STP Timișoara Forum: Accidente - incidente - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (119 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Accidente - incidente Accidente, incidente si deraieri care implica tramvaie Evaluare topic: ***** 3 Voturi

#1321 Useril este offline   coracao 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 25 octombrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 octombrie 2011 - 20:55

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 27 octombrie 2011 - 17:41, a spus:


P.S. Spunea coracao de tramvaie noi... Pai un tramvai nou e si mai silentios, mai rapid, accelereaza mai repede... Daca vatmanul nu e atent... :(

Da, dar atunci nu am fi putut baga de vina ca nu avea frane bune, nisip si mai stiu eu ce...si poate si elemente de protectie sa nu te poata trage sub el, cum a fost in cazul de fata...
0

#1322 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 octombrie 2011 - 21:18

Asta da. (cu exceptia nisipului care nu depinde de cat de nou sau vechi e tramvaiul)
0

#1323 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 octombrie 2011 - 21:52

Nu-mi amintesc sa fi fost postat update-ul de pe TiON:

Citeaza

UPDATE: În urma primelor verificări la faţa locului, poliţiştii au stabilit că adolescenta nu a traversat strada pe trecerea de pietoni, aşa cum afirmau unii martori ai accidentului, ci printr-un loc ilegal aflat între cele două treceri marcate din zonă.

0

#1324 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 27 octombrie 2011 - 21:57

Vezi postareadAImon, la 27 octombrie 2011 - 03:38, a spus:

tramvaiul ala trebuia sa fie capabil sa franeze, sa aiba nisip in nisipar, cosul din fata lasat jos, chestii de baza.

Totusi in momentul de fata noi vorbim de tramvaie vechi de aproape 50 de ani sau chiar mai bine(Hansa 3451 implicata in accident are 45 de ani). Gandestete ca este uzat moral si fizic. Adica mai pe scurt si cam trait traiul si si-a cam mancat malaiul. Aici ele nu mai sunt igrijite ca in Germania iar pentru mai marii nu prea conteaza unele chestii.
De exemplu la Wegmann-uri nu merge orice fel de nisip, pentru ca ele au un sistem de furtunuri prin care nu intra orice fel de nisip, decat din cel foarte fin(de granulatie mica). Daca se baga nisip din cel care este acum(de granulatie foarte mare) risca sa se infunde furtunurile iar astfel cu el sau fara el este egal, ca tot va intra in patinaj.

Cu, cosul de salvare este o alta macare de peste. Cosul de salvare trebuie sa fie armat(adica sa stea sus), iar cand palpatorul este lovit el trebuie sa cada imediat si sa nu lase persoana care a ajus sub tramvai sa ajunga sub roti.
Teoretic cosul de salvare nu ar avea voie sa fie legat, dar exista cazuri in care este nevoie ca el sa fie agatat ca sa nu fie actionat accidental(ex: zapada foarte mare pe transament).



Vezi postareacoracao, la 27 octombrie 2011 - 20:55, a spus:

Da, dar atunci nu am fi putut baga de vina ca nu avea frane bune, nisip si mai stiu eu ce...si poate si elemente de protectie sa nu te poata trage sub el, cum a fost in cazul de fata...


Un tramvai modern are podea joasa, iar datorita garzii de sol foarte joase el nu te va lasa sa ajungi la roti ci te va impinge de pe transament(parerea mea. Daca gresesc, va rog sa ma corectati.)
0

#1325 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 octombrie 2011 - 22:09

Vezi postareaViktor, la 27 octombrie 2011 - 21:57, a spus:

Un tramvai modern are podea joasa, iar datorita garzii de sol foarte joase el nu te va lasa sa ajungi la roti ci te va impinge de pe transament(parerea mea. Daca gresesc, va rog sa ma corectati.)


Nu chear, acum depinde si ce forma are tramvaiul in fata .
0

#1326 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 27 octombrie 2011 - 22:20

Vezi postareaGygyman6, la 27 octombrie 2011 - 22:09, a spus:

acum depinde si ce forma are tramvaiul in fata

Corect.
Ps.Dupa cum se vede si in videoclipul pus de tine, tramvaiul il impinge pe alergator, nu se urca pe el.
0

#1327 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 octombrie 2011 - 22:22

Vezi postareadAImon, la 27 octombrie 2011 - 21:52, a spus:

Nu-mi amintesc sa fi fost postat update-ul de pe TiON:

Citeaza

UPDATE: În urma primelor verificări la faţa locului, poliţiştii au stabilit că adolescenta nu a traversat strada pe trecerea de pietoni, aşa cum afirmau unii martori ai accidentului, ci printr-un loc ilegal aflat între cele două treceri marcate din zonă.


Asta e destul de important :(
0

#1328 Useril este offline   ttc 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 20 martie 08

Postat 28 octombrie 2011 - 08:47

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 27 octombrie 2011 - 22:22, a spus:

Asta e destul de important :(

Recitind până aici (şi informându-mă despre coşul de salvare de care n-aveam habar că există) aflu că era legat cu sârmă??
Adică există un sistem de siguranţă dar el e sabotat de o mână de cretini care aşteaptă zăpada...

ŞI ASTA NU E IMPORTANT?
0

#1329 Useril este offline   nad 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 05 martie 08

Postat 28 octombrie 2011 - 09:04

cosul de salvare NU TREBUIA sa fie legat cu sarma,dar din experienta iti pot spune ca nu prea are efect si am vazut cazuri cand cosul de salvare mai mult rau a facut.

Aceasta postare a fost editata de nad: 28 octombrie 2011 - 09:04

0

#1330 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 octombrie 2011 - 09:09

Vezi postareattc, la 28 octombrie 2011 - 08:47, a spus:

ŞI ASTA NU E IMPORTANT?

E important si nu prea. Depinde de dinamica accidentului. (daca pietonul a fost lovit cu partea frontala a vagonului sau pe laterala acestuia, caz in care nu are niciun efect)
0

#1331 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 octombrie 2011 - 12:59

Taicamiu mi-o zis ca , mai demult a lovit un caine , cosul era armat . Cosul s-a rupt si a intrat la boghiu :(
0

#1332 Useril este offline   coracao 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 25 octombrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 octombrie 2011 - 14:41

la aia ma refeream si eu...la un tramvai cu podea joasa nu cred ca ai pe unde sa ajungi sub el, doar daca insisti prea tare...iar daca fata nu a fost pe trecerea de pietoni, revenim la ce discutam...lipsa de educatie in circulatie...

Aceasta postare a fost editata de coracao: 28 octombrie 2011 - 14:42

0

#1333 Useril este offline   AMD 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 303
  • Inregistrat: 14 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:TM
  • Interese:fan AMD,PC-uri, masini...

Postat 29 octombrie 2011 - 17:17

idioti sunt si vor fi si cand vom avea tramvaie LF. si pe strada ca pietoni, dar si la maneta tramvaielor high tech
0

#1334 Useril este offline   nad 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 05 martie 08

Postat 29 octombrie 2011 - 20:05

Corect!!
0

#1335 Useril este offline   Laurentiu.10 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 26 octombrie 11

Postat 30 octombrie 2011 - 14:42

Vezi postareaAMD, la 29 octombrie 2011 - 17:17, a spus:

idioti sunt si vor fi si cand vom avea tramvaie LF. si pe strada ca pietoni, dar si la maneta tramvaielor high tech


Idiotii de la maneta tramvaielor pot fi inlaturati si avem obligatia sa nu-i toleram. La fel si idiotii din depouri si idiotul din Primarie.
0

#1336 Useril este offline   marione 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 176
  • Inregistrat: 12 octombrie 11

Postat 31 octombrie 2011 - 00:06

Da dar poate vatmanul asculta muzica la casti cum tot vad in ultima vreme de unde sa fie atent la trafic si la circulatie si sa vada ca trece pe langa un grup de scolari,scoala s a s m :D d
0

#1337 Useril este offline   todoran13 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 207
  • Inregistrat: 28 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 31 octombrie 2011 - 00:09

Acum vreo 2 ani cand a deraiat remorca unui tramvai in care eram pe linia 8 imediat dupa Banatim sunt convins ca a fost din cauza vatmanului care conducea cu viteza foarte mare, iar linia este reabilitate pe acea portiune.
Nu am auzit niciunde de un rezultat al anchetei, iar pe vatman l-am vazut la "maneta" acum 2 zile. Am preferat sa nu urc in tramvai, asa ca se cam tolereaza astfel de conducatori.
Oricum de atunci am cam renuntat la RATT si recomand tuturor sa renunte la tramvaie care chiar cred ca pun viata calatorilor in pericol!
0

#1338 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 31 octombrie 2011 - 00:12

Vezi postareaLaurentiu.10, la 30 octombrie 2011 - 14:42, a spus:

Idiotii de la maneta tramvaielor pot fi inlaturati si avem obligatia sa nu-i toleram. La fel si idiotii din depouri si idiotul din Primarie.

@Laurentiu.10, AMD şi nad.
Generalizarea strică la frumuseţe. Cred că s-ar găsi pe aici câţiva useri care să nu fie întocmai de acord cu opinia asupra căreia v-aţi exprimat atât de unanim.
BTW, de ce nu vă angajaţi voi ca vatmani, pt a ridica astfel media IQ-ului angajaţilor la RATT?
0

#1339 Useril este offline   marione 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 176
  • Inregistrat: 12 octombrie 11

Postat 31 octombrie 2011 - 00:16

Emilut scuza ma ca intervin tu esti angajat ratt si coleg cu vatmanul,amd si totdoran si eu nu cunoastem nici fata care a murit nici pe vatman si totusi stim cine a gresit,poti sa recunosti ca accidentele care le fac tramvaiele cel putin in ultimii 2 ani sunt din cauza vatmaniilorsi nu e vorba de IQ

Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 31 octombrie 2011 - 14:56
Motiv editare: Corectat

0

#1340 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 31 octombrie 2011 - 02:05

Emil, nu a generalizat nimeni. E o diferenta intre generalizare si subliniere a exemplarelor dintr-o categorie.

Nu poti nega ca exista vatmani care conduc .. hai sa zicem creativ. Nu trebuie sa fie toti asa, nici n-a zis nimeni ca sunt toti asa. Ajung 3-4 de-astia si un numar de oameni care sa aiba experiente neplacute cu ei, si se formeaza o imagine negativa. In fond calatorul cand urca intr-un MTC nu vrea sa participe la loteria "oare astazi iar prind un conducator creativ?". Calatorul vrea sa ajunga la destinatie sigur, fara deraieri, fara accidente, preferabil intr-un timp rezonabil, preferabil fara smucituri bruste sau usi inchise in nas. Tot ce-ti trebuie sa strici bunatate de imagine sunt cativa vatmani care strica feng-shui-ul tuturor. Dupa cateva experiente neplacute unii isi baga piciorul, vezi exemplul lui Todoran13 dinsus.

Similar, nu trebuie toti soferii de masini sa fie vitezomani sau nesimtiti sau neatenti. Ajunge un procent mic din ei - cativa sa accidenteze mortal oameni pe trecere (si sa scape cu suspendare), cativa sa nu acorde prioritate si sa sperie mamicile si bunicile (cu sau fara copiii din dotare), cativa sa faca curse noapte de noapte nestingheriti de Politia Rutiera. Si se formeaza o imagine de trafic haotic - de legea a junglei. Primaria a ajuns sa puna calmatoare de viteza inaintea trecerilor de pietoni nu pentru cei ca mine, care ma descurc prin negociere cu soferul, ci pentru femeile, copiii si batranii care au nevoie de protectie si care nu se mai simt in siguranta in oras. Acelasi efect cu cel al vandalilor putini la numar dar care fac o buna parte din parcul de tramvaie sa arate groaznic pe dinauntru, etc ad nauseam.
0

Arata acest topic


  • (119 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi