Aceasta postare a fost editata de alecs: 23 noiembrie 2008 - 22:01
Autobuzele Mercedes Conecto C
#21
Postat 23 noiembrie 2008 - 22:01
#22
Postat 23 noiembrie 2008 - 22:28
Florin.B RATT, la Nov 23 2008, 22:00, a spus:
D-le Florin, m-am bucurat cand s-au cumparat autobuzele si firobuzele noi, insa ma doare sufletul cand vad ca nu intotdeauna se cumpara lucruri de calitate si ma refer aici la aceste afisaje de pe autobuze care la doi ani de la achizitie, deja au probleme de functionare....nu invinovatesc RATTul pentru achizitia lor, ci primaria unde in naivitatea mea vreau sa cred ca exista si oameni responsabili...
#23
Postat 23 decembrie 2008 - 03:28
#24
Postat 23 decembrie 2008 - 10:05
#25
Postat 23 decembrie 2008 - 12:48
Din cate stiu se schimba module nu se repara deci, probabil nu sunt componente de schimb.
#26
Postat 23 decembrie 2008 - 15:04
#27
Postat 23 decembrie 2008 - 16:58
O problema similara e si cu modulele convertizor ale lampilor de iluminare cupeu. (fiabilitatea lor e foarte scazuta )
#28
Postat 23 decembrie 2008 - 23:22
#29
Postat 24 decembrie 2008 - 00:06
Florin.B RATT, la 23 Dec 2008, 16:58, a spus:
Daca toti ati adus vorba domnule Florin. Ce au aceste neoane ca dupa cum se observa in toate autobuzele sunt arse aproape toate.
Nu se gasesc pise de schimb sau?
#30
Postat 24 decembrie 2008 - 11:41
#31
Postat 26 decembrie 2008 - 14:32
#32
Postat 26 decembrie 2008 - 15:35
#33
Postat 26 decembrie 2008 - 18:14
-în faţă şi pe partea dreaptă: cel puţin capătul de linie spre care merge vehiculul, eventual şi indicativul traseului (dacă e cazul)
-în spate: cel puţin indicativul sau, dacă acesta nu există, capătul spre care merge autobuzul.
Aceste afişaje (fie ele digitale sau simple hârtii) trebuie afişate vizibil şi iluminate pe timp de noapte sau vizibilitate redusă.
Până acum nu am văzut vreun operator care să respecte toate condiţiile pe toate vehiculele...
#34
Postat 27 decembrie 2008 - 02:16
In absenta unor asemenea prevederi in textul de lege, acesta este dragut, dar absolut ineficient.
#35
Postat 27 decembrie 2008 - 17:26
#36
Postat 28 decembrie 2008 - 22:10
#37
Postat 29 decembrie 2008 - 01:37
Majoritatea DAF-urilor (de exemplu, Autobaza Ferentari nu cred că are mai mult de 20 de DAF-uri autobuze cu afişajul funcţional.... asta din vreo 80) şi DeSimoanelor umblă cu hârtia-n geam, eventual scrisă cu pixul...
La fel şi la tramvaie...sunt vagoane la care afişajul merge doar pentru 1 traseu sau 2, iar neoanele pentru iluminarea afişajelor sunt duse de mult. Iar la vagoanele noi, cu afişaje cu LED, în general ele sunt stinse şi se pune hârtia.
Doar la Citaro pot spune că merg afişajele pe 99% din autobuze (e firesc, sunt încă în garanţie), deşi am văzut şi Citaro cu hârtie în geam.
#38
Postat 29 decembrie 2008 - 14:22
#39
Postat 29 decembrie 2008 - 15:51
Dr2005, la 29 Dec 2008, 01:37, a spus:
Majoritatea DAF-urilor (de exemplu, Autobaza Ferentari nu cred că are mai mult de 20 de DAF-uri autobuze cu afişajul funcţional.... asta din vreo 80) şi DeSimoanelor umblă cu hârtia-n geam, eventual scrisă cu pixul...
La fel şi la tramvaie...sunt vagoane la care afişajul merge doar pentru 1 traseu sau 2, iar neoanele pentru iluminarea afişajelor sunt duse de mult. Iar la vagoanele noi, cu afişaje cu LED, în general ele sunt stinse şi se pune hârtia.
Doar la Citaro pot spune că merg afişajele pe 99% din autobuze (e firesc, sunt încă în garanţie), deşi am văzut şi Citaro cu hârtie în geam.
M-ai mai linistit, ca sa zic asa,... de cate ori vedeam la tv imagini filmate pe strada (in Bucuresti) cu tot felul de ocazii, si daca intra in cadru vreun autobuz sau firobuz, vedeam ca afisajele functioneaza si sunt foarte vizibile si ziua...in orice caz pe mine ma deranjeaza faptul ca sunt de proasta calitate, si ca nu functioneaza toate indiferent ca sunt la Timisoara sau Bucuresti...cred ca uneori cel putin este vorba si de o delasare...