Linia 33
#321
Postat 18 iulie 2011 - 13:32
#322
Postat 26 august 2011 - 01:15
#323
Postat 26 august 2011 - 05:31
#325
Postat 27 august 2011 - 11:40
Acum E5-ului i s-a redus cateva curse, traseul este deservit de Conecto C, nemaifiind nevoie de articulat, ca pe "vremuri". Banuiesc ca incet-incet o sa se ajunga la desfiintarea acestui traseu.
Daca s-ar prelungi E1 pana la Real, doar cateva curse ar putea merge pana la Metro si CET, nu e necesar ca toate, astfel autobuzul de pe E5 ar fi valabil pentru altceva, ca tot e nevoie de masini, caci la E1 nici n-ar trebui suplimentat traseul in cazul acesta, cum s-a suplimentat L33.
#326
Postat 27 august 2011 - 21:27
Aceasta postare a fost editata de emilut: 27 august 2011 - 21:27
#327
Postat 02 septembrie 2011 - 19:06
#328
Postat 02 septembrie 2011 - 19:08
Citat de pe net:
Citeaza
#329
Postat 22 septembrie 2011 - 15:22
data 22 septembrie 2011 ora 7.40
am anuntat soferul ca la ora urcarii in autobuz nu functiona cititrul pt bilete, iar acesta si-a nu a avut un comportament adecvat, respectiv civilizat.
Problema cititorului s-a rezolvat la prima oprire, insa m-a deranjat foarte tare comportamentul prezentat mai sus.
#331
Postat 22 septembrie 2011 - 22:07
Florin.B RATT, la 22 septembrie 2011 - 17:21, a spus:
"pacat". uite aici adresa de la relatii publice unde ti se ia plangerea mai in serios decat aici: relatii.publice@ratt.ro
Desi ma indoiesc ca se rezolva mare lucru - aici nu intra plimbarea soferului de la psihologul la care merge oricum in fiecare an cu pachetul de cafea, la comisia cica de disciplina, care nu face altceva decat sa-l mai intrebe ce mai face sotia etc. si, in cel mai bun caz, sa-i recomande pe un ton 100% tinator de parte cu soferul, sa nu mai faca din astea

Aceasta postare a fost editata de weg_mann4ratt: 22 septembrie 2011 - 22:08
#333
Postat 22 septembrie 2011 - 23:08

#335
Postat 23 septembrie 2011 - 17:35

#336
Postat 23 septembrie 2011 - 18:05
#338
Postat 23 septembrie 2011 - 21:18
weg_mann4ratt, la 22 septembrie 2011 - 22:07, a spus:
Desi ma indoiesc ca se rezolva mare lucru - aici nu intra plimbarea soferului de la psihologul la care merge oricum in fiecare an cu pachetul de cafea, la comisia cica de disciplina, care nu face altceva decat sa-l mai intrebe ce mai face sotia etc. si, in cel mai bun caz, sa-i recomande pe un ton 100% tinator de parte cu soferul, sa nu mai faca din astea

Nu-ţi doresc să ai de-a face cu medicul nostru psiholog. Cei care au încercat cu cafeaua, nu au mai primit avizul psihologic, chiar dacă corespundeau dpdv profesional. Întreabă pe cine vrei.
Şi, încă ceva. Nu ţine doar de aspectul psihologic, maniera în care un oarecare şofer (vatman) li se adresează călătorilor. Mai există şi factorul STRESS.
Deşi sunt cunoscut în cercul meu de cunoscuţi ca fiind un tip extrem de calm, am şi eu momente în care nu mai rezist. Aş vrea să te văd pe tine lucrând în atare condiţii.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 23 septembrie 2011 - 21:24
#339
Postat 01 noiembrie 2011 - 18:40
Raspund tot eu, "prea putine" au fost. Cu timpi de succedare si de 10 minute, in conditiile in care e Ziua Mortilor si un numar imens de timisoreni a mers din centru catre cimitirul din Sagului ... cam la 2-3 curse se producea cate o inghesuiala indescriptibila. Nici macar Conecto G nu erau suficiente pentru a-i prelua pe toti de la Catedrala+Mocioni dupa cate o asteptare de 10 minute. Evident, cu ocazia asta nu mai valida/composta NIMENI, nefiind loc nici sa arunci un ac darmite sa dai din coate si sa te scobesti in buzunare dupa titlul de calatorie. Presupun ca in statistici totul e fain si roz.
In orice caz, pe ala care-o facut planificarea l-as lega in camasa de forta si baga intr-o carcera de 1*1 m2 cu cioburi de sticla pe pereti, sa vada si el ce fain e in inghesuiala.
#340
Postat 01 noiembrie 2011 - 19:36
