Despre tramvaie in general
#1446
Postat 18 septembrie 2011 - 01:27
Florin.B RATT, la 17 septembrie 2011 - 12:46, a spus:
Cum de le-ai calculat?
Din cate stiu in Radfleet (timpii intermediari) sosirile la capete sunt gresite (care ti-ar fi trebuit date corect: de exemplu pentru sensul gara>UMT ai avut nevoie pentru sosirea la UMT, pe langa plecarea de la gara, singura din cele 2 pe care o ai corect data din Radfleet).
Hmmm, ai cumva un alt soi de acces, pe cale electronica desigur, la aceste sosiri corecte la capete?
Aceasta postare a fost editata de weg_mann4ratt: 18 septembrie 2011 - 01:28
#1448
Postat 18 septembrie 2011 - 20:51
Florin.B RATT, la 18 septembrie 2011 - 09:55, a spus:


Imi aduc aminte de screenshotul asta acum... Aceleasi lucruri care apar si pe OBC
#1450
Postat 05 octombrie 2011 - 22:09
Ps. Nu este o gluma!
#1451
Postat 05 octombrie 2011 - 22:26

Stii cumva Viktor si cat o sa tina "economia" asta, e cumva o perioada determinata, sau e pe termen nedeterminat?
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 05 octombrie 2011 - 22:26
#1452
Postat 05 octombrie 2011 - 22:33
Sincer chiar nu am ideie. Totusi am uitat sa mai scriu o chestie. Pe linia 4 si oe linia 2(dar nu sunt asa de sigur) vor fi 2 vagoane care vor mai avea si remorca, iar restul vor fi solo.
#1453
Postat 06 octombrie 2011 - 08:13
Eu am un singur lucru de spus... Inarmati-va cu telefoane mobile, aprate foto si camere video si sa arata ce gandire de doi bani au!
#1454
Postat 06 octombrie 2011 - 11:11
Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 06 octombrie 2011 - 13:09
Motiv editare: Am editat postarea, pentru a nu da informatii vandalilor!
#1456
Postat 06 octombrie 2011 - 13:48
#1458
Postat 06 octombrie 2011 - 19:06
Mai vedeam la tv ca se organizau consilii de cartier, sau ceva de genul asta, (destul de rar), la aceste consilii nu am auzit niciodata sa se vorbeasca de transportul public, sunt sigur ca alesii nu ar mai face ce vor daca 100.000 de oamenii le sar in cap din cauza ca transportul public e praf si ca nu satisface nevoile comunitatii.
Asa ca ce se intampla, e rezultatul nepasarii, delasarii, si oportunitatea pe care alesii o au, sa fure in voie din cauza motivelor enumerate. Si mai este si individualismul, de care cei din vest au mai scapat, chear azi veneam cu 1 de la gara si ma uitam la nepricositii care stateau in masinutele lor "scumpe" la o coada care se intindea de la continental pana la pod si probabil continua si dincolo de el, iar acest lucru se intampla in fiecare zii (nu ca le-as plange de mila). Vad ca la noi e la moda de mult timp investitia pe bani proprii decat protestul pentru imbunatatirea a ceva din bani publici. Eu cred ca un "orasan" iese mai ieftin daca plateste un bilet sau un abonament, decat daca isi face un imprumut bancar, ca apoi sa se laude ca a cumparat o masina "cu banii jos", iar apoi sa plateasca o groaza de taxe pentru ea si rata la banca.
#1459
Postat 06 octombrie 2011 - 19:14
#1460
Postat 06 octombrie 2011 - 21:22
Pe de alta parte cea mai mare "frana" cel putin la tramvaie este timpul complet IDIOT de setare al semafoarelor..chiar si acolo unde linia e separata de benzile auto. Exemplu concret: linia 9..unde la fiecare statie e un semafor ..fara unda verde...deci timpii de asteptare..se dubleaza aproape...linia 1 spre gara...unde au mai "plantat" acel semafor la podul peste bega...toate liniile centrale la hotel Continental..unde e un semafor in statia de la banca nationala...urmeaza altul (bine inteles nesincronizat) la Hotel continental..si apoi dupa ce pleaca din piata libertatii e cel din 700..si cel de-al doilea ..la intrarea in statia piata 700 (mereu am impresia ca parca in dusmanie sunt setate invers). Concret...fara acea "unda verde"...timpul pierdut e imens...daca as ajunge in 10 minute din piata libertatii la gara...clar ca foarte multi ar alege tramvaiul...