STP Timișoara Forum: Ungaria - Magyarország - Hungary - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (22 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Ungaria - Magyarország - Hungary Budapest - Szeged, Debrecen, Miskolc, Kecskemét, Györ, Pécs Evaluare topic: ***** 2 Voturi

#201 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 12 septembrie 2011 - 08:32

... zona pietonala ...
Fisier atasat  Fotografie0199.jpg (182.17K)
Number of downloads: 36Fisier atasat  Fotografie0200.jpg (140.41K)
Number of downloads: 34Fisier atasat  Fotografie0201.jpg (136.2K)
Number of downloads: 32
Fisier atasat  Fotografie0202.jpg (146.42K)
Number of downloads: 34Fisier atasat  Fotografie0207.jpg (146.46K)
Number of downloads: 36Fisier atasat  Fotografie0208.jpg (113.73K)
Number of downloads: 34
Fisier atasat  Fotografie0203.jpg (127.07K)
Number of downloads: 30Fisier atasat  Fotografie0205.jpg (130.84K)
Number of downloads: 34

... in fata Universitatii ...
Fisier atasat  Fotografie0210.jpg (192.22K)
Number of downloads: 29Fisier atasat  Fotografie0211.jpg (206.23K)
Number of downloads: 26Fisier atasat  Fotografie0212.jpg (203.97K)
Number of downloads: 26
0

#202 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 12 septembrie 2011 - 08:45

... in zona Garii santier mare ... cam sufocant spatiul din acest primetru insa ceva mai "generos" decat la Timisoara ... avand in vedere ca nu exista trafic important in fata garii,...artera de circulatie fiind la 100 si ceva de metri departare de gara.

Transportul in comun din zona fiind afectat de lucrarile de la linia de tramvai...
Fisier atasat  Fotografie0236.jpg (121.95K)
Number of downloads: 29Fisier atasat  Fotografie0238.jpg (119.79K)
Number of downloads: 32Fisier atasat  Fotografie0255.jpg (118.46K)
Number of downloads: 33

Fisier atasat  Fotografie0233.jpg (147.19K)
Number of downloads: 30Fisier atasat  Fotografie0234.jpg (135.24K)
Number of downloads: 24Fisier atasat  Fotografie0235.jpg (156.66K)
Number of downloads: 26
Fisier atasat  Fotografie0237.jpg (180.02K)
Number of downloads: 27Fisier atasat  Fotografie0239.jpg (192.01K)
Number of downloads: 28Fisier atasat  Fotografie0247.jpg (162.89K)
Number of downloads: 26
Fisier atasat  Fotografie0249.jpg (249.7K)
Number of downloads: 21Fisier atasat  Fotografie0250.jpg (164.41K)
Number of downloads: 25Fisier atasat  Fotografie0251.jpg (192.61K)
Number of downloads: 26
Fisier atasat  Fotografie0254.jpg (154.67K)
Number of downloads: 22
0

#203 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 13 septembrie 2011 - 17:20

Sâmbătă e Trolleybus Day, ocazie cu care, probabil, se va organiza o zi a porţilor deschise.
0

#204 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 14 septembrie 2011 - 11:58

Da, interesanta informatie. Era mai bine daca "pregateam" cumva aceasta deplasare si o faceam in aceasta sambata.

Tot la gara, pe peroane...

Fisier atasat  Fotografie0240.jpg (108.75K)
Number of downloads: 17Fisier atasat  Fotografie0242.jpg (169.23K)
Number of downloads: 17
Fisier atasat  Fotografie0253.jpg (142.1K)
Number of downloads: 16Fisier atasat  Fotografie0252.jpg (202.57K)
Number of downloads: 23


Din acea directie trebuia sa vina trenul dinspre Timisoara daca n-ar fi fost bombardat podul de pe Tisa in WW2 si nerefacut nici pana astazi.

Fisier atasat  Fotografie0241.jpg (115.21K)
Number of downloads: 25Fisier atasat  Fotografie0243.jpg (133.57K)
Number of downloads: 26Fisier atasat  Fotografie0244.jpg (125.77K)
Number of downloads: 31

Fisier atasat  Fotografie0245.jpg (112.69K)
Number of downloads: 29Fisier atasat  Fotografie0246.jpg (109.24K)
Number of downloads: 31


De mentionat ca liniile si peroanele garii se afla la ... "etajul I"... fata de nivelul strazii din fata garii.

Tot din zona garii...

Fisier atasat  Fotografie0256.jpg (178.41K)
Number of downloads: 24Fisier atasat  Fotografie0258.jpg (138.21K)
Number of downloads: 22Fisier atasat  Fotografie0257.jpg (166.23K)
Number of downloads: 17

Aceasta postare a fost editata de mile: 14 septembrie 2011 - 12:03

0

#205 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 14 septembrie 2011 - 12:17

Se executa reparatii capitale la liniile de tramvai. Exista si portiuni terminate insa nedate in exploatare...

Fisier atasat  Fotografie0195.jpg (224.49K)
Number of downloads: 10Fisier atasat  Fotografie0196.jpg (146.77K)
Number of downloads: 12Fisier atasat  Fotografie0197.jpg (210.99K)
Number of downloads: 10
Fisier atasat  Fotografie0225.jpg (193.96K)
Number of downloads: 10Fisier atasat  Fotografie0265.jpg (138.16K)
Number of downloads: 10Fisier atasat  Fotografie0266.jpg (130.63K)
Number of downloads: 11
Fisier atasat  Fotografie0268.jpg (149.51K)
Number of downloads: 13Fisier atasat  Fotografie0269.jpg (114.67K)
Number of downloads: 18


Pe portiunile terminate, autobuzele care inlocuiesc tramvaiele, circula pe ... linia de tramvai,... folosind chiar peroanele noi ca statii, lucru care la noi nu se putea aplica pentru ca interzice (sau nu prevede) legea.

Fisier atasat  Fotografie0215.jpg (149.96K)
Number of downloads: 26Fisier atasat  Fotografie0229.jpg (176.51K)
Number of downloads: 27Fisier atasat  Fotografie0230.jpg (149.94K)
Number of downloads: 24
0

#206 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 septembrie 2011 - 20:18

Si la noi au circulat autobuzele tot asa pe liniile 1a si 2a, chiar au folosit aceleasi statii si am programat panourile de pe traseu sa afiseze liniile 1a si 2a in loc de 1 si 2. :D
0

#207 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 15 septembrie 2011 - 00:14

Citeaza

Era mai bine daca "pregateam" cumva aceasta deplasare si o faceam in aceasta sambata.

Eu oricum o să fac deplasarea cu pricina. Dacă pot eu din Bucureşti...

[quote name='"mile"]Pe portiunile terminate' date=' autobuzele care inlocuiesc tramvaiele, circula pe ... linia de tramvai,... folosind chiar peroanele noi ca statii, lucru care la noi nu se putea aplica pentru ca interzice (sau nu prevede) legea.[/quote']
Codul Rutier vechi interzicea depăşirea prin stânga al refugiilor de tramvai. Cel actual e mai ambiguu, aşa că majoritatea poliţiştilor consideră asta depăşirea coloanei oprite la semafor şi acţionează în consecinţă. Oricum, de obicei linia de tramvai e delimitată cu linie continuă de carosabil, iar unde nu e (adică pe drumuri cu max. 2 benzi) se poate folosi doar pentru depăşire, iar zona dinaintea refugiului e marcată cu linie continuă (deci, teoretic, n-ai ce să cauţi acolo).
0

#208 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 15 septembrie 2011 - 01:18

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 14 septembrie 2011 - 20:18, a spus:

Si la noi au circulat autobuzele tot asa pe liniile 1a si 2a, chiar au folosit aceleasi statii si am programat panourile de pe traseu sa afiseze liniile 1a si 2a in loc de 1 si 2. :D


Foarte bine, dar v-aduceti aminte in urma cu doi-trei ani, poate chiar patru, cand se lucra puternic la reabilitarea liniilor de tramvai, sau pe 16 Decembrie la pompieri, cand erau deviate liniile de autobuz, se puteau folosi in multe situatii asemenea solutii. Unii soferi din propria initiativa au folosit la "inghesuiala" asemenea variante desi erau pasibili de "pedepse".


Vezi postareaDr2005, la 15 septembrie 2011 - 00:14, a spus:

Eu oricum o să fac deplasarea cu pricina. Dacă pot eu din Bucureşti...


Nu mai rascoli si tu rana cu ... cutitul.


Codul Rutier vechi interzicea depăşirea prin stânga al refugiilor de tramvai. Cel actual e mai ambiguu, aşa că majoritatea poliţiştilor consideră asta depăşirea coloanei oprite la semafor şi acţionează în consecinţă. Oricum, de obicei linia de tramvai e delimitată cu linie continuă de carosabil, iar unde nu e (adică pe drumuri cu max. 2 benzi) se poate folosi doar pentru depăşire, iar zona dinaintea refugiului e marcată cu linie continuă (deci, teoretic, n-ai ce să cauţi acolo).


Da, asa-i teoria, ai dreptate. Numai ca in asemenea situatii, acel autobuz trebuie tratat ca si un ... tramvai. Stii si tu (sunt absolut sigur de asta) ca dincolo (in vest) sunt chiar linii de autobuz care au traseu comun pe anumite distante cu liniile de tramvai, adica chiar circula pe linia de tramvai. Am avut si cazul Essen unde firobuzele circulau pe linia de tramvai, lucru de care am fost foarte, foarte surprins,... Dar ai spus (scris) ca s-a renuntat la acest sistem. Care a fost motivul? Sti cumva?...
0

#209 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 15 septembrie 2011 - 14:23

Primele imagini cu noile tramvaie de la Szeged! :D

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata[/QUOTE]

Sursa: facebook
0

#210 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 15 septembrie 2011 - 18:22

Vezi postareamile, la 15 septembrie 2011 - 01:18, a spus:

Am avut si cazul Essen unde firobuzele circulau pe linia de tramvai, lucru de care am fost foarte, foarte surprins,... Dar ai spus (scris) ca s-a renuntat la acest sistem. Care a fost motivul?

Motivul a fost că s-a desfiinţat transportul cu troleul, aşa că au dispărut şi porţiunile comune. Şi la Innsbruck se circula pe şinele de tramvai cu troleibuzul (bine... acolo era asfalt, nu era ca la Essen), dar şi acolo a dispărut troleibuzul din peisaj. Se pare că e nerentabil să ai şi tramvai şi troleu într-un oraş mediu (e mai eficient să ai o reţea măricică doar de trolee sau doar de tramvaie decât două reţele mici de tramvai şi troleu). Deasemenea, cred că vă mai aduceţi aminte scandalul cu mitele Daimler, că doar şi Basel şi Innsbruck (probabil şi Essen) au cumpărat acelaşi lucru pentru a înlocui troleibuzele: Citaro.
1

#211 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 16 septembrie 2011 - 00:09

Vezi postareaDr2005, la 15 septembrie 2011 - 18:22, a spus:

Se pare că e nerentabil să ai şi tramvai şi troleu într-un oraş mediu (e mai eficient să ai o reţea măricică doar de trolee sau doar de tramvaie decât două reţele mici de tramvai şi troleu).



In principiu asa este. S-ar reduce niste cheltuieli de intretinere si nu numai. Dar ma gandesc ca acest lucru este mai valabil pentru orasele care in aceste decenii isi propun sa dezvolte semnificativ transportul in comun electric si atunci ar fi de preferat sa aleaga doar una din cele doua variante decat ambele, insa orasele care detin ambele variante de foarte mult timp, ar fi pacat sa renunte la una din ele, oricare ar fi aceasta. Mai degraba ar trebui depus un efort financiar si un management adecvat pentru pastrarea ambelor variante. Si cred ca exact acest lucru fac cei din Szeged. Desi orasul este mai mic decat Timisoara, desi sunt mai putine linii de tramvai si troleibuz decat in Timisoara, ei cauta (probabil cu unele eforturi) sa le pastreze pe amandoua, lucru pe care eu il admir.


Citeaza

Primele imagini cu noile tramvaie de la Szeged! :D


Sunt frumoase dar mi se par prea masive pentru a circula pe stradutele centrale...
0

#212 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 18 septembrie 2011 - 14:26

Au boghiuri pivotante... se vor încadra foarte uşor pe curbele strânse din Szeged.
În schimb, SzKT a lucrat la o struţocămilă de vagon asemănător cu Bucur LF (dar cu un design mai frumos), dar cu 2 boghiuri pe secţiunea A, două pe B (evident, boghiuri de Tatra) şi o secţiune centrală lungă cât secţiunea A, dar fără roţi... :plang: Cu aşa ceva nu ştiu cum or reuşi să îl întoarcă pe undeva. Poze mai încolo.
0

#213 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 18 septembrie 2011 - 15:10

Vezi postareaDr2005, la 18 septembrie 2011 - 14:26, a spus:

Au boghiuri pivotante... se vor încadra foarte uşor pe curbele strânse din Szeged.
În schimb, SzKT a lucrat la o struţocămilă de vagon asemănător cu Bucur LF (dar cu un design mai frumos), dar cu 2 boghiuri pe secţiunea A, două pe B (evident, boghiuri de Tatra) şi o secţiune centrală lungă cât secţiunea A, dar fără roţi... :plang: Cu aşa ceva nu ştiu cum or reuşi să îl întoarcă pe undeva. Poze mai încolo.

La asta te referi?
0

#214 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 19 septembrie 2011 - 12:56

Da. Între timp, pantograful a ajuns pe un alt vagon, iar proiectul e abandonat, servind ca depozit de anvelope (!) pentru trolee.
0

#215 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 19 septembrie 2011 - 21:01

Dr2005 Astept (asteptam) cu nerabdare ceva, ceva "material" de sambata de la Szeged, dac-ai fost si cred ca ai fost. Mutumiri anticipat!... :please: ...

Aceasta postare a fost editata de mile: 24 septembrie 2011 - 21:37

0

#216 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 27 septembrie 2011 - 09:07

Pana vine Dr2005 cu ceve material de la Szeged, voi posta niste imagini de interes general, tot din Szeged...

...una din "emblemele" orasului...am vazut acest "tramvai" in nenumarate materiale legate de Szeged iar acum am avut ocazia sa-l vad live...

Fisier atasat  Fotografie0216.jpg (138.67K)
Number of downloads: 24Fisier atasat  Fotografie0217.jpg (148.54K)
Number of downloads: 29Fisier atasat  Fotografie0267.jpg (114.21K)
Number of downloads: 30


...o alta "emblema" a orasului este si aceasta poarta...nu am nici o informatie despre ea...

Fisier atasat  Fotografie0226.jpg (184.11K)
Number of downloads: 33Fisier atasat  Fotografie0263.jpg (127.4K)
Number of downloads: 34
Fisier atasat  Fotografie0262.jpg (140.17K)
Number of downloads: 29Fisier atasat  Fotografie0227.jpg (149.82K)
Number of downloads: 28


...si Catedrala, asa banuiesc...

Fisier atasat  Fotografie0224.jpg (165.29K)
Number of downloads: 28Fisier atasat  Fotografie0222.jpg (131.54K)
Number of downloads: 28Fisier atasat  Fotografie0223.jpg (129.38K)
Number of downloads: 25


...o rampa pentru persoanele cu carucior...m-a impresionat ca este facuta cu gust, simt estetic si panta lina...nu este facuta doar ca cere, sa zicem, legea...in doru lelii...
este prevazuta si cu un loc de "intalnire" a doua carucioare care vin din sensuri opuse, ca la tramvaie cu o singura linie...comparatie usor deplasata insa in spiritul acestui forum...

Fisier atasat  Fotografie0219.jpg (129.68K)
Number of downloads: 26Fisier atasat  Fotografie0220.jpg (149.3K)
Number of downloads: 22


Szegedul se mai poate mandri cu inca cateva "embleme",insa eu n-am reusit sa ajung la ele...printre care ar mai fi si Turnurile de apa, Turnul de televiziune, etc.,...Cu alta ocazie...
0

#217 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 13 octombrie 2011 - 09:45

Primul tramvai din cele 9 a ajuns deja la Szeged.


0

#218 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 octombrie 2011 - 10:53

Imi place cum au scris pe usa : The First tram from PESA for Europe .
0

#219 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 14 octombrie 2011 - 09:03

Mi se par de capacitate cam mare pentru Szeged. Sau poate merg si ei pe teoria "mai rare si cu capacitate mai mare". Avand in vedere reteaua destul de bine pusa la punct de piste pentru biciclete, s-ar putea sa mai piarda din calatori daca "raresc" tramvaiele...
0

#220 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 octombrie 2011 - 21:15

Un tramvai lung de peste 100 de metri. Filmarea e din 2006 cand au sosit Combino in Budapesta :naughty1:


0

Arata acest topic


  • (22 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi