Noi hypermarketuri, supermarketuri, retaileri de mobila si bricolaj Generalitati si discutii
#563
Postat 02 septembrie 2011 - 10:11
Deci incaodata cer si niste lamurir si aici

#564
Postat 02 septembrie 2011 - 10:28

Dar de unde ai tras concluzia asta? Din cauza cererii Mc Donald's?
#565
Postat 02 septembrie 2011 - 11:02
Wegmann, la 30 august 2011 - 11:03, a spus:
M-am luat dupa acest mesaj si desigur dupa partea cu Mc Donald's. Deci atunci sa inteleg ca vorbim de o alta locatie la Mc Donald's?
#566
Postat 02 septembrie 2011 - 11:27
P.S.: Nu zic ca Mc.Donalds ar fi un mare castig pentru Circumvalatiunii, dar, ma rog.
#567
Postat 02 septembrie 2011 - 13:02
#568
Postat 02 septembrie 2011 - 17:36
Wegmann, la 02 septembrie 2011 - 11:27, a spus:
P.S.: Nu zic ca Mc.Donalds ar fi un mare castig pentru Circumvalatiunii, dar, ma rog.
De unde stii ca unitatea Mc Do va lua locul unitatii Billa si ...nu va fi adiacenta?!?!
#572
Postat 07 septembrie 2011 - 21:54
#573
Postat 07 septembrie 2011 - 22:07
BogdanTm, la 07 septembrie 2011 - 21:54, a spus:
Cred ca nu ai vazut cum buticarii sau comerciantii din euro cumparau carucioare pline cu pungi de zahar de la Billa, pt ca era mai ieftin decit la furnizorii lor...
#574
Postat 07 septembrie 2011 - 22:19
#575
Postat 07 septembrie 2011 - 22:29
Doppler, la 07 septembrie 2011 - 22:07, a spus:
Sunt de acord cu tine..dar pina la urma SCOPUL final nu este acela de a VINDE?? Daca omul vine cu banii in mana de ce conteaza daca ia 1 bucata sau 1000? Iar daca esti asa bun distribuitor aduci 100 de tiruri de zahar..pe care le VINZI si INCASEZI BANII PE ELE....
#576
Postat 07 septembrie 2011 - 23:14
Adica probabil ca la respectivul produs a fost vreo oferta/promotie, trecuta si pe vreun pliant, oferta cu care se urmarea de fapt atragerea clientilor in unitate, conform uzantelor specifice. Insa daca veneau 3 intermediari care goleau tot stocul in 10 minute, clientii finali ar fi reclamat tocmai lipsa produsului din promotie, cel care i-a atras in unitate.
Cam asta imi imaginez eu.
#577
Postat 07 septembrie 2011 - 23:33
MHN, la 07 septembrie 2011 - 23:14, a spus:
Adica probabil ca la respectivul produs a fost vreo oferta/promotie, trecuta si pe vreun pliant, oferta cu care se urmarea de fapt atragerea clientilor in unitate, conform uzantelor specifice. Insa daca veneau 3 intermediari care goleau tot stocul in 10 minute, clientii finali ar fi reclamat tocmai lipsa produsului din promotie, cel care i-a atras in unitate.
Cam asta imi imaginez eu.
Exact, acesta este scopul acelor promotii. Trebuie sa recunoastem ca majoritatea dintre noi cumpara mai multe lucruri decit cele de pe lista. Daca mergi intr-un magazin pt un produs este sigur ca o sa cumperi mai multe.
#578
Postat 08 septembrie 2011 - 08:53
În alte ţări există (cred) şi legi specifice în acest sens - în Canada anul trecut în perioada sărbătorilor nu puteai cumpăra mai mult de 2 baxuri de Cola / familie, spre exemplu. În Franţa e ceva similar.
Problema cu "promoţiile" care se vând extrem de repede este că pot fi considerate bait-and-switch. Faci promoţie deşi tu deţii stoc doar de 10 bucăţi ... şi restul care vin cumpără alte chestii mai scumpe dacă tot or bătut drumul până la tine.
#579
Postat 10 septembrie 2011 - 05:46
ovidiu_tm a spus:
Citeaza
Sursa : http://www.primariatm.ro/du.php?t=ac
primariatm.ro
Citeaza
S.C. BEGA TM S.A., BUREBISTA nr.11
Lucrari tip a) - Constructii pentru comert - Amenajare supermarket si amplasare litere volumetrice. Zona D
[off-topic]: La descrierea autorizatiei pentru TIMCON, din lipsa de spatiu - probabil

Aceasta postare a fost editata de MHN: 10 septembrie 2011 - 05:50