Tramvaie in sir indian In aceasta ordine: 5,2,1 si 6
#1
Postat 07 decembrie 2008 - 21:00
#2
Postat 07 decembrie 2008 - 21:06
#3
Postat 07 decembrie 2008 - 21:35
Cum am mai spus mai demult intr-un post, intervalele de circulatie sunt rezultatul unei operatii de aritmetica:
durata parcurgerii unui traseu : numar de trenuri = interval de circulatie.
La o astfel de abordare, si traseele fiind inegale la lungime, devine inevitabil ca la un moment dat, la anumite ture, tramvaiele sa circule "unul in coada celuilalt".
Daca insa s-ar stabili graficele prin raportare si la circulatia celorlalte linii cu care tramvaiul in cauza are traseu partial comun, s-ar gasi o solutie rezonabila. Aspectele sesizate acum de voi se pot rezolva fara bani, fara investitii, ci numai cu oarece vointa si o persoana din RATT cu un cap bun la matematica. (care sa se ocupe de grafice).
#4
Postat 07 decembrie 2008 - 22:32
#5
Postat 10 decembrie 2008 - 20:53
Tare mi-e teama ca si aceasta intamplare s-a datorat succederii rapide a mai multor garnituri, urmand un gol de timp imens de neacoperit mai apoi.
#6
Postat 11 decembrie 2008 - 02:27
#7
Postat 11 decembrie 2008 - 03:11

Aceasta postare a fost editata de Ciup: 11 decembrie 2008 - 14:40
#8
Postat 11 decembrie 2008 - 11:13
#9
Postat 11 decembrie 2008 - 15:51
#10
Postat 11 decembrie 2008 - 17:45
#11
Postat 14 ianuarie 2009 - 16:28
#12
Postat 12 februarie 2009 - 16:05