Vechi trasee de tramvai
#22
Postat 29 noiembrie 2008 - 17:05
Trix, la Nov 29 2008, 14:09, a spus:
Unde este (era?) mai exact acest rond si ce linii intorceau acolo?
...este vorba de bucla de intoarcere a liniei 3 in Freidorf (care exista si astazi), care se folosea pana la extinderea liniei catre Fabrica de zahar si Comtim peste pasaj...
#23
Postat 29 noiembrie 2008 - 20:19
Acest rond mai este folosit (temporar sau in caz de avarie) sau este complet abandonat? Din imaginea de pe RF-Europe, gardul aceela arata ca si cum s'ar afla in interiorul unei curti. Este la moda, la Iasi s'a retrocedat un rond intr'o intersectie
Harta atasata este din 1992 si a fost publicata in Blickpunkt Strassenbahn.
Imaginea este in format GIF si nu se vede micsorata. Dati click pentru vizualizare!
Aceasta postare a fost editata de Trix: 29 noiembrie 2008 - 20:20
#25
Postat 01 decembrie 2008 - 19:00
...in alta ordine de idei, daca va uitati pe harta, veti vedea ca, , capatul liniei 5 este foarte aproape de gara (trebuie construit un pasaj peste CF) si de capatul liniei doi din Dimbovita (trebuie construit un pod peste Bega la Solventul)...acest pod a fost prevazut deacum 70-80 ani (vedeti pe harta cum pica Bogdanestilor pe Dimbovita), dar nu s-a realizat nici pana in 2008...iar pasajul CF trebuia realizat prin 78-80,...in 1976 s-a organizat o expozitie in sala de sport a Primariei cu viitoarele obiective edilitare ce urmau a se realiza in Timisoara printre care figura si acest pasaj (care daca s-ar construi "astazi", s-ar putea proiecta in asa fel incat sa fie acolo (un nod) si o iesire de legatura pentru viitoarea centura de vest si pentru viitoarea autostrada Timisoara-Zrenjanin-Novi Sad si pana la autostrada Belgrad-Zagreb, iar strada Garii ar duce si ea in sfarsit undeva) care nu s-a infaptuit deoarece in 77 a fost acel nenorocit de cutremur (au fost dusi constructorii la Bucuresti si s-au taiat si fondurile de investitii), apoi a venit Canalul Dunarea-Marea Neagra, a venit Casa Poporului...acuma vine Canalul Dunare-Bucuresti (investitie de 500 milioane euro)...si uite asa tot ne sare randul la investitii publice majore in Timisoara...tramvaiele de la Gara, in conditiile de mai sus, ar putea sa-si continue drumul pana la Solventul, si sa intoarca pe sub pasaj (si asa se doreste construirea unei zone rezidentiale pe terenul Solventului), sau peste pasaj la dreapta in Ronat, sau la stanga in Dimbovita, peste noul pod...sau linia 9 sa mearga pana-n Ronat sa preia deacolo pe cei care au treaba in Sagului, Girocului, Judetean, Soarelui, etc...
#26
Postat 02 decembrie 2008 - 16:47
#28
Postat 07 decembrie 2008 - 20:56
cseh_17, la 2 Dec 2008, 16:47, a spus:
...iata despre ce este vorba...acest traseu peste actualul Solventul a fost preconizat cu 70-80 de ani inainte, insa in perioada comunista a fost extins Combinatul pornind de la o mai veche si mult mai mica Fabrica de spirt (care nu se afla pe traseul strazii), netinandu-se cont sub nici o forma ca pe acolo era gandita o strada a se realiza candva... Combinatul oricum se va demola, si atunci exista sanse ca Primaria sa rascumpere terenul necesar pentru construirea drumului, daca este cazul (nu cunosc situatia juridica a terenului), pentru ca oricum in zona se vor construi blocuri (pentru care sant necesare autorizatii de la Primarie) ...iar aceasta "strapungere" ar degreva mult aglomeratia de la Gara si de la pasajul Jiul... ca sa nu mai pomenesc ca pe acolo ar fi si una din iesirile spre autostrada Timisoara - Novi Sad - Zagreb - Trieste (drumul cel mai scurt catre Italia - despre care am scris in topicul dedicat autostrazii)...
#30
Postat 10 decembrie 2008 - 00:42
...iata capatul din Mehala al vechiului traseu al liniei 4....nu inteleg cum circula acest tramvai pe o linie simpla, fara bucla de intoarcere, si cu usile pe o parte ...sau avea usi pe ambele parti (eu nu prea le vad)...iar linia spre 700 cred ca era deja dublata cel putin pe o portiune (pe Brediceanu sau Bogdanestilor)... daca stie cineva cum stau lucrurile, sa ma lamureasca si pe mine...poza este din 74 si nu-mi apartine...
#31
Postat 11 decembrie 2008 - 19:27
Probabil exista un triunghi de intoarcere la capat.
Am vazut insa fotografii cu niste vagoane numite T4 sau Pionier (numerele 13x-15x), care erau compuse dintr'un vagon motor cu usile pozitionate normal, posibil un vagon intermediar care nu stiu cum arata la capete, plus vagonul din spate, probabil cu cabina si post de conducere, dar fara pantograf. Dupa cutiile existente pe el, putea fi tot un vagon motor. Ultimul vagon avea usile pe partea stanga, privind inainte din postul sau de conducere. In fotografii am vazut ca aceste tramvaie mergeau si invers, dar evident ca usile ramaneau doar pe o singura parte, neexistant altele pe partea opusa. Cred ca similare erau si vagoanele gemene, cu care am vazut fotografii din anii '70.
Edit: in fotografia de mai sus e un tramvai Timis-1, nu EP+V12. Cred insa ca nici Timis-1 nu a vea post de conducere la remorca.
Aceasta postare a fost editata de Trix: 11 decembrie 2008 - 19:37
#33
Postat 12 decembrie 2008 - 23:07
In alta ordine idei, sant curios daca cineva are sau a vazut vreo poza cu vechea bucla de intoarcere de la Gara de Nord...nu am vazut niciunde o asemenea poza...pentru cei care nu stiu, le spun ca tramvaiul cand ajungea aproape de Gara, facea intai usor dreapta pe unde este acum statia de taxi si apoi traversa Bul. Republicii si oprea in fata Garii (in fata treptelor de acuma) si apoi facea stanga mergand pe actualul Bul. Dragalina...iar in zona libera din dreptul statiei de tramvai deacuma era Autogara o perioada, care apoi s-a mutat pe Pop de Basesti pe linga piciorul pasarelei, pana s-a construit actualul sediu al Autogarii (prin 71-72)...
#34
Postat 13 decembrie 2008 - 13:43
Singurul lucru pe care il pot deduce din cele doua imagini este ca undeva in spate ar fi un capat al triunghiului, in timp ce in imaginea cu Timis-1 tramvaiul s'ar afla la al 2'lea capat al 3'unghiului. Vagonul Timis-1 ar trebui sa dea inapoi sa ajunga unde e vagonul Ganz din imaginea mea si de acolo sa mearga undeva spre stanga si sa-si continue drumul spre celalalt capat. Necunoscand zona, nu pot spune decat ca este o presupunere. Tramvaiul Ganz din imaginea mea ar fi putut insa merge fara probleme si fara existenta unui triunghi, el avand post de conducere in ambele vagoane.
Legat de acel vagon Ganz, ce tip este acesta mai exact? Stiu ca vagoanele gemene (tot Ganz?) aveau numere pana pe la 120 si ceva, urmate de vagoanele acelea numite Pionier T4(?) pana pe la 150 si ceva. Acest tramvai Ganz are insa numerele 165/166 si pare diferit de celelalte vagoane gemene.
#35
Postat 11 februarie 2009 - 16:39
In colectia lui Hans Oerlemans exista mai multe fotografii din Timisoara realizate la 24/05/1973.
Una din aceasta prezinta un tramvai Pionier (?) undeva in apropierea unei intersectii. Acolo se observa o linie care vine din dreapta in sensul de deplasare a tramvaiului si care pare a fi deja abandonata. In sensul opus tramvaiului pare a fi un macaz de intrare. Ar putea ca undeva in fata tramvaiului sa fie o intersectie mai mare si posibil un capat de intoarcere. Unde se este realizata aceasta fotografie? Mai exista linia in aceasta forma acolo? Merçi anticipat pentru info.
#36
Postat 11 februarie 2009 - 17:07
Acum nu se mai vad urme ale acestor vechi linii. O prima schimbare mare de sistematizare in piata Libertatii s-a produs prin anii `83-84 cand linia 4 s-a prelungi mult pana la AEM - Electrotimis iar in vara anului 1989 s-a produs a doua schimbare cand au fost scoase liniile de tramvai intre piata Libertatii si Catedrala, mutandu-se pe un alt traseu.
Aceasta postare a fost editata de mile: 11 februarie 2009 - 18:11
#37
Postat 20 septembrie 2009 - 23:37
tramvai cu cai
Podul Eroilor de la Tisa - Str. Iancu Vacarescu - Str. 6 Matie - Pod Traian - Incrutisarea cu linia C.F. Timisoara-Buzias - Intrare in Cetate - Castelul Huniade - Str. Bocsa - P-ta Sf. Gheorghe - Str. Bocsa - P-ta Bumbesti - Iesire din Cetate - Parcul Pionierilor - Str. 13 Aprilie 1961 - P-ta Romanilor - Str. Musorgski - Str. Tigrului - Str. Belinski
------------------------------------------------------
1871
- Gara Iosefin - Str. Bolintineanu - POdul Eroilor de la Tisa - Str. Iancu Vacarescu - Str. 6 Matie - Pod Traian - Incrutisarea cu linia C.F. Timisoara-Buzias - Intrare in Cetate - Castelul Huniade - Str. Bocsa - P-ta Sf. Gheorghe - Str. Bocsa - P-ta Bumbesti - Iesire din Cetate - Parcul Pionierilor - Str. 13 Aprilie 1961 - P-ta Romanilor - Str. Musorgski - Str. Tigrului - Str. Belinski
------------------------------------------------------
1899
tramvai electric
- I: Gara de Nord - Bd. Gen. Dragalina - P-ta Mocioni - P-ta Maria - P-ta Victoriei - P-ta Libertatii - P-ta Traian - P-ta Sarmisegetusa
- II: Splaiul stang al Begheiului/Resita - Str. Resita - Bd. Regele Carol - P-ta Mocioni - P-ta Maria - P-ta Victoriei - P-ta Libertatii - P-ta Traian - Banatim
- III: P-ta Traian - Gara de Est
- IV: P-ta Maria - P-ta Balcescu - Str Independentei
- V: P-ta Mocioni - Bd. 16 Decembrie - P-ta I. Maniu
------------------------------------------------------
1906
- I
- II: Str. Preyer/Crizantemelor - Bd. Regele Carol - P-ta Mocioni - P-ta Maria - P-ta Libertatii - P-ta Traian - Banatim
- IV: Str. Independentei - P-ta Maria - P-ta Libertatii - P-ta Traian - Gara de Est
- V
------------------------------------------------------
1923
- I = 1
- II = 2
- 4: P-ta Libertatii - P-ta 700 - Balta Verde - Bd. Cetatii - Str. Closca - P-ta Avram Iancu
-IV, V
-----------------------------------------------------
1926
- 1, 2, 3, 4, IV
- V: P-ta Mocioni - Bd. 16 Decembrie - P-ta I. Maniu - Cl. Sagului - Str. Ana Ipatescu - Biserica Fratelia
-----------------------------------------------------
1928
- 1
- 2: Dambovita - Str. Preyer - P-ta Mocioni - P-ta Libertatii - P-ta Traian - Banatim
- 3: Str. Independentei - P-ta Balcescu - P-ta Maria - P-ta Victoriei - P-ta Libertatii - P-ta Traian - Gara de Est
- 4
- 5: P-ta Mocioni - P-ta I. Maniu - Cl. Sagului - Biserica Fratelia
-----------------------------------------------------
1929
- 1
- 2: Dambovita - P-ta Mocioni - P-ta Libertatii - P-ta Traian - Banatim
- 3: Str. Independentei - P-ta Balcescu - P-ta Maria - P-ta Libertatii - P-ta Traian - Gara de Est - Bariera CFR
- 4, 5
Voi continua.
Pentru ca aici am dubii, corectarile sunt bine-venite.
#38
Postat 21 septembrie 2009 - 00:05
Later edit: Conform Wiki
Linii dublate:
26. Septembrie 1908 Piaţa Maria – Strada Doja / Strada Romulus Linia III
26. Noiembrie 1909 Piaţa Romanilor – Piaţa Traian Liniile I, II si III
26. Noiembrie 1909 Piaţa Traian – Piaţa Sarmisegetuza Linia I
26. Noiembrie 1909 Piaţa Traian – Piaţa Badea Cârţan Linia III
1915 Piaţa Traian – Banatim Linia II
1915 Piaţa Badea Cârţan – Gara de Est Linia III
Trasee 1952
Linia 1 Spitalul Victor Babeş – Gara de Nord
Linia 2 U.M.T – Strada Crizantemelor
Linia 4 Piaţa Libertăţii – Balta Verde – Piaţa Avram Iancu
Linia 5 Piaţa Alexandru Mocioni – Fratelia – Piaţa Nicolae Bălcescu
Linia 6 Piaţa Traian – Piaţa Nicolae Bălcescu – Piaţa Maria – Piaţa Libertăţii – Piaţa Traian (circuit)
Linia 8 Piaţa Libertăţii – Balta Verde – Ronaţ
P.S.: Linia 7 era prima linie de firobuz din oras. (Gara de Nord - Centru - Bălcescu)
#39
Postat 21 septembrie 2009 - 20:56
- 1: Gara de Nord - P-ta Mocioni - P-ta Libertatii - P-ta Traian - P-ta Sarmisegetusa - Spitalul Victor Babes
- 2: Crizantemelor - Str. Preyer - P-ta Mocioni - P-ta Libertatii - P-ta Traian - Banatim
- 3: Str. Independentei - P-ta Balcescu - P-ta Maria - P-ta Victoriei - P-ta Libertatii - P-ta Traian - Gara de Est - Bariera CFR
- 4: P-ta Libertatii - P-ta 700 - Balta Verde - Bd. Cetatii - P-ta Avram Iancu
- 5: P-ta Mocioni - P-ta I. Maniu - Cl. Sagului - Biserica Fratelia
3, 4, 5
-----------------------------------------------------
1932
- 1, 2
- 3: P-ta Balcescu - P-ta Maria - P-ta Libertatii - P-ta Traian - Gara de Est
- 4, 5
-----------------------------------------------------
1936
- 1, 2, 3, 4, 5
- 6:
sens I: P-ta Traian - Banatim - Str. 1 Decembrie - P-ta Balcescu - P-ta Maria - P-ta Libertatii - P-ta Traian
sens II: Pta Traian - P-ta Libertatii - P-ta Maria - P-ta Balcescu - Str. 1 Decembrie - Banatim - P-ta Traian
-----------------------------------------------------
1948
- 1, 2, 3, 4, 5, 6
- 8: P-ta Libertatii - P-ta 700 - Balta Verde - Ronat
-----------------------------------------------------
1952
- 1, 2, 3, 4
- 5: P-ta Mocioni - P-ta I. Maniu - Cl. Sagului - Str. Ana Ipatescu - V. Hugo - Drubeta - P-ta Balcescu
- 6, 8
-----------------------------------------------------
1953
- 1, 2
- 3: Crizantemelor/Barac - Str. Ardealului - Str. I. Slavici - Rascoala din 1907
- 4, 5, 6, 8
-----------------------------------------------------
1957
- 1: Bd. Regele Carol/Resita - P-ta Mocioni - P-ta Maria - P-ta Libertatii - P-ta Traian - P-ta Sarmisegetusa - Spitalul Victor Babes
- 2, 3, 4, 5, 6, 8
-----------------------------------------------------
1958
- 1, 2, 3, 4
- 5:
sens I: P-ta Balcescu - Drubeta - V. Hugo - Ana Ipatescu - Cl. Sagului - P-ta I. Maniu - P-ta Mocioni - P-ta Balcescu
sens II: P-ta Balcescu - P-ta Mocioni - P-ta I. Maniu - Cl. Sagului - Ana Ipatescu - V. Hugo - Drubeta - P-ta Balcescu
- 6, 8
-----------------------------------------------------
1959
- 1: Gara de Nord - P-ta Mocioni - P-ta Libertatii - P-ta Traian - Spitalul Victor Babes - Gara de Est - P-ta Traian - P-ta Libertatii - P-ta Mocioni - Gara de Nord
- 2: P-ta Iosefin - P-ta Mocioni - P-ta Libertatii - P-ta Traian - Gara de Est - Spitalul Victor Babes - P-ta Traian - P-ta Libertatii - P-ta Mocioni - P-ta Iosefin
- 3, 4
- 5: P-ta Libertatii - Balta Verde - Ronat
- 6
- 7
sens I: P-ta Balcescu - Drubeta - V. Hugo - Ana Ipatescu - Cl. Sagului - P-ta I. Maniu - P-ta Mocioni - P-ta Balcescu
sens II: P-ta Balcescu - P-ta Mocioni - P-ta I. Maniu - Cl. Sagului - Ana Ipatescu - V. Hugo - Drubeta - P-ta Balcescu
-----------------------------------------------------
1969
- 1, 2, 3, 4, 5, 6
- 7: P-ta Balcescu - Drubeta - V. Hugo - Ana Ipatescu - Dambovita - P-ta Iosefin
#40
Postat 21 septembrie 2009 - 21:53
- 1: Gara de Nord - P-ta Mocioni - P-ta Libertatii - P-ta Traian - Spitalul Victor Babes - Gara de Est - P-ta Traian - P-ta Libertatii - P-ta Mocioni - Gara de Nord
- 2: P-ta Iosefin - P-ta Mocioni - P-ta Libertatii - P-ta Traian - Gara de Est - Spitalul Victor Babes - P-ta Traian - P-ta Libertatii - P-ta Mocioni - P-ta Iosefin
- 3: P-ta Iosefin - Dambovita - Rascoala din 1907
- 4: P-ta Libertatii - Balta Verde - P-ta Avram Iancu
- 5: P-ta Libertatii - Balta Verde - Ronat
- 6
- 6:
sens I: P-ta Traian - Banatim - P-ta Balcescu - P-ta Maria - P-ta Libertatii - P-ta Traian
sens II: Pta Traian - P-ta Libertatii - P-ta Maria - P-ta Balcescu - Banatim - P-ta Traian
- 7: P-ta Balcescu - Drubeta - V. Hugo - Ana Ipatescu - Dambovita
-----------------------------------------------------
1973
- 1, 2, 3
- 4: P-ta Libertatii - Balta Verde - Bd. Cetatii - Torontalului
- 5, 6, 7
-----------------------------------------------------
1974
- 1, 2, 3
- 4: Torontalului - Cetatii - P-ta 700 - P-ta Libertatii - P-ta Maria - P-ta Balcescu - Banatim - AEM
- 5, 6, 7
-----------------------------------------------------
1976
- 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
- 8: Gara de Nord - P-ta Mocioni - P-ta Maria - P-ta Balcescu - Banatim - AEM
-----------------------------------------------------
1977
- 1, 2, 3
- 4: Torontalului - Balta Verde - P-ta Libertatii - P-ta Traian - Banatim - AEM
- 5, 6, 7, 8
-----------------------------------------------------
1980
- 1
- 2: Torontalului - P-ta Libertatii - P-ta Traian - Gara de Est - P-ta Sarmisegetusa - P-ta Traian - P-ta Libertatii - Torontalului
- 3, 4, 5, 6
- 7:
sens I: Dambovita - P-ta Iosefin - P-ta Mocioni - P-ta Balcescu - Drubeta - V. Hugo - Ana Ipatescu - Dambovita
sens II: Dambovita - Ana Ipatescu - V. Hugo - Drubeta - P-ta Balcescu - P-ta Mocioni - P-ta Iosefin - Dambovita
- 8
-----------------------------------------------------
1986
- 1 = 1negru
- 1rosu: Dambovita - P-ta Iosefin - P-ta Mocioni - P-ta Libertatii - P-ta Traian - Spitalul Victor Babes - Gara de Est - P-ta Traian - P-ta Libertatii - P-ta Mocioni - Dambovita
- 3: Gara de Nord - P-ta Iosefin - Dambovita - Liceul Auto - Abator
- 4, 5, 6, 7, 8
-----------------------------------------------------
1987
- 1n, 1r, 3
- 4negru: Torontalului - P-ta 700 - P-ta Traian - AEM - Ciarda Rosie
- 4rosu: Torontalului - P-ta 700 - P-ta Traian - AEM
- 5, 6, 7, 8
- 9: Dambovita - Ana Ipatescu - V. Hugo - Drubeta - Liviu Rebreanu - AEM
-----------------------------------------------------
1988
- 1n, 1r, 3, 4n, 4r, 6, 7, 8
- 9:
-----------------------------------------------------
1989
- 1n: Gara de Nord - Catedrala - P-ta Horatiu - P-ta 700 - P-ta Traian - Spitalul Victor Babes - Gara de Est - P-ta Traian - P-ta 700 - P-ta Horatiu - Catedrala - Gara de Nord
- 1r: Dambovita - Catedrala - P-ta Horatiu - P-ta 700 - P-ta Traian - Gara de Est - Spitalul Victor Babes - P-ta Traian - P-ta 700 - P-ta Horatiu - Catedrala - Dambovita
- 3, 4n, 4r
- 6
sens I: P-ta Traian - Banatim - P-ta Balcescu - P-ta Maria - P-ta Horatiu - P-ta 700 - P-ta Libertatii - P-ta Traian
sens II: Pta Traian - P-ta Libertatii - P-ta 700 - P-ta Horatiu - P-ta Maria - P-ta Balcescu - Banatim - P-ta Traian
- 7, 8
- 9: Dambovita - Liviu Rebreanu - AEM
-----------------------------------------------------
1992
- 1n, 1r, 3, 4n, 4r
- 5: Ronat - P-ta 700 - P-ta Traian - AEM
- 6, 7, 8, 9
-----------------------------------------------------
1993
- 1n = 1
- 1r = 2
- 3
- 4n = 4
- 5, 6, 7, 8, 9
-----------------------------------------------------
1995
- 1, 2, 3
- 4: Torontalului - P-ta 700 - P-ta Traian - Banatim - AEM - IOT - AEM - Banatim - P-ta Balcescu - P-ta Maria - P-ta 700 - Torontalului
- 5: Ronat - P-ta 700 - P-ta Traian - Banatim - AEM - Banatim - P-ta Balcescu - P-ta Maria - P-ta 700 - Ronat
- 7, 8, 9
_________________________________
- 1, 2, 3
- 4: Torontalului - P-ta 700 - P-ta Maria - P-ta Balcescu - Banatim - AEM - IOT - AEM - Banatim - P-ta Traian - P-ta 700 - Torontalului
- 5: Ronat - P-ta 700 - P-ta Maria - P-ta Balcescu - Banatim - AEM - Banatim - P-ta Traian - P-ta 700 - Ronat
- 7, 8, 9
--------------------------------------------------------
1996
- 1: Gara de Nord - P-ta Maria - P-ta 700 - P-ta Traian - P-ta Sarmisegetusa - Gara de Est - P-ta Traian - Banatim - P-ta Balcescu - P-ta Maria - Gara de Nord
- 2: Dambovita - P-ta Maria - P-ta Balcescu - Banatim - P-ta Traian - Gara de Est - P-ta Sarmisegetusa - P-ta Traian - P-ta 700 - P-ta Maria - Dambovita
- 3
- 4: Torontalului - P-ta 700 - P-ta Traian - Banatim - AEM - IOT
- 5: Ronat - P-ta 700 - P-ta Traian - Banatim - AEM
- 7, 8, 9
--------------------------------------------------------------------
1997
- 1: Gara de Nord - P-ta Maria - P-ta 700 - P-ta Traian - Modern - Gara de Est - P-ta Traian - P-ta 700 - P-ta Maria - Gara de Nord
- 2: Dambovita - P-ta Maria - P-ta 700 - P-ta Traian - Gara de Est - Modern - P-ta Traian - P-ta 70 - P-ta Maria - Dambovita
- 3
- 4: Torontalului - P-ta 700 - P-ta Maria - P-ta Balcescu - Banatim - AEM - IOT
- 5: Ronat - P-ta 700 - P-ta Traian - Gara de Est - Modern - P-ta Traian - P-ta 700 - Ronat
- 7, 8, 9
--------------------------------------------------------------------
1998
- 1: Gara de Est - P-ta Traian - Banatim - P-ta Balcescu - P-ta Maria - P-ta 700 - P-ta Traian - Modern - Gara de Est
- 3: Dambovita - Liceul Auto - Abator
- 4, 5
- 6: P-ta Traian - P-ta 700 - P-ta Maria - P-ta Balcescu - Banatim - P-ta Traian
- 7
- 8: Dambovita - P-ta Maria - P-ta Balcescu - Banatim - AEM
- 9
- 10: Torontalului - P-ta 700 - P-ta Traian - Banatim - AEM
octombrie
- 1: Gara de Nord - P-ta Maria - P-ta 700 - P-ta Traian - Spitalul Victor Babes - Gara de Est - P-ta Traian - P-ta 700 - P-ta Maria - Gara de Nord
- 2: Dambovita - P-ta Maria - P-ta 700 - P-ta Traian - Gara de Est - Spitalul Victor Babes - P-ta Traian - P-ta 700 - P-ta Maria - Dambovita
- 3: Gara de Nord - Dambovita - Liceul Auto - Abator
- 4, 5
- 6:
sens I: P-ta Traian - Banatim - P-ta Balcescu - P-ta Maria - P-ta 700 - P-ta Traian
sens II: P-ta Traian - P-ta 700 - P-ta Maria - P-ta Balcescu - Banatim - P-ta Traian
- 7
- 8: Gara de Nord - P-ta Maria - P-ta Balcescu - Banatim - AEM
- 9, 10