Arad jud. Arad
#181
Postat 18 iunie 2011 - 15:13
#182
Postat 24 august 2011 - 08:18

O discutie de pe SSC:

Number of downloads: 28
#183
Postat 24 august 2011 - 09:17
Oricum tin minte ca si noi parca avem o astfel de problema la Dambovita, imi amintesc ca se discutase despre ea la intalnirea de un an a forumului.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 24 august 2011 - 13:47
#184
Postat 24 august 2011 - 09:23



#185
Postat 24 august 2011 - 12:18

#186
Postat 24 august 2011 - 17:38
Vali, la 24 august 2011 - 12:18, a spus:

Tot si-au dorit ei sa realizeze un "logan" al tramvaielor..se pare ca le-a reusit..daca mai tineti minte in 2004 la lansare, in acel test facut de germani au reusit sa se rostogoleasca cu loganul peste cap la o curba...cu "tramvaiul logan" au reusit sa il rupa in doua..."calitatea" produselor facute in asociere cu francezii nu se dezminte..

#189
Postat 25 august 2011 - 15:56
Arădenii prezenţi în centrul oraşului în dimineaţa de joi au putut asista la o premieră: primul tramvai construit în Arad a ieşit pe linii. Tramvaiul Imperio, construit de Astra Vagoane Călători, a circulat pe traseul UTA-Podgoria-Piaţa Romană şi retur. În momentul în care a ajuns în faţa Primăriei, tramvaiul s-a oprit pentru o festivitate la care au participat reprezentanţi ai fabricii care a realizat Imperio, oficialităţi arădene şi zeci de arădeni curioşi să vadă cum arată un tramvai modern. Mai mult, cei prezenţi acolo au avut posibilitatea de a face o scurtă plimbare cu mijlocul de transport în comun.
O nouă ramură a industriei
Prezent la festivitate, proprietarul Astra Vagoane Călători, Vasile Blidar, a declarat că „prezentăm astăzi nu doar un tramvai nou, prezentăm o nouă ramură a industriei arădene, fabricaţia de mijloace de transport urban pe şine. Tramvaiul este o noutate în România. Este un tramvai ultramodern, pe care o să-l întâlniţi şi în cele mai dezvoltate ţări din lume. Prezentăm al doilea produs, primul fiind vagonul InterRegio. În viitorul apropiat mai avem un proiect, dar despre care vom vorbi la timpul potrivit”. Ţinând cont că Imperio a fost realizat în colaborare cu binecunoscuta firmă Siemens, reprezentantul companiei cu pricina a ţinut să precizeze că noul tramvai „va creea un nou standard de calitate în industria românească”.
Posibili clienţi
La prezentarea din faţa Palatului Administrativ a fost prezent şi primarul Aradului, Gheorghe Falcă. Acesta a spus că „pentru noi este important că, de Zilele Aradului, industria arădeană îşi prezintă cel mai nou produs. Acest produs este deja o mândrie naţională, Aradul făcând de aici încolo un nou segment de industrie pentru naţiunea română. Sperăm să fim printre primii beneficiari ai acestei mari investiţii şi, evident, să aducem confort în trafic. Din punctul meu de vedere, mulţi cetăţeni din România vor beneficia de acest produs”. Iar afirmaţia lui Falcă are susţinere, dacă ne gândim că la prezentare au participat şi reprezentanţi ai primăriilor din Timişoara, Cluj-Napoca şi Craiova.
Descrierea tramvaiului
Imperio a fost produs la Astra Vagoane Călători Arad și este considerat cel mai economic tramvai din lume. Are dotări moderne, podea joasă, sistem electronic de emitere a biletelor, sistem electronic de afişaj a traseului. Noul model de tramvai are 168 sau 240 de locuri, în funcție de numărul de module din care este format. Preţul lui Imperio a fost estimat la 1,7 milioane euro.
sursa: tion.ro
Pana la urma si-a facut "iesirea in lume".. Sa vedem cum se va comporta in timp. In articol se mentioneaza ca e dotat cu sistem electronic de emitere a biletelor...deci are automate de bilete in el?
#190
Postat 25 august 2011 - 17:31
BogdanTm, la 25 august 2011 - 15:56, a spus:
O nouă ramură a industriei
Prezent la festivitate, proprietarul Astra Vagoane Călători, Vasile Blidar, a declarat că „prezentăm astăzi nu doar un tramvai nou, prezentăm o nouă ramură a industriei arădene, fabricaţia de mijloace de transport urban pe şine. Tramvaiul este o noutate în România. Este un tramvai ultramodern, pe care o să-l întâlniţi şi în cele mai dezvoltate ţări din lume. Prezentăm al doilea produs, primul fiind vagonul InterRegio. În viitorul apropiat mai avem un proiect, dar despre care vom vorbi la timpul potrivit”. Ţinând cont că Imperio a fost realizat în colaborare cu binecunoscuta firmă Siemens, reprezentantul companiei cu pricina a ţinut să precizeze că noul tramvai „va creea un nou standard de calitate în industria românească”.
La prezentarea din faţa Palatului Administrativ a fost prezent şi primarul Aradului, Gheorghe Falcă. Acesta a spus că „pentru noi este important că, de Zilele Aradului, industria arădeană îşi prezintă cel mai nou produs. Acest produs este deja o mândrie naţională, Aradul făcând de aici încolo un nou segment de industrie pentru naţiunea română.
Hmmm o noua ramura, poate o noua sectie ca ramura este constructia de material rulant, cel putin asa tin minte de la scoala. Iar dl Vasile Blidar vorbea cumva in fata aradenilor sau in fata unor bastinasi din vreun trib proaspat descoperit? cum sa fie o noutate pentru Romania tramvaiul, sau ne-o fi confundat cu Ciadul. Oricum cam mult fast dupa parerea mea, pentru ceva ce "s-a rupt" acum cateva zile si care in statele moderne este ceva normal nu un lux, asta e din pacate contraefectul de a fi cu 20 de ani in urma.
Sunt curios daca peste cateva zile va aparea din nou un articol cu "tramvaie noi pentru Timisoara" si ia ghici de unde o sa le si procuram?
Pun si eu un clip cu evenimentele de mai sus
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 25 august 2011 - 17:40
#191
Postat 25 august 2011 - 18:05
Gygyman6, la 25 august 2011 - 17:31, a spus:
Sunt curios daca peste cateva zile va aparea din nou un articol cu "tramvaie noi pentru Timisoara" si ia ghici de unde o sa le si procuram?
In mod evident licitatia este deschisa..pentru toti participantii..Nu se poate alege un ofertant prin licitatie directa...dar fiind in Romania depinde cine va castiga urmatorul scrutin electoral. In functie de asta..vom vedea cine va fi firma "castigatoare".
#192
Postat 25 august 2011 - 21:40
aradon.ro
Aer condiţionat, scaune comode şi afişare electronică în cel mai modern tramvai din România
adevarul.ro
(FOTO/VIDEO) Arădeni, „eu sunt Imperio: primul tramvai modern realizat la Astra Arad în colaborare cu Siemens!”
vestic.ro
Valer Blidar despre noul Imperio: "Tramvaiul de astăzi este unul ultra modern pe care îl veţi întâlni în cele mai dezvoltate ţări ale lumii"
vestic.ro
IMPERIO, lansat la ZILELE ARADULUI
arq.ro



foto: aradon.ro
rBFpk4rt2QA
video: arq.ro
#194
Postat 25 august 2011 - 22:15
#195
Postat 26 august 2011 - 00:56
Iar Astra va castiga licitatiile din tara (si nu numai) datorita pretului (relativ) scazut al produsului, asa ca este doar o chestiune de timp pana cand vom avea si in Timisoara tramvaie construite in Arad.
In ceea ce priveste calitatea produsului, vi se par ca autobuzele Mercedes si firobuzele Skoda ar fi de calitate superioara? La (aproximativ) acelasi nivel de calitate vor fi si tramvaiele (Siemens) Astra fabricate la Arad tocmai datorita participarii la proiect a firmei Siemens.
Calitatea produsului este una controlata, nici prea-prea si nici foarte-foarte, undeva intre 10 si 20 de ani de functionare, mult depinzand si de intretinerea lor in exploatare.
Dupa parerea mea nu se vor mai face tramvaie de calitatea celor germane fabricate in urma cu 40 si ceva de ani mult timp de acum incolo. S-au schimbat regulile pietei...
Oricum, aceste Imperio mi se par prea masive pe ecartamentul ingust din Arad, par disproportionate pe linie ingusta...
#196
Postat 26 august 2011 - 06:30
#197
Postat 26 august 2011 - 09:15
#198
Postat 26 august 2011 - 11:13
mile, la 26 august 2011 - 00:56, a spus:
Iar Astra va castiga licitatiile din tara (si nu numai) datorita pretului (relativ) scazut al produsului, asa ca este doar o chestiune de timp pana cand vom avea si in Timisoara tramvaie construite in Arad.
Eu unul inca sustin ca a fost o oarecare "grandomanie", nu la un nivel prea mare ,dar chear din afirmatii prea se autolauda "lumea" pe acolo. Nu stiu ce sa spun, dar "ambitiosii" fac parte din generatia care au "mancat fabrici cu flexul", nu doresc sa acuz, pentru ca stiu ca ei nu cred ca aveau functii prea mari cand a inceput "miscarea" aceea. In Timisoara fabrica s-a desfiintat prematur, oricum cu timpul patea ca Rocar, mai precis se spunea ca nu indeplineste norme, nu produce produse la standarde (de parca dupa ce s-a desfiintat era ceva care sa intreaca produsl respectiv). Pe langa asta nici acum nu e tarziu sa "intram si noi in hora" sa asamblam tramvaie pentru partea de vest.
Cat despre Astra si Arad, eu zic ca au avut noroc, noroc pentru ca sunt producatori de vagoane de tren, datorita circumstantelor au supravietuit, ca doar Tractorul si Aro au "apus" de mult in circumstante suspecte. De aceea eu inca spun ca a fost prea mare autolauda, si totusi este primul proiect daca nu ma insel care are sorti de izbanda, IAR Ghimbav trebua sa produca Cobra acum multi ani, s-a ales praful, Aro trebuia sa produca Humveeuri pentru americani, vad ca e "plina" Romania de ele

Nu spun ca este rau ce s-a intamplat la Arad dar nu au avut decat "noroc" ca s-a intamplat asa, si nu este o mare realizare, e cam rau sa te lauzi ca "facem un tramvai modern, intr-o fabrica romaneasca" dupa 20 de ani, in care in vest e ceva comun nu un lux. Eu compar ce s-a intamplat ieri cu inaugurarile de 5m de autostrada, pe care cei care le inaugureaza ,le vad ca pe o mare realizare. Daca se incerca asa ceva in 90 sau pe la inceputul lui 2000 intra si Astra in faliment din cauza unui esec, iar atunci nu cred ca se mai lauda nimeni cu nimic.
#200
Postat 26 august 2011 - 12:22
mile, la 26 august 2011 - 00:56, a spus:
Exact aceeaşi discuţie s-a purtat pe forumul Tempo Poli. Cine vrea să comenteze o să comenteze indiferent ce dovezi i s-ar aduce sau orice apeluri la logică s-ar face.
Cert este că se produce un tramvai în România cu tehnologie germană. Şi Dacia Logan, cât o fi ea de proastă, totuşi se vinde în draci în Europa. Românii, bineînţeles, sunt mai presus de a cumpăra ceva mediocru dar funcţional şi ieftin de întreţinut .. la noi trebuie să fie lux. Că luxul de a avea Mercedes nu este dublat de luxul de a cumpăra la timp piese de schimb scumpe .. ei, mare lucru, motive în plus de cârcoteală.
Aceasta postare a fost editata de dAImon: 26 august 2011 - 12:46