STP Timișoara Forum: Tramvaie noi - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (42 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Tramvaie noi Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#561 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 iulie 2011 - 12:33

La prezentarea celor de la Siemens si Alstom la care am participat inpreuna cu colegii Cseh_17 & Manu Vatmanu , pe 8 Iulie , am aflat ca defapt Imperio este Siemens Avenio dar produs in Romania cu materiale mai ieftine :nervos: deci cred ca iarasi s-a facut rabat la calitate .

In schimb cei de la Alstom m-au incantat cu oferta lor , parca mult mai bine pusa la punct decat a celor de la Siemens , si faptul ca au si tramvaie cu podea partial - coborata ceea ce reduce costurile foarte mult , si au tot felul de tehnologii , in Franta sunt cei mai buni in materie de tramvaie & " light rail " .
0

#562 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 iulie 2011 - 14:01

Vezi postareaWegmann, la 16 iulie 2011 - 08:38, a spus:

EVZ


Bravo lor! Sa vedem ce iese. Poate si tramvaie noi pt. TM?
P.S.: Stiu ca multora, datorita orgoliului local, le va displace ideea. ("Cum sa cumparam noi tramvaie aradene") Insa daca raportul calitate/pret va fi bun, eu zic ca ar fi de luat in considerare. Decat sa cumperi 10 ULF, care oricum nu-s construite pt. Romania, mai bine 15-20 din astea.



Raport calitate/pret...? Eu nu as fii asa sigur de asta... Cum spunea colegu' Raoul94, la prezentare s-a spus clar ca este o versiune mai IEFTINA al modelului Avenio....
0

#563 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 16 iulie 2011 - 15:33

Vezi postareaRaoul94, la 16 iulie 2011 - 12:33, a spus:

La prezentarea celor de la Siemens si Alstom la care am participat inpreuna cu colegii Cseh_17 & Manu Vatmanu , pe 8 Iulie , am aflat ca defapt Imperio este Siemens Avenio dar produs in Romania cu materiale mai ieftine :rolleyes: deci cred ca iarasi s-a facut rabat la calitate .

In schimb cei de la Alstom m-au incantat cu oferta lor , parca mult mai bine pusa la punct decat a celor de la Siemens , si faptul ca au si tramvaie cu podea partial - coborata ceea ce reduce costurile foarte mult , si au tot felul de tehnologii , in Franta sunt cei mai buni in materie de tramvaie & " light rail " .



Plec doar de la postarea ta ca sa dezvolt o idee.
Nici n-au iesit tramvaiele pe strada, ma refer la IMPERIO, ca deja circula zvonuri ca n-ar fi de cea mai buna calitate (tipic romanesc). Se pare ca concurenta are oamenii ei si nu ma refer aici la colegii de pe forum. De unde putem fi siguri ca cei de la Alstom vor livra oraselor romanesti marfa de calitatea I, ... avem exemple cu Mercedes-uri fabricate in Turcia, nu de cea mai buna calitate, la fel cu firobuzele cehesti, daca ne straduiam un pic, scoteam noi (la Bucuresti) firobuze cel putin la aceeasi calitate. Impresia mea este ca pentru o piata pretentioasa (cea din occident) se produc lucruri de calitate superioara iar pentru piete mai putin pretentioase calitatea lasa de dorit.
Iar daca pretul final ramane 1,5 - 1,7 milioane de Euro (depinde si ce lungime (capacitate) au la acest pret), va fi de departe cel mai bun la raportul pret/calitate pentru Romania in urmatorii (cel putin) 20 - 30 de ani, avand (si) in vedere ca inca avem prea multi vandali printre noi.
In ceea ce priveste orgoliul local (spusele colegului Wegmann), s-ar putea ca el sa existe la anumite nivele dar ar fi o prostie mare, ar insemna ca acesti diriguitori locali sa fie rupti de realitatea secolului 21 (XXI).
Pe de alta parte (cum spunea si Wegmann) decat sa cumperi 10 tramvaie la doi ani, mai bine cumperi 50 la trei ani, pentru ca tot atat vor tine ca timp de exploatare. Ne imbatam cu apa rece daca credem ca un tramvai de 3,5 milioane de euro va rezista dublu (ca ore de functionare sau KM) in trafic decat unul cumparat cu 1,7 milioane. Eu unul nu cred acest lucru.
Si mai este si aspectul (motivatia) de a cumpara produse romanesti...nu mai enumar motivele...se cunosc... de catre cunoscatori... :rad_masa: ...
0

#564 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 16 iulie 2011 - 16:31

Vezi postareacseh_17, la 16 iulie 2011 - 14:01, a spus:

Raport calitate/pret...? Eu nu as fii asa sigur de asta... Cum spunea colegu' Raoul94, la prezentare s-a spus clar ca este o versiune mai IEFTINA al modelului Avenio....

Interesant punct de vedere. Hai să vedem "atuurile" autobuzelor Mercedes, cărora le cedează mai toate sistemele la cele mai mici fluctuaţii de temperatură.
0

#565 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 iulie 2011 - 16:44

Discutia asta imi aduce aminte de ce se vorbea despre Logan atunci cand a aparut pe piata si uite ca se vinde de aproape 7 ani si se vinde bine si in Franta, Germania, Olanda, etc. Fiabilitatea e chiar peste a unor modele cu pretentii si pretul e cu mult sub a unor modele similare produse mai la vest.
0

#566 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 iulie 2011 - 17:35

Faza e ca odata ce Siemens fabrica modelul Avenio , noi practic am facut o copie - in colaborare cu cei de la Siemens & Astra Vagoane Arad , cred ca tramvaiul are aceleasi specificatii ca modelul Avenio ( Inca nu stim nimic concret ) e clar ca odata ce pretul este mai mic s-a facut rabat la calitatea materialelor folosite .

Cei de la Alstom , v-am zis ca mi-a placut chestia cu podeaua partial coborata si am auzit ca tot ei asigura mentenanta pe un timp indelungat , nu va zic cat timp , ca nu sunt sigur si nu vreau sa scriu aberatii .

Din cate am vazut eu la prezentarea , domnul Goia , a dat umpic de inteles spre tramvaiele celor de la Alstom , Citadis .

Eu nu ma supar daca avem Imperio , deoarece este fabricat ( eu zic ca ansamblat ) in Romania si astfel ne va fi mult mai usor cu piese de schimb , revizii s.a.m.d .

Vedem ce promisiuni primim anul viitor .

Uitati aici un .pdf pentru modelul Avenio a celor de la Siemens .

Avenio PDF Presentation Siemens Mobility

Vedeti si lungimile disponibile , le gasiti la Pag. 8 .

Si uitati-va aici la modelul Citadis a celor de la Alstom .

De la Imperio inca nu avem nici o fisa tehnica ... :rad_masa: We must Wait :rolleyes:
0

#567 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 16 iulie 2011 - 18:13

Domnule, important e sa nu fie alb-violet in valuri... :rad_masa: ...in rest ce conteaza ca-i Siemens sau Alstom, important e sa fim noi "civilizati" cu ele, si calatorii, si vandalii, si cei de la RATT,...
0

#568 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 iulie 2011 - 21:50

Corect! Daca toate acele categorii ar fi avut grija necesara, sunt sigur ca inca circulam linistiti in Hanse sau Wegmann-uri, fara sa ridicam problema achizitionarii de tramvaie noi.
0

#569 Useril este offline   qew 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 iulie 2011 - 22:36

Tramvaiul facut la Arad nu e facut sub licenta Siemens la fel cum face de exemplu Skoda troleibuze sub licenta Irisbus?
0

#570 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 iulie 2011 - 22:50

Ar fi fost util sa citesti cu o pagina in urma , tot postarea mea :

http://www.ratt.ro/f...850
0

#571 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 17 iulie 2011 - 09:41

Chiar dacă e o copie de Avenio, e produs în România, unde muncitorul ia 1500 RON maxim în mână şi inginerul vreo 3000. Pe când în Franţa muncitor sub 1500 de euro pe lună şi inginer sub 3000 nu prea găseşti, deci uite un motiv să mai reduci preţul final al vagonului...
Să nu uităm că Astra Arad produce de 15 ani vagoane pe platforma Corail (,,AVA200") şi boghiuri Y32R şi Y32RS licenţă DeDietrich (Franţa). Şi le-au mai dat şi la export (Iran, Italia).
0

#572 Useril este offline   nykos 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 22 octombrie 09

Postat 28 iulie 2011 - 11:01

Clujul porneste licitatia pentru tramvaie noi, cu toate dotarile:

http://www.youtube.c...d&v=eBBX-oVvI0s

Intai Oradea, acum Cluj... TImisoara inca se zbate cu incompetenta si coruptia.
0

#573 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 28 iulie 2011 - 12:09

Nu va grabiti cu tramvaiele Astra! Sa le produca intai pe acelea pentru Arad. De ce sa fim noi cobaii? Daca se vor dovedi a fi bune, poate si Timisoara sa comande un lot candva. Primele zece pot comanda linistit un produs consacrat. In anii urmatori oricum va mai fi nevoie de cel putin inca o comanda de tramvaie.
0

#574 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 28 iulie 2011 - 22:12

Vezi postareaWegmann, la 28 iulie 2011 - 12:09, a spus:

Nu va grabiti cu tramvaiele Astra! Sa le produca intai pe acelea pentru Arad


Aradul nu a organizat încă nicio licitaţie pentru tramvaie...
0

#575 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 31 iulie 2011 - 08:09

50 de tramvaie noi cumparate cu un credit pe 20 de ani?!? Oare ne tin tramvaiele astea atatia ani?
Cu un credit pe o perioada atat de mare ne putem trezi ca si Oradenii, ca dupa ce vor fi casate aceste tramvaie, noi inca vom mai plati credite pentru ele.


Primaria vrea sa se imprumute de 50 de milioane de euro ca sa cumpere tramvaie noi in Timisoara. Vezi de unde!

31 iulie, 2011

Primarul Gheorghe Ciuhandu a facut deja primul pas pentru cumpararea unor tramvaie noi in capitala Banatului. Primaria se va imprumuta cu 50 de milioane de euro, pe 15 sau pe 20 de ani. Sursa imprumutului nu a fost inca aleasa.

Primarul vrea sa cumpere 50 de tramvaie noi pentru parcul auto al RATT. Dupa cum www.opiniatimisoarei.ro anunta in urma cu cateva saptamani, Ciuhandu nu a renuntat la ideea de a lua bani imprumut pentru a cumpara mijloace de transport noi in oras.

„In principiu, mergem pe acelasi proiect. Noi avem un mandat prin acea hotarare de a incepe negocieri si de a pregati achizitia acestor tramvaie. Acum o sa facem o informare la Consiliul Local si vom propune concret un caiet de sarcini pe partea tehnica, o varianta de finantare. Ne-ar mai trebui o hotarare de consiliu local si, daca lucrurile merg bine, atunci evident ca de la anul ar putea fi tramvaie noi”, a spus edilul pentru www.opiniatimisoarei.ro in urma cu cateva saptamani.

Iata ca primul pas a fost facut deja. Marti, in sedinta extraordinara la care se vor intruni consilierii locali cu ocazia Zilei Timisoarei, alesii vor avea pe mese un proiect prin care “se aproba contractarea unei finantari rambursabile interne/externe in valoare de maxim 50 milioane euro, cu o maturitate cuprinsa intre 15 si 20 de ani”. Potrivit proiectului, banii vor fi folositi si pentru modernizarea depoului RATT.

“Din bugetul local al Municipiului Timisoara se asigura integral plata serviciului anual al datoriei publice locale, oricaror impozite si taxe aferente realizarii obiectivelor de investitii de interes local, alte cheltuieli neeligibile ale finantarii rambursabile interne mentionata”, se arata in proiectul de hotarare.

Primarul Gheorghe Ciuhandu vrea ca pe intreaga durata a serviciului datoriei publice locale, ordonatorul principal de credite, sa aiba obligatia sa publice pe pagina de internet a primariei mai multe detalii despre datorie. Ramane de vazut ce vor vota insa consilierii locali si daca vor fi de acord cu contractarea imprumutului de 50 de milioane de euro.

Sursa: Opinia Timisoarei
0

#576 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 31 iulie 2011 - 10:43

Hmmm, pai si ce tramvaie cumpara, daca din acesti bani repara si "depoul Ratt" :plang: ?! Oricum si daca se cumpara (lucru care nu cred pana nu vad), totul este facut pe fuga si peste un an 2 ne trezim iar intr-un scandal ca au costat mai mult, ba ca sunt prea grele, ba ca strica linia, ba ca sunt prea mari, ba ca sunt prea mici, ba ca nu stiu ce, iar banul ramane dat si nimeni nu stie adevarul ca si cu troleibuzele. Eu inainte de tramvaie astept depoul ala nou promis acum ceva ani si care vad ca a fost minciuna pe bune :nervos: :plang:
0

#577 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 31 iulie 2011 - 14:44

Citeaza

Primarul vrea sa cumpere 50 de tramvaie noi pentru parcul auto al RATT


Tramvaie noi pentru parcul AUTO al RATT-ului.

Acum cativa ani se vorbea de un imprumut de 150 - 175 milioane de euro pentru 50 de tramvaie. Acum cumparam 50 de tramvaie cu 50 milioane de euro (sub un milion de euro / bucata,...s-or fi ieftinit tramvaiele) si ne mai raman bani si pentru modernizarea depoului. Care depou?, cel din Dambovita care n-are nici gard ca lumea? Despre noul depou nici nu se mai pomeneste, de fapt nici n-ar fi necesar, doar ca tot ei ziceau cu ceva timp in urma ca vor sa construiasca depou nou dar acum n-au bani nici sa-l intretina pe cel vechi.
0

#578 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 31 iulie 2011 - 15:17

Vezi postareaChagall, la 31 iulie 2011 - 08:09, a spus:

Primarul vrea sa cumpere 50 de tramvaie noi pentru parcul auto al RATT.


Sigur. Si eu de maine voi fi noul imparat al Germaniei. Hai sa fim sobri! Sa cumpere aia 10 bucati si sa mai repare cateva din stocul existent. Ar fi mai mult decat as astepta eu.
0

#579 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 31 iulie 2011 - 15:37

Vezi postareamile, la 31 iulie 2011 - 14:44, a spus:

de fapt nici n-ar fi necesar


Cum sa nu fie necesar?! da nu ar fi necesare daca ar circula numai 1,2,3,7 si 9, atunci nu ar fi nevoie, DAR am vazut deja de nenumarate ori tramvaie care merg cu "defect" in geam si i-au pasageri pana ajung la Dambovita. Zilele trecute se "prajise" un 6 chear inainte de Traian si ma gandeam cat de ironic, ca putea sa mearga inca o statie si era deja la depou, dar care depou?! Pe langa asta si intrarea pe traseu care mi se pare total aiurea, mai ales pentru 4, care merge pe toata linia lui 9 sa poata intra pe traseul lui. Dambovita pare acum o solutie buna, dar acum nu mai avem 200+ de vagoane si nici prea multe pe trasee, cea mai buna solutie este cea cu 2 depouri pentru ca ofera o acoperire mai buna.
0

#580 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 31 iulie 2011 - 15:41

Vorba lui Wegmann, 10 tramvaie noi, vreo 20 de Tatra din Berlin + parcul actual existent si n-am avea probleme la capitolul tramvaie inca multi ani buni de acum.
0

Arata acest topic


  • (42 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi