Discuții generale despre autostrăzi si drumuri express
#142
Postat 09 iunie 2011 - 11:22
BogdanTm, la 09 iunie 2011 - 10:38, a spus:
Da, ai dreptate.
MHN, la 09 iunie 2011 - 10:56, a spus:
Nu stiu exact ce presupune acest lucru, insa intrebarea era daca se va plati pe toate autostrazile (ce multe avem) din Romania sau doar pe unele?...Deci cei care locuiesc in apropierea autostrazilor cu plata, vor plati orice urcare pe autostrada, iar cei care locuiesc in vecinatatea autostrazilor fara plata, vor tot circula in drumurile lor zilnice sau mai putin zilnice fara a plati ceva,... in acest sens ar fi o discriminare...
#143
Postat 09 iunie 2011 - 11:30
#144
Postat 09 iunie 2011 - 11:36
mile, la 09 iunie 2011 - 11:22, a spus:
Localnicii din apropierea autostrazilor cu plata, la fel ca si localnicii din apropierea autostrazilor fara plata, vor avea la dispozitie rutele alternative (deja existente) fara plata suplimentara despre care se vorbeste acum. Iar aceste rute alternative sau hai sa le spunem clasice (DN-uri sau DJ-uri) oricum vor fi mai libere de camioane si trafic greu, dupa finalizarea autostrazilor.
Aceasta postare a fost editata de MHN: 09 iunie 2011 - 11:38
#145
Postat 09 iunie 2011 - 11:36
#146
Postat 09 iunie 2011 - 12:03
MHN, la 09 iunie 2011 - 11:36, a spus:
Pai cei fara plata de ce sa foloseasca rutele alternative?...doar daca s-au saturat de atata mers pe autostrada si vor sa mai treaca si prin localitati...Sustineam doar ca nu-i corect ca unii sa plateasca autostrazile in timp ce altii nu, indiferent ca s-au construit din bani europeni sau proprii...
#147
Postat 09 iunie 2011 - 16:15
In Italia, platesti de te usuci! Nu are logica! PLata ca si in Ungaria, Austria si asa maideparte!
#148
Postat 09 iunie 2011 - 17:28
#149
Postat 09 iunie 2011 - 19:38
#150
Postat 09 iunie 2011 - 19:44
cseh_17, la 09 iunie 2011 - 16:15, a spus:
In Italia, platesti de te usuci! Nu are logica! PLata ca si in Ungaria, Austria si asa maideparte!
Daca mergi distante mai mari Italia nu mai e chiar asa scumpa...daca ai lua-o prin munti pe drumuri nationale in loc sa mergi pe autostrada mai mult ai da pe motorina/benzina decat taxa pt autostrada. spre exemplu de la bologna catre roma...
#151
Postat 09 iunie 2011 - 23:15
Wegmann, la 09 iunie 2011 - 19:38, a spus:
Pai taxele (majoritatea lor) sunt incluse in pretul benzinei, deci sunt platite de toata lumea care alimenteaza acolo, nu numai de catre nemti. Am auzit de intentia de a pune taxe, dar mai mult ca sigur le va plati toata lumea, nu doar "ausländer-ii".

#152
Postat 13 iunie 2011 - 12:12
coracao, la 09 iunie 2011 - 19:44, a spus:
Da, daca poate esti TIR-ist... De la "granita", si pana la Bergamo, mi se pare cam mult 30+ de euro...

#153
Postat 05 iulie 2011 - 21:24
Două dintre autostrăzile românești se vor conecta cu cele ungurești. Acordurile privind conexiunea autostrăzilor între Arad - Nădlac şi Csanádpalota - Makó - Szeged şi între Cluj Napoca - Santăul Mare şi Nagykereki - Szolnok au fost semnate, marți, la Budapesta, de către ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, și ministrul dezvoltării naţionale din Ungaria, Pal Volner.
În baza acestor acorduri, se vor înfiinţa câte un grup de lucru la nivel de experţi, pentru fiecare conexiune de autostradă, la care vor participa specialişti ai ambelor ţări în domeniul proiectării, construcţiei, întreţinerii şi managementului de drumuri şi poduri, potrivit unui comunicat remis de Ministerul Transporturilor.
”Semnarea acestor acorduri reprezintă o garanţie în plus că autostrăzile româneşti vor fi racordate la cele europene. Faptul că după doar şase luni de la întâlnirea noastră de la Bucureşti am reuşit să înlăturăm toate obstacolele birocratice care amânau conectarea autostrăzilor de la graniţele româno-maghiare arată că ambele administraţii au înţeles şi înţeleg importanţa accelerării proiectelor noastre comune în beneficiul cetăţenilor români şi maghiari”, a declarat ministrul Anca Boagiu.
Potrivit acesteia, în ultimul timp s-au realizat adevărate progrese în contractarea fondurilor europene pentru infrastructura de transport.
”Numai pentru autostrăzile de pe coridorul IV pe tronsonul Nădlac - Sibiu contractele însumează 1,12 miliarde de euro, ele urmând a fi finalizate în 2013”, a adăugat Boagiu.
sursa : evz.ro
#154
Postat 10 iulie 2011 - 09:44




#155
Postat 10 iulie 2011 - 12:16

Pacat ca la Arad peste Mures nu s-a realizat acelasi tip de pod.
#157
Postat 19 iulie 2011 - 11:39
18 Iul 2011
Liderul formaţiei Holograf, Dan Bittman a obţinut autorizaţie să-şi facă un drum privat pe care să ajungă de la proprietatea sa la Autostrada Soarelui, printr-o parcare. Documentul a fost semnat de fostul director, Liviu Costache, chiar în ziua în care acesta şi-a dat demisia. Compania de Autostrăzi cercetează cazul şi ar putea dispune închiderea drumului, dacă se constată că amenajarea e ilegală.
De la vila aflată pe malul bălţii Suliman, unde îşi construieşte şi un teren de tenis, Dan Bittman iese în autostrada Soarelui pe un drum privat, care traversează o benzinărie. Legea spune că accesul la autostradă se face prin noduri rutiere. Nicio vorbă despre parcări.
Artistul are şi o explicaţie.
"Accesul este strict pentru mine şi familia mea, l-am construit la cererea mamei mele care este foarte bolnavă şi îmi era greu să o aduc aici, la terenul ei. Am toate actele în regulă, altfel nu mă apucam"
Doar că, din ce spune paznicul bălţii, nu prea e strict pentru familie.
Cum a obţinut, totuşi, rockerul aprobarea să-şi construiască drumul? A primit autorizarea de la fostul director al Companiei de Autostrăzi, Liviu Costache, care a semnat documentul chiar în ziua în care a demisionat. L-a ajutat şi Poliţia rutieră.
Şefii actuali ai companiei de autostrăzi promit să analizeze situaţia.
Sursa: Antena 3
#158
Postat 19 iulie 2011 - 11:51
Chagall, la 19 iulie 2011 - 11:39, a spus:
Artistul are şi o explicaţie.
"Accesul este strict pentru mine şi familia mea, l-am construit la cererea mamei mele care este foarte bolnavă şi îmi era greu să o aduc aici, la terenul ei. Am toate actele în regulă, altfel nu mă apucam"
Sursa: Antena 3
sunt la moda expplicatile cu mama bolnava si rude bogate ale demnitarilor saraci. Sincer ma indoiesc de dorinta unei persoane in varsta si cu probleme de sanatate de a-si vizita proprietatile imobiliare din mijlocul campiei..
#159
Postat 29 iulie 2011 - 07:06
Citeaza
Cititi intreg articolul/interviul aici
Cica a reusit sa negocieze cu Bechtel un pret cu 50% mai mic pentru autostrada A3

#160
Postat 29 iulie 2011 - 07:49