STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#881 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 09 iulie 2011 - 17:08

S-a cam dovedit lipsa de întreţinere a firului de pe linia 41... azi s-au dilatat firele binişor... cum nu erau bine tensionate, unul din fire a făcut burtă prea mare, celălalt nu, iar pantograful a nimerit în ele. Primul vizat a fost #266. De bine ce a fost împins, a făcut poc şi #4011 în acelaşi loc, ceea ce a făcut ca toate tramvaiele adunate să treacă cu pantograful jos pe sub zona indicată şi cu viteză redusă pe Str. Braşov şi Bd. Ghencea. Gaura a fost de vreo 20 de minute, se pare că manevrele de remorcare a celor două vagoane la Ghencea au durat cam mult.


Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 09 iulie 2011 - 17:08

0

#882 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 13 iulie 2011 - 19:08

Regia Autonomă de Transport Bucureşti a anunţat astăzi că, începând cu noaptea de 15 spre 16 iulie, introduce 23 de trasee de noapte cu autobuze.

Noiile linii vor avea terminalul central la Piaţa Unirii şi vor circula, între orele 23.00-01.00 şi 05.00-06.00, la un interval de 30 minute şi între orele 01.00-05.00, la 60 de minute.

Preţul unei călătorii va fi cel existent în reţeaua de transport public, respectiv 1,3 lei.

„Transportul public de noapte în Bucureşti aduce avantaje în rândul călătorilor, din punct de vedere social, prin costurile scăzute, precum şi prin prisma dezvoltării turistice a Capitalei, luând în considerare faptul că centrul vechi al oraşului este foarte vizitat în ultima perioadă. Trebuie luată în calcul şi componenta de dezvoltare a municipiului, ţinând cont atât de beneficiile de ordin economic ale societăţilor deschise pe perioada nopţii, cât şi de faptul că anumite persoane care muncesc în acest interval orar vor avea posibilitatea să circule între periferia oraşului şi centru. Bucureştiul intră, prin acest proiect, în rândul marilor metropole europene”, a declarat Adrian Criţ, directorul general al RATB.

Liniile de noapte vor funcţiona pe următoarele trasee:

Linia N101 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Pasaj Colentina, pe traseul Piaţa Universităţii, Cal. Moşilor, Şos. Colentina.

Linia N102 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Granitul, pe traseul Piaţa Universităţii, Bd. Pache Protopopescu, Şos. Iancului, Şos. Pantelimon.

Linia N103 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Faur Poarta 4, pe traseul Bd. Unirii, Bd. Burebista, Cal. Dudeşti, Bd. Camil Ressu, Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie.

Linia N104 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Barajul Dunării, pe traseul Bd. Unirii, Bd. Decebal, Str. Dristorului, Str. Baba Novac, Bd. N. Grigorescu, Str. Liviu Rebreanu.

Linia N105 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Turnu Măgurele, pe traseul Bd. Cantemir, Bd. Tineretului, Piaţa Sudului, Bd. Obregia.

Linia N106 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Apărătorii Patriei, pe traseul Bd. Cantemir, Cal. Şerban Vodă, Piaţa Eroii Revoluţiei, Şos. Olteniţei, Piaţa Sudului, Şos. Berceni.

Linia N107 va funcţiona între Piaţa Unirii şi CFR Progresul, pe traseul Bd. D. Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. Dr. Istrate, Şos. Viilor, Piaţa Eroii Revoluţiei, Şos. Giurgiului.

Linia N108 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Pasajul Colentina, pe traseul Piaţa Universităţii, Bd. Carol I, Bd. Ferdinand, Bd. Gării Obor, Str. Baicului, Str. D. Slugeru, Str. Heliade între Vii, Str. Doamna Ghica, Şos. Colentina.

Linia N109 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Republica, pe traseul Cal. Călăraşilor, Bd. Basarabia.

Linia N110 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Cartier 16 Februarie, pe traseul Piaţa Universităţii, Bd. Regina Elisabeta, Splaiul Independenţei, Str. Virtuţii, Şos. Ciurel, Bd. Constructorilor, Cal. Giuleşti.

Linia N111 va funcţiona între Bd. Unirii şi Complex RATB Titan, pe traseul Bd. Unirii, Str. Lucian Blaga, Cal Vitan, Str. Fizicienilor, Bd. Th. Pallady.

Linia N112 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Piaţa Reşiţa, pe traseul Bd. Cantemir, Cal. Şerban Vodă, Piaţa Eroii Revoluţiei, Şos. Olteniţei, Bd. Brâncoveanu, Str. Izvorul Rece, Str. Reşiţa.

Linia N113 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Piaţa Presei Libere, pe traseul Bd. I.C. Brătianu, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. G-ral. Gh. Magheru, P-ţa. Romană, Bd. Dacia, Cal. Dorobanţilor, Bd. Mareşal C-tin. Prezan, Bd. Mărăşti.

Linia N114 va funcţiona între Depoul Alexandria şi Piaţa Unirii, pe traseul Şos. Alexandriei, Cal. Rahovei, Bd. Regina Maria.

Linia N115 va funcţiona între Master şi Piaţa Unirii, pe traseul Bd. Iuliu Maniu, Şos. Cotroceni, Splaiul Independenţei.

Linia N116 va funcţiona între Valea Ialomiţei şi Piaţa Unirii, pe traseul Drumul Taberei, Academia Militară, Bd. Eroilor, Bd. Elisabeta, Piaţa Universităţii, Bd. Brătianu.

Linia N117 va funcţiona între Laromet şi Piaţa Unirii, pe traseul Bd. Bucureştii Noi, Cal. Griviţei, Bd. Dacia, Piaţa Romană.

Linia N118 va funcţiona între Mezeş şi Piaţa Unirii, pe traseul Şos. Chitilei, Bd. Ion Mihalache, Piaţa Victoriei, Piaţa Romană.

Linia N119 va funcţiona între CFR Constanţa şi Piaţa Unirii, pe traseul Şos. Pipera, Cal. Floreasca, Bd. M. Eliade, Str. Av. Beller, Cal. Dorobanţilor, Bd. Dacia, Piaţa Romană.

Linia N120 va funcţiona între Apusului şi Piaţa Unirii, pe traseul Str. Apusului, Bd. Iuliu Maniu, Str. Valea Cascadelor, Bd. Timişoara, Str. Răzoare, Str. Dr. Rainer, Bd. Eroilor, Splaiul Independenţei.

Linia N121 va funcţiona între Zeţarilor şi Piaţa Unirii, pe traseul Cal. Ferentarilor, Cal. Rahovei, Şos. Progresului, Cal. 13 Septembrie, Bd. Libertăţii, Str. Naţiunile Unite, Splaiul Independenţei.

Linia N122 va funcţiona între Valea Oltului şi Piaţa Unirii, pe traseul Bd. Ghencea, Cal. 13 Septembrie, Str. Izvor, Str. Haşdeu, Splaiul Independenţei, Piaţa Unirii.

Linia N123 va funcţiona între Lacul Tei şi Piaţa Unirii, pe traseul Str. Barbu Văcărescu, Str. Tunari, Str. Alecu Russo, Bd. Dacia, Str. Vasile Lascăr, Str. Armand Călinescu, Calea Moşilor, Str. Sf. Vineri, Bd. Coposu.

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 13 iulie 2011 - 19:55

0

#883 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 14 iulie 2011 - 21:16

O vedere veche din Bucuresti, bul. Magheru,...trimisa in ... 24 VIII 966, deci in 24 august 1966...

Iar in text scria printre altele "ne-am descurcat bine cu circulatia din Bucuresti"...oare ce circulatie era in 1966 in Bucuresti, clar ca mai intensa decat in Timisoara dar nici sa-ti puna probleme deosebite, comparativ cu ce este acum?...

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de mile: 14 iulie 2011 - 21:19

0

#884 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 iulie 2011 - 09:15

Eu zic ca maidegraba orientarea decat circulatia in sine...
0

#885 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 15 iulie 2011 - 18:34

O fi...dar nu cred...

Fisiere atasate


0

#886 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 27 iulie 2011 - 19:41

Modelul de turism londonez a fost preluat şi în Bucureşti. De luni, autobuze supraetajate vor circula în Capitală

Șefii RATB au anunțat că vor copia modelul londonez al mijloacelor de transport pentru turiști în centrul orașului. Astfel, începând de luni, bucureștenii și turiștii care vor să viziteze obiectivele din centrul Capitalei pot lua unul din cele patru autobuze supraetajate care vor fi puse la dispoziție de RATB.
După cum susține conducerea RATB, cele patru autobuze supraetajate vor circula pe un singur traseu cu lungimea de circa 15 kilometri, în centrul Capitalei, la începutul săptămânii viitoare, în intervalul orar 10.00-22.00. Cele 14 stații vor putea fi parcurse în 50 de minute.
“Traseul va fi parcurs de la Piața Presei pe Bd. Kiseleff – Calea Victoriei – Bd. Națiunile Unite – Libertății – Piața unirii cu întoarcere prin Universitate – Piața Romană – Lascăr Catargiu – Aviatorilor – Piața Presei”, a declarat Adrian Criț, directorul general al RATB care a adăugat că mijloacele de transport vor circula la intervale de 15 minute.
Pe traseu, ar urma să se facă opriri în staţiile RATB existente, precum şi în altele patru noi: Piaţa Victoriei – Muzeul Antipa, Calea Victoriei – Palatul CEC, Calea Victoriei – Biserica Creţulescu, Piaţa Charles de Gaulle – acces metrou Aviatorilor.

Traseul noii linii se desfăşoară în jurul punctelor de interes turistic din Bucureşti, respectiv: Casa Presei, Parcul Herăstrău, Muzeul Satului, Arcul de Triumf, Muzeul Antipa, Muzeul de Geologie, Muzeul Ţăranului Român, Palatul Victoria, Ateneul Român, Muzeul Naţional de Artă, Biserica Creţulescu, Palatul Telefoanelor, Palatul CEC, Muzeul Naţional de Istorie, Palatul Parlamentului, Patriarhia Română, Hanul lui Manuc, Curtea Veche, Universitatea, Spitalul Colţea, Muzeul Municipiului Bucureşti, Teatrul Naţional, Muzeul Literaturii şi Academia de Studii Economice, informează RATB.
Conform sursei citate, călătorii vor plăti pentru un bilet 25 de lei în cazul adulților, respectiv 10 lei în cazul copiilor între 7-14 ani. Pentru copii sub 7 ani, călătoria va fi gratuită dacă sunt însoțiți de un părinte. Tichetele de călătorie se vor putea achiziționa atât de la centrele de vânzare ale RATB, cât și din autobuze, având valabilitate de 24 de ore.
Conducerea Regiei de Transport a anunțat că cele patru autobuze supraetajate pentru turiști au fost închiriate de la Primăria Constanța în cadrul unui program pilot (Bucharest City Tour), implementat împreună cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului și care ar urma să fie extins în cazul în care va exista cerere din partea bucureștenilor și a turiștilor.
Joi, autobuzele vor fi prezentate presei, inaugurarea oficială pentru public urmând să fie făcută luni.

sursa: dcnews.ro

Iata ca in Bucuresti se misca tot mai multe lucruri interesante...transport de noapte...transport turistic...poate si noua ne-ar trebui un primar doctor...care sa opereze bine..
0

#887 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 iulie 2011 - 21:11

Numai sa nu-i moara pacientul... :oops:
0

#888 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 iulie 2011 - 21:15

Ceea ce remarc eu este ca se tace si se face, nu se arunca cu promisiuni cu 2 ani inainte ca la noi si in final nu se intampla nimic. Sau s-a anuntat mai din timp si in Bucuresti si mi-a scapat mie? :oops:
0

#889 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 28 iulie 2011 - 08:55

Nu prea se mai anunţă nimic... totul se face într-un haos (cel puţin la RATB), de se ajunge la situaţii în care se hotărăşte cu o zi înainte că de mâine se modifică un traseu de tramvai (de exemplu, îi lăsăm iar pe ăia din Ghencea la mâna autobuzelor, ce dacă ne f.. cu sesizări zi de zi), pe la 19 se trimite vorbă la cap de linie şi la depou, pe la 20 apare comunicatul pe site, iar pe la miezul nopţii se gândeşte - probabil stând pe budă - un şefuleţ să mai schimbe iar traseul (ce dacă erau deja făcute repartizările şi modificate staţiile) şi să mai schimbe şi indicativul, pe principiul ,,dă-i în mă-sa, ce dacă-i 34, ce dacă-i 1, ce dacă capătul de linie e ba la Poşta Vitan, ba la Piaţa Vitan, ba facem două capete de linie la 50m unul de altul şi facem linia circulară (deci ca să mergi 3 staţii taxezi 3 călătorii, dar după aia poţi să dai turul oraşului cu un singur bilet)". Evident, în scurt timp o să dispară măreaţa linie circulară, că cineva şi-a adus aminte că au uitat 200 m de linie nemodernizată undeva, deci motiv de închis traficul pe acolo de la 12 luni la 3 ani. E lesne de înţeles că atunci când totul se schimbă peste noapte, ajungi să-ţi doreşti măcar un jeg de bicicletă, dacă nu o maşină (fiecare după buget) ca să scapi odată de RATB şi serviciile lui. Desigur, la orice solicitare ţi se răspunde, după caz, ba că-i traseu tradiţional (deşi pe locul fabricilor de la cap de linie un mare teren viran), ba că nu se justifică dpdv economic (chiar dacă e plin până la refuz). De aia avem 6 trasee (1, 8, 11, 12, 25, 47) prin ,,câmpul" numit Şos. Progresului, din care 1 dublează 60% din traseul lui 11 (şi nu deserveşte nimic, se numără pe degete călătorii) şi o să mai avem şi pe al 7lea, iar 25 o să zboare, în locul lui urmând să apară un alt traseu, 12, care ghiciţi pe cine va dubla? Da, evident, pe 1 şi 11 pe acelaşi tronson (Basarab - Eroii Revoluţiei) care, culmea, e şi cel mai PUŢIN solicitat din toate cele 3 trasee! De ce e cel mai puţin solicitat? Păi simplu, pentru că trece pe Şos. Progresului unde s-a demolat TOT (!) şi pe care 8, 11 şi 25 sunt arhisuficiente (fiind oricum folosite pentru transbordarea la alte trasee spre centru sau dintr-un cartier în altul pentru că, contrar aşteptărilor, la RATB cam toate liniile merg spre centru şi niciodată între 2 cartiere vecine). În schimb, nenumăraţii călători din visele umede ale doamnei de la relaţii cu publicul care străbat TOT tronsonul supra-supra-supra-deservit cu tramvaie preferă să meargă 4 staţii cu metroul decât 10 cu tramvaiul, deci e lesne de înţeles că chiar dacă ar rămâne un singur traseu pe Şos. Progresului (25 ar fi ideal, că transportă cel mai mult), nu ar plânge nimeni după restul. Evident, 25 e singurul care o să dispară, că transportă prea mulţi pe distanţe prea lungi şi mai şi asigură transbordări în aceeaşi staţie cu altceva. De ce să nu taxeze călătorii mai multe bilete şi să facă mişcare între staţii?

Transportul de noapte s-a vrut, cel mai probabil, o reducere a celor 53 de curse pentru angajaţi. Evident, majoritatea depourilor şi autobazelor sunt la mama naibii, unele şi la 5 km de cel mai apropiat traseu de noapte, eventual în zone unde şi ziua ţi-ar fi frică să mergi pe jos. Angajaţii s-au revoltat (mai ales că erau mulţi din Ilfov care nu mai au la dispoziţie decât autostopul sau mersul a 10 - 20 km pe jos), conducerea le-a pus pumnul în gură, i-a ameninţat cu concedierea şi asta a fost. Tot apropo de liniile de noapte, toate au 60 de minute pe cursă completă. Evident, să ajungi de la Unirii în Drumul Taberei e posibil în 30 de minute, dar să mergi de la Unirii în Pipera în 30 de minute cam dă cu virgulă, motiv pentru care eşti nevoit - ca şofer - să treci pe roşu, să dai în maşină până îţi intră limitatorul (adică vreo 45 la oră) şi să opreşti în staţii doar dacă e lume în ele sau se roagă de tine cei care vor să coboare. În plus, toate liniile pleacă din acelaşi loc şi la aceeaşi oră, astfel că eşti nevoit să alergi de la un autobuz la altul (să ajungi de la al 23lea la primul e aproape imposibil), presupunând că autobuzul în care eşti ajunge la timp, că altfel mai stai o oră acolo până la următorul.
Tot evident e şi că după ora 22 e deschis un singur chioşc de bilete (la Unirii la cap de linie) şi că controlorii nu te lasă să urci fără bilet, deci ferească sfântul să ajungi în Gara de Nord cu unul din trenurile care vin după 23:10 (da, după ora aia nu mai trece nimic) şi să vrei să mergi cu autobuzul. Evident, cu trenurile alea pot veni şi 1000 de oameni, care vor prefera taxiul decât să se îngrămădească toţi 1000 într-un singur autobuz (presupunând că au bilet luat din timp).

Pentru linia turistică, biletul costă 25 RON, adică cât vreo 20 de călătorii normale sau jumate dintr-un abonament general lunar. Pentru comparaţie, prin celelalte mari capitale, preţul unui asemenea serviciu e de 5 - 15 ori mai mare dect cel al unei călătorii normale. Mai mult ca sigur şi acest traseu va avea soarta celor ,,ecumenice", făcute tot în colaborare cu Nuţi Udrea: va ţine câteva săptămâni cât se găsesc fraieri, apoi vor fi desfiinţate, pentru că oamenii îşi vor da seama că e mai ieftin să foloseşti mijloacele de transport ,,normale" chiar dacă, în cazul acestui nou traseu, din autobuzul etajat (închiriat de la Constanţa... chiar, parcă serviciul regulat de transport nu se poate face cu maşini închiriate) poţi să-ţi faci rezerve de cablu UTP şi cablu coaxial din ,,stocul" agăţat cu generozitate de stâlpi.

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 30 iulie 2011 - 01:40

0

#890 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 29 iulie 2011 - 14:01

Ma dr2005 pot sa zic doar atat, ducase dracu Crit si toti cei din conducerea ratb-ului ca e mai rau decat pe vremea domnului Aron .
0

#891 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 31 iulie 2011 - 09:02

Cel putin Aron tinea cu angajati lui.
0

#892 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 05 septembrie 2011 - 01:42

Cel puţin pe vremea lui Aron călătorii aveau cu ce circula şi şoferii/vatmanii aveau pe ce lucra...

Încă una din Epoca Criţ: după ce respectivul a dat ordin să se înlocuiască toate Rocarurile cu Daf-uri scoase din circulaţie (la Floreasca chiar s-a reuşit ca într-o zi să fie la traseu pe linia 422 0 maşini din 5, toate fiind picate cu probleme la frâne... evident, Criţul a demis şeful de autobază în loc să îşi recunoască prostia şi să dispună reactivarea Rocarurilor, care încă mai au copii conforme după licenţa traseului exterior 422), acum a pus gând rău Tatrelor. Mai clar, a dat ordin să se circule cu Tatre solo pe toate traseele, desfacerea începând de sâmbătă. Evident, o Tatra solo în 8 şi 25 nu s-a simţit în week-end (fiindcă spre Militari se circulă la 20 - 25 de minute, un interval de mare bătaie de joc, dar măcar vin toate 4 traseele odată - 8, 25, 35, 47 - şi nu rămâi în staţie), dar de azi (luni) se va simţi îngrozitor... mai ales că mulţi folosesc 25-ul ca să meargă spre Sudul oraşului (da, din V în S există doar 25... care oricum se pare că va fi desfiinţat pentru a se înfiinţa linia de dublaj 12, care oricum va fi dublat pe 60% din traseu de 11 şi de mega-invenţia numită 1, linie care, pe tronsonul comun cu 11 şi 25 are exact 1 călător în ea). Nu mai zic de cei din Cart. Progresu, care, în zilele lucrătoare au doar 25-ul o dată la 7 minute (şi mersul pe jos... sau Citaro-urile de pe 323 pe un tronson, dar abia face faţă un V3A acolo) şi 4/7-urile o dată la 23-33 minute (în week-end toate vin la 21 - 23 de minute...). Evident, după modelul patentat la Daf-uri, se vor aduce nişte V3A-93... evident, ce e ,,mai bun" în celealte depouri, adică vagoane cu bandaje uzate la limită (şi peste...), cu probleme la crapodine, tamponate ori vagoane care de-abia se târâie din alte motive (de ex. reductoare aproape de gripare). Tot evident e că aceste vagoane vor crăpa imediat, mai ales că vatmanii de la Militari nu prea ştiu să le conducă (şi, probabil, le vor buşi, obişnuiţi cu frânele mult mai eficiente de pe T4R), Depoul Militari nu are oameni specilizaţi pentru asemenea vagoane şi nici nu încap în hale (!).
Sper să fi fost doar un zvon (deşi am văzut vagoane care n-au mai circulat solo de 20 de ani circulând solo)... o să vedem peste câteva ore.
0

#893 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 05 septembrie 2011 - 12:22

S-a trecut la desfacerea Tatrelor şi introducerea lor aşa pe 8 şi 25... pe 8 erau cel puţin #3307, #3308 şi #3421, iar pe 25 cel puţin #3323. Deasemenea, zilele astea am mai văzut solo unele vagoane pe care le ştiam cumplate, gen #3379, #3411.

#3307, linia 8, Piaţa Danny Huwe
Fisier atasat  3307.jpg (382.73K)
Number of downloads: 13

#3379, linia 47, staţia ,,Cal. 13 Septembrie"
Fisier atasat  3379.jpg (492.08K)
Number of downloads: 13

#3395, linia 47, Piaţa Danny Huwe
Fisier atasat  3395.jpg (384.61K)
Number of downloads: 10

Un filmuleţ cu #3323, linia 25, intrând în staţia ,,Drumul Găzarului", sensul spre Depoul Militari:

0

#894 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 05 septembrie 2011 - 14:08

Bag mana in foc ca ne asteapta o noua greva la RATB, deja ce se intampla acuma e sfidare pe fata.
Unde sa mai spunem ca au cumparat citaro ca sa le tina in garaje, intervale foarte mari de succedare chiar si pentru linii de oras, sau desfintat linile de transport personal destul de necesare in favoarea linilor de noapte, linia 1 o mare porcarie se putea lasa 34 in Ghencea.

Crit dati demisia acuma cand inca mai poti sa te retragi cu demnitate .
0

#895 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 05 septembrie 2011 - 16:12

Nu o să se facă nimic, cine nu e de acord şi se ia-n gură cu direcţiunea zboară (vezi cazul de la Floreasca... omul ăla a avut tupeu să îi zică în faţă lui Criţ ,,maşinile astea n-au frâne, eu nu scot aşa ceva la traseu!", prin urmare a venit alt şef şi maşinile s-au întors la stradă, deşi cred că doar şoferii ştiu cum mai ţin de ele).
0

#896 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 06 septembrie 2011 - 18:05

Din articolul de mai jos: "tramvaie tip Bucur LF, acestea fiind cele mai moderne tramvaie din ţara noastă" :up_arow:

As fi curios sa vad care au fost procedurile de achizitie pentru aceste tramvaie.
http://www.capital.r...nia-152410.html
0

#897 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 08 septembrie 2011 - 13:49

Nu a fost nicio procedură de achiziţie, probabil apar ca fiind făcute în regie proprie sau ca modernizări de Ep-uri şi ce s-a mai casat recent.
0

#898 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 07 octombrie 2011 - 14:15

Am reuşit...

http://www.ratb.ro/c...1.php?nrcom=185


Ca urmare a solicitărilor primite pe adresa Regiei, pentru asigurarea unei relaţii directe de transport pe reţeaua de tramvaie între Ghencea şi Piaţa Unirii, începând din data de 08.10.2011, tramvaiele liniei 47 vor circula de la terminalul Ghencea, pe Bd. Ghencea, Calea 13 Septembrie, Şos. Progresului, Str. Dr. Constantin Istrate, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, până la Piaţa Unirii.

Abonamentele eliberate până în prezent pe linia 47 ramân valabile pe liniile 136, 221, 8, 11 şi 25, dar numai pe secţiunile comune de traseu.
0

#899 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 octombrie 2011 - 19:53

Ne bucuram pentru tine. ;)
0

#900 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 11 octombrie 2011 - 23:10

Da... Criţ ne dă una bună şi zece proaste... urmează casarea* ultimelor Daf-uri rămase (de acord, meritau casate, dar Rocarurile NU), astfel că parcul total de autobuze o să fie de 1001 buc (1000 Citaro + 1 Autodromo, dar dacă Autodromo ăla îşi sparge parbrizul - precum Hess-ul - adio ITP, deci la fier vechi). Pentru comparaţie, în februarie anul curent, parcul circulant la oră de vârf era de 1099 autobuze (cu un an înainte era de peste 1300 buc.). Evident, ca să scoţi 1099 de autobuze, aveai nevoie de mai mult decât cele 1000 de Citaro (din care peste 100 stăteau imobilizate pentru tot felul de nimicuri). Aşa că... reducem din pix de la 1099 (total) la 836 Citaro + 16 Rocar/Daf (pentru preorăşeneşti). Între timp, a venit reducerea de parc de vară, apoi reducerea de la 15 septembrie (da, de la 15 septembrie au redus nr de vehicule chiar cu 75% în intervalul 13 - 18, adică fix când ies elevii de la şcoli şi licee... sunt linii care dimineaţa merg la 7 minute şi între 13 şi 18 la 22 - 30 de minute!), apoi reducerea de la 1 octombrie, apoi suplimentarea cu 1 tur a câtorva linii de autobuze începând de lunea asta. Totalul e undeva pe la vreo 700, 700 şi un pic + cele 16 preorăşeneşti, care acum se pot asigura liniştite cu Citaro, care Citaro mai merg şi pe convenţii pentru RAR, iar când e circ mai vin şi zilnic câte 10 - 15 buc. cu elevi, probabil scoase din traseu. Să vedeţi distracţie peste o lună, că vor fi obligatorii anvelopele de iarnă...
Nu că verifică cineva RATB-ul, că doar Criţ a fost înainte director la RAR (d'aia le-a pus Citaro în convenţie)

*)Nu s-a mai casat fizic nimic de prin 2008... s-a constituit un parc rece important (cred că se apropie de 400 de maşini) împărţit printre autobazele pe unde au mai încăput şi Depoul Berceni (că ăla şi aşa era gol... e cel mai mare ca suprafaţă şi cel mai mic ca nr. de vehicule). Evident, acest parc rece stă şi rugineşte (impropriu, că au tablă de aluminiu), pentru că se ţine la preţ pentru vânzare (dacă se face licitaţie... ultima a fost anul trecut), iar pentru fier vechi nu le vând decât dacă le dezmembrează în URAC, numai că URAC-ul a tras tare pe desfiinţat secţia auto şi făcut ,,fabrică de tramvaie Imperio" în hala respectivă. Tot de asta s-a ajuns să stea vagoanele 1 an la RK (chiar mai mult), că ba nu e vopsea, ba nu sunt cabluri de forţă, ba nu sunt geamuri, ba nu sunt muncitori să le monteze, ba... stai aşa, că asta e Tatra, de ce aţi mai făcut-o că pe astea le casăm, ba nu sunt rulmenţi, ba nu sunt reductoare, ba nu e ulei pentru reductoare şi se gripează reductorul nou...
0

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi