Despre tramvaie in general
#1481
Postat 12 octombrie 2011 - 10:38
Hai ca omu' mai merge pe jos cand e soare , caldura , frumos afara dar acuma ca a venit frigul toata lumea se inghestuie in MTC-uri daca nu masina personala , nici biciclistilor / scuteristilor nu stiu cat le mai surade ideea de a merge dimineata cu ele .
Macar nu avem caldura dar ne inghesuim toti intr-un tramvai si ne incalzim unu de la altu' .
Tovarasul Raoul .
#1482
Postat 12 octombrie 2011 - 10:44
Dr2005, la 11 octombrie 2011 - 22:47, a spus:
Corect!
Dr2005, la 11 octombrie 2011 - 22:47, a spus:
Evident, exeplul pe care l-am dat e pur teoretic.
De unde să mai taie din timpii pe tură, că şi-aşa sunt mult subdimensionaţi?
#1484
Postat 14 octombrie 2011 - 17:34
Gygyman6, la 14 octombrie 2011 - 11:14, a spus:

Da! Se pare că RATT a reuşit să achite o parte din datoria pe care o are la ENEL. Prin sacrificarea propriilor angajaţi, care nu şi-au primit salariile decât cu o întârziere de o săptămână. Şi încă nu au ajuns toţi la rând. Pe măsură ce se fac încasări, se distribuie leafa în ordine alfabetică. Astăzi au ajuns la litera "L".
Oare nu era mai nimerit ca facturile să fi fost achitate la timp? Nu s-ar fi ajuns la penalităţi, dobânzi, şi alte alea.
#1485
Postat 14 octombrie 2011 - 17:57

#1486
Postat 14 octombrie 2011 - 19:46
#1488
Postat 15 octombrie 2011 - 13:12
Cel mai probabil, se consideră că riscul ivirii unei prezumtive revolte, este mai pronunţat în cazul tălpaşilor, lăsând mai pe la urmă tehnicul.
Apropo', TESA a primit leafa?
Aceasta postare a fost editata de emilut: 15 octombrie 2011 - 13:12
#1490
Postat 18 octombrie 2011 - 15:28
Tramvaiele din Timisoara s-ar putea sa nu mai circule incepand de vineri noaptea. Enel a decis sa taie curentul la RATT din pricina datoriilor adunate de-a lungul verii.
Potrivit reprezentantilor Enel, regia si primaria au de platit peste 1,5 milioane de lei pentru curent, datorie cumulata din luna iulie a acestui an si pana in prezent.
“Enel se vede nevoita sa adopte masura intreruperii furnizarii energiei electrice catre toate locurile de consum ale Regiei Autonome de Transport Timisoara. Masura adoptata se va pune in practica in noaptea de vineri spre sambata”, transmite compania de furnizare a energiei electrice.
Asa se faca ca 8 linii de tramvaie care se alimenteaza la curent nu vor mai putea circula.
Aceasta este cea de-a doua atentionare pe care o fac reprezentantii Enel catre RATT. In fond, spun acestia, le-au trimis mai multe somatii si notificari de plata celor de la regie, insa acestia nu au dat niciun semn ca vor plati datoria.
“Din considerente obiective si care primesc in mod deosebit grija companiei Enel fata de comunitatile locale, s-a amanat in mod sistematic intreruperea furnizarii energiei electrice sau actionarea in instanta pentru neplata. Mentionam ca nici ultima conventie de esalonare, incheiata la data de 19 septembrie 2011 nu a fost respectata, ca de altfel niciuna din cele incheiate anterior acesteia, astfel incat situatia a devenit un cerc vicios in care se ajunge mereu la acelasi punct”, au mai spus cei de la Enel.
Reprezentantii RATT nu au vrut sa comenteze situatia, amintind insa ca spera sa nu se ajunga la taierea curentului de catre Enel.
sursa: opiniatimisoarei.ro
#1491
Postat 18 octombrie 2011 - 18:47
Si totusi , transport electric = tramvaie , troleibuze .
Ca noi avem troleibuze si cu motor Diesel e alta povesta , oricum nu cred ca regia , in eventualitatea stopari curentul electric de catre enel , ar alimenta toate firobuzele pe diesel si sa circule toata ziua . Defapt nici nu stiu ce ar face , oricum singuri problematici sunt cei echipa competenta a Primariei Timisoara .
#1492
Postat 19 octombrie 2011 - 19:38
#1493
Postat 19 octombrie 2011 - 19:43
Bine ca circula mii, sau zeci de mii de pensionari si scolari gratuit, din "vina" Primariei, si tu te iei de aia nici 2000 de angajati si familiile lor...
#1494
Postat 19 octombrie 2011 - 19:54
#1495
Postat 19 octombrie 2011 - 20:18
De unde sti care este salariul unui angajat RATT , de unde sti cati membri ai familiei mele si de ce nu poti respira de gratuitatea mea ?
Sti cate restante de tichete mai au cei de la regie ? nu sti ? sti cat cacao se mananca ? nu sti ....
... Vorbim de un minim de persoane , maxim 2000 - 3000 de oameni care merg gratuit .
Pensionari ?! Fara Numar !
#1496
Postat 19 octombrie 2011 - 20:53
#1497
Postat 19 octombrie 2011 - 21:01
#1498
Postat 19 octombrie 2011 - 21:10
#1499
Postat 19 octombrie 2011 - 22:01
Tu ce zici de pensionarii care eu pensie de 8000 mii de lei si circula gratuit cu RATT-ul? E corect? Eu zic ca nu. Corect ar fi ca cei cu pensie pana in 500 de lei sa primeasca abonament gratuit, iar cei cu pensie peste 500 sa plateasca macar 50% din valoarea abonamentului.
Daca nu te superi, RATT a facut deja economie la angajati(foarte multi au plecat)si a intarziat cu plata salariilor.
Totusi ce au luat din tramvaiul 8? Pe acesta linie sunt tot acelasi numar de vagoane dar din pacate aproape toate au ramas fara remorca. Din nefericire linia 8 nu este sigura care este afectata de decizia de a dezlega remorcile vagoanelor.
#1500
Postat 19 octombrie 2011 - 22:22
Cat despre toata aceasta discutie despre ce beneficii au angajatii si ce nu, consider ca nu este treaba publica. Fiecare angajat al oricarei firme isi are drepturile si beneficiile, mai mult sau mai putin corecte. Din partea mea deaici incolo aceasta discutie este nulla!