STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#901 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 11 octombrie 2011 - 23:14

Şi orarul lui 47: http://www.ratb.ro/d...TA%20UNIRII.pdf

Iniţial se anunţase un interval de 15 minute dimineaţa, 21 în intervalul 13 - 18 şi iar 15. Până la urmă sunt 16 - 20 de minute dimineaţa, 19 - 23 de minute în 13 - 18 şi 18 minute seara, că din cele 5 ture planificate la ore de vârf s-a pierdut una pe drum, că e Tatra şi nu se poate să vadă poporul că Tatrele merg şi că Dep. Militari are băgat pe gât forţat un CUP de vreo 40% (vreo 30 de ture din 66 posibile fizic, vreo 55 posibile tehnic, adică vagoane apte de traseu ori cu defecte minore, gen far spart).

Am uitat să precizez că o cursă completă durează 58 de minute. În 2003, pe aceeaşi rută, dura 60 de minute cursa completă (după aia au desfiinţat linia respectivă), dar linia era 100% nemodernizată şi neseparată de trafic, în dale cu şină OR. Acum toată e tip CF, 70% fiind separată de traficul auto. Deci puteau să aloce lejer 45 de minute pe cursă.

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 11 octombrie 2011 - 23:16

0

#902 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 16 octombrie 2011 - 19:18

Cateva vederi din Bucurestiul de odinioara...din colectia proprie...

Fisier atasat  1 din 1982.jpg (309.29K)
Number of downloads: 13Fisier atasat  2.jpg (224.16K)
Number of downloads: 16


Fisier atasat  3 din 1974.jpg (286.77K)
Number of downloads: 21Fisier atasat  4.jpg (245.5K)
Number of downloads: 23Fisier atasat  5 din 1973.jpg (273.62K)
Number of downloads: 21
0

#903 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 27 octombrie 2011 - 21:41

Vezi postareaDr2005, la 05 septembrie 2011 - 16:12, a spus:

Nu o să se facă nimic, cine nu e de acord şi se ia-n gură cu direcţiunea zboară (vezi cazul de la Floreasca... omul ăla a avut tupeu să îi zică în faţă lui Criţ ,,maşinile astea n-au frâne, eu nu scot aşa ceva la traseu!", prin urmare a venit alt şef şi maşinile s-au întors la stradă, deşi cred că doar şoferii ştiu cum mai ţin de ele).



Dragos vezi ca gresesti. In acest caz cei din sindicat au bagat masinile in garaj, ca pe fostul director il durea undeva. Singura decizie buna a lui a fost ca la greva sa-i lase pe soferi sa bage masinile in garaj ca alfel bloca toata zona de jur imprejurul garajului. Acesta cam vroia sa fie dat afara ca oricum el trebuia sa iasa la pensie. Directorul care a venit in urma lui a dat bir cu fugiti ,iar acum a ajuns director seful de statie.
0

#904 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 28 octombrie 2011 - 02:15

Mândria RATB: Bucur LF :()


0

#905 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 octombrie 2011 - 13:00

Zici ca e aparatul ala de zbor ce nu poate fi detectat de radar :(
0

#906 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 29 octombrie 2011 - 01:48

Nu poate fi detectat nici de maşina de intervenţie, că altfel nu stătea 90 de minute acolo. Evident, coloana formată a blocat şi Bd. Timişoara, deci tot Militariul + 1/2 de Drumul Taberei a rămas în aer.
0

#907 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 03 noiembrie 2011 - 20:20

Din vremurile bune:


0

#908 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 noiembrie 2011 - 22:37

Nu imi spune... dopul de pepsi este pe post de buton pentru racoritoare?! :D
0

#909 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 noiembrie 2011 - 08:35

Da, la cat e de precis instrumentul acela.... +/- 20 km/h. :D
0

#910 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 08 noiembrie 2011 - 16:18

Adio Crit, sa facut dreptate !!!!!!!! :pace: :coolspeak:

PDL l-a demis pe directorul RATB, Adrian Criț. Acesta acuză interese ascunse

Fisier atasat  IMG_3477..jpg (204.6K)
Number of downloads: 0Fisier atasat  IMG_3466..jpg (186.02K)
Number of downloads: 0

Patru consilieri generali ai Municipiului București au introdus pe ordinea de zi a ședinței de Consiliu de marți propunerea de eliminare din Consiliul de Administație al RATB a lui Adrian Criț, actualul șef al instituției, propus tot de PDL. Motivul ar fi prostul management al Regiei Autonome. Proiectul a fost votat cu 28 de voturi pentru, din 30.


Proiectul de Hotărâre a Consiliului General al Municipiului București a fost introdus pe ordinea de zi de Mircea Raicu, Călin Murg și Horațiu Țică de la PDL, ca și de Ioan Gâf-Deac, de la PNG.

Cei patru citează în motivarea propunerii acuzațiile făcute de Nicoleta Ioan Ciufudean din Consiliul de Administrație al RATB. Conform acesteia, cu toate că în bugetul Regiei era prevăzută, pe anul 2011, construirea a cinci tramvaie noi, lucrările la acestea nu au început încă, iar muncitorii de la uzina URAC stau din această cauză degeaba. Aceeași membră a Consiliului de Administrație spune că, din cauza unui contract defectuos cu Omniasig, 100 de autobuze nu au fost reparate și zac abandonate în depouri, ceea ce a condus la creșterea timpului de așteptare în stații. De asemeni, actuala conducere nu a externalizat serviciile de curățenie și de pază.

O ultimă acuzație adusă lui Criț constă în faptul că acesta ar fi refuzat să prezinte membrilor Consiliului de Administrație contracte încheiate pe bani publici.

În replică, fostul director spune pentru B365.ro ca deciziile pe care le-a luat la nivelul regiei au fost coreste și acuză totdată anumite interese: ''Există un raport de activitate pe care îl am și pe parte de exploatare și pe parte de comercial. Eu chiar vreau să văd cum argumentează ei chestiunea asta cu managementul prost. [...]Atunci când cauți un motiv îl găsești. Poți să pui orice în dezbatere publică.Haideți să ne uităm cine este în spatele fiecaruia dintre ei(n.r. – consilieri) și o să aflam mai multe“, a declarat Adrian Criț.
Conform procedurii, Adrian Criț este eliminat din Consiliul de Administrare al RATB, deci pierde automat și postul de director. În locul său, în Consiliu, a fost numit Viorel Popescu, “un inginer propus de o organizație locală a PDL” – conform consilierilor locali democrat-liberali. În două zile, Consiliul de Administrare se va întruni pentru a alege un nou președinte, ce va ocupa postul de director RATB.

Adrian Criț a fost numit director la RATB în iunie 2010. El a fost președintele Organizaţiei Oamenilor de Afaceri din cadrul organizaţiei PDL din sectorul 6. Inginer de profesie, Criţ a fost director adjunct la Autoritatea Rutieră Română, iar înainte de numirea la RATB ocupa funcţia de şef Departament Poluare şi Consultanţă Tehnică din cadrul Registrului Auto Român.

Locul lăsat liber de Criţ în Consiliul de Administraţie (CA) a fost ocupat de Viorel Popescu, inginer şi membru al organizaţiei PDL sector 4. În cel mult două zile, Consiliul de Administraţie se va întruni pentru a alege un nou preşedinte al CA, care să ocupe şi postul de director RATB. "El poate să conteste votul din Consiliul General numai în justiţie. Acuzaţiile sunt mai multe. În primul rând, Regia trebuia să execute cinci tramvaie noi, însă directorul nu s-a ocupat de această lucrare. Mai mult, el nu a informat Consiliul de Administraţie despre negocierile purtate cu Astra Vagoane şi Siemens", ne-a spus Mircea Raicu, viceprimarul Capitalei.

Numele lui Adrian Criț a fost legat și de un scandal legat de un contract semnat între RATB și Astra Vagoane Arad și Siemens.Primarul General Sorin Oprescu a dispus formarea unei comisii de anchetă în cazul contractului încheiat de Regia Autonomă de Transport București cu Astra Vagoane Arad și Siemens. Se pare că anterior semnării contractului directorul RATB, Adrian Criț, a luat un credit de 250.000 RON de la Banca Comercială Feroviară (BCF). Împrumutul a fost garantat cu un cont personal al proprietarului Astra Vagoane Arad.


http://b365.realitat...tb-adrian-crit/
0

#911 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 08 noiembrie 2011 - 21:04

Pentru colegii din Bucuresti. Ce model este acesta? Cumva Bucurul?
Poza e facuta din mers, si daca nu am insel depoul Dudesti. Corectati-ma va rog!

Fisiere atasate


0

#912 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 09 noiembrie 2011 - 01:32

Unul dintre Bucurile LF.

Probabil unul defect, dacă stă aşa, că Depoul Dueşti are exces de parc atât de mare încât ţine vagoane la gard şi pentru o zgârietură.
0

#913 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 12 decembrie 2011 - 22:39

Cateva capturi cu probele tehnologice efectuate la ramele de metrou IVA .








Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 12 decembrie 2011 - 22:42

0

#914 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 12 decembrie 2011 - 22:44

Cateva capturi cu probele tehnologice efectuate la ramele de metrou IVA .






0

#915 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 06 ianuarie 2012 - 06:14

Tramvaiele mai rămân pe separator din când în când (mai ales când intersecţiile sunt făcute cu dosul)...
Fisier atasat  img_0850_187.jpg (378.36K)
Number of downloads: 33

... când ai interval de 15 minute între vehicule, nu-ţi permiţi să stai după următorul să te împingă/tragă 30 cm. Foloseşti forţa... celor din tramvai:
Fisier atasat  img_0851_146.jpg (336.3K)
Number of downloads: 35

Şi mai era unul care zicea că Tatrele nu-s bune pe 35. Dacă era un Bucur ce făceam? Că ăla e mai greu. Oricum, rar e aglomerat un Tatra solo (adică are cei 25 pe scaune + încă 20 - 30 în picioare, deşi încap 125), nu e nevoie de ceva mai mare şi îşi şi face treaba bine.
0

#916 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 ianuarie 2012 - 12:05

Nenea cu plasa din cadrul apropiat parca isi da duhul iar baiatul cu o geaca rosie si caciula el cica " impinge " ( sau trage ) dar nu are aderenta niciunde , bine ca macar totusi se chinuie ceva , la niu nu exista probleme dinacestea cel putin mie nu mi s-a intamplat niciodata . La noi tramvaiul cam in toate locurile are semaforizare diferentiata cu cea a masinilor si nu exista probleme .
0

#917 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 ianuarie 2012 - 12:16

Eu cred ca si la Bucuresti e la fel, problema e cu traficul deacolo....
0

#918 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 06 ianuarie 2012 - 19:29

Intersecţia aia e prost făcută, nu există fază pentru virat la stânga, iar şoferii de pe drumul perpendicular pleacă la roşu în timpul mort care apare între momentul în care cei de pe Bd. Timişoara (de unde venea tramvaiul) primesc roşu. Şi mai sunt şi separatoarele de troleu, puse în mijlocul intersecţiei, că altfel troleul ar fi blocat de taximetriştii care blochează în permanenţă 1 bandă.
0

#919 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 ianuarie 2012 - 20:58

Am auzit de accidentul dintre Mircea Lucescu si un tramvai... Cica vatmanul ar fi fost de vina... Ne poti oferi ceva detalii?
0

#920 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 07 ianuarie 2012 - 00:00

Lucescu a depăşit linia continuă şi a fost lovit de vagonul #097. N-are vină vatmanul aici, mai ales că era după restricţia de 15 km/h (impusă tocmai din cauza bizonilor care întorc pe linia continuă în zonă).

Putem pune o vină morală pe seama celor care au configurat intersecţia de la Podul Grozăveşti, unde drumul cu cel mai mare flux de maşini - Bd. G-ral. Vasile Milea - are timpul cel mai redus pentru semafor (şi trebuie să stai de minim 2 ori la stop... asta când e liber), în vreme ce aleea numită pompos Şos. Grozăveşti are faza principală. Asta generează coloane imense pe Vasile Milea, iar mulţi se cred mai tari decât tramvaiul, mai ales cei cu maşini mari şi puternice (ca cea a lui Lucescu). Pe tot tronsonul de drum, pe sensul respectiv, oprirea este interzisă (implicit şi întoarcerea), iar în zona respectivă este interzisă folosirea liniei de tramvai pentru depăşire (marcaj cu linie continuă). Chiar dacă ar fi fost linie disconitnuă, Codul Rutier prevede că nu trebuie stânjenită circulaţia tramvaielor, care au prioritate (or Lucescu nici măcar nu s-a asigurat când a ţâşnit din coloană), iar situaţia poate fi interpretată şi ca depăşirea coloanei la semafor, pentru care se suspendă dreptul de a conduce.
0

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi