STP Timișoara Forum: Stiri despre transportul in comun din Timisoara - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (142 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • Ultima »

Stiri despre transportul in comun din Timisoara

#661 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 iulie 2011 - 17:58

Pai asta si e problema: sa nu le foloseasca pe loc. Deodorantele se folosesc in mod normal dupa ce te speli (asta ar putea fi o problema pentru multi...). :lol:
0

#662 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 12 iulie 2011 - 18:26

Daca le folosesc doar dupa ce se spala din pacate foarte multi le vor putea pastra ca si bibelou.. :lol:
0

#663 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 13 iulie 2011 - 11:23

Legat de promotia la deodorante..am doua nelamuriri...scrie in afis la minim o calatorie sau un abonament achizitionat..asta inseamna ca participa si cei care cumpara bilete? sau doar abonamentele? si in continuare scrie "poti castiga"..asta in limbaj de promotie trebuie interpretat ca se participa la o tombola? sau cum? nu scrie "explicit" vei castiga...ci..poti castiga.. <_<
0

#664 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 iulie 2011 - 20:57

Aratau la TV o doamna care lua un bilet si odata cu el a primit si deo.
0

#665 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 iulie 2011 - 23:09

Zilele trecute i-am vazut pe cei de la Antena luand un interviu doamnei de la chioscul din Libertatii.
0

#666 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 iulie 2011 - 22:24

Cu tramvaiul la sat. Primul tren ușor va lega Timișoara de comuna Moșnița Nouă

Citeaza

Asociația Metropolitană de Transport caută finanțare să lege Timișoara de comunele limitrofe prin extinderea liniilor de tramvai. Autobuzele care circulă în zona metropolitană vor fi înlocuite de trenuri ușoare.


Citeaza

Persoanele care fac naveta din comunele din jurul Timișoarei vor putea călătorii în viitorul apropiat cu tramvaiul. Asociația Metropolitană de Transport, care a luat ființă în 2009, vrea să obțină fonduri europene pentru înlocuirea autobuzelor cu linii de tramvai. “Transportul electric este și ecologic și mai economic. Pe viitor vor fi înlocuite autobuzele care fac circulă deja în zona metropolitană cu tramvaie și troleibuze. Sunt așa zisele trenuri ușoare. Ele pot circula în Timișoara doar pe cele nouă linii modernizate, dar urmează acum și refacerea celorlalte linii. Deocamdată se caută finanțare pentru aceste proiecte”, a declarat Lăcrămioara Condea, purtător de cuvânt la Primăria Timișoara. Prima linie de tramvai extinsă va fi cea spre comuna Moșnița Nouă.

Autoritățile locale vor organiza o dezbatere publică pe 23 august, în Sala de Sport din Moșnița Nouă, cu privire la impactul asupra mediului, la care sunt invitați locuitorii din localitatea.

Transportrul Metropolitan a demarat în 2009, când s-au pus în circulație autobuzele pe rutele Ghiroda Moșnița Nouă. În acest moment există curse ale RATT-ului și spre Giarmata, Sânmihaiul German sau Dudeștii Noi, urmând să se extindă și spre alte comune. Primul troleibuz metropolitan va fi cel spre Ghiroda, pentru care urmează să se prelungească linia 11.




Sursa : Adevarul Timisoara

P.S. Daca M22 nu a fost rentabil din cauza numarului mic de calatori , cum va fi tramvaiul ?

Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 22 iulie 2011 - 22:26

0

#667 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 iulie 2011 - 23:30

De ce anume vor sa inlocuiasca autobuzul cu tramvaiul? :blink: Sunt cateva curse pe zi, toti calatorii incap intr-un autobuz, de ce ar dori sa investeasca o suma imensa de bani doar pentru a introduce un tramvai?

Pe de alta parte, care sunt cele 9 linii modernizate? Niciuna nu este modernizata in totalitate! Si care sunt urmatoarele linii care se vor moderniza, pe langa cele 9, avand in vedere ca noi avem doar 8 linii functionale in acest moment?

Troleibuz metropolitan spre Ghiroda? Inca n-am auzit asta, insa sunt 2 linii de autobuz care deservesc Ghiroda. La ce folos si extinderea liniei 11?

Si, in fine...tren usor?! Noi nu avem un tramvai ca lumea care sa circule prin centrul orasului si ei vor sa cumpere trenuri usoare spre comunele limitrofe?

Sunt doua explicatii: astia ori sunt in campanie, ori sunt dusi rau cu pluta :coolspeak: .
0

#668 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 iulie 2011 - 23:32

Amandoua explicatii sunt viabile . :coolspeak:
0

#669 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 iulie 2011 - 00:19

Vezi postareaRaoul94, la 22 iulie 2011 - 23:32, a spus:

Amandoua explicatii sunt viabile . :coolspeak:



CORECT!... si nu VIABILE ci VALABILE...adica mai mult decat viabile...
0

#670 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 iulie 2011 - 00:27

Si din nou o "petarda", probabil s-o fi dus un ziarist la cineva de la Primarie si l-a intrebat "aveti sa ne spuneti vreo minciunea azi, ca sisa nu mai stim ca sa scriem!", si restul este istorie. Ar fi nevoie de liniile de tramvaie care s-au scos inapoi, si de linii obisnuite de autobuz din oras inlocuite de tramvai nu de ce aberatii se vorbeste in articol. Desigur unii sunt cu capul pe umeri si nu cred asa ceva dar mie mila si groaza de cei care sunt pacaliti de asa ceva, vai vai vai! mai bine taceau din gura si bagau iar faza aia cu "va luam tramvaie noi ca alea din Bagdad!"
0

#671 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 23 iulie 2011 - 07:12

Vezi postareaNDY, la 22 iulie 2011 - 23:30, a spus:


Si, in fine...tren usor?! Noi nu avem un tramvai ca lumea care sa circule prin centrul orasului si ei vor sa cumpere trenuri usoare spre comunele limitrofe?



Ai dreptatte intru totul, decat sa viseze la "tren usor" mai bine ar folosi "trenul greu" :rad_masa: Adica cel obisnuit, pur si simplu infrastructura feroviara exista deja, avem 4 gari in oras, nu e mai simplu sa introduci un orar decent cu cateva garnituri automotor care sa mearga pe infrastructura de cale ferata a cfr EXISTENTA DEJA? La cate minciuni se vehiculeaza in campanie, ma mir ca nu le-a promis direct metrou de la AEM la Mosnita.... Noi inca asteptam vaporasele..si cateva garnituri decente de tramvai..iar ei... :plang:
O alta explicatie pe care mi-am gasit-o eu, este aceea ca toate aceste vise SF au nevoie de un studiu de fezabilitate, NU? Deci..motiv de aruncat sume de bani publici catre firmele prietene si cliente..care il vor intocmi..pentru ca studiile de fezabilitate se platesc..indiferent de realizarea sau nu a "proiectelor".
0

#672 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 iulie 2011 - 10:30

Cu alte cuvinte, renuntam la Linia 3 care exista deja si strabatea Freidorf-ul, cu posibilitea de a fi fost prelungita cu inca 2 - 2,5 Km pana la Utvin , chiar cu linie simpla, si ne apucam de o linie noua de cativa Km buni lungime (oare linie dubla?) pe un traseu care s-a dovedit nerentabil nici pentru autobuze cu frecventa relativ redusa. Unde-i logica?...Plus prioritatile de achizitie a unor tramvaie noi si de reabilitare a liniilor (nereabilitate) din oras, unde mai este mult de lucru.
Sunt 100 % sigur ca e vorba de praf in ochi cu ocazia viitoarei campanii electorale in care trebuie mers cu teme (obiective) mari si deosebite care sa trezeasca electoratul, nu cu maruntisuri...
Cred ca nici o institutie financiara n-ar da bani pe asemenea proiect in situatia economica actuala atat interna cat si europeana ca sa nu zic si mondiala.
Asa ca putem sta linistiti din acest punct de vedere. Cel mai mult ce ma deranjeaza legat de aceasta relansare a acestui subiect este faptul ca ne cred atat de redusi mintal, atat de tampiti.
Am fost atat de naiv (si sigur) sa cred ca (si) vaporasele (ma refer la linia de transport public) vor circula pana anul viitor in iunie, cu ocazia alegerilor locale, incat eram in stare sa fac un pariu cu oricine. Iata ca acum nici nu se pomeneste de asa ceva, din contra, se pare ca s-a renuntat de tot la acest proiect. Si ar fi fost o ocazie mare de a se bate Ciuhandu cu caramida in piept, ocazie pe care a ratat-o, din pacate si pentru el si pentru noi.
0

#673 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 23 iulie 2011 - 11:22

Noul depou de tramvaie vor s-o construiasca la Moșnița Nouă? Daca nu, linia respectiva este complet inutila.
In cazul in care banii provin din fonduri europene si de la stat, contributia Timisoarei fiind de doar 2%, sunt categoric PENTRU acest proiect. Decat sa se faca telegondole si alte prostii, mai bine asa ceva. Dar daca se doreste realizarea din fonduri exclusiv de la bugetul local, proiectul ar fi un mare fiasco!
0

#674 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 23 iulie 2011 - 12:16

Inainte ca si calul...


Sa clarificam cate ceva. Am mai vorbit pe tema asta inca la momentul “desfintarii“ M22 si M22b -ului. Cele 2 linii au fost desfintate si declarate nerentabile din interes, ca apoi firma SuperImposer sa faca aceleasi curse cu acelasi indicativ cu un orar dublu. Mai pe intelesul tuturor liniile acelea sunt o mina de aur. Chiar credeti ca s-ar investi aiurea? Totul s-a facut pe la spate din motive pe care nu le pot intelege.

Si daca este cineva care nu ma crede sa traga o vizita la AEM si sa se convinga singur.
0

#675 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 iulie 2011 - 13:05

Cred ca aici se aplica si conceptia omului: RATT-ul e companie "de stat" si daca putem fenta statul e super ok. Daca vine o companie privata sa faca aceasi treaba, omul se simte putin obligat si plateste biletul fara retinere (plus ca acesta se plateste direct la sofer, deci nu prea poti fenta). O linie de tramvai va avea aceasi numar mare de calatori fraudulosi, devenind in scurt timp nerentabila. Se vor reduce trenurile aflate pe linia respectiva si oamenii vor renunta incet-incet, cautand alte cai de a ajunge rapid in oras. :rad_masa:
0

#676 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 23 iulie 2011 - 15:07

Vezi postareamile, la 23 iulie 2011 - 10:30, a spus:

Cu alte cuvinte, renuntam la Linia 3 care exista deja si strabatea Freidorf-ul, cu posibilitea de a fi fost prelungita cu inca 2 - 2,5 Km pana la Utvin , chiar cu linie simpla, si ne apucam de o linie noua de cativa Km buni lungime (oare linie dubla?) pe un traseu care s-a dovedit nerentabil nici pentru autobuze cu frecventa relativ redusa. Unde-i logica?...Plus prioritatile de achizitie a unor tramvaie noi si de reabilitare a liniilor (nereabilitate) din oras, unde mai este mult de lucru.
Sunt 100 % sigur ca e vorba de praf in ochi cu ocazia viitoarei campanii electorale in care trebuie mers cu teme (obiective) mari si deosebite care sa trezeasca electoratul, nu cu maruntisuri...
Cred ca nici o institutie financiara n-ar da bani pe asemenea proiect in situatia economica actuala atat interna cat si europeana ca sa nu zic si mondiala.
Asa ca putem sta linistiti din acest punct de vedere. Cel mai mult ce ma deranjeaza legat de aceasta relansare a acestui subiect este faptul ca ne cred atat de redusi mintal, atat de tampiti.
Am fost atat de naiv (si sigur) sa cred ca (si) vaporasele (ma refer la linia de transport public) vor circula pana anul viitor in iunie, cu ocazia alegerilor locale, incat eram in stare sa fac un pariu cu oricine. Iata ca acum nici nu se pomeneste de asa ceva, din contra, se pare ca s-a renuntat de tot la acest proiect. Si ar fi fost o ocazie mare de a se bate Ciuhandu cu caramida in piept, ocazie pe care a ratat-o, din pacate si pentru el si pentru noi.

Eu cred că cei din primărie vorbesc doar ca să se afle în treabă. Pt instalarea infrastructurii necesare căii de rulare, trebuiesc făcute mai multe lucrări, dintre care, niciuna ieftină. Cum linia nu poate fi amplasată pe şosea, sunt necesare exproprieri, tăieri de copaci, construirea unui rambleu solid (dacă nu se recurge la patul de beton), canale pt drenarea apei, podeţe, reţea de contact+substaţiile de alimentare, etc.
În plină criză, nu cred să dispună de suficienţi bani pt un studiu de fezabilitate cât de cât serios. Ne-or da ei, europenii bani, nu zic nu, chiar nerambursabili, dar, de unde scoate primăria cofinanţarea? La o lucrare de asemenea dimensiuni, chiar şi acel 30% (sau cât o fi), reprezintă o mare problemă. Amortizarea costurilor de cofinanţare aferente construirii este din start utopică. Nu mai vorbesc de cele de întreţinere (cale de rulare, parc rulant cu tot ce înseamnă el, achiziţii, consumabile, service; plata energiei, plata personalului), în condiţiile în care randamentul unui asemenea traseu promite solemn să fie unul negativ.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 23 iulie 2011 - 15:08

0

#677 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 24 iulie 2011 - 15:46

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 23 iulie 2011 - 13:05, a spus:

Cred ca aici se aplica si conceptia omului: RATT-ul e companie "de stat" si daca putem fenta statul e super ok. Daca vine o companie privata sa faca aceasi treaba, omul se simte putin obligat si plateste biletul fara retinere (plus ca acesta se plateste direct la sofer, deci nu prea poti fenta). O linie de tramvai va avea aceasi numar mare de calatori fraudulosi, devenind in scurt timp nerentabila. Se vor reduce trenurile aflate pe linia respectiva si oamenii vor renunta incet-incet, cautand alte cai de a ajunge rapid in oras. :up_arow:



Nu fentezi tu ca si calator, isi fenteaza soferul firma lui in prima faza iar daca-si baga mana prea adanc s-ar putea sa renunte firma la traseul cu pricina din cauza nerentabilitatii, asta daca firma de transport nu-si creeaza un sistem de urmarire a soferilor.
Apropo de acest aspect, va relatez ceea ce am vazut anul trecut cand am mers la Oradea cu microbuzele cu plecare de langa fosta cantina CFR de pe Dragalina.
Din Timisoara toti am plecat cu bilete in regula fiind numarati si de un "supercontrol". La Arad cand au coborat primii calatori si au urcat altii peste capacitea microbuzului, soferul nu a mai eliberat bilete (deloc) insa a pretins pretul integral (cel oficial) pana la destinatia calatoriei, fie Chisineu-Cris, fie Salonta sau Oradea. Lucrurile au decurs in acest mod pana la Oradea. La un moment dat, fiind un control al politiei pe traseu, microbuzul fiind incarcat peste capacitate, soferul le-a cerut celor aflati pe culoar sezand pe propriile bagaje, sa se lase cat mai jos pentru a nu fi vazuti de politisti, calatoria pe "culoar" (si fara loc) fiind interzise. Multi dintre calatori care aveau bilete, ii returnau biletul soferului la coborare pentru o eventuala "revanzare", microbuzul nefiind dotat cu aparat de taxat fiscal (precum au taximetrele si nu numai). Acest sofer a incasat numai la dus (catre Oradea) 1 000 000 de lei (stateam in spatele lui si n-aveam ce face decat sa-i numar ciubucul), banii care s-ar fi cuvenit firmei la care era angajat cu salar. Si asta numai la un drum, dar facea trei astfel de drumuri sau trei jumate, o noapte dormea la Timisoara, alta noapte la Oradea.
La retur, alt sofer a incasat fara sa elibereze bilete, vreo 600 000 de lei, dar mai mult cu autostopul (la ia-ma nene).
N-am avut nimic a le reprosa nimic privind conduita profesionala, nici de limbaj, nici de comportament fata de calatori si nici de manifestare in trafic.
Dar vreau sa scot in evidenta un alt aspect. Cu un an in urma, aceste microbuze aveau plecari din ora in ora. Patronul obsevand ca nu are incasari destule, a rarit plecarile, respectiv tot la 90 de minute (1 1/2 ore). Dar el era de fapt furat si astfel s-a ajuns la supraincarcare, lucru de care soferii profitau si mai mult. In conditii normale, firma, respectiv patronul trebuia sa ajunga la concluzia ca are nevoie de midibuze pentru acest traseu. N-am exclus nici faptul ca soferii s-ar putea sa-i dea o parte din incasari nelegale chiar patronului, la mica intelegere , cum s-ar zice, ambii fentand statul...dar parca nu-mi vine sa cred aceasta varianta.
0

#678 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 iulie 2011 - 16:38

Exact asta voiam sa subliniez: toata lumea incearca sa fenteze. De aceea suntem unde suntem acum. :up_arow:
0

#679 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 25 iulie 2011 - 13:25

Locuitorii din Moșnița sunt chemați la dezbatere. Vor sau nu extinderea liniei de tramvai?
Ora de Timis

Citeaza

[...]După ce proiectul va fi pus în practică, Primăria Timișoara va renunța la autobuzele care leagă acum orașul de Moșnița și care a fost introdus în cadrul zonei metropolitane.

:happy:
0

#680 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 iulie 2011 - 17:37

Tanti asta nu stie ca nu mai avem asa ceva .

Super Imposer Rulz :happy:
0

Arata acest topic


  • (142 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • Ultima »

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi