STP Timișoara Forum: Vatmanii STPT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (19 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Vatmanii STPT Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#241 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 20 noiembrie 2011 - 21:40

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 20 noiembrie 2011 - 17:54, a spus:

La noi nu cred sa se poata asa ceva. Trebuie motive mai serioase ca sa dai pe cineva afara decat astea cu stricatul imaginii sau cu ce scri pe blog.

Sa inteleg ca 2 accidente proocate, un stalp alRATT, o remorca de tramvai, vreo 2 persoane ranite, si o persoana moarta, nu ssunt deajunse sa dai afara pe cineva ... Chiar asa am ajuns? Laass-on colo de treaba, cat de disperat sa fii ca regia, sau ca angajator?


P.S. Are cineva ceva oficial cum ca fata a traversat ilegal, sau am luat-o din aer asa?
0

#242 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 noiembrie 2011 - 21:45

Era undeva un citat/link din presa unde spuneau ca politisti au ajuns la concluzia asta.
0

#243 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 21 noiembrie 2011 - 13:10

Păi tocmai, s-a deschis un dosar penal de ucidere din culpă, dar dacă se constată că fata nu traversa regulamentar se va închide dosarul, pentru că, conform Codului Rutier, vatmanul nu e vinovat. Ba chiar se poate obliga familia victimei să plătească daune vatmanului şi regiei.

Că vatmanul o să o aibă pe conştiinţă e altă mâncare de peşte, dar poate trece peste asta (există mecanici de locomotivă care au lovit zeci de persoane şi maşini şi nu toţi erau sinucigaşi... şi au putut trece peste).
0

#244 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 21 noiembrie 2011 - 15:20

Vezi postareacseh_17, la 20 noiembrie 2011 - 21:40, a spus:

Sa inteleg ca 2 accidente proocate, un stalp alRATT, o remorca de tramvai, vreo 2 persoane ranite, si o persoana moarta, nu ssunt deajunse sa dai afara pe cineva ... Chiar asa am ajuns? Laass-on colo de treaba, cat de disperat sa fii ca regia, sau ca angajator?


P.S. Are cineva ceva oficial cum ca fata a traversat ilegal, sau am luat-o din aer asa?

Şi eu am avut parte(?) de 7 accidente rutiere în decursul anilor. La niciunul nu am fost vinovat. Asta trebuia să determine RATT să mă zboare?
E o meserie ingrată, care presupune o mare doză de risc.
Acum câţiva ani, un şofer pe camionul RATT a omorât o bătrânică pe trecerea de pietoni, chiar în preziua pensionării. În decursul întregii sale cariere nu avusese nici măcar o acroşare uşoară.
Apropo', bătrânica traversa pe roşu.
0

#245 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 21 noiembrie 2011 - 15:34

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 20 noiembrie 2011 - 17:38, a spus:

Pai, e ucidere din culpa si daca nu era pe trecerea de pietoni? Eu stiam ca dovada se prelungeste de cate ori e nevoie, pana la pronuntarea sentintei. :wub:

@ Florin, @ dAImon:
În termeni juridici, culpa nu presupune neaparat vina exclusivă. O persoană a decedat în urma accidentului, deci cineva se face vinovat. Termenul este doar unul prealabil, până la stabilirea culpabilului de către procuror.
Dovada are o valabilitate iniţială de 15 zile. Ea poate fi (sau nu) prelungită, funcţie de dispoziţia de moment a funcţionarului de la ghişeu.
Eu am trecut printr-o astfel de experienţă, mergând din prelungire în prelungire, până nu au mai încăput ştampilele pe verso-ul dovezii. Ca să nu facă un duplicat, funcţionarul a decis că dovada nu mai este valabilă. Are mare importanţă şi gradul de gravitate al consecinţelor accidentului.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 21 noiembrie 2011 - 15:35

0

#246 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 noiembrie 2011 - 16:35

Vezi postareaemilut, la 21 noiembrie 2011 - 15:20, a spus:

Şi eu am avut parte(?) de 7 accidente rutiere în decursul anilor. La niciunul nu am fost vinovat. Asta trebuia să determine RATT să mă zboare?
E o meserie ingrată, care presupune o mare doză de risc.
Acum câţiva ani, un şofer pe camionul RATT a omorât o bătrânică pe trecerea de pietoni, chiar în preziua pensionării. În decursul întregii sale cariere nu avusese nici măcar o acroşare uşoară.
Apropo', bătrânica traversa pe roşu.


Banuiesc, ca nu ai distrus nici un vehicul, si nu ai omorat pe cineva... Si pentru numele lui Dumnezeu, un tramvai merge pe SINE...Nici macar covrigul nu trebe invartit!
0

#247 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 noiembrie 2011 - 18:53

Vezi postareaemilut, la 21 noiembrie 2011 - 15:20, a spus:

Acum câţiva ani, un şofer pe camionul RATT a omorât o bătrânică pe trecerea de pietoni, chiar în preziua pensionării. În decursul întregii sale cariere nu avusese nici măcar o acroşare uşoară.
Apropo', bătrânica traversa pe roşu.

Da, am fost acolo cand s-a intamplat. :wub: Soferul nostru nu avea nicio vina si chiar era un profesionist.
0

#248 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 24 noiembrie 2011 - 07:51

Ca sa remarcam si lucrurile bune, am sa va povestesc despre cea mai laudabila vatmanita din ultima vreme. Linia 7 #3426, un condus adecvat perfect conditiilor de trafic, caldura pornita intr-un tramvai fara potential, chiar si asa creand o ambienta placuta. Si cea mai laudabila fapta a fost jocul cu usa 1 facut pentru a tine caldura in tramvai.

Felicitari!
0

#249 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 24 noiembrie 2011 - 14:26

Căldura în tramvaie nu depinde de vatmani, ci de funcţionarea aerotermelor. Unele tramvaie le au funcţionale, altele, ba!
0

#250 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 24 noiembrie 2011 - 15:45

Partial. Se stie bine ca la Hansele sunt varza la caldura din cauza lipsei acelor rulmenti speciale. Deoarece vatmanii stiu asta, multi nu se mai obosesc sa dea drumu la aeroterme, sub pretextul "degeaba"! La ei in cabine e bine mersi, restul :clap2:.
0

#251 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 noiembrie 2011 - 22:57

Vezi postareacseh_17, la 24 noiembrie 2011 - 07:51, a spus:

Si cea mai laudabila fapta a fost jocul cu usa 1 facut pentru a tine caldura in tramvai.


Jocul cu usa 1? la ce te referi mai exact?
usa 1 banuiesc ca e usa din dreptul cabinei...
0

#252 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 noiembrie 2011 - 23:21

Vezi postareaweg_mann4ratt, la 24 noiembrie 2011 - 22:57, a spus:

Jocul cu usa 1? la ce te referi mai exact?
usa 1 banuiesc ca e usa din dreptul cabinei...


Probabil ca atunci cand tramvaiul avea o statie la semafor usa din fata era deschisa cat sa intre lumea apoi inchisa imediat, si daca mai aparea cate un calator intarziat pana se facea verde era deschisa din nou.
0

#253 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 25 noiembrie 2011 - 16:21

Vezi postareaGygyman6, la 24 noiembrie 2011 - 23:21, a spus:

Probabil ca atunci cand tramvaiul avea o statie la semafor usa din fata era deschisa cat sa intre lumea apoi inchisa imediat, si daca mai aparea cate un calator intarziat pana se facea verde era deschisa din nou.

Exact.
0

#254 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 25 noiembrie 2011 - 17:04

Vezi postareacseh_17, la 24 noiembrie 2011 - 15:45, a spus:

Partial. Se stie bine ca la Hansele sunt varza la caldura din cauza lipsei acelor rulmenti speciale. Deoarece vatmanii stiu asta, multi nu se mai obosesc sa dea drumu la aeroterme, sub pretextul "degeaba"! La ei in cabine e bine mersi, restul :lol:.

Chiar nu văd motivul pt care vatmanii nu ar porni căldura în cupeu. Doar nu aduc curentul de acasă, cu găleata.
AAAA!!!!!!!!!! Că s-ar putea ca, din motive de economie, aerotermele defecte să nu fie reparate sau înlocuite, este o altă poveste.
0

#255 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 noiembrie 2011 - 21:36

Un zvon care circula ( nici asta din surse oficiale ) spune ca in depou au fost scoase toate sigurantele de la caldura din cupeu .
0

#256 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 25 noiembrie 2011 - 21:52

Vezi postareaRaoul94, la 25 noiembrie 2011 - 21:36, a spus:

Un zvon .

Asta nu e zvon. E chiar adevarul adevarat.
0

#257 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 25 noiembrie 2011 - 22:14

Stiti? Atat timp cat nu vorbim de autobuze, sau troleibuze unde o astfel de masura l-ar dura si pe conducator, pe ei ii cam doare exact in dosul pixului, de restul... Ca sunt doi sau trei, care din proprie silinta, sau bantuieli de coonstinta, nu uita ca e om si el, si mai inchide usa 1 (pentru altii 2) pentru in minim de +0.01 grad. Jos palaria, si plecaciune in fata lor!
0

#258 Useril este offline   aristotelro 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 388
  • Inregistrat: 15 noiembrie 11
  • Sexul:masculin

Postat 10 decembrie 2011 - 07:40

Vai de călătorii care nu ascultă de vatman
Vineri, 09 Decembrie 2011 20:09
Scris de Adrian Panduru


Aşa ceva… Uff... Păi cum şi-au permis? Călătorii care, miercuri, circulau cu tramvaiul 1 prin Timişoara, cu puţine minute sub ora 13, pe traseul Prefectură - Gara de Nord au fost neascultători. Păi, se poate? Au supărat-o pe vatmaniţă. „Doamna” de la cârma mijlocului de transport în comun a fost nevoită să-i apostrofeze pe călătorii de la prima uşă a tramvaiului. Păi… din cauza lor a pierdut verdele la un semafor. Incredibil. Păi cum să piardă un verde şi să mai aşteapte o dată să se schimbe semaforul – câteva secunde. Apăi o fi Timişoara un oraş civilizat, dar nu pierzi verdele la semafor. Călători indisciplinaţi! Le-a spus „doamna”: „Ce dracului faceţi? Pierd semaforul. Îmi bag picioarele!” – cuvinte de alint pentru aceşti călători din capul tramvaiului cu numărul 1, în acea zi fatidică în care „şoferul” tramvaiului a pierdut UN VERDE! O bătrânică ce abia se mai ţinea pe picioare a reuşit prin ploaia de înjurături să spună: „Doamnă, dar vorbiţi frumos cu noi!”. Păi da. Frumos, frumos, dar de ce nu sunteţi cuminţi? Iar la verde… vătmăniţa le-a arătat că „ştie meserie”. A băgat o viteză superluminică şi nişte frâne care aproape că i-au făcut pe călători să-şi arate unul-altuia ce-au mâncat la micul dejun. Tramvaiul devenise o masă de biliard, iar călătorii bilele. Se ciocneau între ei ca la un joc de pinball. Păi, da. Meritau… au supărat-o pe vătmăniţă. Păi, se poate? Cum îşi permit? În timp ce punea frâne, vătmăniţa de pe tramvaiul 1 (care, miercuri, parcurgea distanţa de la Prefectură la Gara de Nord în jurul orei 12.45) îi mai înjura şi pe ceilalţi participanţi la trafic. Totuşi, a dat dovadă de un vocabular bogat. Nu prea repeta înjurăturile şi pensionarii ce erau în faţă erau mulţumiţi că nu au fost singurii înjuraţi de către vătmăniţa ce avea pe jumătate sau un sfert vârsta lor, ei care nu au făcut altceva decât să muncească o viaţă întreagă. Pentru un semafor, pentru că cineva şi-a scăpat ceva pe jos şi pentru a recupera acel ceva tramvaiul a mai trebuit să stea câteva secunde pentru un nou verde. Măcar şi-au mai aranjat maţele în stomac cu frânele bune ale vătmăniţei şi şi-au mai amintit de înjurăturile pe care unii le rosteau şi alţii nu. „Doamnă” vătmăniţă de pe tramvaiul 1, călătorii din acea zi îşi cer scuze că v-au indispus şi v-au dedterminat să staţi în plus câteva secunde. Nu se va mai întâmpla. Vor sta cuminţi şi nu vor mai spune nimic, numai când le veţi da voie să vorbească. Nu trebuie să salutaţi… puteţi direct să înjuraţi… că vă pricepeţi!

Sursa

Aceasta postare a fost editata de aristotelro: 10 decembrie 2011 - 07:42

0

#259 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 10 decembrie 2011 - 08:17

Mda. Este evident că nici Adrian Panduru (autorul articolului) şi nici colegul aristotelro nu au cunoştiinţă de problemele cu care se confruntă "şoferii" de tramvai, şi de alte mijloace de transport în comun.
Vătmăniţa nu se grăbea nici la discotecă, nici la restaurant. Încerca doar (criminal???) să respecte graficul de circulaţie. Acel semafor are ciclul de 90 de secunde, nicidecum de "câteva". Ora la care s-a petrecut "agresiunea" este una de trafic maxim, iar piederea unui "verde" se traduce în minute de întârziere sancţionate la fel de drastic de acelaşi tip de reporteri, şi de călătorii nervoşi care aşteaptă tramvaiul la gară sau pe traseu. Aceşti "oameni de presă" se simt mari şi tari atunci când au ocazia să lovească cu pixul în nişte simplii angajaţi obligaţi să respecte graficele idioate concepute de nişte indivizi care nu au habar de ceea ce se întâmplă în stradă. Când însă, vine vorba de studierea adevăratelor cauze care conduc la un astfel de comportament, reporterii noştri se mulţumesc cu gustărica oferită de primărie sau de RATT, "uitând" să-i interpeleze pe cei cu adevărat răspunzători. Din cauza necesităţii unei economii devenită obligatorie în condiţiile în care investiţiile s-au relizat doar în domeniile auxiliare, s-a redus numărul de unităţi aflate pe trasee şi s-au redus drastic timpii de parcurgere a traseelor. Deci!!!!!!!!
Nu scuz comportamentul vătmăniţei, decât prin acumularea unei imense doze de stres, provenită din 3 surse: traficul, graficul şi călătorii.
Aş vrea ca domnul(?) reporter să stea lângă un şofer (vatman) timp de 8 ore, cu graficul în mână, şi apoi să vorbească.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 10 decembrie 2011 - 08:19

0

#260 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 decembrie 2011 - 10:02

Daca reporterul ne dadea si un numar de vehicul, nu doar "tramvaiul 1", puteam afla exact cat a pierdut tramvaiul la semafor.
0

Arata acest topic


  • (19 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi