Aceasta postare a fost editata de AMD: 06 decembrie 2011 - 20:45
Stiri despre transportul in comun din Timisoara
				
						#781
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 06 decembrie 2011 - 20:44
				
						#782
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 12 decembrie 2011 - 19:52
Vom inchiria biciclete din statiile RATT. Primaria Timisoara vrea sa modernizeze 25 de statii de transport, ca in marile orase europene
sistemul de imprumutare a bicicletelor va fi gratuit
Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 12 decembrie 2011 - 19:54
				
						#783
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 12 decembrie 2011 - 20:20
Raoul94, la 12 decembrie 2011 - 19:52, a spus: 
Vom inchiria biciclete din statiile RATT. Primaria Timisoara vrea sa modernizeze 25 de statii de transport, ca in marile orase europene
sistemul de imprumutare a bicicletelor va fi gratuit
Si cu bicicletele astea vom zbura nu?! ca eu piste de biciclete "ca in orasle europene" nu prea vad. Si de aceste bitigle cine se va ocupa, daca vor avea pana, opturi, trebuie uns lantul. Daca ai 2 milioane de euro la buget nu inseamna ca trebuie cheltuiti la fel de repede cum au fost stransi, mai bine se pastrau si se investea in altceva (cum ar fi la tramvaie). Nu zic ca asta nu e ceva bun, dar la gradul de civilizatie pe care il are "banatanul" de reand mai mult de o luna cel mult nu vad sa ramana intregi aceste biciclete si sa ramana nefurate.
				
						#784
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 12 decembrie 2011 - 20:21
				
						#785
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 12 decembrie 2011 - 20:24
				
						#787
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 13 decembrie 2011 - 18:53
Acum cu o stire ... bomba ?!
Mergem cu tramvaie expirate. Primaria Timisoara nu mai cumpara altele noi, dupa ce consilierii locali au respins proiectul privind imprumutul
http://www.opiniatim...utul/13/12/2011
Citeaza
Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 13 decembrie 2011 - 18:55
				
						#788
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 13 decembrie 2011 - 19:10
ATENTIE!
				
						#789
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 13 decembrie 2011 - 19:46
				
						#790
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 13 decembrie 2011 - 19:54
				
						#791
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 13 decembrie 2011 - 22:30
Gygyman6, la 13 decembrie 2011 - 19:46, a spus: 
Ei, sa nu fim tristi...echipa "fanion" a orasului a inghitit in ultimii ani 10 milioane de euro..si va mai inghiti in continuare...totdeauna se vor gasi bani ca sa facem "o figura frumoasa" in divizia c sau d....din pacate dupa premiera europeana a transportului electric vom deveni primul oras din uniune care DESFIINTEAZA acest transport..tovarasii candidati pot sa astepte muuult si bine pina ma vor prinde pe la vot...pentru ca in veci nu voi mai trece pe acolo
				
						#792
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 13 decembrie 2011 - 23:35
BogdanTm, la 13 decembrie 2011 - 22:30, a spus: 
Stai acasa, sa-l mai voteze pensionarii o tura pe Ciuhandu. Asta o sa fie desigur o decizie inteleapta si cu consecinte benefice.
Viktor, la 13 decembrie 2011 - 19:54, a spus: 
Cred ca merita un font mai mare, nu mai mic.
Legat si de ce discutam cu Emil pe topicul legat de vatmani ... managementul actual al RATT cred ca trebuie sa dispara, cu orice pret. Din cauza lipsei resurselor umane adecvate se distruge si materialul rulant mult mai repede decat ne permitem. Tramvaiele sunt pe duca, Conecto C au lipsa ba cauciucuri ba placute de frana ba alte alea, in cativa ani vom avea probleme si cu Conecto G si cu Skodele, asta daca pana atunci vor mai ramane oameni sa le conduca, si daca nu vor fi fost distruse MTCurile prin condusul in disperarea fata de graficele idioate.
Pai nu mai bine se pune pe faras conducerea?
Aceasta postare a fost editata de dAImon: 13 decembrie 2011 - 23:37
				
						#793
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 13 decembrie 2011 - 23:45
				
						#794
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 13 decembrie 2011 - 23:53
BogdanTm, la 13 decembrie 2011 - 22:30, a spus: 
La asta sunt ei deja imuni de ceva vreme, probabil niste iesiri in strada, si neplata taxelor iar face sa mai intoarca privirea spre problemele noastre. Eu unul nu sunt trist, tramvaiul are mare noroc pentru ca avem mare parte din linii intr-o stare buna si asta il scapa de desfiintare, daca situatia era alta... O sa sune absurd, dar eu laud decizia de respingere a imprumutului, dupa atatia ani de investitii in ce nu era neaparata nevoie acum pe ultima suta de metrii "gata luam tramvaie noi, modernizam depoul, facem muzei ,etc etc etc", cu un imprumut al carui rata are o durata de amortizare mai lunga decat durata de viata a achizitiei, iar asta se face cu incertitudinea ca "barbosul" mai capata un mandat, deci am fi lasati cu o mostenire "frumoasa". Tristi ar trebuii sa fie cei care s-au bucurat de autobuze si parada de ziua transportatorului.
				
						#795
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 14 decembrie 2011 - 00:45
Gygyman6, la 13 decembrie 2011 - 23:53, a spus: 
Iti inteleg punctul de vedere. Dar fara intretinere..toata infrastructura se va face praf si pulbere (chiar..mai platim rate la acel imprumut pentru reabilitatea liniilor nu?) deci cea mai facila scuza va fi...nu mai ne permitem sa avem tramvaie..pentru ei..e o gramada imensa de fier vechi care trebuie valorificata..dupa care scoatem sinele..care si ele sunt fier..nu? si apoi reteaua electrica...si ne vom plimba cu maxi taxi sub forma de duba....
Ma doare sufletul sa o spun...dar e inca o dovada ca din 1918 incoace..nimic bun si temeinic nu s-a facut. Ceea ce imperiul a construit..noi facem praf...zambind...
Aceasta postare a fost editata de BogdanTm: 14 decembrie 2011 - 00:47
				
						#796
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 14 decembrie 2011 - 16:48
Florin.B RATT, la 13 decembrie 2011 - 23:45, a spus: 
Mi-e şi mie clar că achiziţiile noi se pot face doar de către administraţia oraşului.
Eu când ziceam de management mă gândeam exact la ce am şi spus - la deciziile de gestionare a parcului rulant actual, la nepăsarea faţă de starea autobuzelor scurte, la ritmul mult prea ridicat în care s-a tocat parcul de tramvaie, la deciziile cel puţin bizare care au condus la eliminarea unui mare număr de şoferi/vatmani, etc. Degeaba ar şi cumpăra Primăria tramvaie noi dacă ele ar fi hingherite ca actualele.
				
						#797
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 14 decembrie 2011 - 20:49
				
						#798
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 14 decembrie 2011 - 21:35
				
						#799
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 15 decembrie 2011 - 00:12
BUUUUUULLLLL SHIIIIITTTT! si cu asta cred ca am spus tot!
"Cert este că unii aleşi au afirmat că au respins proiectul din cauză că nu au avut pur şi simplu timp să-l studieze, fiind puşi să ia decizii importante pentru oraş în grabă."
Nu au avut timp pentru ca ... Sa nu fiu inteles gresit, imi sustin in continuare comentariile de mai sus, dar cum adica nu au avut timp, pai de ce dracu sunt platiti sa nu aiba timp, si treaba asta nu e de azi de ieri, e de 4 ani deja daca nu ma insel, poate chear mai multi. Asa este cand alesilor li se dau masini personale, ii doare fix in .... de fraieri. Daca esti ales de comunitate trebe sa ramai in comunitate ca sa vezi care-i sunt problemele, plecarea din comunitate te dezlipeste de realitatea de pe teren.
PS: Tare poza cu primarul in tramvai, vad ca stie sa calatoreasca cu still in "tramvaiele casabile" !
				
						#800
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 15 decembrie 2011 - 01:00
Florin.B RATT, la 14 decembrie 2011 - 21:35, a spus: 
Consilierii nu sunt vinovaţi. Ei execută ordinele primite de la "centru". Nu doresc să intru pe felia politică, dar devine din ce în ce mai evidentă ambiţia unui lider de partid-membru al unei uniuni, aceea de a pune ţara pe butuci (de parcă mai era nevoie!!!) atât în plan intern, cât şi în cel extern, cu scopul de a demonstra cât de incapabilă este actuala guvernare, şi cât de mult lapte va curge lângă miere atunci când el va ajunge preşedinte.
În plan local, domnul Robu una vorbeşte la televizor, iar alta pune în practică.
Mă uimeşte pe undeva, atitudinea lui Ciuhandu, ştiută fiindu-i aglutinarea la cauza "alianţei bunului simţ". A se vedea episodul 'decembrie 2009'.

 Ajutor

			
		
 Raspuns nou
 Citare Multipla












