaBogdanTm, la 06 februarie 2012 - 08:50, a spus:

Dar in cazul pensionarilor (cel putin in Timisoara), transportul lor este TOTAL subventionat.

Nu sunt de acord cu expresia subliniată. Citeşte punctul meu de vedere, la #987
0

Arata acest topic


  • (142 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • Ultima »

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi