STP Timișoara Forum: A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (148 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km

#701 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 august 2011 - 21:12

Bypass Arad:

- pasaj la km 6+020:

Imagine postata
Imagine postata

- lucrări de terasamente, km 6+300:

Imagine postata

- zona clădirii DSV:

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

nenea_hartia - forum SSC
0

#702 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 august 2011 - 21:12

- podul peste Mureş fără cofraje:

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

nenea_hartia - forum SSC
0

#703 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 17 august 2011 - 09:55

Vezi postareacseh_17, la 16 august 2011 - 10:14, a spus:

Eu-s mai greu de cap, si fara o harta nu vad lucrurile cum trebe. Se poate? :please: :)

Uite aici:

Imagine postata
0

#704 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 17 august 2011 - 10:22

2 poze facute duminica seara la cladirea DSV Arad:

Imagine postata

Imagine postata

bogdymol - forum SSC
0

#705 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 17 august 2011 - 11:08

Vezi postareaChagall, la 17 august 2011 - 09:55, a spus:

Uite aici:

Imagine postata



Un lucru nu inteleg, de ce nu s-a ales varianta Giarmata Vii? Iar drumul cu albastru din spatele Remetea, nu exista sau?

P.S. Mersi de HARTA!
0

#706 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 17 august 2011 - 11:17

:)
Oficial, conducatorii judetului au declarat in faza de proiect, ca daca traseul ar fi prea apropiat de nord-estul orasului, atunci s-ar ingradi dezvoltarea in aceasta directie...
0

#707 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 17 august 2011 - 15:55

Acum m-ati bagat pe mine in ceata. Drumul marcat cu albastru catre Remetea si apoi catre autostrada nu exista momentan si nici nu va exista in viitorul apropiat. Din ce se vede in desen (harta) ar trebui sa plece taman de la Continental (automotive - cauciucuri - anvelope) pe la Muzeul Satului Banatean, prin padure nedefrisata, apoi paralel cu CF, la nord de aceasta, pana la autostrada. Dar mai este nevoie de un pasaj sau bariera peste CF care merge catre Giarmata, respectiv Lipova...Apropo, a mai ramas vreo gaura prin care sa treaca aceasta sosea la pasajul CF de pe centura?...Daca nu, atunci este clar ca nu se va face asa ceva...
Eu cred ca doar la Remetea se va face o bifurcatie catre autostrada plus un pasaj peste CF sau o .....bariera !?....
Am impresia ca pana vom avea si acest al doi-lea punct de incarcare-descarcare, vom ramane cu unicul si singurul punct, cel de la Giarmata, trecand prin Dumbravita cea cu trei benzi...
Tare de tot...Acum m-am luminat, mult timp vom avea un singur drum de acces catre AS, ca si toate satele si comunele pana la Lugoj...
0

#708 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 17 august 2011 - 17:27

Al doilea nod va fi in punctul marcat cu verde si face parte dintr-un alt tronson, din Timisoara Bypass de pe tronsonul Timisoara - Lugoj

Imagine postata

Harta detaliata

Imagine postata

Descarcarea pe DN6 intre Remetea Mare si Izvin

Imagine postata

Toate aceste harti detaliate au fost postate cu mult timp in urma si aici.
0

#709 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 17 august 2011 - 17:51

Nu mi-a scapat nimic. Doar ca marcajul albastru din postarea #571 catre Remetea este pus (atunci) aiurea. Daca acel marcaj vrea sa insemne o cale de acces catre AS, atunci este valabil ce-am scris in postarea #575.
Daca ne referim la hartile din postarea #576, atunci vom vedea ca urcarea pe AS se va face undeva intre Remetea si Izvin (nu inainte de Remetea) printr-un drum de legatura intre DN si AS. Si aceasta varianta mi se pare ... cel putin nepotrivita (ca sa nu zic ridicola). Ca si cand te abati de la strada principala sa mergi la gara sa iei trenul...Aici trece "timisoara" prin Remetea (cate benzi avem in Remetea?) ca sa mearga la AS, iar dincolo prin Dumbravita si Giarmata (doua benzi, nu pe sens ci in total)...
Chiar nu vi se pare ca este o .... TAMPENIE ... iar intre cele doua noduri avem un ... Aeroport ... si atat ...
0

#710 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 17 august 2011 - 18:10

:)
Dupa parerea mea, este o TAMPENIE pe moment.
Insa pe un termen de 10-20 de ani, cred ca va fi o decizie buna ca nu s-a apropiat mai mult autostrada de oras.

Vezi postareaChagall, la 15 august 2011 - 11:57, a spus:

Schimbari in ce sens? Gropi aparute, asfalt distrus etc?

Vor aparea nevoi noi de dezvoltare a infrastructurii.

Vezi postareamile, la 15 august 2011 - 13:19, a spus:

Chiar nu putem anticipa niste lucruri.
Pai daca acum doi ani s-a "modernizat" acest sector de drum, la anu' iarasi se vor apuca de lucru, sa largeasca strada (carosabilul), iar intre Dumbravita si Giarmata inclusiv avem doua benzi (cate una pe sens) pe care vor circula toti cei care merg spre autostrada si cei care vin dinspre autostrada plus cei pe/de pe directia Lipova, inclusiv cei care vor veni de pe centura Timisoarei. Nu era normal ca aceste largiri sa fi fost facute, daca au oricum de gand sa le faca vreodata. Este posibil ca din decembrie sa ne dam seama ca ... am facut un ...KKt mare...

Cele doua lucrari, adica reabilitarea DJ691 cu largirea la 3 benzi (in total) pe teritoriul comunei Dumbravita si Autostrada Arad-Giarmata, au fost contractate de catre autoritati diferite, cu interese si obiective diferite, avand la baza informatii si date statistice diferite.
Plus ca intre cele doua studii de fezabilitate si alte faze care le-or fi precedat, or fi existand diferente majore de timp si nu numai.
Deci nu ar trebui sa ni se para ciudat...

Vezi postareaChagall, la 15 august 2011 - 13:25, a spus:

Adoptam solutii pentru moment si nicidecum in perspectiva. :please:

Exact!
Din pacate.

Aceasta postare a fost editata de MHN: 17 august 2011 - 18:19

0

#711 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 17 august 2011 - 18:46

Vezi postareaMHN, la 17 august 2011 - 18:10, a spus:

:)
Dupa parerea mea, este o TAMPENIE pe moment.
Insa pe un termen de 10-20 de ani, cred ca va fi o decizie buna ca nu s-a apropiat mai mult autostrada de oras.



La Belgrad trece AS prin mijlocul orasului si n-am (prea) vazut sa se simta dezavatajati din acest punct de vedere.
Ar fi fost Timisoara mai dezvoltata si mai frumoasa daca n-ar fi fost taiata de Bega si CF. Tocmai acestea doua au industrializat-o si infrumusetat-o la un moment dat. Insa nu stim (si nici nu vrem) sa le punem in valoarea lor maxima atat Bega cat si CF, ambele devenind cosuri si lazi de gunoi ale orasului, ale unei populatii ratacite in lupta pentru bani, cat mai multi bani, o parte din ea chiar pentru lupta de supravietuire, iar in multe cazuri aceeasi populatie refuzand chiar munca.
Sustinerea ca apropiatul AS de oras ar duce la stagnarea dezvoltarii sunt niste baliverne, momeli aruncate de unii si altii...
0

#712 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 18 august 2011 - 17:52

Vezi postareaChagall, la 15 august 2011 - 11:26, a spus:

Pe portiunea Deva - Orastie, firma Strabag s-a pus serios pe munca: :respekt:

Dealul dintre satele Chimindia si Banpotoc ! Fotografii realizate in data de 13.08.2011

Imagine postata
...
Adrian! - forum SSC


Din cit am prins stirea la TV, localnicii se plingeau de praful creat de santier. Evident ca un ong eco facea scandal. Sper sa rezolve conflictul pe cale amiabila si lucrarile sa nu fie intirziate.


Vezi postareaChagall, la 18 august 2011 - 15:58, a spus:

Oare in locul combinatelor de la Calan si Hunedoara, cati km de autostrada putea Ceausescu sa faca? :beer2:


Sau centrala cu sisturi bituminoase de la Anina.
0

#713 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 19 august 2011 - 15:50

Arad bypass:

- nodul IC1, sensul giratoriu din intersecţia cu DN7, km 0+620:

Imagine postata

- km 0+920, pasaj peste CF Arad-Nădlac; s-a lăsat loc pentru eventuala dublare a liniei:

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

- pasajul de la clădirea DSV, km 6+420:

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

- demolări lângă clădirea DSV, km 6+600; această clădire era ieri în picioare:

Imagine postata
Imagine postata

- lucrări de finalizare a terasamentelor, km 7+300:

Imagine postata

nenea_hartia - forum SSC
0

#714 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 19 august 2011 - 15:51

- podul peste Mureş, km 7+360-7+800:

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

- vedere de pe pod spre cartierul Alfa:

Imagine postata

- aşternere balast stabilizat la km 8+900:

Imagine postata

- semn de circulaţie la km 11+600 :respekt: :

Imagine postata

- pe aici va trece DN spre Timişoara, km 12+040:

Imagine postata

nenea_hartia - forum SSC
0

#715 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 19 august 2011 - 15:52

Zona "neutra" dintre cele doua tronsoane

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

nenea_hartia - forum SSC
0

#716 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 19 august 2011 - 15:54

Cladirea DSV (cu o luna in urma si acum) :respekt:

Imagine postata

nenea_hartia, danla - forum SSC
0

#717 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 august 2011 - 22:37

Super. Din nou multumim pentru poze. :respekt:
0

#718 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 20 august 2011 - 10:40

Din fericire avem multe poze de pe acest tronson, la fel si acceptul autorilor de a le posta pe forumul nostru. :coolspeak:
0

#719 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 21 august 2011 - 08:26

Vezi postareacseh_17, la 16 august 2011 - 10:14, a spus:

Eu-s mai greu de cap, si fara o harta nu vad lucrurile cum trebe. Se poate? :rad: :censored:

Uite aici inca o "vedere din saltelit" a descarcarii de dupa Giarmata + explicatii de la profesionisti. :coolspeak:

--------------------------------------------------------------------------
Autostrada SUPRAtraverseaza DJ691. Acolo vor fi mai multe elevatii pentru ca e nod, de-aia poate nu intelegeti exact ce e acolo. E un nod trompeta, vi-l pun imediat.

Din satelit:
Imagine postata

Proiectat:
Imagine postata


ionut - forum SSC
0

#720 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 23 august 2011 - 10:19

Imagine postata

Imagine postata

Aici se vad straturile de asfalt:

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Aici mai e ceva de lucru:

Imagine postata

Imagine postata

Un rambleu foarte mare:

Imagine postata

Imagine postata

Urmatoarele 2 poze sunt facute de pe DJ693 Ortisoara - Seceani:

Imagine postata

Imagine postata

bogdymol - forum SSC
0

Arata acest topic


  • (148 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi