Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#305
Postat 15 iulie 2011 - 20:35
#306
Postat 17 iulie 2011 - 09:50
Prima grupă de cifre (91) arată regimul vehiculului;
A doua grupă (53) este codul ţării;
A treia grupă (0473) este seria vehiculului;
A patra grupă (003) este numărul de ordine al vehiculului în cadrul seriei;
Ultima cifră e cifra de autocontrol.
---
41-0564 a suferit doar un RR (sau cel mult un RG, nu ştiu exact) la Softronic, prin urmare a fost vopsită în alb cu boturile roşii. Dar, având mecanici titulari, respectivii au cumpărat vopsea şi au tunat-o.
Schema de pe locomotivele seria 46 se aplică locomotivelor seriile 461, 476 şi 477 pe. CFR Călători, modernizate de Softronic cu reglare continuă a forţei de tracţiune. Cele cu corp alb şi bot roşu au doar ICOL (Instalaţie de COnducere a Locomotivei), care acţionează tot un graduator, deci tot trepte de tensiune ies.
Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 17 iulie 2011 - 09:52
#307
Postat 17 iulie 2011 - 10:29
dAImon, la 15 iulie 2011 - 18:57, a spus:

Chiar dacă reuşeşti să achiziţionezi unul, dacă nu ai un compresor pneumatic puternic montat pe maşină, degeaba. Funcţionează cu aer comprimat.
Sau, mai ştii? Poate s-or fi introdus şi modele electronice care imită sunetul respectiv.
În piaţa din Mehala, găseşti goarne cu câte 2, 3, sau 5 trompete, la preţuri rezonabile, între 50 şi 80 de lei. Dar, sunt aproape inutilizabile în oraş, din cauză că sunt mult prea puternice.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 17 iulie 2011 - 10:29
#308
Postat 17 iulie 2011 - 11:08

#309
Postat 17 iulie 2011 - 11:20




Unde mai pui, că dacă montezi goarna în habitaclu, beneficiezi concomitent şi de ventilaţie.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 17 iulie 2011 - 11:22
#313
Postat 17 iulie 2011 - 21:41
#314
Postat 17 iulie 2011 - 21:59
andy, la 17 iulie 2011 - 21:41, a spus:
Nu cred ca se va realiza deocamdata, prioritare raman tronsoanele de autostrada de pe CIV
#315
Postat 17 iulie 2011 - 22:25



#318
Postat 18 iulie 2011 - 10:46
andy, la 17 iulie 2011 - 21:41, a spus:
Plecand de la aceasta postare, am cautat harta CFR sa vad traseul Sighisoara - Coslariu - Simeria despre care se vorbeste in articol, astfel am ajuns la urmatoarea intrebare, la ce ruta se foloseste acest tronson de CF sau de fapt se folosesc bucati din el la diferite rute, sau vrea sa fie un tronson de rezerva pentru ruta Simeria - Sibiu - Brasov.
Un alt aspect ce mi-a sarit in ochi este densitatea cailor ferate in Banat, construite, majoritatea lor, in timpul Imperiului...iar acum multe dintre ele sunt lasate in paragina...


Aceasta postare a fost editata de mile: 18 iulie 2011 - 10:51
#320
Postat 22 iulie 2011 - 00:01