Sunt curios si de parerea voastra, dragi colegi!
Oradea - Nagyvárad - Großwardein jud. Bihor
#281
Postat 22 octombrie 2011 - 21:06
Sunt curios si de parerea voastra, dragi colegi!
#282
Postat 23 octombrie 2011 - 09:41
Eu dupa primele secunde am ramas
Sunt curios si de parerea voastra, dragi colegi!
Care-s aia?....
Oricum, imaginile sunt bune pentru arhiva. In prima parte a filmului, unele Timisuri arata ca dupa razboi iar multe "circula" prin ... buruieni...
Asta-i "parerea mea"....
#286
Postat 23 octombrie 2011 - 20:30
cseh_17, la 22 octombrie 2011 - 21:06, a spus:
Sunt curios si de parerea voastra, dragi colegi!
Ah nui mare lucru ca aratau asa de rau, peste tot aratau rau tramvaiele la vremea aceea, si la noi erau unele distruse rau, tin minte ca era mare pericol sa nu te agate cu colturile indoie de haina tramvaiul cand oprea, iar apoi sa plece cu tine. Mai rau decat la Arad mi s-a parut situatia de la Iasi, acolo in clip cam toate tramvaiele sunt praf.
#287
Postat 04 ianuarie 2012 - 12:34
După ce Oradea Transport Local (OTL) a scăpat de cele nouă autobuze Ikarus, vechi de aproape un sfert de secol, directorul OTL a anunțat faptul că, de anul viitor, la Oradea s-ar putea fabrica autobuze sub același nume, în colaborare cu Fabrica Maghiară de Autobuze, care este proprietar al mărcii Ikarus.
Csuzi Isvan, managerul OTL, a anunțat că, în sfârșit, au fost vândute cele nouă autobuze Ikarus, din cauza cărora OTL primea mereu reclamații, pentru fumul și praful pe care/l produceau. „Autobuzele aveau o vechime cuprinsă ăntre 19 și 25 de ani. Au fost vândute cu 7.500 de lei bucata și am avut noroc, fiindcă nu a trebuit să le dezmembrăm, pentru a le vinde la fier vechi", a spus Csuzi.
Pe Aceeaşi Temă
Parc auto la nivel de capitală
În prezent, Oradea Transport Local se poate lăuda cu un parc auto impresionant, al doilea ca valoare după cel din capitală. „Avem 42 de autobuze performante, marcile Mercedes, Volvo şi Solaris, despre care am aflat că este considerată mai bună decât Mercedes, pentru că are nevoie de mentenanță la 60.000 de km", a spus Csuzi. În 2012, OTL va construi autobuze sub numele de Ikarus, printr-o colaborare cu Fabrica de Autobuze Maghiară, care este proprietar al mărcii Ikarus. „În proporţie de 40 la sută, autobuzele vor fi fabricate în Oradea, iar restul în Ungaria", a precizat directorul OTL.
Adevarul
De asta ce ziceti?
#288
Postat 04 ianuarie 2012 - 15:11
#289
Postat 04 ianuarie 2012 - 20:24
#290
Postat 04 ianuarie 2012 - 21:55
#291
Postat 04 ianuarie 2012 - 23:02
Dar ar fi interesanta o comparatie cu Timisoara.
#292
Postat 04 ianuarie 2012 - 23:51
Wegmann, la 04 ianuarie 2012 - 15:11, a spus:
In titlu spune "autobuze fabricate" iar la sfarsit zice "40 %". Poate ca in realitate vor fabrica numai volanele. E genul de articol electoral, se vede de departe. Mai apar din astea si pe la Timisoara.
#293
Postat 04 ianuarie 2012 - 23:52
Ca valoare.... , doar daca au bagat in calcul si tramvaiele noi.
#294
Postat 05 ianuarie 2012 - 13:24
Citeaza
Comparatia cu Timisoara? Pai au achizitionat pe rand 11 Liaz, 20 Conecto, 12 Volvo Alfa si 10 Solaris. De Liaz vad ca nici nu se mai pomenteste. Conecto nu au afisaj electronic, in rest presupun ca-s cam ca si cele timisorene, Volvo-urile unguresti se pare ca n-au fost marele succes, Solaris in schimb au o reputatie buna. Totusi nu au autobuze articulate si nici retea de firobuz. La tramvaie au cele 10 Siemens, restul fiind diverse modele de Tatra ( +/- 40, majoritatea SH din fostul RDG ).
#295
Postat 05 ianuarie 2012 - 13:48
Sa produci niste autobuze care sa poata fi omologate in U.E. nu cred ca e asa simplu, mai ales pentru o companie de transport, fara experienta in asa ceva.
#296
Postat 05 ianuarie 2012 - 14:27
1. Ikarus mai exista doar ca si nume
2. Sasiuri in Ungaria mai produce RABA si in Romania Roman Brasov
3. Motoare nu se mai fabrica. Si la Roman camioanele sunt echipate cu MAN, Cummins, Volvo etc., cutiile de viteza tot de la firme occidentale provin
4. Electronica tot importata e.
5. Caroserii poti fabrica cam oriunde, intrebarea e daca renteaza
6. Restul - cablaje, scaune, volan, cauciucuri si alte minuni probabil vor putea fi fabricate in tara
Dar are sens? S-a mai incercat minunea cu Igero / Roman si nici dracu nu le-a vrut.
#297
Postat 06 ianuarie 2012 - 06:09
85 e mai mult ca 42, dar în afară de liniile 14 şi 17, restul sunt doar ca să facă ore şoferii, tramvaiele duc greul transportului în Oradea, iar ca vechime sunt comparabile cu Hansele şi Rathgeberurile din Tm, numai că acolo nu e aşa ,,varză" de tipuri... sunt ULF-uri şi Tatre (că între KT4D şi T4D sunt diferenţe mici la partea tehnică, sunt multe piese interschimbabile), deci se întreţin mai uşor.
A, apropo, au început să pună afişaje digitale pe Conecto-uri. Liaz-urile şi Rocarurile văd că nu se menţionează... bine, cu Liaz-urile nu m-aş mândri nici eu, cred că şoferii lor plâng după Ikarusuri, care erau mult mai sprintene şi mai închegate (şi se păstrau şi mai bine în timp, faţă de Liaz-uri care arată ca după război). În schimb, Rocarurile merg foarte bine, nu văd motive să renunţe la ele (mama lor de Rocar de Simon, că peste tot merg bine, numai la Bucureşti se trezeşte unul că de ziua următoare nu mai vrea Rocar la traseu şi poc, 250 de autobuze la gard într-o singură noapte).
#298
Postat 06 ianuarie 2012 - 10:28
Cand am fost acolo pe vremea respectiva (2010) venisera doar Alfa bus-urile. Si ni s-a spus ca in plan principal se vor scoate Rocaruruile, si abia apoi Ikarusurile. Anul trecut (2011) cand am fost din nou, Solaris-urile erau deja venite, nici urma de Rocar, iar Ikarusurile erau trase la gard.
#299
Postat 07 ianuarie 2012 - 00:06
Nu a fost nimic refuzat de RATB, au fost comandă specială. Cele pentru RATB erau cu cutie automată, cele pentru Oradea sunt cu cutie manuală. Midibuzele au fost făcute pentru Iaşi şi refuzate, astfel că Rocar le-a oferit în contul DeSimoanelor care nu au mai putut fi produse după falimentul din 2002. La momentul acela erau în desfăşurare contracte cu Constanţa (pentru troleibuze, care nu au mai fost achitate în veci), Cluj (tot troleibuze, lor li s-a mai livrat un autobuz făcut din ce mai aveau pe stoc, cu o caroserie uşor diferită, construită pentru troleibuz), Oradea şi Bucureşti (la Bucureşti mai erau de venit 15 bucăţi).
#300
Postat 07 ianuarie 2012 - 18:19
Fisiere atasate
-
000230811-3706-600f.jpg (122.96K)
Number of downloads: 48

Ajutor















