STP Timișoara Forum: Discuții generale despre autostrăzi si drumuri express - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (26 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Discuții generale despre autostrăzi si drumuri express

#141 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 09 iunie 2011 - 10:56

Eu sper sa fie folosita solutia automatizata de la vigneta.
0

#142 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 09 iunie 2011 - 11:22

Vezi postareaBogdanTm, la 09 iunie 2011 - 10:38, a spus:

Nu cred ca este corect sa fie introdusa in pretul carburantilor. Asa ar fi platita de toti cei care merg cu masina indiferent daca merg pe autostrada sau nu. Trebuie incasata diferentiat si explicit la folosirea segmentelor de autostrada.


Da, ai dreptate.


Vezi postareaMHN, la 09 iunie 2011 - 10:56, a spus:

Eu sper sa fie folosita solutia automatizata de la vigneta.


Nu stiu exact ce presupune acest lucru, insa intrebarea era daca se va plati pe toate autostrazile (ce multe avem) din Romania sau doar pe unele?...Deci cei care locuiesc in apropierea autostrazilor cu plata, vor plati orice urcare pe autostrada, iar cei care locuiesc in vecinatatea autostrazilor fara plata, vor tot circula in drumurile lor zilnice sau mai putin zilnice fara a plati ceva,... in acest sens ar fi o discriminare...
0

#143 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2361
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 09 iunie 2011 - 11:30

Cel mai corect ar fi introducerea taxei pentru TOATE autostrazile. Si cele construite fara fonduri europene au nevoie de reparatii si intretinere (mai ales ele...cat de des se tot repara Bucuresti - Pitesti)... Deci as sustine ideea cu bariere..puncte de plata..si tarif platit pe segment de autostrada folosita...sau daca sunt distante mici..la cat de mari sunt autostrazile noastre) rovigneta cu valabilitate diferita (poate mergi o data la Bucuresti pe autostrada, poate faci zilnic naveta Pitesti Bucuresti)
0

#144 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 09 iunie 2011 - 11:36

Vezi postareamile, la 09 iunie 2011 - 11:22, a spus:

Nu stiu exact ce presupune acest lucru, insa intrebarea era daca se va plati pe toate autostrazile (ce multe avem) din Romania sau doar pe unele?...Deci cei care locuiesc in apropierea autostrazilor cu plata, vor plati orice urcare pe autostrada, iar cei care locuiesc in vecinatatea autostrazilor fara plata, vor tot circula in drumurile lor zilnice sau mai putin zilnice fara a plati ceva,... in acest sens ar fi o discriminare...


Localnicii din apropierea autostrazilor cu plata, la fel ca si localnicii din apropierea autostrazilor fara plata, vor avea la dispozitie rutele alternative (deja existente) fara plata suplimentara despre care se vorbeste acum. Iar aceste rute alternative sau hai sa le spunem clasice (DN-uri sau DJ-uri) oricum vor fi mai libere de camioane si trafic greu, dupa finalizarea autostrazilor.

Aceasta postare a fost editata de MHN: 09 iunie 2011 - 11:38

0

#145 Useril este offline   coracao 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 25 octombrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 iunie 2011 - 11:36

si cel mai frumos ar fi sa scoata vigneta pentru drumurile nationale, am fi singura tara din lume cred in care platesti si vigneta pt drumuri nationale si autostrada...
0

#146 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 09 iunie 2011 - 12:03

Vezi postareaMHN, la 09 iunie 2011 - 11:36, a spus:

Localnicii din apropierea autostrazilor cu plata, la fel ca si localnicii din apropierea autostrazilor fara plata, vor avea la dispozitie rutele alternative (deja existente) fara plata suplimentara despre care se vorbeste acum. Iar aceste rute alternative sau hai sa le spunem clasice (DN-uri sau DJ-uri) oricum vor fi mai libere de camioane si trafic greu, dupa finalizarea autostrazilor.



Pai cei fara plata de ce sa foloseasca rutele alternative?...doar daca s-au saturat de atata mers pe autostrada si vor sa mai treaca si prin localitati...Sustineam doar ca nu-i corect ca unii sa plateasca autostrazile in timp ce altii nu, indiferent ca s-au construit din bani europeni sau proprii...
0

#147 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 09 iunie 2011 - 16:15

Plata cu bariera si pe segmente este cea mai mare idiotenie posibila!

In Italia, platesti de te usuci! Nu are logica! PLata ca si in Ungaria, Austria si asa maideparte!
0

#148 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30166
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 iunie 2011 - 17:28

Pai ungurii au renuntat singuri la ideea de taxare pe tronsoane (cea mai mare tampenie dupa parerea mea) cand au vazut ca nu mergea nimeni pe autostrada M5, toata lumea utilizand in continuare drumul national 5. Vigneta (cu tarife diferentiate in functie de perioada) pare cea mai buna solutie. Utilizezi autostrada ocazional,platesti ceva mai mult. O utilizezi zilnic, iti iei abonament pe un an. (mai ieftin)
0

#149 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 09 iunie 2011 - 19:38

In Germania momentan se discuta introducerea vignetei pentru cei cu numere straine. Logica e simpla: traiesti in Germania - oricum platesti impozite/taxe, esti doar in tranzit - uzezi autostrada pe gratis.
0

#150 Useril este offline   coracao 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 25 octombrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 iunie 2011 - 19:44

Vezi postareacseh_17, la 09 iunie 2011 - 16:15, a spus:

Plata cu bariera si pe segmente este cea mai mare idiotenie posibila!

In Italia, platesti de te usuci! Nu are logica! PLata ca si in Ungaria, Austria si asa maideparte!

Daca mergi distante mai mari Italia nu mai e chiar asa scumpa...daca ai lua-o prin munti pe drumuri nationale in loc sa mergi pe autostrada mai mult ai da pe motorina/benzina decat taxa pt autostrada. spre exemplu de la bologna catre roma...
0

#151 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30166
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 iunie 2011 - 23:15

Vezi postareaWegmann, la 09 iunie 2011 - 19:38, a spus:

In Germania momentan se discuta introducerea vignetei pentru cei cu numere straine. Logica e simpla: traiesti in Germania - oricum platesti impozite/taxe, esti doar in tranzit - uzezi autostrada pe gratis.

Pai taxele (majoritatea lor) sunt incluse in pretul benzinei, deci sunt platite de toata lumea care alimenteaza acolo, nu numai de catre nemti. Am auzit de intentia de a pune taxe, dar mai mult ca sigur le va plati toata lumea, nu doar "ausländer-ii". :) Fiecare tara isi are "Bocul" ei.
0

#152 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 13 iunie 2011 - 12:12

Vezi postareacoracao, la 09 iunie 2011 - 19:44, a spus:

Daca mergi distante mai mari Italia nu mai e chiar asa scumpa...daca ai lua-o prin munti pe drumuri nationale in loc sa mergi pe autostrada mai mult ai da pe motorina/benzina decat taxa pt autostrada. spre exemplu de la bologna catre roma...



Da, daca poate esti TIR-ist... De la "granita", si pana la Bergamo, mi se pare cam mult 30+ de euro... :so pe iei:
0

#153 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2361
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 05 iulie 2011 - 21:24

Au fost semnate acordurile pentru conexiunea autostrăzilor între România şi Ungaria

Două dintre autostrăzile românești se vor conecta cu cele ungurești. Acordurile privind conexiunea autostrăzilor între Arad - Nădlac şi Csanádpalota - Makó - Szeged şi între Cluj Napoca - Santăul Mare şi Nagykereki - Szolnok au fost semnate, marți, la Budapesta, de către ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, și ministrul dezvoltării naţionale din Ungaria, Pal Volner.

În baza acestor acorduri, se vor înfiinţa câte un grup de lucru la nivel de experţi, pentru fiecare conexiune de autostradă, la care vor participa specialişti ai ambelor ţări în domeniul proiectării, construcţiei, întreţinerii şi managementului de drumuri şi poduri, potrivit unui comunicat remis de Ministerul Transporturilor.
”Semnarea acestor acorduri reprezintă o garanţie în plus că autostrăzile româneşti vor fi racordate la cele europene. Faptul că după doar şase luni de la întâlnirea noastră de la Bucureşti am reuşit să înlăturăm toate obstacolele birocratice care amânau conectarea autostrăzilor de la graniţele româno-maghiare arată că ambele administraţii au înţeles şi înţeleg importanţa accelerării proiectelor noastre comune în beneficiul cetăţenilor români şi maghiari”, a declarat ministrul Anca Boagiu.


Potrivit acesteia, în ultimul timp s-au realizat adevărate progrese în contractarea fondurilor europene pentru infrastructura de transport.
”Numai pentru autostrăzile de pe coridorul IV pe tronsonul Nădlac - Sibiu contractele însumează 1,12 miliarde de euro, ele urmând a fi finalizate în 2013”, a adăugat Boagiu.

sursa : evz.ro
0

#154 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30166
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 iulie 2011 - 09:44

Stiu ca e offtopic, dar totusi e iesirea noastra spre vest si va fi candva cuplata cu tronsonul Arad-Nadlac, deci va pun cateva poze de pe M43. ("Highway to Hell") :respekt: :

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata
0

#155 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 10 iulie 2011 - 12:16

Podul e tare de tot! :naughty1:

Pacat ca la Arad peste Mures nu s-a realizat acelasi tip de pod.
0

#156 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 10 iulie 2011 - 12:41

Pai Muresul < Tisza :naughty1:

Multumim pentru poze.
0

#157 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 19 iulie 2011 - 11:39

Dan Bittman îşi va construi drum privat până la Autostrada Soarelui

18 Iul 2011

Liderul formaţiei Holograf, Dan Bittman a obţinut autorizaţie să-şi facă un drum privat pe care să ajungă de la proprietatea sa la Autostrada Soarelui, printr-o parcare. Documentul a fost semnat de fostul director, Liviu Costache, chiar în ziua în care acesta şi-a dat demisia. Compania de Autostrăzi cercetează cazul şi ar putea dispune închiderea drumului, dacă se constată că amenajarea e ilegală.

De la vila aflată pe malul bălţii Suliman, unde îşi construieşte şi un teren de tenis, Dan Bittman iese în autostrada Soarelui pe un drum privat, care traversează o benzinărie. Legea spune că accesul la autostradă se face prin noduri rutiere. Nicio vorbă despre parcări.

Artistul are şi o explicaţie.

"Accesul este strict pentru mine şi familia mea, l-am construit la cererea mamei mele care este foarte bolnavă şi îmi era greu să o aduc aici, la terenul ei. Am toate actele în regulă, altfel nu mă apucam"

Doar că, din ce spune paznicul bălţii, nu prea e strict pentru familie.

Cum a obţinut, totuşi, rockerul aprobarea să-şi construiască drumul? A primit autorizarea de la fostul director al Companiei de Autostrăzi, Liviu Costache, care a semnat documentul chiar în ziua în care a demisionat. L-a ajutat şi Poliţia rutieră.

Şefii actuali ai companiei de autostrăzi promit să analizeze situaţia.

Sursa: Antena 3
0

#158 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2361
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 19 iulie 2011 - 11:51

Vezi postareaChagall, la 19 iulie 2011 - 11:39, a spus:



Artistul are şi o explicaţie.

"Accesul este strict pentru mine şi familia mea, l-am construit la cererea mamei mele care este foarte bolnavă şi îmi era greu să o aduc aici, la terenul ei. Am toate actele în regulă, altfel nu mă apucam"


Sursa: Antena 3


sunt la moda expplicatile cu mama bolnava si rude bogate ale demnitarilor saraci. Sincer ma indoiesc de dorinta unei persoane in varsta si cu probleme de sanatate de a-si vizita proprietatile imobiliare din mijlocul campiei..
0

#159 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30166
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 iulie 2011 - 07:06

Citeaza

Romania se va bucura de o retea de autostrazi de peste 800 km, care va include si tronsoanele mult vehiculate dintre Timisoara si Arad, Timisoara si Deva sau Cernavoda si Medgidia, in "orizontul anului 2013", este de parere ministrul Transporturilor, Anca Boagiu.


Cititi intreg articolul/interviul aici

Cica a reusit sa negocieze cu Bechtel un pret cu 50% mai mic pentru autostrada A3 :uimit: , cu conditia sa plateasca rapid o parte din datoria de 150 de milioane.
0

#160 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 29 iulie 2011 - 07:49

Chiar si cu 50% redus contractul, pretul este mult mai mare decat costurile de pe CIV
0

Arata acest topic


  • (26 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi