STP Timișoara Forum: Proiecte diverse de infrastructura - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (68 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Proiecte diverse de infrastructura lucrari de mica anvergura

#141 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 04 octombrie 2011 - 10:48

Maşinuţe speciale pentru moloz...

adevarul.ro

Citeaza

Deşeurile rezultate în urma construcţiilor reprezintă o categorie aparte de gunoi. Acestea trebuie depozitate în condiţii speciale. Tocmai din acest motiv, amenzile pentru molozul lăsat la întâmplare sunt usturătoare.

Orice timişorean care îşi renovează locuinţa trebuie să deţină şi un aviz de la Retim prin care arată ce face cu deşeurile rezultate în urma construcţiei. În schimbul unei sume de 500 de lei, societatea de salubritate pune la dispoziţia timişorenilor un container în care se depozitează molozul şi care apoi este ridicat tot de Retim. De multe ori, containereul era mult prea mare pentru cantitatea de moloz adunată, sau mai rău, nu ajungea în unele zone. Tocmai din acest motiv, Retim a cumpărat două maşini speciale, care transportă containere de capacitate mică. Acestea pot ajunge în orice zonă a oraşului, pot intra chiar şi în curte.

[...]

0

#142 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 04 octombrie 2011 - 14:53

Am vazut din astea "in actiune. Alt fabricat, insa in principiu tot aia. Sunt bune in zonele istorice cu strazi mai inguste sau daca trebuie sa colectezi direct din curtea omului. Se stie cumva exact cat au costat? Vad ca au numere B, deci presupun ca-s leasing.
0

#143 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 26 octombrie 2011 - 01:09

Nu stiu daca este cel mai potrivit loc sa pun aceast articol:

Citeaza

Un institut privat din Petroşani a venit cu o alternativă la drumurile de asfalt. Rolul de liant al compuşilor petrolieri este luat de polimeri. Câteva şosele din România au fost realizate astfel.
De doi ani, pe o stradă din Valea Jiului, maşinile circulă pe un drum ciudat, care nu are nimic în comun cu celelate şosele din ţară. În compoziţie sa nu există nici urmă de bitum. De fapt, nu găsim niciun produs petrolier.

Drumul de testări experimentale de pe strada Valomir, oraşul Uricani, a fost dat în exploatare în septembrie 2009. În ultimii doi ani, şoseaua nu a avut nevoie de lucrări de mentenanţă, deşi au trecut iernile şi lucrările de deszăpezire aferente peste ea. Un calcul comparativ a arătat că drumul cu polimer costă cu 40% mai puţin decât asfaltul clasic. Ciudatul carosabil este rezultatul uneia dintre cele mai preţioase 20 invenţii şi inovaţii româneşti de după 1989 şi a primit medalia de aur la târgul internaţional de invenţii de la Geneva. Patentul a fost expertizat de Organizaţia Mondială de Proprietatea Intelectuală şi evaluat la 120 de milioane de euro.

Secretul şoselei este o combinaţie de ciment şi polimer gândită de cercetătorii unui institut privat din Petroşani, Global Center of Ecological Research. Un mare avantaj al drumului este că în compoziţia folosită la turnare nu este nevoie de apă.
...
Amestecul poate fi produs în staţiile de beton clasice şi este transportat la locul de turnare cu cifele. În cazul unui drum cu lăţime de 12 metri, se pot turna circa cinci kilometri pe zi, potrivit calculelor institutului. Procesul tehnologic are două etape.

Ca şi la asfaltarea clasică, prima implică execuţia straturilor de fundaţie şi a straturilor de bază. Apoi, peste fundaţie, este aplicat compozitul agregat-ciment- polimer. Acesta este turnat în cofraje metalice, înălţimea stratului fiind de 10 centimetri. La zece ore după turnare, drumul poate fi deschis circulaţiei. În timp ce betonul rutier şi mixturile asfaltice nu pot fi turnate iarna, amestecul compozit poate fi turnat oricând.
...

evz

Hmmm... nu cred ca o sa fie folosit in RO la scara mare. Nimeni nu vrea sa nu mai aiba de lucru 10 ani la un drum. Daca tineti minte, acum vreo 10 ani intr-o vara s-au astupat experimental, pe citeva strazi din TM, crapaturile din asfalt cu o smoala speciala, turnata cu sticla. Dupa ce au vazut ca primavara nu au ce sa repare, cei care intretineau drumul au renuntat la metoda.

Aceasta postare a fost editata de Doppler: 26 octombrie 2011 - 01:10

0

#144 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 30 octombrie 2011 - 15:37

Vezi postareaNDY, la 03 iulie 2011 - 17:43, a spus:

Pistele acelea de bicicleta se apropie de ceea ce ar trebui sa fie: in sfarsit fac o portiune separata, nu trag o linie si se lauda ca au facut pista :D .

Noua pistă de pe strada Porumbescu (sensul spre Piața Bălcescu):

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Porumbescu (6).jpg
  • Imagine atasata: Porumbescu (4).jpg
  • Imagine atasata: Porumbescu (5).jpg
  • Imagine atasata: Porumbescu (2).jpg
  • Imagine atasata: Porumbescu (3).jpg
  • Imagine atasata: Porumbescu (1).jpg

0

#145 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 octombrie 2011 - 17:16

Andy, te rog nu mai uita de redimensionarea pozelor. (acum o fac eu)
0

#146 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 01 noiembrie 2011 - 17:16

renasterea.ro

Citeaza

Traficul din Timişoara este tot mai aproape de sufocare

Conducătorii auto din Timişoara trăiesc zilnic momente apropiate de coşmar, iar timpul pierdut în traficul din ce în ce mai aglomerat este din ce în ce mai îndelungat. Dacă acum câţiva ani existau anumite ore de vârf, în timpul cărora se circula mai greu, acum aglomeraţia este prezentă de la primele ore ale dimineţii până când se lasă întunericul. Până la momentul actual, autorităţile locale nu au luat alte măsură, în afară de impunerea de sensuri unice, cu sau fără rost, pentru o aşa-zisă fluidizare a circulaţiei. Printre studiile care vor sta la baza noului Plan Urbanistic General se află, însă, şi unul referitor la traficul din Timişoara, care prezintă, negru pe alb, marile slăbiciuni ale modului în care se circulă prin oraş. Despre materializarea acestuia în vreun plan concret, pe care locuitorii din capitala Banatului măcar să-l vadă început, nu se suflă nici un cuvinţel, mai-marii urbei mulţumindu-se să trăiască într-o lume a ideilor, studiilor şi planurilor, de parcă şi-ar duce zilele în cu totul altă parte.

În Timişoara pătrund nouă mari artere rutiere dinspre localităţile judeţului
[...]

Unde se gâtuieşte traficul?
[...]

Deficit de peste 16.000 de locuri de parcare
[...]

Nici pistele de bicicletă nu stau prea bine
[...]

Transportul în comun e foarte solicitat
[...]

Disfuncţiile sunt cunoscute
[...]

Praful din oraş s-a mai aşezat
[...]


In concluzie, IMO, comisia circulatie din cadrul primariei - pute de incompententa!
0

#147 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 03 noiembrie 2011 - 14:57

Scandal la construirea unui pod in nordul orasului

tion.ro

Citeaza

O parte dintre locuitori, cea dinspre municipiu, nu este de acord cu construirea unui pod care să lege zona lor de case de cea dinspre Dumbrăviţa: spun că traficul le va afecta imobilele.

[...]

Drumul este îngust şi traficul, venind dinspre Dumbrăviţa, ar afecta casele, susţin locuitorii din partea timişoreana a cartierului. Podul cu pricina, unind străzile Alexandru Lapuşneanu şi Tristan Tzara, are doar câţiva metri lungime şi este peste un canal, iar circul legat de construcţia lui durează de luni bune.

In primăvara acestui an, prefectul judeţului Timiş, Mircea Băcală, a fost sesizat de reprezentanţii Inspectoratului de Stat în Construcţii despre construcţia acestui podeţ. Investiţia nu ar fi fost luată la ochi de autorităţile statului dacă nu ar fi fost ilegală, a sustinut atunci prefectul Mircea Băcală.
Lucrările au fost reluate după ce un angajat al Direcţiei de Urbanism a ajuns în zonă şi a afirmat că situaţia podului este în regulă.

0

#148 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 08 noiembrie 2011 - 21:49

sters

Aceasta postare a fost editata de Andy: 09 mai 2012 - 17:02

0

#149 Useril este offline   marione 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 176
  • Inregistrat: 12 octombrie 11

Postat 09 noiembrie 2011 - 22:12

Vezi postareaChagall, la 22 iulie 2009 - 14:31, a spus:

Strada Popa Sapca va avea patru benzi. Poate chiar de anul viitor, promite Primaria

22 07 2009

Masini care circula bara la bara, timp pierdut in trafic si soferi care asteapta de cateva ori schimbarea culorii semafoarelor pentru a prinde, in sfarsit, verde. Aceasta este situatia pe strada Popa Sapca, una dintre cele mai aglomerate din Timisoara.

Primaria promite ca ia masuri. „Avem in vedere extinderea strazii Popa Sapca la patru benzi. Deocamdata, se lucreaza la Studiul de Fezabilitate. Proiectul nostru prevede largirea arterei la patru benzi, de la giratia de pe Take Ionescu pana in Calea Lipovei”, ne-a declarat Culita Chis, seful Directiei de Drumuri si Transporturi din Primaria Timisoara.

Directorul a mai precizat ca si pasajul peste care trece calea ferata va fi largit. „Studiul de Fezabilitate va stabili la ce suma se ridica lucrarea. Proiectul va fi supus in toamna votului Consiliului Local. Artera este foarte aglomerata si are nevoie de largire la patru benzi, insa consilierii vor fi cei care vor decide daca se face investitia”, a afirmat Culita Chis.

Reprezentantul municipalitatii mai spune ca, daca studiul va fi aprobat de alesi, spera ca executia sa inceapa de anul viitor. In fata Pentenciarului insa tocmai s-a amenajat o parcare. Se pare insa ca nu va avea viata prea lunga. Dupa elaborarea proiectului, se va lua o decizie in privinta pastrarii parcarii de langa penitenciar.

„Parcarea a fost reamenajata pentru ca era necesar. Am betonat locul si am refacut trotuarul, insa s-ar putea renunta la parcare daca asa reiese din Studiul de Fezabilitate”, ne-a mai spus directorul de la Drumuri si Transporturi.

Sursa: http://www.agenda.ro/news/news/21222/strad...e-primaria.html

0

#150 Useril este offline   marione 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 176
  • Inregistrat: 12 octombrie 11

Postat 09 noiembrie 2011 - 22:14

Si au trecut 2 ani de atunci....si nimic
0

#151 Useril este offline   marione 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 176
  • Inregistrat: 12 octombrie 11

Postat 09 noiembrie 2011 - 22:18

In idea ca ori de cate ori trec pe acolo ma apuca nervi si asta nu doar pentru ca sunt un tip nervos ci cand trec pe acolo coada e dela punctele cardinale pana la mall dar speranta moare ultima....dar moare!!
0

#152 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 11 noiembrie 2011 - 14:36

Str. Marasesti, linga Hotel Timisoara:

Imagine atasata: Str. Marasesti 01 - 11 noiembrie 2011.JPG Imagine atasata: Str. Marasesti 02 - 11 noiembrie 2011.JPG Imagine atasata: Str. Marasesti 03 - 11 noiembrie 2011.JPG Imagine atasata: Str. Marasesti 04 - 11 noiembrie 2011.JPG
0

#153 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 11 noiembrie 2011 - 22:27

Ammmm, acolo se face doar pietonal?!
0

#154 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 25 noiembrie 2011 - 02:06

Vezi postareacseh_17, la 11 noiembrie 2011 - 22:27, a spus:

Ammmm, acolo se face doar pietonal?!


Da si nu prea... Acces cu cheie. Nici macar constructorii nu au avut acces pt finisaje. Banuiesc ca au intrat prin Piata Victoriei.

Imagine atasata: Str. Marasesti 05 - 24 noiembrie 2011.JPG Imagine atasata: Str. Marasesti 06 - 24 noiembrie 2011.JPG Imagine atasata: Str. Marasesti 07 - 24 noiembrie 2011.JPG

Aceasta postare a fost editata de Doppler: 25 noiembrie 2011 - 02:08

0

#155 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 25 noiembrie 2011 - 08:58

Ce gretos arata asfaltat. Bordurile din mijloc fac toti banii.
Puteau frumos sa demonteze terasa, sa asfalteze sub ea si s-o monteze la loc, dar in loc sa faca asta, au trasat mai bine bordurile din mijloc mai spre dreapta.

Treaba romaneasca facuta doar sa fie.
0

#156 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 noiembrie 2011 - 10:19

"Stupid people". Parcare telpark pe o strada fara acces:

Imagine atasata: Str. Marasesti 05 - 24 noiembrie 2011.jpg Foto e decupata din postarea lui Doppler
0

#157 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 noiembrie 2011 - 11:55

Am vazut ieri . E un panou publicitar pe str. Cluj ( cam pe unde era fosta Sectie de Politie 2 ) e ceva reclama la Cosmote ( Parca ) dar e pusa invers :clap2:
0

#158 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 01 ianuarie 2012 - 09:46

Bun gasit in 2012!
*****

Extinderi ale retelelor de apa, canal si iluminat - in 2012...

tion.ro

Citeaza

Cele mai multe lucrări sunt programate în zonele Ciarda Roşie – Buziaşului, Freidorf – zona Polonă, Ronaţ, Modern, Crişan şi Torontalului.

[...]

Bugetul Timişoarei pe 2012 urmează să fie elaborat şi aprobat în plenul consiliului local în primele luni ale anului...

0

#159 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 februarie 2012 - 11:23

Probabil ca cei mai multi ati auzit de proiectul lui Tender "Noua Timisoara" care a cam murit fie din cauza crizei fie din faptul ca Tender s-a "mutat" in Africa unde-i cald si bine...
Ei, in urma realizarii acestui proiect, Primaria Timisoara avea de gand realizarea unui pod peste Bega in apropierea turnului de 10 etaje, cel care a aprtinut candva ILSE-i, lucrare deosebit de importanta in dezvoltarea zonei si implicit a orasului.
Intr-una din imaginile proiectului Tender este reprezentat si acest pod nou...

Iata despre ce este vorba...

Imagine atasata: noua timisara 01.jpgImagine atasata: noua timisara 02.JPG

Se vede un sens giratoriu in fata podului si apoi urmeaza podul propriu zis...Oservati ca si pe Take Ionescu este prevazut un sens giratoriu, tocmai pentru ase desfasura traficul in continuare in conditii normale...

Personal as merge pe o alta varianta si anume, realizarea sensului giratoriu chiar pe Bega, adica, sensul giratoriu sa fie insasi podul sau podul sa fie realizat ca un sens giratoriu, cum vreti....si astfel dintr-o singura miscare s-ar realiza mai multe facilitati ca sa nu mai pomenesc de raritatea lucrarii in sine. Cat am umblat pe net nu prea am vazut asemenea lucrari, nu sustin ca ele nu exista...

Iata cum vad eu realizarea acestui "pod"...

Imagine atasata: noul pod de la IJP TM 01.JPG

Aceasta postare a fost editata de mile: 08 februarie 2012 - 11:30

0

#160 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 aprilie 2012 - 19:26

Iata a trecut ceva timp de cand s-a modernizat strada Lidia, intre Drubeta si Martirilor.
Numai ca mereu raman lucrurile neterminate.


Imagine atasata: lidia 01.JPG


Oare nimeni din partea comisiei de receptie a lucrarilor n-a vazut ca lucrarea nu este terminata sau receptia a fost semnata in alta parte decat la fata locului. Trebuie sa mai treaca (inca) 25 de ani pentru a asfalta si aceasta bucata de trotuar...
0

Arata acest topic


  • (68 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi