
@emilut
De multe ori am impresia ca doar voi intelegeti circulatia, si toti calatorii sunt pe langa... Cred ca majoritatea dintre noi care activam deja de o vreme pe acest forum, suntem in claritate cu situatia de pe teren, si chiar si asa nu cred ca graficul, stresul si ce ai mai enumerat scuza in vre-un fel reactia vatmanitei. Iti dau dreptate in cele spuse despre acesti factori, insa intodeauna s-a spus. Nimeni nu ii leaga de scaunul vatmanului. Este o munca cu un factor de stres RIDICAT. Si cum se face ca din >150 vatmani, (sau cati o fi exact) doar vreo 20-30 se invart intr-un cerc vicios de a avea evenimente, de a fi in gura presei si etc.?
Sa o luam mai personal? Tu de ce nu ai aparut intr-un articol de genul? De ce iti poti pastra calumul in zecile de situatii povestite chiar de tine? Pentru ca te poti controla.
Ba merg mai departe. Troleibuze. De ce se face ca tata Veta plecata de langa cratita (roscata. Probabil multi dintre noi o stiu), nu are zile cand nu face crize de nervi pe diverse teme? O vad zilnic pe 15. Si tot pe 15, si tot zilnic il vad si pe soferul Duta (sosia lui Semir, si poreclit printre colegi si "Husein") care nu odata a reusit sa face incredibilul, cand toti cei 4 colegi deai sai au luat-o la pierdere din diverse motive, el si-a tinut graficul depasindu-i pe toti 4?
Iti voi spune de ce! Exista oameni care sunt facuti pentru asa ceva. Rezista si fac in asa fel icnat sa fie bine, dupa putinetele lor.
Iti voi spuen 3 vatmani si soferi de troleu daca vrei, care ii cunosc personal sau nu, care au facut diverse "minuni" pentru a tine chair graficul imposibil. Si stii de ce? Petru ca nu sunt impinsi de colegi (mai vechi (a se citi de pe vremea lui Ceasca) care ii imping spre "pierdere"...