
A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km
#981
Postat 28 octombrie 2011 - 18:32
Da, Boc in campanie fiind la data respectiva, va inaugura autostrada cu ocazia campaniei electorale in judetele din vestul tarii...

#982
Postat 29 octombrie 2011 - 10:08
ieri pasajul peste drumul catre Lipova nod Giarmata



Aceasta postare a fost editata de udar: 29 octombrie 2011 - 10:08
#991
Postat 30 octombrie 2011 - 21:36
De mentionat ca in acest clip apar 3 tronsoane:
1. Lugoj - Deva LOT1 (in constructie)
2. Timisoara - Lugoj LOT2 (lucrari neincepute)
3. Timisoara - Lugoj LOT1 (in constructie)
1. Lugoj - Deva LOT1 (in constructie)
2. Timisoara - Lugoj LOT2 (lucrari neincepute)
3. Timisoara - Lugoj LOT1 (in constructie)
#996
Postat 01 noiembrie 2011 - 06:57
Bypass Arad
- stâlpi de iluminat pe podul peste Mureş:

- se montează stâlpii panourilor fonoabsorbante:


- clădirea DSV; au decofrat podul:


- pregătiţi-vă pentru un film nou:

nenea_hartia - forum SSC
- stâlpi de iluminat pe podul peste Mureş:

- se montează stâlpii panourilor fonoabsorbante:


- clădirea DSV; au decofrat podul:


- pregătiţi-vă pentru un film nou:

nenea_hartia - forum SSC
#997
Postat 01 noiembrie 2011 - 09:43
Am trait s-o vad si pe asta!
Ungurii amână autostrada până la graniță. În plus, costă de două ori mai mult pe km decât la noi
01 Noiembrie 2011
Așa cum noi trebuie să facem o bucată de autostradă până la granița cu ei, ungurii trebuie să facă o bucată de autostradă până la granița cu noi. Diferența este însă că prețul pe kilometru la ei este dublu față de al nostru.
Ungurii mai trebuie să termine ultimul tronson al autostrăzii M43, care va lega oraşul Mako de graniţa cu România, şi anume cu oraşul Nădlac. Cei 23 de kilometri trebuie finalizaţi în 2013. Acest tronson este echivalentul autostrăzii Arad-Nădlac, ale cărei lucrări abia ce au fost inaugurate și la noi.
Conform unui articol publicat de portfoliu.hu, tronsonul mult așteptat și de noi va fi gata în 2014 și nu în 2013, așa cum era anunțat inițial.
Cum arată, pe cifre, diferența
Lungimea autostrăzii pe care ungurii o au de făcut este aproape de două ori mai mică decât cea pe care trebuie s-o facem noi, dar suma este aceeași.
Mai precis, cu aproximativ 200 de milioane de euro, noi facem 38 de km de autostradă, iar ei un pic peste 20.
Makó-Csanádpalota/Nagylak va costa 65 de miliarde de forinți, adică 213 de milioane de euro, ceea ce înseamnă un cost de peste 9 milioane de euro pe km.
Uniunea Europeană asigură o finanțare de 61% pentru aceste lucrări.
Valoarea celor două loturi ale Arad-Nădlac (în total 38 de km) este de 794 de milioane de lei, echivalentul a 183 de milioane de euro, ceea ce ar însemna un cost per km de sub 5 milioane de euro, de aproape două ori mai mic decât cel practicat de unguri.
Termenul de finalizare al porțiunii dintre Arad și Nădlac este anul 2013.
Sursa: Capital

Ungurii amână autostrada până la graniță. În plus, costă de două ori mai mult pe km decât la noi
01 Noiembrie 2011
Așa cum noi trebuie să facem o bucată de autostradă până la granița cu ei, ungurii trebuie să facă o bucată de autostradă până la granița cu noi. Diferența este însă că prețul pe kilometru la ei este dublu față de al nostru.
Ungurii mai trebuie să termine ultimul tronson al autostrăzii M43, care va lega oraşul Mako de graniţa cu România, şi anume cu oraşul Nădlac. Cei 23 de kilometri trebuie finalizaţi în 2013. Acest tronson este echivalentul autostrăzii Arad-Nădlac, ale cărei lucrări abia ce au fost inaugurate și la noi.
Conform unui articol publicat de portfoliu.hu, tronsonul mult așteptat și de noi va fi gata în 2014 și nu în 2013, așa cum era anunțat inițial.
Cum arată, pe cifre, diferența
Lungimea autostrăzii pe care ungurii o au de făcut este aproape de două ori mai mică decât cea pe care trebuie s-o facem noi, dar suma este aceeași.
Mai precis, cu aproximativ 200 de milioane de euro, noi facem 38 de km de autostradă, iar ei un pic peste 20.
Makó-Csanádpalota/Nagylak va costa 65 de miliarde de forinți, adică 213 de milioane de euro, ceea ce înseamnă un cost de peste 9 milioane de euro pe km.
Uniunea Europeană asigură o finanțare de 61% pentru aceste lucrări.
Valoarea celor două loturi ale Arad-Nădlac (în total 38 de km) este de 794 de milioane de lei, echivalentul a 183 de milioane de euro, ceea ce ar însemna un cost per km de sub 5 milioane de euro, de aproape două ori mai mic decât cel practicat de unguri.
Termenul de finalizare al porțiunii dintre Arad și Nădlac este anul 2013.
Sursa: Capital
#998
Postat 01 noiembrie 2011 - 21:06
Mie 65 de miliarde de forinti imi da (la cursul de azi al MNB de 300,9 ft/€) 216 milioane de euro. Dar ce mai conteaza 2-3 milioane in plus sau in minus...
