Autobuzele Mercedes Conecto G
#1381
Postat 30 septembrie 2011 - 13:50
Ştie cineva ce e cu ele?
Tot ce am putu să observ, a fost că nişte tipi necunoscuţi au extras din microbuz câteva cutii gen troller, pe care le-au transportat înspre clădirea birourilor.
#1383
Postat 13 noiembrie 2011 - 22:59
#1384
Postat 13 noiembrie 2011 - 23:30
#1385
Postat 13 noiembrie 2011 - 23:45
#1387
Postat 14 noiembrie 2011 - 11:55
#1388
Postat 14 noiembrie 2011 - 13:56
#1390
Postat 01 decembrie 2011 - 22:07
Cum stam ?
Anuntarea statiilor aproape inexistenta ( in top L33 )
Articulatiile cam zgartaie
Nu au mai vazut o matura un mop si o carpa de ... ( au vazut vreodata ? ) .
La partea tehnica cred ca toate functioneaza ireprosabil ( in afara de zgartaitul acela ) , Florin ma poti contrazice la capitolu asta

#1391
Postat 01 decembrie 2011 - 22:40
Pt ca sistemul să funcţioneze eficient, este nevoie ca în fiecare staţie să se deschidă uşile. Altfel, anunţurile se decalează cu un tempo, fapt care trebuie compensat prin resetarea programului. Or, pe traseu, timpul nu este cel mai de seamă aliat al şoferilor.
Întrebare: - De ce să se deschidă uşile, dacă nu este nevoie? Se mai păstrează câta căldură în utilaj, lucru care nu cred să displacă călătorilor. Ca să nu mai pomenesc de varianta în care nimeni nu doreşte să coboare, iar în staţie nu se găseşte vreo persoană, nemaifiind nevoie de o oprire inutilă.
Cât despre mop şi cârpă, te invit într-o dimineaţă (când vrei tu) să participi la ieşirea din garaj a autobuzelor. Pt fiecare unitate pe care o vei găsi murdară, îţi dau un suc. Bine?
Aceasta postare a fost editata de emilut: 01 decembrie 2011 - 22:45
#1392
Postat 01 decembrie 2011 - 22:45
Poate matura si mop au mai vazut, dar sa fie sters praful sau geamurile, miramas.
#1393
Postat 01 decembrie 2011 - 22:48
Din când în când, atunci când situaţia o permite, se curăţă câte un autobuz "cap - coadă", pe timpul zilei. Dar, durează vreo 2-3 ore / unitate. Îţi cam dai seama ce ar însemna ca această operaţie să fie aplicată zilnic tuturor autobuzelor?
E uşor să trasăm similitutini cu aspectul autobuzelor care circulă în vest. Numai că acolo, odată intrate pe poartă, ele trec prin staţia de spălare automată, timp în care o armată de oameni se ocupă de curăţenia interioară.
La noi, situaţia e puţin diferită.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 01 decembrie 2011 - 22:59
#1394
Postat 01 decembrie 2011 - 22:58
emilut, la 01 decembrie 2011 - 22:40, a spus:
Pt ca sistemul să funcţioneze eficient, este nevoie ca în fiecare staţie să se deschidă uşile.
Cât despre mop şi cârpă, te invit într-o dimineaţă (când vrei tu) să participi la ieşirea din garaj a autobuzelor. Pt fiecare unitate pe care o vei găsi murdară, îţi dau un suc. Bine?
Cred ca pe linia 33 in fiecare statie se va gasi cate un calator care sa coboare / urce indiferent de ora .
Invitatia ta nu ma duce decat la gandul sa mai organizez o actiune de voluntariat precum am facut si la Tramvaie in care sa igienizam 2-3 autobuze . Dar asta nu se v-a intampla prea curand , toata lumea e ocupata acum , mai apoi vin sarbatorile dar dupa Craciun hai sa zicem ca la primavara voi organiza o actiune sa facem si pentru autobuze ceva nu doar pentru tramvaie

Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 01 decembrie 2011 - 23:19
#1395
Postat 01 decembrie 2011 - 23:04
Am lucrat destui ani pe linia 33, ca să ştiu ce şi cum. Doar vreo 17. Se mai întâlnesc cazuri în care nu este necesară oprirea în staţie.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 01 decembrie 2011 - 23:07
#1397
Postat 01 decembrie 2011 - 23:52
#1398
Postat 02 decembrie 2011 - 00:01
#1399
Postat 02 decembrie 2011 - 00:06
#1400
Postat 02 decembrie 2011 - 00:10